loading...
ashpazkhanemodern
ashpazkhanemodern بازدید : 39 سه شنبه 11 شهریور 1399 نظرات (0)

استفاده از سماور برقی

در زندگی ما نوستالژی های بسیار زیادی وجود داشته اند که یادآوری هر کدام از آن ها می تواند ما را به خاطرات بسیار دور ببرد. به عنوان مثال تصور کنید زمانی که خانواده ها قصد اسباب کشی داشتند. بسیار از خاطرات در آنجا پنهان شده بودند و شما می توانستید به چیزهای نو و تازه ای پی ببرید. سماورها یکی از این موارد بودند. تا به حال به طعم چای که در سماور درست می شد، توجه کرده بودید یا خیر؟

حالا تصور کنید دوباره سماورها به خانه ها بازگشته شده اند. چگونه می خواهید از آن ها استفاده کنید. به همین دلیل قصد داریم تا در این مطلب شما را با نحوه استفاده از سماور برقی آشنا کنیم. از این رو تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. 

 

چای به سبک روسی: نحوه استفاده از سماور

11 ژوئن 2014 توسط دیوید هیل این مقاله ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. اگر از طریق پیوندهای ما خرید کنید ، ممکن است کمیسیون کمی بدست آوریم.

روسیه کشوری بزرگ چای نوش است و هیچ اتاق نشیمن روسی کامل نیست بدون اینکه سماور مشخص در گوشه و کنار حباب بزند. لوازم خانگی samovar 013 که همیشه در فضای داخلی رمان های تولستوی و داستایوسکی وجود دارد ، همچنان از زندگی معاصر روسیه ، از مسکو تا سیبری باقی مانده است.

 

یک امتیاز به مدرنیته این است که امروزه معمولاً به جای سوختن ذغال سنگ در زیر آن ، به صورت الکتریکی گرم می شود. و چه کسی می تواند روس ها را مقصر دانست که تغییرات زیادی در فرمول پیروزی ایجاد نکرده اند؟ سماور یک روش ساده اما درخشان برای تهیه چای و همچنین مایه مباهات فرهنگی است.

 

سماور در اصل یک کتری بزرگ و گلدان شکل برای حاوی آب گرم است که در کنار آن یک شیر برای توزیع آب وجود دارد. سطح بالایی آن دارای یک منطقه صاف ، سوراخ شده با سوراخ های بخار است که یک قوری روی آن قرار دارد. چای داخل قوری به طور کلی بسیار غلیظ و دم کرده است. با نوشیدن مقداری چای از این قابلمه ، نوشیدنی ها می توانند آن را با آب داغ اضافی از کتری رقیق کنند تا نوشیدنی فقط قدرت مورد نظر آنها باشد. این یکی از نکات جالب در مورد طراحی سماور است. مورد دیگر این است که می توانید ساعت ها آن را در یک درجه حرارت پایین بگذارید و از گرم شدن مداوم نه تنها آب کتری ، بلکه قوری بالای آن اطمینان حاصل کنید. این بدان معناست که شما می توانید گلدان را برای کشیدن بیشتر از آنچه که در غرب معمول است ترسیم کنید و اطمینان حاصل کنید که یک دم کرده خوب وجود دارد.

کلمه "سماور" به معنای واقعی کلمه "خود پخت و پز" است. یک نام مناسب ، با توجه به اینکه حرارت دادن آب و آماده سازی تزریق همه در یک ماده منع مصرف آزاد وجود دارد.

 

برای تهیه چای ، ابتدا کتری را با چند پیمانه آب پر کنید. آن را به برق متصل کنید (یا ذغال خود را روشن کنید) ، و ترموستات را به بالاترین درجه تنظیم کنید تا آب در سریعترین زمان ممکن جوش بیاید. در همین حال ، برگ های چای را در انفوزیونر لوله ای شکل قرار دهید که در مرکز قوری پایین می رود.

 

samovar 012 هنگامی که آب جوش آمد ، شیر کتری را باز کنید و قوری را در زیر آن قرار دهید تا با آب پر شود. سپس قوری را در محل اختصاص داده شده خود در بالای دستگاه قرار دهید. ترموستات را کم کنید تا آب کتری برای هر مدت که لازم دارید بجوشد.

فنجان هایی که در روسیه چای سرو می شود اغلب چیزهایی شیک و کوچک هستند که از شیشه و دسته های فلزی ساخته شده اند. برخی از روس ها دوست دارند چای خود را از داخل فنجان درون نعلبکی بریزند و سپس آن را حلقه کنند. کسانی که چای خود را شیرین دوست دارند ، بعضی اوقات یک قند را در انگشتان خود نگه می دارند یا چای را با مقداری مربا همراه می کنند ، نه اینکه قند را در نوشیدنی تحریک کنند. اما برای لذت بردن از مزایای تهیه چای با سماور نیازی به رعایت هیچ یک از این رسوم روسی نیست.

 

سماور به سبک روسی

 

و این مزایا نه تنها عملی ، بلکه زیبایی نیز هستند. نکته بسیار اطمینان بخشی در ظاهر یک سماور وجود دارد ، که کاملاً تجربه طراوت نوشیدن چای را تکمیل می کند. این به نوعی ظرافت دنیوی و احساس راحتی خانگی را در هم آمیخته است: حضوری آرام و آرام در پس زمینه زندگی.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 259
  • بازدید سال : 1,225
  • بازدید کلی : 7,286