loading...
ashpazkhanemodern
ashpazkhanemodern بازدید : 211 پنجشنبه 20 شهریور 1399 نظرات (0)

 

 

صنعت رستوران در حال رشد است. فروش کل در زمان نوشتن مقاله برای چندین سال در حال رشد بوده است. اگر به فکر افتتاح یک رستوران غذاهای دریایی هستید ، بدیهی است که رشد صنعت خبر خوبی است. با این حال ، این صنعت همچنین با رستوران های جدید بیشتری که هر روز افتتاح می شوند بسیار رقابت می کند. برنامه ریزی و تدبیر می تواند شما را به یکی از موفقیت ها تبدیل کند.

ایده های رستوران غذاهای دریایی

"رستوران غذاهای دریایی" نامی است که تنوع زیادی را در بر می گیرد. ایده های رستوران غذاهای دریایی در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارد ، از جمله:

 

حق رای دهندگانی مانند Red Lobster و رستوران های غذاهای دریایی که به صورت جداگانه تعلق دارند.

 

رستوران هایی که از ماهی های تازه و محلی استفاده می کنند و آنهایی که به صورت عمده از عمده فروشان خریداری می کنند.

 

رستوران های پیشرفته و پیشرفته یا غذاخوری های ارزان قیمت که به بازارهای گسترده عرضه می شوند.

بنشینید و تعریف کنید که دوست دارید کدام نوع رستوران غذای دریایی را داشته باشید. برای تمرکز افکار خود ، سال کنید که زمین آسانسور شما چیست. اگر مجبور باشید به کسی بگویید چه چیزی رستوران شما را عالی می کند ، چه می گویید تا او را متقاعد به خوردن غذا در آنجا کند؟ برخی از ایده ها عبارتند از:

 

شما مواد عالی و با کیفیتی مانند غذاهای دریایی با منبع محلی ارائه می دهید.

قیمتهای عالی

خدمات فوق العاده

فضای باورنکردنی مشتریان در یک محیط شیک و شیک به صرف غذا می پردازند.

موارد اضافی مانند لیست شراب و مهمان شراب که می توانند شراب مناسب هر غذای دریایی را توصیه کنند.

ایده های خوب کسب و کار غذاهای دریایی بیشتر از یک نقطه فروش است ، اما این می تواند ذهن شما را در مورد چگونگی رویکرد شما به افتتاح یک رستوران غذاهای دریایی روشن کند.

 

رقابت را ارزیابی کنید

رستوران شما در خلا غذا سرو نمی کند. شما با سایر رستوران های مستقر در منطقه خود رقابت خواهید کرد. چگونه مردم را که به غذا خوردن در آنجا عادت دارند متقاعد کنید تا در عوض شما را امتحان کنند؟ اولین قدم مطالعه دقیق بازار محلی است.

 

رقبای مستقیم شما سایر رستوران های غذاهای دریایی در منطقه شما هستند. رقبای غیرمستقیم رستوران هایی هستند که غذاهای دریایی محور نیستند اما از راه های دیگری با یکدیگر رقابت می کنند - رستورانی که گوشت گاو با منبع محلی و محلی تهیه می کند ممکن است برای برخی از همان غذاخوری هایی که به یک رستوران غذاهای دریایی از ساحل به میز جذب می شوند ، رقابت کند. .

 

رقابت خود را تجزیه و تحلیل کنید و به این فکر کنید که چگونه می توانید بازار خود را حفظ کنید:

کدام رستوران ها کجا واقع شده اند؟ آیا بخشی از شهر به اندازه کافی دور از رستوران های موجود در غذاهای دریایی وجود دارد که فرصت مناسبی برای شما فراهم کند؟ آیا رستوران های دیگری وجود دارد که رقابت غیرمستقیم باشد؟

 

نقاط قوت و ضعف رقابت چیست و چگونه می توانید بهتر عمل کنید؟ اگر در حال حاضر یک رستوران غذای عالی و عالی مانند رستورانی که می خواهید افتتاح کنید وجود دارد ، چگونه می توانید از آنها بهتر عمل کنید؟ خدمات بهتر؟ غذای بهتر؟ قیمت های پایین تر؟

 

رقبای غیرمستقیم از چه نوع مفهومی پیروی می کنند؟ آیا آنها کودک گرا ، غذاخوری خوب یا میخانه ای با فست فود هستند؟ دانستن این موضوع نشان می دهد که کدام یک قوی ترین رقبا برای بازار هدف شما هستند.

 

سایر نقاط فروش رستوران های غذاهای دریایی چه امتیازاتی دارند؟ اگر بزرگترین رستوران در شهر ، به عنوان مثال ، صدف یا میگو معروف باشد ، ممکن است با تمرکز بر شمشیر ماهی ، قورباغه یا ماهی های دیگر دهانه ای پیدا کنید.

 

رستوران های رقیب غذاهای دریایی چه چیز دیگری می فروشند؟ آیا آنها پیش غذاهای معروف محلی یا دسرهای بی نظیر ارائه می دهند؟

 


رقبای شما به طور مستقیم و غیرمستقیم در چه محدوده قیمتی کار می کنند؟

منابع تأمین

انتخاب تأمین شما تا حدودی از محل زندگی شما شکل خواهد گرفت. اگر به اندازه کافی به ساحل نزدیک هستید ، تحویل منظم غذاهای دریایی یک گزینه است ، اما اگر در وسط قاره زندگی کنید این مقدار نیست. حتی اگر خرید تازه امکان پذیر باشد ، باز هم باید هزینه ها و مزایای ایده های تجاری غذاهای دریایی خود را بسنجید.

 

خرید محلی امکان دسترسی به مواد تازه را به شما می دهد و اگر با ناخدای قایق های ماهیگیری یا مزارع پرورش ماهی محلی سروکار دارید ، می توانید روابطی ایجاد کنید که منجر به تخفیف شود. با این حال ، ممکن است قیمت ها نیز بیشتر باشد ، و محدودیت طیف غذاهای دریایی را که می توانید ارائه دهید ، محدود می کند. همچنین برای بدست آوردن بهترین تنوع و قیمت ممکن است مجبور باشید با چندین تامین کننده معامله کنید.

 

کار با عمده فروشان به شما امکان دسترسی به انتخاب بزرگتر و احتمالاً تخفیف های بیشتر و معاملات عمده با قیمت های پایین را می دهد. با این حال ، پیشنهادات ممکن است عمومی تر ، کمتر تخصصی و به طور معمول نه چندان تازه باشد. این روابط احتمالاً یک تجارت خالص خواهد بود تا شخصی.

تجهیزات رستوران غذاهای دریایی

برخی از مشاغل را می توان بدون تجهیزات فراتر از لپ تاپ یا اتومبیل شروع کرد. افتتاح یک رستوران غذاهای دریایی سرمایه بیشتری می برد. نظرات شما در مورد رستوران غذاهای دریایی مهم نیست ، شما برای انجام این ایده ها باید در تجهیزات رستوران غذاهای دریایی سرمایه گذاری کنید.

 

تجهیزات دقیق رستوران غذاهای دریایی مورد نیاز شما با مدل تجاری شما متفاوت است اما ممکن است شامل موارد زیر باشد:

 

یک کشتی بخار تجاری. صدف ، صدف و بعضی از انواع ماهی ها از طریق بخار پخته می شوند ، بنابراین این ممکن است یکی از دستگاه هایی باشد که در آشپزخانه شما بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

 

محدوده قابلمه برای پختن جوش چغندر یا خرچنگ دریایی ، جوشاندن خرچنگ دریایی یا تهیه سس ، همه در مقادیر زیاد.

 

یک زغال سنگ با رنده غذاهای دریایی. زغال چوب تجهیزات استانداردی برای رستوران ها هستند ، اما رنده آنها را با ماهی هایی که ممکن است در هنگام جوجه ریزی چسبیده یا خرد شوند ، بهتر کار کند.

 

تبرید بسیاری از رستوران ها دارای یخچال هستند ، اما برای یک رستوران غذاهای دریایی ، یخچال خوب ضروری است. غذاهای دریایی سریع خراب می شوند و غذاهای دریایی خراب می توانند مشتریان شما را بیمار کنند.

 

کارد و چنگال مخصوص مشتریان مانند چاقوهای صدفی.

 

ظروف مخصوص مانند مقیاس ماهی ، غلتک سوشی ، ترقه پنجه و پاک کننده میگو. اینکه کدام یک نیاز دارید به منوی شما بستگی دارد.

 

قفس های امنیتی برخی از اقلام غذاهای دریایی به اندازه کافی گران هستند که ارزش سرقت را دارند ، بنابراین رستوران دار آنها را قفل می کند و دسترسی را کنترل می کند.

آکواریوم رستوران های خرچنگ دریایی اغلب خرچنگ های دریایی را در تانک ها می نشینند و منتظرند تا مشتری آنها را انتخاب کند.

 

ویترین سوشی. این مواد به حدی خنک هستند که سوشی را تازه نگه دارند و در عین حال به مشتریان امکان می دهد تا پیشنهادهای شما را دریغ کنند.

 

صفحات سرد یا چاه های سرد. اگر بوفه یا نوار خام ارائه می دهید ، بشقاب های سرد می توانند غذای خام شما را به جای خراب نگه داشتن ، سرد نگه دارند.

می توانید وسایل نقلیه خود را با پول جمع کنید وسوسه انگیز باشید ، اما مراقب هزینه های زیاد باشید. شما باید برای باز کردن درهای خود هر آنچه را که نیاز دارید بخرید اما هیچ چیز فوری لازم نیست. برای تجهیزات خود به دنبال منابع دست دوم یا آنلاین باشید یا از رستوران های محلی که درهایشان را می بندند خرید کنید.

 

بودجه برای غذا

مانند تجهیزات رستوران غذاهای دریایی ، غذا منطقه دیگری است که در آن می توان بیش از حد هزینه کرد. همانطور که ایده های تجارت غذاهای دریایی خود را توسعه می دهید ، در مورد استانداردهای صنعت تحقیق کنید. هزینه غذا برای سایر رستوران های غذاهای دریایی در شهر شما چقدر است و مارک آنها چقدر است؟ چند مرحله دیگر برای کنترل هزینه ها بردارید:

 

با تأمین کنندگان غذاهای دریایی قراردادهای مفصلی بگیرید. اگر می توانید برای یک یا دو سال آینده قیمت خوبی قفل کنید ، این از شما در برابر افزایش هزینه ها در آینده نزدیک محافظت می کند.

 

وقتی در حال آزمایش موارد منو خود هستید ، آنها را وزن کنید. اگر دقیقاً بدانید که چه مقدار خرچنگ در دوچرخه خرچنگ خود قرار می دهید ، تصور واضح تری درباره میزان شارژ آن خواهید داشت. ممکن است شما به افزایش قیمت یا استفاده از مواد ساده تر یا ارزان تر نیاز داشته باشید.

 

بیش از حد غذاهای دریایی خریداری نکنید ، که باعث هدر رفتن پول شما می شود. در ابتدا باید بر اساس پیش بینی های فروش خود تخمین بزنید ، اما در عرض چند ماه پس از افتتاح ، می توانید بر اساس داده های سخت تخمین های خود را اصلاح کنید. سفارشات خود را با توجه به آنچه در مورد نیازهای خود آموخته اید تنظیم کنید.

 

توجه کنید که کدام ظروف مورد تقاضا هستند. اگر خرچنگ محبوب است و گوش ماهی محبوب نیست ، می توانید با سفارش بیشتر از یکی و کمتر از آن ، پس انداز کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 416
  • بازدید سال : 1,382
  • بازدید کلی : 7,443