loading...
ashpazkhanemodern
ashpazkhanemodern بازدید : 53 پنجشنبه 11 دی 1399 نظرات (1)

8 نکته ای که طراحان داخلی می خواهند بدانید

آیا آرزوی استخدام یک طراح داخلی را داشته اید؟ تعجب می کنید که آیا استخدام یک طراح برای شما مناسب است یا فقط می خواهید درباره چگونگی روند کار بیشتر بدانید؟ ما از طراحان داخلی ، کیت اوهارا از مارتا اوهارا داخلی و آندره شوماخر از آندریا شوماخر داخلی ، خواستیم تا بینش خود را به اشتراک بگذارند.

 

طراحان داخلی چه کاری انجام می دهند؟

 

تصویر محبوب یک طراح داخلی که در اطراف نمونه های پارچه ای و نمونه های رنگی قرار دارد ، فقط قسمت کوچکی از آنچه این افراد حرفه ای انجام می دهند را پوشش می دهد. طراحان داخلی می توانند به شما در انتخاب پارچه ، وسایل و رنگ های رنگ کمک کنند. و در بسیاری از ایالت های ایالات متحده ، طراحان داخلی دارای درجه طراحی هستند و همچنین دارای مجوز ارائه تخصص اضافی در زمینه کدهای ساختمان ، استانداردهای ساخت و ساز ، هماهنگی پروژه و موارد دیگر هستند.

 

در اینجا موارد بیشتری است که آنها دوست دارند شما در مورد کار آنها بدانید.

لیا اتکینز دیزاین ، LLC

1. حتی اگر در شهر دیگری باشید ، ممکن است بتوانیم با شما کار کنیم

 

"بسیاری از هوازرها از طریق ایمیل به ما می گویند که آنها آرزو می کنند کاش در شهر یا ایالت آنها مستقر می شدیم. چیزی که آنها متوجه نمی شوند این است که ما در سراسر ایالات متحده کار می کنیم ، "اوهارا می گوید. مطمئنا ، دفتر مرکزی ما در مینیاپولیس است ، اما ما یک دفتر در آستین ، تگزاس داریم و تقریباً در هر ایالت در خانه ها کار کرده ایم. روند کار با افراد خارج از کشور به طرز حیرت انگیزی شبیه نحوه کار ما با مشتریان محلی است. "

 

بنابراین اگر از یک طراح جاسوسی می کنید که کارهایش را اینجا در Houzz دوست دارید و می بینید که او در شهری دور از محل زندگی شما مستقر است ، بلافاصله تصور نکنید که نمی توانید با هم کار کنید. برخی از شرکت ها دفاتر خود را در مکان های دیگر دارند ، برخی از طراحان مایل به سفر برای کار در یک پروژه هستند و برخی دیگر مایل به کار کاملاً مسافت طولانی هستند. اگر می خواهید با یک طراح خاص کار کنید ، همیشه ارزش پرسش دارد.

 

طراحان داخلی را در منطقه خود پیدا کنید و نمونه کارهای آنها را مرور کنید

آندریا شوماخر داخلی

2. ما فرآیند دقیق آموزش و آموزش را طی می کنیم ، دقیقاً مانند سایر جوانب مثبت

 

شوماخر می گوید: گواهینامه ها یکی از راه های بررسی صلاحیت یک طراح داخلی برای انجام پروژه شما است. وی می افزاید: "راه دیگر برای صلاحیت یک طراح داخلی این است که به تحصیلات آنها توجه کنید و مطمئن شوید که با کارهایی که برای امرار معاش می کنند مطابقت دارد." هم آموزش مرتبط با طراحی و هم گواهینامه حرفه ای را در نظر بگیرید تا کاملترین تصویر را از صلاحیت های طراح داخلی خود بدست آورید. به عنوان مثال شوماخر دارای مدرک لیسانس در زمینه طراحی داخلی از دانشگاه ایالتی کلرادو است ، در دانشکده تحصیلات تکمیلی طراحی در دانشگاه هاروارد در زمینه طراحی جهانی تحصیل کرده و یکی از اعضای متحد انجمن طراحان داخلی آمریکا است.

آندریا شوماخر داخلی

3. ما می توانیم از جدیدترین فناوری برای کمک به شما در پیش بینی فضای جدید استفاده کنیم

 

شوماخر می گوید: "یک طراح باید اتوکد و سایر ابزارها را برای برنامه ریزی فضا ، کدها و موارد دیگر بداند." این ابزارها و دانش تخصصی به طراحان داخلی این امکان را می دهد تا به گونه ای که تصور نمی کردید به فضای شما نگاه کنند. آنها می توانند یک رندر دیجیتالی بسازند که به طرز باورنکردنی واقع بینانه ای باشد ، به شما امکان می دهد قبل از ارتکاب تغییرات را تجسم کنید.

داخلی مارتا اوهارا

4- ما می توانیم یک خانه کامل - یا یک اتاق یک نفره را جمع کنیم

 

"کار ما این است که با بودجه شما کار کنیم! اگرچه درست است که ما در مورد ساخت و سازهای کل خانه کار می کنیم ، اما در پروژه ها و بودجه های کوچکتر نیز کار می کنیم. " "صاحبان خانه فقط از این که نمی خواهند خانه جدیدی بسازند یا کل خانه خود را مرمت می کنند ، باید از تماس با یک طراح داخلی ترس داشته باشند."

 

خرید مدفوع پیشخوان در Houzz

طراحی جیمی نلسون

5- ما می توانیم به پروژه شما کمک کنیم تا مطابق با استانداردهای ایمنی و کد ساختمان باشد

 

طراحان داخلی مجاز باید از قوانین ساختمانی فعلی و سایر قوانینی که ممکن است بر طراحی در ایالت محل کار تأثیر بگذارد آگاهی داشته باشند ، بنابراین می توانند ایمنی پروژه شما را تضمین کنند.

6. ما همیشه نمی توانیم منابع و قیمت محصولات را به صورت عمومی به اشتراک بگذاریم

 

نمی دانید چرا همیشه به س questionsالات شما در مورد نام محصول و قیمت های ارائه شده در عکس یک طراح پاسخ داده نمی شود؟ اوهارا می گوید: "ما سعی می کنیم در روند ، طراحی و مشاوره خود هرچه بیشتر باز باشیم." اما "همانطور که دوست داریم در مورد همه وسایل موجود در عکسهایمان به مردم اطلاعات بدهیم ، چند دلیل وجود دارد که ما این اطلاعات را به صورت عمومی لیست نمی کنیم."

 

اول ، او می گوید ، "بسیاری از فروشندگان ما اجازه نمی دهند که به صورت آنلاین قیمت گذاری کنیم. دوم ، بسیاری از محصولات با گذشت زمان تغییر می کنند - متوقف می شوند یا تغییر می کنند ، تغییر قیمت می دهند ، و غیره - و به روزرسانی همه عکسهای 450 به علاوه در هر زمان تغییراتی بسیار وقت گیر است. سرانجام ، ما باید به حریم خصوصی مشتریان خود احترام بگذاریم ، مشتریانی که معمولاً نمی خواهند مبلغی را برای مبلمان خود هزینه کنند.

 

بخش 5 طراحی

7. ما می خواهیم با چشم انداز شما کار کنیم - و آن را گسترش می دهیم

 

از طراحان داخلی حرفه ای انتظار برخورد با کوکی ها را نداشته باشید. آنها برای شنیدن صحبت های شما ، ارزیابی نیازهای شما و سپس ایجاد یک طرح اصلی کاملاً متناسب با فضای شما در آنجا هستند. "

ashpazkhanemodern بازدید : 197 چهارشنبه 10 دی 1399 نظرات (0)

قفسه آویز

بعضی اوقات فقط به جای دیگری برای آویز لباس نیاز دارید ، مانند قفسه روی واشر و خشک کن. لبه آن قفسه را با قرار دادن 3/4 در داخل به یک رخت آویز تبدیل کنید. لوله پلاستیکی و پیچاندن آن به بالای قفسه در امتداد لبه. ایده های بیشتری برای سازماندهی اتاق لباسشویی دریافت کنید.

 

نگهدارنده حوله کاغذی

نگهدارنده حوله کاغذی

اگر رول حوله های کاغذی روی قفسه اتاق خشکشویی یا لوازم خانگی شما مدام می افتد ، این را امتحان کنید: یک باند بانجی را از داخل رول بریزید و آن را از قفسه های سیم آویزان کنید. و در اینجا چند نکته برای آویزان کردن یک راه حل دائمی وجود دارد.

 

 

 

15/20 پشت ذخیره سازی درب: ذخیره سازی صفحه اتو

خانواده خانوادگی

پشت درب ذخیره سازی: فضای ذخیره سازی صفحه اتو

قلاب های کت معمولی پشت در کمد ، صفحه اتو را از مسیر دور نگه می دارد اما هنگام نیاز به آن نزدیک می شوید. آیا به دنبال نوآوری های جالب در ذخیره سازی هستید؟ این ایده های نگهداری گاراژ را بررسی کنید.

16/20 به حداقل رساندن مایع دستشویی مواد شوینده

به حداقل رساندن آشفتگی مواد شوینده مایع

ظروف مواد شوینده مایع بدون قطره همیشه فقط کمی چکه می کنند. آن را با قفسه مخصوص گوشه وان لباسشویی تحت كنترل نگه دارید. فقط 1-1 / 2-in را برش دهید. زاویه آلومینیوم به اندازه کافی بلند است که بتواند لبه جلوی ظرف را پشتیبانی کند ، سپس آن را با آب سیلیکون به وان بچسبانید. ظرف را بر روی تاقچه قرار دهید و قطره قطره به جای ایجاد یک آشفتگی مهم در جای دیگر ، در وان لباسشویی می افتد.

 

17/20 قفسه سینک ظرفشویی

قفسه سینک ظرفشویی

بخشی از قفسه های سیم باقیمانده را برش داده و آن را در قسمت جلوی سینک ظرفشویی خود قرار دهید. این مکان مناسب برای خشک کردن وسایل است. مسواک ها را از قلاب های S آویزان کنید تا بتوانند درست درون سینک ظرفشویی بریزند. بعد از اتمام کار با قفسه ، آن را از کنار وان آویزان کنید تا دفعه بعد کاملاً نزدیک آن باشد.

 

 

 

18/20 قفسه های جعبه ای زیبا و عملی

قفسه های جعبه ای زیبا و عملی

این قفسه های ساده جعبه ای در یک محیط رسمی و یک اتاق فایده مانند لباسشویی یا گاراژ به همان اندازه کار می کنند. آنها تعداد نامحدودی استفاده و ترتیب را ارائه می دهند. مقداری را بالای واشر و خشک کن آویزان کنید تا مواد شوینده ، ملحفه های خشک کن و سایر وسایل مورد نیاز لباسشویی را بدون اشغال فضای با ارزش کف نگهداری کنید.

 

19/20 کابینت دیواری اتاق خشکشویی

کابینت دیواری اتاق لباسشویی

با افزودن یک کابینت دیواری ، آن فضای دیوار را در بالای واشر و خشک کن به یک فضای ذخیره سازی بدون گرد و غبار تبدیل کنید. احتمال این وجود دارد که دریچه خشک کن یا برخی از انسداد های دیگر درست در محلی که کابینه جدید می رود وجود داشته باشد. برای حل این مشکل ، به راحتی پشت خود را بریده و 4 در را وارد کنید. مجرای گالوانیزه به عنوان آستر به کابینت 1 در می دهد. پاک شدن از دریچه خشک کن ، مانع از جمع شدن گرما در داخل کابینت می شود. با استفاده از آستر در محل ، دریچه در پشت کابینت جدا شده و همه چیز را در داخل خنک و تمیز نگه می دارد.

ashpazkhanemodern بازدید : 55 سه شنبه 09 دی 1399 نظرات (0)

این یک تصور غلط رایج است که تمیزکاری مناسب منزل فقط باید در بهار انجام شود. به هر حال ، دلایل کافی برای داشتن تمیز زمستانی نیز وجود دارد. همه ما می دانیم که یک تمیزکاری کامل به زمان و تلاش نیاز دارد - بنابراین ، به چه چیز باید توجه ویژه ای داشته باشید؟ Helpling ، بالاترین رتبه در بازار آنلاین لندن برای خدمات خانگی ، 8 نکته برای شما دارد تا مطمئن شوید خانه شما برای زمستان آماده است.

 

 

زمستان بهار جدید است!

همانطور که می دانیم ، زمستان انگلیس قابل پیش بینی نیست. به طور مداوم تغییر شرایط آب و هوایی و تغییر دما ، به این معنی است که ما غالباً مقدار زیادی خاک به خانه های خود حمل می کنیم. با توجه به اینکه بیشتر ما اکنون در خانه کار می کنیم ، داشتن خانه ای تمیز حتی برای راحت تر و راحت تر ساختن خانه حتی مهمتر از حد معمول است.

 

نکته 1: از چک لیست استفاده کنید!

 

گشت و گذار در خانه خود به اتاق و اتاق موثرترین روش برای اطمینان از تمیز شدن کامل همه چیز است. سعی کنید از لیست های اتاق استفاده کنید تا مطمئن شوید همه گوشه های کوچک را که واقعاً نیاز به توجه ویژه دارند فراموش نمی کنید. هرگز ابتدا جارو برقی و پاک نکنید ، اینها همیشه آخرین وظایف لیست هستند!

 

نکته 2: گرمایش را آماده کنید!

 

یک خانه گرم یک خانه دنج است. قبل از اینکه میزان گرمایش را زیاد کنید ، حتماً پنجره ها را باز کنید تا هنگام تمیز کردن هوای تازه وارد شود.

 

تمیزکاری دقیق رادیاتورها نیز برای گردش مناسب گرما مهم است. آیا حدس زده اید که گرد و غبار محبوس در رادیاتور می تواند تا 30٪ از قدرت گرمایش بکاهد؟ یک ترفند خوب استفاده از یک پارچه مرطوب و مقداری پاک کننده پایه سرکه برای پاک کردن رادیاتور است. پس از آن ، اطمینان حاصل کنید که آن را خشک و voilà کنید - از یک خانه گرم و دنج لذت ببرید.

 

نکته 3: برای بیشتر نور آفتاب ویندوز خود را تمیز کنید!

 

ماه های زمستان اغلب ممکن است تاریک و ناخوشایند باشد ، و این امر اهمیت اطمینان از نور بیشتر در هنگام تابش خورشید را از اهمیت بیشتری برخوردار می کند. گرده ، گرد و غبار و خاطرات تابستان گذشته باید پاک شود - ما می دانیم که سخت است! پارچه ای مرطوب بگیرید ، ابتدا قاب را تمیز کنید ، سپس خود پنجره را تمیز کنید. هنگام تمیز کردن پنجره ها به شکل s عمل کنید تا مطمئن شوید که تمام آلودگی را گرفته اید. پس از آن ، باید سریع باشید: بلافاصله بعد از جلوگیری از لکه های آب ، همه چیز را با پارچه آشپزخانه خشک کنید. هیچ کس پنجره های خط دار را دوست ندارد!

 

نکته 4: مطمئن شوید که شومینه شما دنج و مطمئن است.

 

هیچ چیزی بهتر از یک شومینه دنج در زمستان ، درست است؟ اما نباید از اقدامات ایمنی غافل شوید. این بسیار مهم است که مطمئن شوید هشدارهای دود شما کار می کنند و به منظور خوب بودن سریع هشدار دادن شما نسبت به هر خطری. علاوه بر این ، قبل از استفاده از شومینه برای اولین بار در سال جاری ، مطمئن شوید که آن به درستی و تمیز کار می کند! شاید ارزش داشته باشد که برای تمیز کردن و بررسی دودکش ، دودکش پاک کنی کنید. در تابستان ، خاک می تواند جمع شود - و گاهی اوقات حیوانات می توانند در آنجا لانه کنند!

 

نکته 5: گرد و غبار را از فرش خارج کنید!

آیا می دانید بیشتر گرد و غبار خانه های ما فرش است؟ و حدس بزنید چه ... هر بار که روی فرش قدم می گذارید این همه گرد و غبار به هوا پرتاب می شود. برای اینکه واقعاً بتوانید از احساس گرم و نرم زیر پایتان در زمستان لذت ببرید ، مطمئن شوید که فرش های خود را کاملا تمیز کنید. فرشها یا فرشهای بزرگتر باید حداقل دو تا چهار بار در سال در فضای باز و روی حصار تکان داده شوند. نکته مفید - تا به حال به عنوان یک تنیسور خیال خود را کرده اید؟ خوب ، برای غلبه بر فرش یا فرش از راکت تنیس استفاده کنید!

 

نکته 6: اکنون که می بینید پرده ها و پرده های خود را تمیز می کنند!

 

در طول تابستان ، وقتی پنجره های خود را باز نگه می دارید ، همه چیز در پرده های شما مستقر می شود: از گرده گل گرفته تا دودهای ناشی از ترافیک. ما توصیه می کنیم حداقل دو بار در سال پرده ها را تمیز کنید - تمیز کردن زمستان شما زمان مناسب است! بیشتر پرده ها را می توان در ماشین لباسشویی با دمای 30 درجه سانتیگراد شست. نکته اضافی: پرده ها را هنگامی که هنوز خیس هستند آویزان کنید. به این ترتیب آنها به سختی برخورد نمی کنند

 

نکته 7: اصطلاحات ، کجا پنهان می شوید؟

 

مناطق زیادی در اطراف خانه وجود دارد که ما همیشه آنها را لمس می کنیم - اما هرگز تمیز نمی کنیم. میکروب های مختلفی را می توان در کنترل از راه دور ، کلید روشنایی یا دستگیره های در مشاهده کرد. ویروس ها تا 24 ساعت روی آنها زنده می مانند ، ویروس هایی با دوام طولانی حتی برای چندین هفته! بنابراین ، این اشیا often را مرتباً و به درستی تمیز کنید ، با استفاده از مواد ضد عفونی کننده یا تمیز کننده های مبتنی بر سرکه. به خصوص در زمان های فعلی ، شما می خواهید به بهداشت خانه خود توجه ویژه ای داشته باشید!

 

نکته 8: مطمئن شوید که خانه شما دنج است ، پتوها و بالشهای خود را تمیز کنید!

 

ما از گفتن این موضوع متنفر هستیم اما پوست مرده ، چربی و مایعات بدن روی پتوها و بالش های شما می ریزد و جذب می شود. بنابراین ، برای اینکه واقعاً از قرار دادن در پتو مورد علاقه خود پس از یک روز طولانی و طاقت فرسای زمستانی لذت ببرید ، می خواهید مطمئن شوید که همه آن به درستی تمیز شده است! نگران نباشید ، انجام آن آسان است. فقط آنها را در ماشین لباسشویی قرار دهید. همیشه لحاف و بالش را بسته به نوع محصول جداگانه در دمای 40 تا 60 درجه سانتیگراد بشویید. نکته اضافی: یک توپ تنیس اضافه کنید تا مطمئن شوید پرها به هم نمی چسبند. ما قول می دهیم خواب در پتوهای تمیز بسیار بهتر پوشیده شود.

ashpazkhanemodern بازدید : 153 دوشنبه 08 دی 1399 نظرات (0)

این که آیا آشپزخانه شما ثابت کننده واقعی دهه های قبل است یا کف صفحه کفپوش و کف مشمع کف اتاق که به یک مد روز رسیده است ، به سرعت از مد افتاده است ، شاید زمان آن رسیده باشد که آشپزخانه منسوخ شده خود را مدرن کنید. با گرایش های جدید طراحی که استفاده های خلاقانه از رنگ ها ، وسایل مدرن و طراحی کاربردی را به نمایش می گذارد ، روش های بی شماری وجود دارد که آشپزخانه شما را به روز می رساند. این که آیا می خواهید خانه خود را بفروشید ، یا اینکه می خواهید برای نسل های دیگر در فضای خود بمانید برای آمدن - این ایده ها می تواند به شما کمک کند آشپزخانه خود را به فضای آشپزی رویاهای خود تبدیل کنید.

 

1. فلزات خود را ارتقا دهید

آشپزخانه های منسوخ با موادی ساخته می شدند که دهه ها پیش محبوب بودند ، از جمله فلزات مورد استفاده برای تجهیزات آشپزخانه. با تولید مواد ابتکاری و روند طراحی سازنده به دنبال این کار ، ممکن است زمان آن باشد که در کشش کشوها و وسایل روشنایی خود تجدید نظر کنید. فلزات مدرن در طراحی آشپزخانه شامل آلومینیوم مات ، فولاد ضد زنگ ، طلای برس و مس هستند - این مواد را در کابینت خود امتحان کنید گزینه های سخت افزاری ، آویز و هود محدوده.

 

 

2. کفپوش خود را عوض کنید

کفپوش منطقه ای از آشپزخانه شما است که اغلب فراموش می شود ، و در عین حال نقش اصلی کل آشپزخانه شما را بازی می کند. اگر کفپوش شما را در گذشته نگه می دارد ، سعی کنید از کفپوش وینیل یا مشمع کف اتاق نورد شده خود را به یک ماده انعطاف پذیرتر و بی انتها تبدیل کنید - ما در مورد چوب ، کاشی یا سنگ صحبت می کنیم. این مواد ماندگاری بیشتری دارند و همچنین باعث افزایش ارزش می شوند. از خانه شما در سالهای اخیر ، کاشی و سرامیک تقلید از چوب سخت ، و همچنین سنگ تراورتن و تخته سنگ محبوب شده است.

 

3. در نظر گرفتن کابینت بالایی خود را

بسیاری از آشپزخانه های منسوخ ساخته شده اند که شامل دیوارها و دیوارهای کابینت بالا برای قرار دادن ظروف و ظروف آشپزی هستند. اغلب اوقات ، این کابینت ها چشم را می خورند و باعث می شوند آشپزخانه شلوغ شود. اگر می خواهید فضای آشپزخانه خود را باز کنید و فضای کافی برای رشد به بیرون ندارید ، کابینت های بالایی را جدا کنید. با این کار دیوار آزاد می شود و قفسه های باز مدرن را با چند وسیله تزئینی و ظروف آماده می کنید.

 

4- میزهای پیشخوان خود را مدرن کنید

میزهای پیشخوان شما همچنین قسمت زیادی از املاک و مستغلات را در آشپزخانه شما به دست می آورند. در حالی که آشپزخانه های منسوخ شده ممکن است وینیل ناخوشایند کاشی و دوغاب یا ارزان قیمت برای فضای کار داشته باشند ، اما گزینه های متنوعی که برای صفحات میز وجود دارد بی پایان است. انواع سطح جامد متشکل از رزین و پلیمرها را به انواع سنگهای طبیعی مانند سنگ مرمر و گرانیت انتخاب کنید ، گزینه ای برای سبک و بودجه همه وجود دارد. طی چند سال گذشته ، طراحان به طور فزاینده ای خلاق شده اند و از مواد ساختاری سنگین برای میزهای پیشخوان استفاده می کنند . بنابراین بتن ، آجر ، کاشی را نیز به لیست خود اضافه کنید.

 

 

5- به مردم محلی برای نشستن بدهید

آشپزخانه شما به احتمال زیاد شلوغ ترین منطقه خانه شما است و محلی که مردم به احتمال زیاد در آن جمع می شوند. آشپزخانه های مدرن با افزودن صندلی به آشپزخانه از این موضوع استقبال می کنند. چه صندلی های میز و صندلی های مخصوص بار صبحانه را انتخاب کنید و چه یک ضیافت یا نیمکت کنار میز کنار پنجره را انتخاب کنید ، نشستن می تواند جذابیت کاملا جدیدی برای آشپزخانه شما ایجاد کند. خانواده های شلوغ و پرمشغلی که در هنگام آشپزی با والدین سرگرم می شوند ، در خانه مشغول کار هستند و فضای نشستن را در آشپزخانه مدرن شما ضروری می کند.

ashpazkhanemodern بازدید : 58 یکشنبه 30 آذر 1399 نظرات (0)

گزینه B: جلسات به موقع

این نوع طرح نظافت لیست اصلی کارهای هفتگی را دنبال می کند. شما هر روز زمان مشخصی را اختصاص می دهید - در حالت ایده آل 45-90 دقیقه - تا بتوانید در لیست قرار بگیرید. وقتی تایمر به صدا در می آید ، می ایستید و کارتان را برای روز تمام می کنید. روز بعد ، تایمر را دوباره تنظیم می کنید و همان جایی را که روز قبل متوقف کرده اید ، برمی دارید.

 

گزینه C: هر روز یک اتاق یا یک کار اصلی

این نوع برنامه تمیز کردن ، کارهای خاصی را برای انجام هر روز کنار می گذارد. به عنوان مثال ، تمیز کردن حمام در روز دوشنبه ، انجام لباس های شسته شده در روز سه شنبه ، جاروبرقی در روز چهارشنبه ، و غیره. زمان صرف تمیز کردن هر روز بر اساس وظیفه تعیین شده برای آن روز متفاوت خواهد بود.

 

گزینه D: همه چیز در یک روز

این نوع برنامه همه چیز را برای یک روز تمیز کردن طولانی در هر هفته ذخیره می کند. اگر در طول هفته کار می کنید و ترجیح می دهید آخر هفته ها تمیز کنید ، یا اگر بچه هایتان بزرگتر هستند و همه برای انجام سریع همه کارها تلاش می کنند این گزینه می تواند گزینه خوبی باشد. برای این نوع برنامه ها ، فقط می توانید 2-3 وظیفه ماهانه ، سه ماهه و سالانه انتخاب کنید تا با هر روز تمیز کردن کنار بیایید.

 

یک ایده جالب برای خانواده هایی که بچه های بزرگتری دارند این است که یک عرشه کارت بردارید و یک کار را روی هر کارت بنویسید. در یک روز تمیز کردن ، کارت ها عوض می شوند و به هر یک از اعضای خانواده تعلق می گیرد. سپس آن عضو خانواده وظیفه تکمیل وظایف کارتهای خود را بر عهده دارد ، یا اینکه می تواند برای بدست آوردن کارهای مختلفی که ترجیح می دهند تجارت کند.

 

مرحله 3: برنامه خود را پر کنید

این یک مرحله آسان است!

 

وقتی مشخص کردید که چه نوع طرح نظافت برای خانواده شما بهتر جواب می دهد ، وقت آن است که برنامه خود را ایجاد کنید!

 

از تقویم های زیر برای برنامه ریزی روزهای تمیز کردن خود استفاده کنید و همچنین وظایف ماهانه ، سه ماهه و سالانه را که باید بخاطر بسپارید ، ثبت کنید. یا اگر برنامه های دیجیتالی را ترجیح می دهید ، می توانید از گزینه های دیگری مانند Google Calendar ، iCalendar برای Mac یا حتی در برنامه ریز نظافت آنلاین مانند chorebuster.net استفاده کنید.

 

اگرچه ممکن است در ابتدا بسیار دلهره آور به نظر برسد ، اما ایجاد یک برنامه تمیز کردن که برای خانه و زندگی خانوادگی شما مناسب باشد ، می تواند به محض اینکه کار را شروع کنید ، کاملاً آزاد کننده باشد. ناگهان به جای یک آشفتگی بزرگ و دلهره آور پیش روی شما ، یک برنامه عملی برای مراقبت از آن وجود دارد.

 

چه زمانی و چگونه می توانید برنامه جدید خود را اجرا کنید

بنابراین ، چه زمانی و چگونه باید از برنامه خود استفاده کنید؟ توصیه من این است که یک روز را انتخاب کنید تا جایی شروع شود که خیلی زیاد اتفاق نمی افتد. جایی که وقت اضافی کمی برای تمرکز روی وظیفه پیش رو و شروع برنامه جدید برنامه تمیزکاری خود خواهید داشت.

 

اگر بچه ها درگیر این موضوع هستند ، شاید این کار را با پخش موسیقی ، پادکست سرگرم کننده یا پذیرایی از همه با یک کاسه بستنی پس از اتمام کار خود ، یک چیز جالب جدید کنید!

 

اگر عاشق این منبع هستید ، مطمئن شوید که کتابخانه دیجیتال ما از ابزارها و منابع مفید برای تمیز کردن سریع تر ، کنترل بودجه ، سازماندهی برنامه خود و قرار دادن غذا روی میز راحت تر از گذشته است.

ashpazkhanemodern بازدید : 135 شنبه 29 آذر 1399 نظرات (0)

این یکی از مواردی است که همه ما باید انجام دهیم ، اما هرگز واقعاً نمی خواهیم آن را انجام دهیم. در واقع ، در طول سال ها ، بیش از آنچه که بتوانم حساب کنم ، سوالات خوانندگان در مورد نظافت ، سازماندهی و شستشوی مواد مخدر دریافت کرده ام. به نظر می رسد که همه ما می خواهیم خانه ای مرتب و منظم داشته باشیم ، اما همه ما دقیقاً نمی دانیم که چگونه به آنجا برویم و مطمئناً با سرعتی که دوست داریم ، نیستیم.

 

بخاطر داشته باشیم که زندگی شلوغ است و هیچ یک از ما نمی خواهیم تمام وقت خود را صرف تمیز کردن کنیم. حتی در حالی که به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 در حال حاضر هر فرد در خانه است ، من مطمئن هستم که حتی بیشتر از این برای تمیز کردن وجود دارد ، اما شما هنوز هم مجبور نیستید تمام وقت خود را صرف این کار کنید. بنابراین بیایید بفهمیم چگونه با یک برنامه مقابله می کنیم.

 

آیا شما هیجان زده هستید؟ میدانم که هستم!

 

پس بیایید شروع کنیم!

 

نحوه ایجاد یک برنامه تمیز کردن که برای شما مناسب باشد

اول ، برای شما که مطمئن نیستید چه برنامه ای برای تمیز کردن است ، بگذارید آن را برای شما تجزیه کنم. یک برنامه تمیز کردن اساساً فقط یک برنامه روزانه ، هفتگی یا ماهانه برای تمیز کردن خانه خود است. این کار می تواند به سادگی یک کار اصلی در روز باشد یا به همان اندازه پیچیده ای که یک صفحه گسترده برای همه کارهای خانه داری که باید طی یک سال انجام شود ، پیچیده است.

 

واقعاً به خود شما بستگی دارد.

 

اگر ایده ایجاد هر نوع برنامه تمیز کننده طاقت فرسا به نظر می رسد ، سعی کنید نگران نباشید - قول می دهم آنقدرها که به نظر می رسد بد نیست. در واقع ، همانطور که در زیر خواهید دید ، می توانید این کار را در سه مرحله آسان انجام دهید!

 

هدف از این برنامه این نیست که احساس گناه کنید یا مجبور شوید کارهای بیشتری انجام دهید ، بلکه در واقع رفع گناه و ایجاد روالی است که به شما آزادی بیشتری و استرس کمتری می دهد. دانستن اینکه شما یک برنامه کار پذیر و قابل کنترل برای مقابله با آن غرق های چسبنده و کمدهای گرد و غبار دارید ، باعث می شود که در طولانی مدت ایده نظافت منزل بسیار طاقت فرسا نباشد.

 

پس تحملم کن ما میتونیم این کارو انجام بدیم. قول میدهم.

 

مرحله 1: یک لیست وظایف اصلی ایجاد کنید

قبل از تصمیم گیری در مورد زمان تمیز کردن ، ابتدا باید بدانید که چه چیزی و چند بار تمیز کنید. بنابراین قبل از اینکه بتوانید یک برنامه تمیز کردن متناسب با زندگی و برنامه خود ایجاد کنید ، باید نیازهای خانه و نظافت خود را ارزیابی کنید. یک برنامه تمیز کردن برای یک زوج بدون فرزند که در یک آپارتمان 1 خوابه زندگی می کنند با یک برنامه تمیز کردن برای یک مادر 5 ساله که در یک خانه 4 خوابه زندگی می کند بسیار متفاوت است!

 

مرحله 2: بهترین برنامه را برای خود انتخاب کنید (یکی را انتخاب کنید)

مورد بعدی که باید انجام دهید این است که بفهمید کدام نوع برنامه تمیز کردن برای زندگی و برنامه شما بهتر خواهد بود. آیا شما فردی هستید که می خواهید هر روز کمی کار انجام دهید ، یا ترجیح می دهید یک باره با آن مقابله کنید تا مجبور نباشید برای بقیه هفته در مورد آن فکر کنید؟ آیا تمام وقت کار می کنید یا در طول روز در خانه هستید؟ آیا در خانه بچه های کوچکی دارید یا بچه هایتان آنقدر بزرگ هستند که بتوانند بخشی از مسئولیت ها را بر عهده بگیرند؟

 

هیچ یک "راه درست" برای نگهداری از خانه وجود ندارد و هیچ برنامه تمیزکاری جهانی وجود ندارد که متناسب با نیازهای هر خانوار باشد. در نهایت شما باید وقت بگذارید و تعیین کنید که چه نوع برنامه ای واقعاً واقعی و قابل انجام برای نیازهای شما باشد. در حالی که باید وقت خود را برای بررسی تمام برنامه های زیر اختصاص دهید ، اما فکر نکنید که باید همه آنها را انجام دهید. در عوض ، برنامه ONE را که به نظر می رسد بهترین گزینه خواهد بود انتخاب کنید و مدتی آن را امتحان کنید. اگر از آن متنفر باشید ، همیشه می توانید چیز دیگری را امتحان کنید!

 

در اینجا خلاصه ای از رایج ترین گزینه ها آورده شده است:

 

گزینه A: سرعت تمیز کردن روزانه

اگر مثل من هستید و وقتی خانه تان به هم ریخته باشد کار سختی دارید ، این ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد. من شخصاً دریافته ام که هر روز در حال تمیز کردن سرعت خود هستم و اوضاع را مرتب مرتب و مرتب نگه می دارم تا معمولاً نیازی به تمیز کردن عمیق اغلب نباشد. وقتی این برنامه را دنبال می کنم ، هر روز حدود 60-75 دقیقه به تمیز کردن ، بین کارهای روزانه و انجام 1 یا 2 کار هفتگی در روز می پردازم. من از لیست های قابل چاپ روزانه و هفتگی قابل چاپ برای کمک به من در مسیر درست استفاده می کنم.

ashpazkhanemodern بازدید : 50 جمعه 28 آذر 1399 نظرات (0)

مرحله 6: مبلمان چوبی تمیز و لهستانی

لوازم مورد نیاز: صابون روغن مورفی ، لهستانی مبلمان ، پارچه

 

روش کار: سینک ظرفشویی یا سطل را با آب گرم و چند قطره صابون روغن مورفی پر کنید. برای تمیز کردن تمام مبلمان چوبی ، از جمله قفسه های کتاب یا کلبه ، میز ، میز و صندلی های غذاخوری از پارچه ای که با مخلوط صابون روغن مرطوب شده استفاده کنید. من همچنین دوست دارم از این مخلوط برای تمیز کردن مبلمان چرم خود استفاده کنم ، اگرچه روی بطری به طور خاص نمی گوید که مخصوص چرم است ، بنابراین ابتدا یک منطقه مخفی کوچک را آزمایش کنید! هنگامی که چوب تمیز شد ، سطوح را با یک لاک مبلمان بر پایه روغن جلا دهید. بر روی پارچه مرطوب براق کنید ، روی سطح بمالید ، تا اینکه با یک پارچه دوم خشک کنید.

 

مرحله هفتم: تخته های پایه را تمیز کنید

لوازم مورد نیاز: خلا V با اتصال شلنگ ، صابون ظرف ، پارچه

 

روش کار: با برداشتن جاروبرقی در امتداد تخته های زیرین برای برداشتن هرگونه آلودگی ، پرز یا موی حیوان خانگی شروع کنید. سینک یا سطل را با محلول صابون ملایم پر کنید ، سپس تخته های قرنیز را با پارچه ای مرطوب تمیز کنید.

 

مرحله 8: فرشها و فرشها را تمیز کنید

لوازم مورد نیاز: وکیوم ، جوش شیرین ، پاک کننده لکه ، صابون ظرف ، پارچه

 

نحوه انجام: قبل از شروع ، مطمئن شوید که کیسه یا کپسول پر است و در صورت لزوم خالی هستید. غلتک ها را نیز بررسی کنید تا مطمئن شوید که از نخ و نخاله نیست. فرش های خلاac برای از بین بردن تمام آلودگی های شل و موی سطح. سینک یا سطل را با محلول ملایم صابون پر کنید ، سپس فرش های تمیز را با مواد پاک کننده لکه و / یا محلول آب ملایم مشاهده کنید. بعد از تمیز کردن لکه ها ، بو دهید و فرش را با جوش شیرین بپاشید ، بگذارید 20 دقیقه بماند و دوباره جارو برقی بکشید. حتما زیر تخت بخوابید!

 

مرحله 9: کف های سخت را تمیز کنید

ملزومات مورد نیاز: جاروبار و تشت گرد و غبار ، شستشوی گرد و غبار ، شستن مرطوب

 

نحوه انجام: قبل از شروع ، تا آنجا که ممکن است مبلمان را از کف حمل کنید. از یک انتهای اتاق شروع کنید ، خاک و موهای سست را با احتیاط به سمت مرکز کف بکشید. به روش اتاق خود را دور بزنید و تمام کثیفی ها را به سمت مرکز در یک دسته قرار دهید. جارو بریزید و دور بریزید. در مرحله بعدی ، با پاک کردن گرد و غبار زمین را پاک کنید تا باقی مانده گرد و غبار یا مو از بین برود. لکه های چسبناک یا کثیف را لکه دار کنید یا کل زمین را با پاک کن مرطوب پاک کنید و بگذارید خشک شود.

 

مرحله 10: تختخواب را مرتب کنید

لوازم مورد نیاز: ملحفه و پتو ، روتختی یا لحاف ، بالش تمیز

 

نحوه انجام: (برای عکس های گام به گام ، در این مقاله از چگونگی چیدمان تختخواب کامل را بررسی کنید.) با صاف کردن پوشش تشک و محکم کشیدن آن از چهار گوشه ، شروع کنید. ورق نصب شده را باز کنید (این آموزش را برای نحوه جمع کردن یک ورق نصب شده بررسی کنید) ، سپس آن را روی تخت پهن کنید. گوشه ها را روی تشک قرار دهید و با دست صاف کنید. ورق صاف را باز کرده و روی تخت خواب قرار دهید و لبه های آن به سمت پایین باشد. قسمت بالایی ملحفه باید با قسمت بالایی تشک باشد ، دو طرف باید به همان اندازه آویزان شوند و مقدار زیادی اضافی در قسمت زیرین برای قرار دادن در تشک وجود داشته باشد. پتو را روی ورق صاف پهن کنید و بررسی کنید تا به طور مساوی از دو طرف آویزان باشد. پتو را بچسبانید و در پایین تشک صاف کنید تا ورق را در جای خود نگه دارید ، سپس گوشه های پایین را جمع کرده و ببندید. بالای پتو و ملحفه مسطح را روی حدود 15-15 "تا کنید. در صورت تمایل کناره ها را زیر تشک جمع کنید. روتختی یا روتختی را روی پتوها پهن کنید ، سپس پتو یا لحاف اضافی را تا کنید تا نیمه پایین تخت را بپوشانید. بالشهای کرکی را مرتب کنید و بالای تخت مرتب کنید.

ashpazkhanemodern بازدید : 141 پنجشنبه 27 آذر 1399 نظرات (0)

به راهنمای مبتدی برای تمیز کردن خوش آمدید! ما در حال حاضر با مکان های زندگی ، آشپزخانه و حمام های خود دست و پنجه نرم کرده ایم ، به این معنی که در این مرحله ، خانه شما احتمالاً بهتر از خانه سالهای گذشته است!

 

من امیدوارم که انگیزه شروع به مسری شدن کند ، زیرا در این هفته با اتاق یا اتاق هایی که اغلب به طور کامل نادیده گرفته می شوند ، سر و کار داریم. از آنجا که اجازه دهید با آن روبرو شویم ... در حالی که اتاق نشیمن ، آشپزخانه و حتی حمام های ما فضاهای عمومی هستند ، اتاق خواب های ما کمی خصوصی تر هستند. و گرچه حریم خصوصی خوب است ، فقط بستن درب و نادیده گرفتن وضعیت آشفته بسیار آسان است.

 

اما یک اتاق خواب تمیز از نظر چشم آسان نیست ، این یک پناهگاه از زندگی پرتلاطم است. اینجا مکان شما برای تازه سازی و شارژ مجدد است ، تا هر شب یک خواب خوب داشته باشید تا برای شروع روز خود آماده باشید. از نظر بهداشتی ، باید نسبتاً عاری از گرد و غبار باشد تا میزان آلرژن های موجود در هوا هنگام خواب کاهش یابد. و شاید فقط من هستم ، اما صادقانه اعتقاد دارم در پایان یک روز طولانی چیزی بهتر از آغوش گرفتن در یک تختخواب خوش ساخت وجود ندارد!

 

یکبار دیگر من مراحل پاکسازی سطوحی را که معمولاً در این منطقه یافت می شود ، با راهنمایی دقیق در مورد نحوه تمیز کردن هر یک از شما طی می کنم. اگر قبلاً هوس تمیز کردن اتاق خواب هستید ، ممکن است بیشتر این موارد مرور شود - در صورت تمایل از انتهای پست رد شوید ، یا نکات و ترفندهای خود را در نظرات زیر اضافه کنید! در انتهای پست ، یک چک لیست قابل چاپ دریافت خواهید کرد تا هنگام مقابله با لیست خود ، از آن استفاده کنید

مرحله 1: قبل از تمیز کردن و پاک کردن مواد شسته شده

لوازم مورد نیاز: یک سبد بزرگ + یک جعبه بزرگ

 

نحوه انجام: با برداشتن تختخواب شروع کنید. هنگام تمیز کردن بقیه اتاق ، ملحفه را بشویید. وسایلی را که دور اتاق خواب خوابیده اند ، از جمله هر آشفته ای که روی کمدها و صندلی ها جمع شده ، بردارید. لباسها را آویزان کرده و سایر وسایل را در سبدهای مناسب قرار دهید تا کنار گذاشته شوند. (یک کار عالی برای بچه ها!) از یک جعبه بزرگ برای جمع آوری اسباب بازی ها ، لباس ها و سایر وسایلی که دیگر استفاده نمی شوند یا مورد نیاز است استفاده کنید ، سپس در اولین فرصت وسایل را اهدا کنید ، قبل از اینکه به خانه برگردند. اگر احساس انگیزه بیشتری دارید ، ممکن است بخواهید قبل از شروع کمد لباس خواب خود را مرتب و مرتب کنید. چالش 40 آویز آویز یک مکان عالی برای شروع است. یا اگر در حال حل و فصل اتاق های کودکان خود هستید ، ممکن است بخواهید بیشتر اسباب بازی های آنها را از بین ببرید.

 

مرحله 2: پنکه های سقفی ، دریچه ها ، چراغ ها و لبه های بالایی را تمیز کنید

لوازم مورد نیاز: خلا V با اتصال شلنگ ، خلا hand دستی ، یا جای خالی خشک قابل حمل ، آب گرم و صابون ، پارچه

 

نحوه انجام: گرد و غبار اضافی را از بالای فن و یا تاقچه های فوقانی خلاuum کنید. برای تمیز کردن آرام تیغه ها از پارچه مرطوب استفاده کنید. در صورت لزوم بشویید و تکرار کنید.

 

مرحله 3: گرد و غبار

لوازم مورد نیاز: عصای گردگیری قابل استفاده مجدد یا یکبار مصرف

 

روش کار: گردگیری را روی تمام سطوح افقی ، از جمله قفسه های کتاب ، قسمت بالای کلیدهای روشنایی و لوازم جانبی ، قاب عکس ، ساعت ، آینه و هر دستگیره یا مجسمه پیاده کنید.

 

مرحله 4: ویندوز و آینه ها را بشویید

لوازم مورد نیاز: پاک کننده شیشه ، ناخن ، پارچه

 

نحوه انجام: اسپری شیشه ؛ دزدکی را از شیشه به آن طرف بزنید ، در صورت لزوم تیغه را با پارچه پاک کنید.

 

مرحله 5: پرده ها و پرده ها را تمیز کنید

لوازم مورد نیاز: ماشین لباسشویی ، اتو و صفحه اتو ، گردگیر ، آب و صابون ملایم و پارچه

 

روش کار: اگر پرده ها قابل شستشو هستند ، پرده ها را برداشته و با فشار دائمی در آب سرد بشویید. کم کم خشک کنید و در حالی که هنوز خیلی کمی مرطوب است آن را بردارید. اتو بزنید و دوباره آویزان کنید. اگر پرده ها فقط خشک تمیز هستند ، تمیز کردن یا تمیز کردن نقاط را با آب صابون ملایم در نظر بگیرید. برای پرده ها ، گرد و غبار را به آرامی با گرد و غبار پاک کنید تا تمام گرد و غبار از بین برود. در صورت لزوم ، با یک پارچه مرطوب و آب صابون ملایم به آرامی تمیز کنید.

ashpazkhanemodern بازدید : 90 چهارشنبه 26 آذر 1399 نظرات (0)

اکنون وقت آن است که اتاق خواب خود را به مکانی تمیز و آرام تبدیل کنید. شب هنگام در یک اتاق بی عیب و نقص به داخل ملافه های تمیز خواهید خزید. بیایید شروع کنیم!

 

در اینجا آنچه شما نیاز دارید:

 

جاروبرقی قدرتمند همراه با اتصالات

پارچه های میکروفیبر یا پارچه های تمیز

آب گرم و صابون ملایم

پاک کننده شیشه (یا خودتان را با ترکیب نسبت 1 به 1 آب و سرکه سفید در بطری اسپری درست کنید)

ضدعفونی کننده اسپری

یک پاک کن پنبه ای جدید (نوعی از حلقه های نرم) یا یک گردگیر تمیز و دسته بلند

جوش شیرین

1. یک بار لباسشویی را شروع کنید

 

تخت ملافه ، روبالشت ، روتختی و روکش تشک را ببندید. لباسشویی خود را شروع کنید تا زمانی که در بقیه اتاق خواب کار می کنید چرخه بتواند اجرا شود. (باید هر هفته یا همین موارد را بشویید.)

پتوهای جایگزین پایین و پایین را می توان معمولاً در آب خنک شستشو داده و در خشک کن خشک کرد. فقط به یاد داشته باشید که دما را روی کم قرار دهید و یک گلوله پشمی (نه یک توپ تنیس) را به خشک کن اضافه کنید تا هنگام افتادن ، آن را پر کند. هر 20-30 دقیقه چرخه را متوقف کنید تا هرگونه توده ای را با دست از بین ببرید و بگذارید آن را اجرا کنید تا زمانی که مطمئن شوید کاملا خشک شده است.

2. بالش ها را تمیز کنید

 

اگر آلرژی دارید هر شش ماه یا سه ماه یکبار بالش خود را تمیز کنید.

بالش های پایین پر یا بالش های فومی باید با آب گرم و صابون شسته شوند. اجازه دهید خشک شود ، ترجیحاً در فضای باز.

پارچه های ساخته شده توسط انسان - مانند پنبه ، نایلون و سایر مواد مصنوعی - را می توان با شوینده ای که زیاد لزج نمی زند ، در ماشین لباسشویی انداخت. یک ترکیب ایده آل برای تمیز کردن ، پراکسید هیدروژن برای از بین بردن میکروب ، جوش شیرین برای از بین بردن بو و سفید کننده اکسیژن برای از بین بردن لکه های مرموز است.

اگر از دستگاه بارگیری بالا استفاده می کنید ، بالش ها را بایستید و با استفاده از 1/3 فنجان محلول تمیز کننده ، حوله را در دو طرف خود قرار دهید. لودرهای جلویی باید هر بار یک بالش بشویند و برای هر کدام 1 قاشق غذاخوری استفاده کنند. چرخه را روی "آرام" و "بار فوق العاده زیاد" تنظیم کنید.

پارچه های ساخته شده توسط انسان را می توان با حرارت متوسط ​​خشک کرد ، اما اطمینان حاصل کنید که برچسب ها را بخوانید تا مطمئن شوید ذوب نمی شود. توپ های پشم می توانند از جمع شدن جلوگیری کنند ، اما از توپ های تنیس اجتناب کنید زیرا ممکن است سمی باشند.

3. دیوارها و پنجره ها را بشویید

 

گرد و غبار فقط برای میزهای کنار و کمد نیست. همچنین می تواند دیوارها ، تیغه های فن سقفی ، قالب تاج و آستانه های پنجره را پوشش دهد.

 

برای غبارگیری دیوارها و گوشه ها از یک شستشوی پنبه ای جدید استفاده کنید ، یا از فرمت موجود در خلا استفاده کنید تا تار عنکبوت را از گوشه های بالا بکشید.

دریچه های گرمایش و تهویه مطبوع خود را جاروبرقی بگیرید تا گرد و غبار پاک شود.

اگر پنکه سقفی دارید ، یک بالش قدیمی را روی هر تیغه بلغزانید تا در حالی که سطح را با پارچه مرطوب پاک می کنید ، گرد و خاک را به دام بیندازد.

با استفاده از یک پارچه میکروفیبر و آب گرم و صابون طاقچه ها و شیارها را پاک کنید و از شیشه پاک کن برای جلای پنجره ها استفاده کنید.

اگر یک چراغ سقفی با کره های متحرک دارید ، آنها را در سینک ظرفشویی بشویید و خشک کنید. در غیر این صورت ، خوب گردگیری کنید.

کلیدهای روشنایی و دستگیره های در را با پارچه و اسپری ضد عفونی کننده تمیز کنید.

4- سطوح و محل نگهداری را تمیز کنید

 

از یک پارچه مرطوب و تمیز برای گردگیری همه سطوح ، مبلمان ، قاب درها و لامپ ها استفاده کنید.

به یاد داشته باشید ، هنگام غبارروبی ، می خواهید از بالاترین سطح شروع کنید و کار کنید تا از ضربه زدن گرد و غبار به مواردی که قبلاً تمیز کرده اید جلوگیری کنید.

با استفاده از ابزار شکاف وکیوم ، چین های تشک برهنه خود را با جاروبرقی تمیز کنید تا کاملا تمیز شود. سپس آن را برگردانید تا به مرور زمان ساییده شود. اگر بالش دارید ، به جای آن چرخش سر به پا را امتحان کنید.

پرده ها را پایین بیاورید و مطابق دستورالعمل مراقبت آنها را بشویید یا خشک تمیز کنید یا از اتصال شلنگ خلا vac خود برای گرد و غبار کامل استفاده کنید.

لباس ها را از کمد و دفاتر خارج کنید. کمد را به خوبی وکیوم کنید. با استفاده از ابزار شکاف همه گوشه ها را تمیز کرده و با یک پارچه مرطوب قفسه ها را پاک کنید.

داخل و خارج کشوهای دفتر را پاک کرده و قسمت بالای آن را گردگیری کنید. لباس ها را مرتب به جای خود برگردانید.

کف تمیز کنید

 

برای پاک کردن تخته های پایه از یک پارچه میکروفیبر و آب صابون گرم استفاده کنید.

برای تمیز کردن زیر تخت از پسوند خلا استفاده کنید. هرگونه فرش و جاروبرقی را از بین ببرید یا فقط به آنها یک ضرب و شتم قدیمی و استرس زا بدهید.

اگر کف چوب سخت دارید ، کف را جارو برقی و تمیز کنید.

برای طراوت بخشیدن به فرش ها ، مقداری جوش شیرین بپاشید و بگذارید چند دقیقه بماند. سپس ، فرش را دو بار وکیوم کنید - یکبار در هر جهت - تا تکه فرش خود را عمیق تمیز کنید.

ashpazkhanemodern بازدید : 179 سه شنبه 25 آذر 1399 نظرات (0)

فضاهای فرش شده مزایای زیادی دارند از جمله اینکه فضایی را با گرما و بافت نرم می کنند. اما الیاف فرش همچنین می تواند دردی برای مراقبت باشد ، مخصوصاً اگر بالای سر آنها نمانید (یا اگر حیوانات خانگی ، بچه دارید یا مستعد ریختن هستید).

 

بر خلاف فرش ها ، فرش معمولاً قابل جابجایی نیست ، بدین معنی که برای تمیز شدن کامل باید چیزها را به اطراف تغییر دهید. و برخلاف کفهای سخت ، باید کمی مراقب محصولات تمیز کردن باشید (و کمی بیشتر کار کنید تا اطمینان حاصل کنید که الیاف فرش را تمیز می کنید).

 

 

گفته شد ، تعمیر و نگهداری بزرگترین قسمت در تمیز نگه داشتن فرش است. و اگر طبق روال خود باشید ، می توانید با فرا رسیدن زمان اجتناب ناپذیر برای تمیز کردن عمیق ، در وقت صرفه جویی کنید. آنجلا دیکسون و جورجیا بل ، راهنمایان Grove با همکاری Grove ، پیشنهاد می کنند هر زمان که لازم باشد برای پاک کردن گرد و غبار سطح و جادوگرهای سرگردان ، جارو برقی بکشید.

 

همچنین ، هرچه سرریز کرد فرش را تمیز کنید. اگر بچه یا حیوانات خانگی دارید ، یک پاک کننده لکه امانت را در دست داشته باشید. (راهنماهای Grove مانند Grove Collaborative’s Carpet & Upholstery Stain Remover.) یک تازه کننده فرش ساده مانند خاله فانی می تواند بوی تازه فرش های شما را حفظ کند.

 

آماده برای شروع؟ در اینجا نحوه تمیز کردن فرش خود ، مرحله به مرحله آورده شده است!

 

مهمترین چیزی که باید قبل از شروع بدانید

در آن طرف ، بل می گوید مهمترین نکته ای که باید هنگام تمیز کردن فرش یا فرش به یاد داشته باشید ، آزمایش همه پاک کننده ها یا شامپو های جدید در یک منطقه نامشخص است. هیچ چیز بدتر از تغییر رنگ یا لکه دار شدن فرش شما نیست که می خواهید آن را تمیز کنید! اگر از بهترین راه برای پاکسازی ایمن و موثر فرش خود مطمئن نیستید ، درمورد تماس با تولید کننده دریغ نکنید.

 

چگونه می توان فرش خود را گام به گام تمیز کرد

اگر وقت یک فرش خوب و کامل تمیز و عمیق است ، نفس عمیق بکشید. احتمالاً آنقدر که فکر می کنید دشوار یا وقت گیر نخواهد بود! کارآمدترین و کاملترین روش تمیز کردن عمیق فرش دستگاه بخارشوی است که می توانید آن را برای یک روز یا آخر هفته از یک فروشگاه سخت افزار محلی اجاره کنید. (یا اگر بچه ها ، حیوانات خانگی یا زمینه های زیادی برای پوشاندن دارید ، ممکن است به فکر سرمایه گذاری در یکی از مکان های خود باشید).

 

در اینجا همه مواردی است که باید درباره نحوه تمیز کردن فرش خود بدانید:

 

. شلوغ کردن

با حذف هرگونه آشفتگی و اثاثیه از فرش خود شروع کنید تا بتوانید کل فضا را بپوشانید.

 

2. خلاuum

برای تمیز کردن موثر فرش خود ، باید کاملاً جارو برقی بگیرید تا خاک و گرد و غبار را از بین ببرید. اگر از این مرحله صرف نظر کنید ، ممکن است در پایان این ذرات را دوباره به الیاف فرش هل دهید.

 

 

لکه گیری لکه فرش با حوله ، نگه داشتن بطری ماده پاک کننده لکه فرش

3. لکه ها را از قبل درمان کنید.

مناطق رنگ آمیزی شده روی فرش شما به کمی عشق اضافی احتیاج دارند ، بنابراین قبل از تمیز کردن ، قبل از درمان آنها را نادیده نگیرید. پس از آزمایش پاک کننده لکه بر روی فرش ، آن را طبق دستورالعمل سازنده اعمال کنید ، سپس به جای مالش با حوله ، آن را پاک کنید.

4. پاک کننده بخار خود را آماده کنید.

آب و تمیز کننده فرش که از قبل اندازه گیری شده را به بخارپز اضافه کنید.

 

5. فرش را با بخار تمیز کنید.

پاک کننده بخار را از جلو به عقب به آرامی حرکت دهید تا زمانی که کل سطح را بپوشانید. وقتی دستگاه را به جلو فشار می دهید ، آب آزاد می شود و وقتی آن را عقب می کشید ، آب را به بالا می مکد. با پرش از آن مرحله می توانید در فرش قالب یا کپک ایجاد کنید.

6. صبر کنید تا فرش خشک شود.

خوب است که روی فرش تازه تمیز قدم بزنید ، اما انتظار دارید تا 24 ساعت مرطوب بماند.

. آب را با مسئولیت پذیری از دستگاه دور بیندازید.

بسیاری از مکان هایی که دستگاه های تمیز کننده بخار اجاره می دهند ، دستگاه را پر می کنند تا از قرار دادن مواد شیمیایی فرش در تخلیه جلوگیری کنند. در غیر این صورت ، با تصفیه خانه محلی خود تماس بگیرید تا در مورد نحوه دفع فاضلاب سireال کنید.

 

آیا سرکه می تواند فرش را خراب کند؟

به طور خلاصه ، و متأسفانه: بله سرکه می تواند به فرش و فرش شما آسیب برساند. بل می گوید: "اگرچه اسیدیته سرکه برای تمیز کردن در بسیاری از موارد عالی است ، اما فرشها از این قاعده مستثنی هستند." "اسیدیته می تواند برای بسیاری از فرش ها مضر باشد ، به خصوص موکت های ساخته شده از پشم و مواد ظریف دیگر." اگر فرش شما از یک الیاف مصنوعی مانند نایلون (بیشتر آنها) ساخته شده است ، بل و دیکسون با استفاده از یک پاک کننده مبتنی بر آنزیم مخصوص فرش پیشنهاد می کنند. اما اگر فرش شما از فیبر حیوانی مانند پشم است ، پاک کننده های آنزیم حتی بیشتر از سرکه می توانند صدمه بزنند. بنابراین با فرمولی که مخصوص پشم یا شما طراحی شده است بچسبید

ashpazkhanemodern بازدید : 17 دوشنبه 24 آذر 1399 نظرات (0)

نکته کلیدی در تمیز کردن سریع اتاق این است که بدانید ابتدا باید با کدام کارها مقابله کنید و بدانید که قبل از شروع به چه ابزارهایی نیاز دارید (بنابراین مجبور نیستید میلیون بار از خانه دور و برتان راه بروید) و همچنین داشتن یک لیست ساده ای از دستورالعمل ها به ترتیبی که باید وارد شوید تا اطمینان حاصل کنید که زیاد فکر نمی کنید. همه اینها و موارد دیگر را در این پست پیدا کنید.

 

قبل از شروع تمیز کردن ، وسایل و وسایلی برای جمع آوری آن ها:

 

 

خلاuum (با یک اتصال دستی)

گرد و غبار لوازم مورد نظر خود (مانند یک تمیز کننده ملایم ، همه کاره و یک پارچه شستشوی قدیمی)

جارو (یا چیزی با دسته بلند)

یک بالش قدیمی

پاک کننده پنجره ، پارچه را بشویید

اتاق خواب خود را به این ترتیب تمیز کنید:

 

1. شلوغ کردن و وانت

چیزهایی را که مربوط به اتاق خواب نیست بیرون ببرید. لباسهای کثیف را به داخل موانع بریزید و لباسهای خود را که امتحان کرده اید و کنار گذاشته اید ، مرتب کنید. سطوح خود را تا آنجا که می توانید از چیزهایی پاک کنید که به طور معمول روی آنها انجام نمی شود.

یک کیف بالش قدیمی بردارید و تیغه های فن خود را گردگیری کنید (اگر فن دارید) یا وسایل چراغ سقفی را تمیز کنید. (مهم این است که ملحفه های کثیف خود را بر روی تخت خود نگه دارید تا هرگونه گرد و غبار و تار عنکبوت را از بین ببرید.) → نحوه تمیز کردن فن سقف به روش آسان و → نحوه تمیز کردن وسایل چراغ سقفی

 تار عنکبوت

یک جارو به گوشه های سقف خود ببرید تا هرگونه تار عنکبوت را از بین ببرد.

 

4- لباسشویی را شروع کنید

تختخواب خود را بچرخانید و تمام لباس های شسته شده خود را از مانع برداشته و بار را در واشر شروع کنید.

. تمام سطوح را گردگیری کنید

به روتختی و رویه های کمد توجه ویژه داشته باشید. فقط گرد و غبار را خشک نکنید ... از یک پارچه مرطوب استفاده کنید تا گرد و غبار را کاملاً روی آن بکشید و قفل کنید تا دوباره جا نگیرد. قسمت بالای آینه ها ، وسایل هنری و لوازم جانبی اتاق را فراموش نکنید.

 

 

6. پنجره ها و آینه ها را با تمیز کننده پنجره پاک کنید

 

7. پرده ها را پاک کرده و گرد و غبار بگیرید و پرده ها را با جاروبرقی پاک کنید

با خلاuum خود از یک ضمیمه دستی استفاده کنید تا به نقاط سخت گیر برسید. → تکلیف شنبه: پرده های خود را تمیز کنید!

 

8. کف را وکیوم کنید

وقت اضافی را پشت / زیر تخت و پشت مبلمان بگذرانید. اگر احساس جسارت خاصی می کنید ، جارو برقی تشک را در نظر بگیرید. → چگونه تشک خود را تمیز کنیم

 

9. بستر را دوباره بسازید

وقت بگذارید و چیز جدیدی را امتحان کنید تا احساس شود اتاق شما تمیز و تازه است. → 5 راه سریع برای جدیدتر جلوه دادن تختخواب تا زمان خواب (نیازی به ابزار برقی نیست)

 

 

10. کمد شب خود را مانند یک حرفه ای تنظیم کنید

بر عملکرد و همچنین زیبایی شناسی تمرکز کنید. side یک تخت خواب بهتر در زمان خواب: 6 ایده برای بهتر و بهتر جلوه دادن به جای شب

ashpazkhanemodern بازدید : 17 یکشنبه 23 آذر 1399 نظرات (0)

نکات نظافت منزل

کف کاشی ها را تمیز کنید

سفید کننده اکسیژن غیر سمی است ، بخارات سختی تولید نمی کند و از نظر رنگی و از نظر پارچه ایمن است. بدون پاک کردن یا حداقل پاک کردن ، تمام لکه های غذا و چربی را از بین می برد. یونهای اکسیژن موجود در محلول به مولکولهای لکه حمله کرده و آنها را به قطعاتی تقسیم می کنند که با تلاش کم شستشو می شوند. برای تمیز کردن کاشی های کف ، تمام آنچه شما باید انجام دهید این است که هر ماده سفید کننده اکسیژن با کیفیت بالا را با آب گرم مخلوط کنید و آن را هم بزنید تا حل شود. مرحله بعدی ریختن محلول بر روی کاشی کف است تا خطوط دوغاب با محلول غرق شوند گویی که یک لیوان آب ریخته اید. بهتر است محلول سفید کننده اکسیژن را روی دوغاب خشک قرار دهید تا محلول به صورت عمیق خیس بخورد. اجازه دهید محلول حداقل به مدت 15 دقیقه روی دوغاب بماند تا سفید کننده اکسیژن به تنهایی کار کند. اگر کاملاً درون دوغاب قرار گرفت ، محلول بیشتری به آن اضافه کنید و مطمئن شوید که همیشه مقدار زیادی مایع تمیز کننده روی دوغاب وجود دارد.

 

سازندگان گرد و غبار را پاک کنید

هرگز سعی نکنید گرد و غبار و آوار را پاک کنید. اگر قطعات بزرگ سنگ تراشی ، گچ و سایر مصالح ساختمانی وجود داشته باشد ، شما چاره ای ندارید که این کار را برای از بین بردن آن انجام دهید. هنگام انجام این کار اطمینان حاصل کنید که با باز کردن تمام پنجره ها و درهای موجود ، جریان هوای زیادی از طریق آن تولید می شود. پس از انجام این کار برای چندین ساعت سعی نکنید تمیز کردن نهایی را انجام دهید.

 

قبل از اقدام به این روش اجازه دهید تمام گرد و غبار بریزد. جارو کردن به راحتی مقادیر زیادی گرد و غبار را به هوا می ریزد و سپس به تدریج در هر سطح موجود از سقف تا کف رسوب می کند.

 

گرد و غبار را همیشه از تمام سطوح مانند آستانه ها و دامن ها ، در اطراف قاب پنجره ها و قاب درها با استفاده از اتصالات کوچکی که به همراه خلا تهیه می شوند ، وکیوم کنید. جاروبرقی های ایستاده مجهز به اتصال طولانی شلنگ برای این موارد ایده آل نیستند زیرا احتمالاً از نردبان های پله ای برای رسیدن و جاروبرقی به نقاط بالاتر در اتاق استفاده خواهد شد.

 

پس از جاروكشی كامل تمام سطوح از جمله سطوح عمودی كه احتمالاً گرد و غبار در آنها جمع می شود ، باید با یك پارچه مرطوب از بین برد. اگر علائم و لکه هایی ظاهر شده اند ، توصیه می شود این روش را با استفاده از یک پاک کننده جهانی انجام دهید.

 

با توجه به کفپوش ، فرشها باید کاملاً جاروبرقی شوند ، اما اگر کفپوش سخت است پس از جاروبرقی باید از خشک کن اسکرابر استفاده کرد. فقط با دست زدن فقط گرد و غبار پاک نمی شود. با شستشو فقط گرد و غبار را خیس می کند و آن را به اطراف پخش می کند تا به صورت رگه های "گل آلود" خشک شود.

 

از بین بردن موم شمع

برای ریختن موم روی فرشها و تودوزی ها ، یک کیسه کاغذی قهوه ای رنگ روی موم خشک قرار داده و اتوی داغ را روی آن قرار دهید. کیسه موم داغ را جذب خواهد کرد. موم خشک شده در کف چوب را می توان با نرم کردن موم با سشوار ، سپس با دستمال کاغذی از بین برد. محلول را با ترکیبی از سرکه و آب بشویید.

 

تمیز کردن کوتاه پرده ها

برای تمیز کردن مینی پرده ها ، دستان خود را داخل یک جوراب قرار دهید. یک دست خود را در سطل آب گرم و صابونی آغشته کرده و پرده ها را بین دو دست بگیرید. آنقدر جلو و عقب بمالید تا تمام سطح را تمیز کنید. سپس طرفین را معکوس کنید تا جوراب خشک پرده ها را خشک کند. مینی پرده ها را با ورق های نرم کننده پارچه ای مرطوب پاک کنید تا استاتیک گرد و غبار را از بین ببرد.

 

از بین بردن موهای حیوانات خانگی از مبلمان

در اینجا نکته ای برای تمیز کردن موهای حیوانات خانگی از مبلمان وجود دارد. این واقعا کار می کند و شما مجبور نیستید جارو برقی را بیرون بیاورید. فقط یک دستکش لاستیکی مرطوب بپوشید و روی مبل و بالش ها را بکشید. این روش با جمع شدن موها در کنار هم ، موها را از بین می برد و سپس می توانید آنها را به راحتی بلند کنید. باور نمی کنید که چقدر موثر است.

 

تمیز کردن پنجره

برای کارهای تمیز کردن پنجره های خارج از منزل بسیار سخت ، از مقداری مایع ظرف در یک سطل آب استفاده کنید. پنجره ها را با محلول مایع ظرف و پارچه های تمیز کننده میکرو فیبر تمیز کنید. پنجره ها را با پارچه تمیز کننده تری یا پنبه خشک کنید.

 

خانه خود را تازه کنید

برای شاداب کردن خانه در حین تمیز کردن ، دو گلدان پنبه ای برداشته و چند قطره روغن اساسی روی آنها بریزید ، سپس آنها را درون کیسه خلا vac خود بریزید. خانه شما مملو از رایحه های دلپذیر رایحه درمانی خواهد شد. این نکات را در مورد روشهای دیگر استفاده از روغنهای اساسی در خانه بررسی کنید

ashpazkhanemodern بازدید : 17 شنبه 22 آذر 1399 نظرات (0)

چگونه یک خانه را به طور حرفه ای تمیز کنیم؟

شما تصمیم گرفته اید که می خواهید یک کار نظافت منزل راه اندازی کنید و به طور حرفه ای خانه ها را تمیز کنید. تمیز کردن خانه خود و تمیز کردن خانه شخص دیگری به طور حرفه ای یک بازی کاملا متفاوت است.

 

هنگام تمیزکاری حرفه ای باید بسیار دقیق باشید. مشتریان در ازای خدمات لوکس به شما پول می دهند و تمیزترین سطح عالی را انتظار دارند و شایسته آن هستند. مدتی طول می کشد تا یاد بگیرید چگونه یک خانه را به طور حرفه ای تمیز کنید.

 

بهترین کار برای شروع این است که از برخی دوستان و اعضای خانواده بپرسید آیا می توانید خانه های آنها را به صورت رایگان یا با تخفیف تمیز کنید. من می دانم که فکر تمیز کردن به صورت رایگان جذاب نیست اما شما نه تنها تجربه مورد نیاز خود را کسب خواهید کرد بلکه به برخی از گواهینامه ها و مراجع خوب (که هنگام بدست آوردن اولین مشتری ها به آنها نیاز خواهید داشت) بدست خواهید آورد.

 

هنگام شروع کار نگران نباشید که تمیز کردن یک خانه چه مدت طول می کشد. همیشه در اولین تمیز کردن تمیزکاری اولیه اولیه را انجام دهید. بعد از مدتی تمیز کردن ، کارآیی بیشتری خواهید داشت و قادر خواهید بود در مدت زمان کمتری نظافت را انجام دهید.

 

قبل از شروع اطمینان حاصل کنید که کلیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز را در اختیار داشته باشید.

 

لیست تامین:

 

شیشه پاک کن

لاک مبلمان

تمیز کننده همه منظوره

پاک کننده گرانیت

لنت های اسکراب

پاک کننده فولاد ضد زنگ

تمیزکننده کف

تمیز کننده حمام

پاک کن های جادویی

میپس فیبر میکرو

پد های میکرو فیبر

جارو / خاکریز

تهیه کدی (انبار خانه یا هدف برخی از کدی های خوب است)

شستشوی گرد و غبار

برس دوغاب

مسواک کوچک

پارچه های تمیز کردن (پارچه های تری و الیاف میکرو)

نردبان

از بالای خانه شروع کنید و پایین بیایید. این روش تمیز کردن مخصوص تمیزکننده های یک نفر است که تازه شروع به کار می کند. البته برنامه با پاک کننده های بیشتری تغییر می کند. وقتی در خانه نظافتچی بیشتری دارید ، هر شخص وظیفه انجام کارهای مختلف را بر عهده دارد.

 

همه سطل زباله را خالی کرده و کیسه های زباله را جایگزین کنید

در صورت نیاز تختخوابها را بردارید / صاف کنید / درست کنید

تار عنکبوت ، تخته های قرص گرد و غبار را بردارید

پنکه های سقف گرد و غبار

طاقچه های پنجره را تمیز کنید و درها را پاک کنید

تمام مبلمان از جمله ته و کناره ها را گردگیری کنید

تمام سطوح شیشه ای از جمله لکه های روی پنجره ها را تمیز کنید

سرویس بهداشتی را تمیز و ضد عفونی کنید (لامپهای گرد و غبار و کابینت ها را پاک کنید)

جارو کردن ، وکیوم ، همه طبقه را بشویید

آشپزخانه تمیز (از جمله داخل مایکروویو ، قسمت بالای یخچال)

نمای کابینت آشپزخانه را پاک کنید

تمام سطوح شیشه ای و فولاد ضد زنگ را در آشپزخانه جلا دهید

برای تمیز کردن اولیه ، موارد ذکر شده به علاوه موارد زیر را درج کنید:

 

تمام بسترها و درها را با مرطوب بشویید

همه وسایل روشنایی را تمیز کنید

تمام دیوارهای آویز را تمیز کنید

همه دستگیره ها را تمیز کنید

منافذ را تمیز کنید

کتاب ها را از قفسه های کتاب برداشته و تمیز کنید

برای تمیز کردن حرکت یا خارج یا تمیز کردن املاک و مستغلات ، شما باید تمیز کردن داخل یخچال / فریزر ، تمیز کردن اجاق گاز و تمیز کردن پنجره را به خدمات خود اضافه کنید. همچنین ، برای این نوع تمیز کردن ها باید داخل همه کابینت ها و کشوها و داخل کمد ها را تمیز کنید.

 

خدمات اضافی که می توانید برای مشتریان خود انجام دهید و آنها در صورت امکان قدردانی می کنند ، سعی کنید چند مورد اضافی برای مشتریان خود انجام دهید. مورد توجه و قدردانی قرار خواهد گرفت.

 

در روز وانت زباله ، سطل های زباله را از محدوده ها بیاورید

ته گنجه ها را مرتب کنید

ایوان ها را جارو کنید

ماشین ظرفشویی را تخلیه کنید

ملافه های تخت را با مه پاشوی اسطوخودوس اسپری کنید

اضافه کردن خدمات این سرویس ها را می توان به صورت ضروری با پرداخت هزینه اضافی به نظافت منظم شما اضافه کرد:

 

نظافت یخچال / فریزر

نظافت اجاق گاز

تمیز کردن پنجره

نظافت کور

تمیز کردن سرویس تمیز کردن برای ارائه گزینه های سرویس بیشتر

 

انواع مختلفی از خدمات وجود دارد که می توانید به تجارت نظافت خود اضافه کنید:

 

1) سازماندهی خدمات

 

2) خدمات نظافت زیرزمین و گاراژ

 

3) خدمات تمیز کردن پنجره (داخل و خارج)

 

4) تمیز کردن فرش

 

5) تمیز کردن ساخت و ساز جدید

 

6) تمیز کردن املاک و مستغلات

 

7) خدمات Errand

 

8) خدمات پیاده روی حیوانات اهلی

 

9) غذاهای خانگی

 

10) خدمات خشکشویی

 

11) خدمات بسته بندی / بسته بندی

 

12) خدمات تزئین

 

13) کمک به مهمانی

 

14) خدمات اداری / سرایداری

 

من صمیمانه امیدوارم که این منبع برای شما در خدمات نظافت مفید باشد.

ashpazkhanemodern بازدید : 16 جمعه 21 آذر 1399 نظرات (0)

همانطور که از آخرین قطره قهوه یا چای لذت می برید ، حلقه زشتی در پایین لیوان مورد علاقه شما ظاهر می شود. در حالی که مطمئناً آن نوشیدنی طعم خوشمزه ای دارد ، تانن هایی که طعم چای و قهوه می دهند می توانند لکه های تیره ظروف را نیز برجای بگذارند. از بین بردن این لکه های قهوه و چای گاهی اوقات به راحتی انجام می شود ، اما برخی دیگر به کمی لیوان و مدت زمان ایجاد لکه نیاز به کار بیشتری دارند. رنگ سفید یک انتخاب محبوب برای ظروف است ، اما می تواند باعث لکه دار شدن بیشتر شود و رنگ بکر ممکن است شما را به این فکر بیند که چگونه می توانید لکه های قهوه را از لیوان های سفید پاک کنید.

 

قبل از شروع به کار ، باید مواد لیوان خود را بدانید. برخی از آنها ، مانند فولاد ضد زنگ یا ظروف سنگی ، ملاحظات خاصی را در نظر می گیرند. بسیاری از لیوان ها می توانند داخل ماشین ظرفشویی بروند ، اما برای لکه های سنگین و تنظیم شده ، دادن یک روش درمانی قبل از شستشو به این ماده می تواند لکه های لجبازی را از بین ببرد. برای مقابله با لکه های قهوه و چای از یکی از این روش ها (یا ترکیبی از هر سه روش برای ایجاد لکه های سخت) استفاده کنید.

 

زنی که یک لیوان قهوه را در ظرفشویی می شست

 

اعتبار: SOLIDCOLOURS / تصاویر جالب

1. با صابون خیس کنید

صابون ظرف برای رفع لکه ها ساخته شده است و می تواند اولین خط دفاعی شما برای خارج شدن لکه های قهوه از لیوان ها باشد. داخل لیوان کمی صابون خرد کنید ، به اندازه کافی آب گرم اضافه کنید تا لکه را بپوشاند و مخلوط را دور آن بچرخانید. بگذارید لیوان چند دقیقه بماند (اگر لکه ایجاد شده بیشتر باشد) و اجازه دهید صابون ظرف به لکه نفوذ کند. هنگامی که صابون فرصت کار پیدا کرد ، لکه را با اسفنج مالش دهید.

 

برای از بین بردن لکه های قهوه از لیوان های مسافرتی با فضای داخلی از جنس استنلس استیل ، از یک اسفنج نرم (6 دلار ، والمارت) استفاده کنید. اسکرابرهای ساینده می توانند سطح را خراشیده کنند. مواد دیگر ، مانند ظروف سفالی و سرامیکی استاندارد ، می توانند سمت تمیز کردن اسفنج را بگیرند ، اما از یک دست سبک استفاده کنید.

 

2. با جوش شیرین اسکراب کنید

اگر صابون فریب کاری را به شما نمی دهد ، در اینجا نحوه پاک کردن لکه های قهوه از لیوان با جوش شیرین آورده شده است. حدود 1 قاشق چایخوری بپاشید. جوش شیرین روی لکه و کمی آب به آن اضافه کنید تا خمیر شود. لکه را با یک اسفنج نرم و مرطوب بمالید. طبیعت ملایم و ساینده جوش شیرین به از بین بردن لکه های قهوه یا چای از سطح آن کمک می کند. بعد از اینکه اسکراب را تمام کردید ، لیوان را خوب بشویید تا جوش شیرین باقیمانده از بین برود.

 

3. به سرکه برگردید

سرکه یکی دیگر از موارد ضروری تمیز کردن است که کاملاً امتحان شده است. برای اینکه این نیروگاه بر روی لکه های قهوه و چای کار کند ، لیوان خود را تا نیمه با سرکه سفید مقطر (2.50 دلار ، هدف) پر کنید و سپس با آب بسیار گرم آن را پر کنید. اجازه دهید مخلوط حداقل 10 دقیقه بماند تا زمان کار سرکه فراهم شود. پس از خیساندن ، لکه ها را با استفاده از صابون ظرف و یک اسفنج نرم پاک کنید ، سپس بشویید.

 

نحوه پاک کردن لکه های قهوه در لیوان های مسافرتی

برخی از لیوان های مسافرتی فضای داخلی از جنس استنلس استیل دارند. این ماده برای گرم نگه داشتن نوشیدنی ها بسیار مناسب است و خوشبختانه تمیز کردن آن بسیار آسان است. صابون ، جوش شیرین و روش های تمیز کردن سرکه همه می توانند روی فولاد ضد زنگ استفاده شوند. در حالی که لیوان های ظروف اغلب می توانند در ماشین ظرفشویی قرار بگیرند ، قبل از انجام همان کار با لیوان های مسافرتی ، دستورالعمل های سازنده را بخوانید.

نکات و نکاتی برای از بین بردن لکه های قهوه از لیوان (لکه های چای ، بیش از حد!)

هنگام پاک کردن لکه های قهوه از لیوان های مسافرتی یا از بین بردن لکه چای از فنجان مورد علاقه خود ، این نکات را بخاطر داشته باشید.

 

ابزار مناسب را انتخاب کنید: اگر لیوان های شما بلند است ، روی یک برس بطری سرمایه گذاری کنید که به اندازه کافی به پایین برسد. جایزه: برس های بطری کودک (3 دلار ، هدف) اغلب همراه با یک اسکرابر کوچک طراحی شده برای ورود به گوشه و کنار ، مانند فضاهای تنگ درب لیوان مسافرتی.

قرص های دندان مصنوعی را امتحان کنید: قرص های دندان مصنوعی (3 دلار ، هدف) در تمیز نگه داشتن دندان ها معجزه می کنند و عمل جوشان آنها نیز می تواند همان لیوان ها را انجام دهد. دستورالعمل بسته بندی را برای استفاده دنبال کنید و مطمئن شوید که به اندازه کافی آب اضافه کنید تا لکه قهوه یا چای را کاملا بپوشاند. بعد از اینکه قرص به محل کار خود رفت ، لیوان را با صابون ظرف بشویید و بشویید.

بهترین دفاع حمله است. اگر بعد از اتمام نوشیدنی خود به لیوان سریع آبکشی کنید ، لکه های قهوه یا چای فرصتی برای شکل گیری ندارند. حتی اگر نتوانید فنجان را فوراً بشویید ، با شستشو ، هر قطره طولانی قهوه یا چای از بین می رود. پس از از بین رفتن این بقایا ، دیگر لازم نیست نگران تشکیل لکه ها باشید.

به خاطر داشته باشید که مواد مخصوص مانند ظروف سفالی دست ساز و ظروف ظریف چینی به TLC اضافی نیاز دارند. از اسکرابر ساینده خودداری کنید و دستورالعمل های صنعتگر یا سازنده را دنبال کنید.

ashpazkhanemodern بازدید : 18 پنجشنبه 20 آذر 1399 نظرات (0)

وقتی از دستان کوچک کمک می گیرید ، رسیدگی به اتاق کودک آسان تر می شود. لیست چک تمیز کردن اتاق خواب کودک ما را بخوانید ، شامل نکاتی درباره اینکه چه موقع باید کودک خود را درگیر این روند کنید.

 

با Decluttering شروع کنید

برای تمیز کردن اتاق کودک ، ابتدا باید آن را سر و صدا کنید. کودکان 3 ساله می توانند با پرتاب اسباب بازی در سطل های باز ، قرار دادن مجدد کتاب در قفسه های کم و قرار دادن لباس های کثیف در سبد لباسشویی.

 

اسباب بازی ها را فراموش نکنید

اسباب بازی های قابل شستشو را می توان با یک برس نرم و آب گرم و صابون تمیز کرد. با خیساندن اسباب بازی های پلاستیکی به مدت 10 دقیقه در محلول آب سفید کننده ملایم. قبل از بازگشت به صندوقچه اسباب بازی کودک خود را بشویید و خشک کنید. از غلتک پرز یا برس پرز برای پاک کردن گرد و غبار آباژورهای پارچه ای استفاده کنید. با لامپ خاموش ، پایه و لامپ را با یک پارچه نرم یا عصای گردگیری گردگیری کنید.

 

نکته اضافی: دانش آموز خود را برای استفاده از غلتک پرز در هر پارچه ای که در اتاق او پوشیده شده استفاده کنید. علاوه بر آباژورها ، این روش تمیز کردن روی عثمانی ها ، مبلمان نرم و حتی اسباب بازی های پارچه ای نیز کار می کند.

 

تمیز کردن مبلمان اتاق خواب

 

 

قلم مو را بیرون بیاورید

ابتدا همه وسایل را از قسمت بالا و قفسه کمدها ، قفسه های کتاب و کابین های شب بیرون بیاورید. بعد ، به هر قطعه یک گرد و غبار کامل ، از بالا به پایین بدهید. پهلوها و پاها را فراموش نکنید. برای پاک کردن اثر انگشتها از پارچه نازکی که با تمیز کننده ای متناسب با مواد مبلمان (چوب ، شیشه ، پلاستیک) مرطوب شده استفاده کنید. برای تمیز کردن عمیق تر و یا برای نگهداری مبلمان خوب از چوب ، روغن لیمو یا لاک دیگر را روی سطح قطعه بمالید. از سکته های کوچک و یکنواخت استفاده کنید. برای درخشش نهایی با یک پارچه خشک و نرم پاک کنید.

 

نکته اضافی: بهتر است در داخل کشوها از مواد تمیز کننده یا صیقل دهنده استفاده نکنید. در عوض آنها را با یک پارچه خشک پاک کنید یا از اتصال نرم برس بر روی جاروبرقی خود استفاده کنید.

 

تمیز کردن آینه ها و ویندوز

با پاک کردن آینه ها و پنجره ها با پارچه ای بدون پارچه یا حوله کاغذی ، یک درخشش تمیز و درخشان را بدست آورید. بهتر از این ، از کودکان بزرگتر بخواهید که آینه ها و پنجره های خود را با استفاده از این روش سبز تمیز کنند: روزنامه مچاله شده را در ظرف کم عمق سرکه سفید مقطر فرو ببرید و آینه را پاک کنید تا خشک شود. با یک پارچه نرم یا یک تکه روزنامه خشک دیگر درخشش نهایی به آن بدهید.

گردگیری فن سقف

تیغه های گرد و غبار با یک گردگیر فن دار دسته بلند. یا ، تیغه ها را با پارچه تمیز یا حوله کاغذی مرطوب با پاک کننده همه منظوره پاک کنید. از داستر فن برای لمس وسایل نوری که به سختی قابل دسترسی هستند و موبایل های سطح سخت نیز استفاده کنید.

 

نکته اضافی: اگر گرد و غبار زیادی روی تیغه ها جمع شده است ، یک حوله قدیمی یا پارچه قطره ای روی زمین یا تخت زیر فن قرار دهید تا بقیه بچه های خرگوش را بگیرید.

 

تمیز کردن دیوارها

اتاق خواب کودک

 

به گوشه های اتاق خواب و خط سقف یک پارچه یا عصای گردگیری بدهید تا گرد و غبار و عنکبوت را بگیرید. با استفاده از یک پارچه مرطوب آغشته به جوش شیرین ، علامت های مداد رنگی را با یک اسکراب سبک پاک کنید. آیا تمیزتر برای دیوارها نیاز دارید؟ 1 فنجان جوش شیرین ، 1 فنجان سرکه مقطر سفید و 1/2 فنجان آمونیاک را در یک گالن آب گرم مخلوط کنید. یک اسفنج یا پارچه را با این مخلوط مرطوب کنید و دیوارها و کارهای چوبی را پاک کنید.

 

تازه کردن تختخواب و ملافه

 

حداقل دو هفته یکبار ملافه ها را بچرخانید (دست های کوچک می توانند در انجام این کار کمک کنند) و در داغترین آب توصیه شده روی برچسب های مراقبت بشویید. سر و پایه را با پارچه و محلول تمیز کننده متناسب با مواد تخت پاک کنید. زیر تخت را وکیوم کنید. از ضمیمه برس برای جاروبرقی در زیر طبقه بالا و اطراف لبه های تشک و فنر جعبه استفاده کنید.

 

نکته اضافی: برچسب های مراقبت از بالش خود را از نظر دستورالعمل شستشو و خشک کردن بررسی کنید. بسیاری از بالش ها را می توان از طریق یک چرخه خشک کن با حرارت متوسط ​​یا زیاد قرار داد تا آنها را تازه و کرک کند. اگر تشک نیاز به تمیز شدن لکه ها برای لکه ها دارد ، از استفاده زیاد از آب خودداری کنید ، زیرا این امر باعث تشویق رشد قالب در تشک می شود. و مطمئن شوید که تشک کاملاً خشک شده است قبل از اینکه تخت را با پد تشک و ملافه مرتب کنید.

 

تمیز کردن میز مطالعه

 

مراقب باشید: آنچه به نظر می رسد سطل زباله ممکن است بخشی از یک پروژه مدرسه در حال انجام باشد! کودک خود را درگیر تمیز کردن ایستگاه تکالیف خود کنید. وظایفی مانند چیدن کتاب ، تنظیم یادداشت های مدرسه و جاسازی لوازم در ظرف های مخصوص بچه ها یا سطل های زباله را پیشنهاد دهید. یک بار در هفته نیاز به تمیز کردن میز کامل دارید تا میزکار با یک تمیز کننده همه کاره پاک شود.

 

مراقبت از کف چوب

برای یک کف چوب سخت ، جارو زدن هفتگی با پاک کن یا جارو خشک کافی است. تمیز کردن عمیق تر به کمی چربی آرنج بیشتر نیاز دارد. یک کف که با پلی اورتان مهر و موم شده است ، می تواند دست و پا کند. در کف هایی که با سایر درزگیرها (مانند شلاک یا لاک الکل) کار می کنند ، از پاک کننده یا جلا و پاک کننده موم استفاده کنید. در جهت دانه مالش دهید.

 

مراقبت از فرش های منطقه ای

ashpazkhanemodern بازدید : 17 چهارشنبه 19 آذر 1399 نظرات (0)

وقتی نوبت به انتخاب یک شرکت نظافت می رسد ، از کجا شروع می کنید؟ همه ما بهترین قیمت را می خواهیم اما انتخاب شرکتی قابل اعتماد و حرفه ای و همچنین توانایی ارائه ارزش پول مهم است.

 

ما 9 فاکتور مهمی را که باید هنگام انتخاب یک شرکت نظافتی در نظر بگیریم ، ناشی از تجزیه و تحلیل دقیق بازار و بازخورد از مشتریان موجود در نظر می گیریم.

 

 

اینها فاکتورهای اصلی در هنگام جستجوی یک شرکت نظافت تجاری برای سرویس دهی به تجارت ، هتل و / یا رستوران شما هستند.

 

حرفه ای گری

کیفیت کارکنان

راه حل کلی

ارزش پول

خدمات 24 ساعته

قابلیت اطمینان

رکورد ثابت شده

توجه به جزئیات

مدیریت موثر

حرفه ای بودن در نظافت عملیاتی

به عنوان یک شرکت نظافت پویا و در حال رشد ، حرفه ای بودن در اصل مدل کسب و کار ما است. کارکنان ما پشتیبانی و آموزش مورد نیاز خود را دریافت می کنند و به آنها امکان می دهد بالاترین کیفیت خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند.

 

پست ما را بخوانید: چگونه تمیز کردن خوب می تواند امنیت را بهبود بخشد

 

SoClean Operatives لازم است همیشه و در عین حال قابل ارائه باشد. ما برای اطمینان از حفظ ظاهر حرفه ای ما با تهیه لباس های مارک دار به آنها کمک می کنیم.

 

کیفیت کارکنان نظافت

روند انتخاب ما محکم اما منصفانه است. ما به افرادی صادق ، سخت کوش و قابل اعتماد نیاز داریم که می خواهند بخشی از شرکت نظافت موفق ما باشند. میزان ماندگاری ما بالا است و ما به طور مداوم به دنبال گسترش شبکه کارکنان خود برای کنترل تقاضای روزافزون هستیم.

راه حل کل تمیز کردن برای بخش تجاری

SoClean طیف گسترده ای از خدمات نظافت از جمله نظافت روزانه دفتر ، تمیز کردن هفتگی و ماهانه هتل ها و رستوران ها به همراه راه حل های تمیز کردن تخصصی ، از جمله ، حذف دیوار نویسی ، تمیز کردن فرش و تودوزی ، تمیز کردن سنگ ، تمیز کردن پنجره و تمیز کردن عمیق و غیره را ارائه می دهد.

 

علاوه بر این ، طرف دیگر تجارت ما مدیریت پسماند را برای دستشویی های تجاری و امکانات پزشکی فراهم می کند.

 

خواندن مرتبط: راهنمای نهایی استخدام یک شرکت نظافت

 

ارزش پول

مشتریان ما بازخوردی را در اختیار ما قرار می دهند که رضایت آنها را از کیفیت خدمات دریافتی نشان می دهد. قیمت های ما مناسب و متناسب با نیازهای خاص شماست.

 

ما اطمینان داریم که از خدمات ما بهره مند خواهید شد.

 

تمیز کردن 24/7 به مناسب کسب و کار شما

برخی از مشتریان ما را ملزم به کار شبانه روزی می کنند. هر شرایطی که باشد ، ما به توانایی های خود در پاسخگویی به خواسته های نیازهای شما ، روز یا شب اطمینان داریم.

 

راه حل تمیز کردن قابل اعتماد

با داشتن یک شبکه گسترده و رو به رشد از نیروهای نظافت کاملاً آموزش دیده ، ما اطمینان داریم که هنگام جستجوی یک شرکت نظافت قابل اعتماد ، از نیازهای شما فراتر خواهیم رفت.

 

برای مشاغل مهم است که بدانند نظافتچی های ما به موقع می رسند و وظایف خود را به طور موثر انجام می دهند. اگر عضوی از کارمندان بیمار است و قادر به حضور در آن نیست ، مطمئن باشید ما می توانیم به راحتی کارکنان جایگزین را برای اطمینان از برآورده شدن نیازهای نظافت شما مستقر کنیم.

 

رکورد ثابت شده

ما از طیف گسترده ای از مشاغل ، از کوچک تا بزرگ ، در سراسر لندن ، کنت و جنوب شرقی پشتیبانی می کنیم. ما به توانایی های خود اطمینان داریم و خوشحالیم که در صورت درخواست مراجع از مشتریان ارائه می دهیم. ما در ارائه خدمات نظافت درجه یک سابقه ثابت داریم.

 

توجه به جزئیات

مانند هر شرکت امروزی ، ضروری است که برای اطمینان از رضایت مشتری ، مسافت بیشتری را طی کنید. هدف ما این است که به طور مداوم از انتظارات فراتر رفته و به شرکتی برای تمام راه حل های تمیز کردن در جنوب شرق تبدیل شویم. توجه ما به جزئیات هیچ کاری ندارد.

 

ساختار کارکنان ما این اطمینان را به ما می دهد که هر نیاز شما را برآورده خواهیم کرد. سرپرستان همیشه در دسترس هستند تا درباره تعدیل خدمات صحبت کنند.

 

پست ما را بخوانید: راهنمای نهایی استخدام نظافتچی ها

 

مدیریت موثر

عوامل نظافت کارکنان خط مقدم SoClean هستند و در پشت صحنه ، یک شبکه پشتیبانی کامل از سرپرستان و کارکنان مدیریت برای اطمینان از برآورده شدن انتظارات مشتریان ما در حال کار هستند. تیم مدیریتی در SoClean دائماً در حال کنترل هستند تا تضمین کنند سرویس بهینه در همه زمان ها مستقر شده است.

ashpazkhanemodern بازدید : 17 سه شنبه 18 آذر 1399 نظرات (0)

دلایل زیادی وجود دارد که چرا شما می خواهید یک دفتر تجاری تمیز داشته باشید. فضای منظم و مرتب نه تنها از نظر آشفتگی بهم ریختگی جذابیت بیشتری دارد بلکه باعث ایجاد حس خوبی در مشتری و مشتری می شود و برای تولید در محیط کار مساعدتر است. همچنین می تواند زمان تمیز کردن شما را که معمولاً حداقل 50-60 ساعت در هفته می گذرانید ، کاهش دهد. اگر شما علاقه مند به حفظ نظم در محل کار خود هستید ، این نکات را برای نحوه تمیز کردن دفتر کار شرکت دنبال کنید.

کاغذهای آزاد را سازماندهی کنید. کاغذبازی هایی که در فضای اداری انباشته شده اند ، نه تنها کثیف به نظر می رسند ، بلکه مراجعه به اسناد مهم را در صورت نیاز دشوار و وقت گیر می کنند. به روش های مختلفی می توان کاغذهای شل را در طی روش تمیز کاری مطب سازمان داد. [1]

کابینت های بایگانی برای ذخیره مواردی مانند فاکتورها ، سفارشات کاری ، برآورد ، اطلاعات فروشنده ، مشخصات محصول و مشخصات مشتری مناسب هستند. هر وقت دفتر کار را تمیز کردید ، پرونده ها را با توجه به کاربرد خاص آنها برچسب بزنید و مدارک را از آنها دور کنید.

اگر باید اسناد خاصی را برای مراجعه فوری در دست داشته باشید ، می توانید از سینی های رومیزی و "جیب" های دیواری استفاده کنید. این ایده خوبی برای مواردی مانند پرداخت قبض ، باز کردن پرونده های مشتری ، اسناد و مدارکی است که باید ثبت شود و اسناد در اختلاف فعلی.

برای صرفه جویی در فضا ، اسکن اسناد قابل بایگانی و ذخیره سازی آنها را به صورت الکترونیکی در نظر بگیرید.

 

دستشویی ها را ضد عفونی کنید. این کار نه تنها برای یک دفتر کار تمیز بلکه برای امنیت کارمندان و مشتریان شما نیز ضروری است. سرویس های بهداشتی منطقه پر رفت و آمد هستند و باید هر روز تمیز شوند. [2]

کاسه توالت ها را با تمیز کننده ضدعفونی کننده و برس توالت بمالید. صندلی ، درب ، محیط خارجی کاسه ، مخزن و پایه توالت را با مواد ضد عفونی کننده پاک کنید. برای حفظ شادابی در بین تمیز کردن ها از کیک های خوشبوکننده کاسه توالت استفاده کنید.

محل های سینک ظرفشویی و پیشخوان را با تمیز کننده ضدعفونی کننده پاک کنید.

کف ها را جارو و تمیز کنید.

دستگاه های صابون و نگهدارنده های حوله کاغذی را دوباره پر کنید و رول های دستمال توالت را جایگزین کنید.

با تمیز و بدون گرد و غبار بودن از وسایل الکترونیکی خود محافظت کنید. برای پاک کردن گرد و غبار از فضای خالی مانند کلیدهای صفحه کلید ، دریچه ها و فن ها از یک گردگیر استفاده کنید. وسایل الکترونیکی را با یک پارچه نرم مرطوب با اسپری ضد عفونی کننده پاک کنید.

اتاق استراحت را تمیز کنید. از آنجا که غذا اغلب در اتاق استراحت تهیه و ذخیره می شود ، یک اتاق استراحت تمیز برای سلامتی و ایمنی کارکنان شما ضروری است. علاوه بر این ، اتاق تمیز و تمیز برای روحیه کارمندان مناسب است. [4]

یخچال را تمیز و مرتب نگه دارید. به این نکته توجه کنید که هر هفته غذای قدیمی را بیرون بریزید و داخل آن را با پارچه ای آغشته به مواد ضد عفونی کننده پاک کنید.

میزهای آشپزخانه ، سینک ها ، میزها ، صندلی ها و قفسه ها را با اسپری ضد عفونی کننده اسپری کرده و با پارچه ای مرطوب پاک کنید.

داخل مایکروویو را با یک پارچه ضد عفونی کننده تمیز کنید. این باید بخشی از تمیز کردن دفتر کار روزانه شما باشد ، زیرا در صورت ماندن در مدت زمان طولانی ، خراب شدن مایکروویو سخت و تمیز می شود.

اگر از آبکش ظرف استفاده می کنید ، هر روز آن را همراه با ظروف تمیز کنید تا از ایجاد کپک جلوگیری کند.

حوله های دست و ظرف را به طور مرتب بشویید و اسفنج های ظرف را در صورت نیاز تعویض کنید.

هر روز سبدهای زباله خالی کنید. این شامل زباله در اتاق استراحت ، فضاهای اداری ، اتاق کنفرانس ، فضای عمومی و سرویس های بهداشتی است.

اطمینان حاصل کنید که منطقه عمومی قابل نمایش است. اگر مشتریان یا مشتری های شما از محل کار شما بازدید می کنند ، اولین دفاتر تمیز شرکت اولین برداشتی است که از آنها می شود. بنابراین ، شما باید به ارائه فضایی که نمایانگر آنچه می خواهید در مورد تجارت خود منتقل کنید ، توجه و توجه زیادی نشان دهید. [5]

صندلی ها نباید عاری از گرد و غبار ، خرده ریزها و لکه ها باشند.

اگر مجله ها ، کتاب ها ، جزوه ها و یا بروشورهایی را نمایش می دهید که مشتریان انتظار دارند آنها را بخوانند ، این مطالب خواندنی باید مرتب و به روز باشد. مواد مطالعه پاره ، کثیف و قدیمی را دور بریزید.

مبلمان گرد و غبار ، قفسه ها ، دستگیره ها ، گیاهان ، دیوارهای آویز ، پرده ها و پنجره ها.

دیوارها را از علائم پاک کنید.

اثر انگشت و سایر لکه ها را از پنجره ها و آینه ها تمیز کنید.

کف را وکیوم کرده و در صورت لزوم آن را پاک کنید.

 

فضاهای میز را خالی کنید تا به هم ریختگی دفتر کار یک شرکت را به حداقل برسانید. از واحدهای سازمانی مانند نگهدارنده های مداد ، سینی های کاغذ ، نگهدارنده پرونده های ایستاده ، قفسه های کتاب ، سبد و تقسیم کشوها استفاده کنید تا مکانی برای همه چیز ایجاد کنید. میز کار را از گرد و غبار ، خرده های مواد غذایی و لکه ها پاک کنید.

ashpazkhanemodern بازدید : 19 دوشنبه 17 آذر 1399 نظرات (0)

نحوه تمیز کردن توالت

توالت خود را تمیز کنید تا برای حق امتیاز مناسب باشد. بالاخره آنها آن را "تخت چینی" می نامند! این پنج مرحله را برای تمیز کردن کاسه های کثیف توالت دنبال کنید تا حلقه های توالت ، لکه ها و بوی بد بو را از بین ببرید - سریع و کارآمد!

 

ابتدا با استفاده از تمیز کننده توالت روی کاسه ، اجازه دهید تا خیس بخورد. اگر به جای تمیزکننده توالت از سرکه استفاده می کنید ، کافی است یک فنجان درون کاسه بریزید. تمیزکننده را به سرعت با یک برس دور کاسه بچرخانید.

در حالی که پاک کننده خیس می شود ، قسمت بیرونی توالت را با یک ضد عفونی کننده همه منظوره اسپری کنید. اگر دستشویی اضافی کثیف است ، ابتدا با حوله های کاغذی آن را پاک کرده و درون سطل آشغال بیندازید.

بعد ، از یک اسفنج اسکراب برای تمیز کردن قسمت خارجی توالت استفاده کنید. وقتی در آنجا هستید به پایه و کف اطراف توالت توجه کنید. اگر یک توالت مدرن با صندلی توالت سریع جدا می کنید ، صندلی را جدا کرده و جداگانه تمیز کنید.

هنگامی که نمای بیرونی تمیز شد ، از یک برس توالت برای تمیز کردن کاسه استفاده کنید. اگر حلقه یا لکه آب سخت دارید ، برای از بین بردن این موارد از سنگ پوکه استفاده کنید.

شما منطقه زیر لبه را می شناسید که آب در آن می ریزد؟ از آنجا که این دور از چشم است ، بسیاری از افراد آن را تمیز نمی کنند. این منطقه را نادیده نگیرید! با استفاده از برس یا اسفنج قسمت زیرین لبه را تمیز کنید.

بهترین راه برای تمیز کردن توالت

ما آن را دریافت کردیم توالت است افراد زیادی از تمیز کردن توالت لذت نمی برند. اما مانند بیشتر مراقبت های خانگی ، تمیز کردن مرتب توالت فرنگی نیز دفعه بعدی روند کار را آسان تر می کند. تمیز کردن منظم توالت همچنین باکتری های مضر و مواد معدنی زشت یا تجمع خاک را از بین می برد. با بیش از 30 سال سابقه شستشوی توالت ، متخصصان مولی مید دریافتند که بهترین روش برای تمیز کردن توالت سریع و کارآمد است. برای انجام این کار ، همیشه لوازم مناسب را در دست داشته باشید.

 

لوازم تمیز کردن توالت

این وسایل را در یک پارچه یا سطل نگه دارید تا از سایر وسایل تمیز کننده جدا شود. پاک کردن سینک ظرفشویی با اسفنج توالت یا شستن ظروف با همان دستکش های لاستیکی ایده خوبی نیست.

 

دستکش لاستیکی ضد آب

اسفنج اسکراب

شوینده توالت یا سرکه

فرچه توالت

اسپری ضد عفونی کننده همه منظوره

پارچه یا حوله

سنگ پا

دستمال توالت

تمیز کردن مخزن آب توالت خود

مخزن آب را فراموش نکنید! درب ظرف را بردارید و به داخل آن نگاه کنید. در صورت مشاهده تجمع مواد معدنی یا خام ، چهار فنجان سرکه درون مخزن بریزید. اجازه دهید این حالت تا یک ساعت خیس بخورد. بعد ، آب را به توالت خود خاموش کنید و توالت را شستشو دهید. با این کار مخزن تخلیه می شود. در هنگام خالی بودن مخزن ، از اسفنج یا برس توالت برای شستشوی دیواره های مخزن استفاده کنید. آب را دوباره روشن کنید ، اجازه دهید مخزن پر شود و توالت را چندین بار بشویید تا مخزن آبکشی شود.

ashpazkhanemodern بازدید : 22 یکشنبه 16 آذر 1399 نظرات (0)

نحوه تمیز کردن کاشی و سرامیک

کف کاشی ها ممکن است بادوام بوده و برای نگهداری از آن استفاده شود ، اما ماسه و شن در صورت عدم برداشته شدن باعث خراش سطح می شوند. اگر کف کاشی خود را تمیز نکنید ، ممکن است آسیب دائمی ببیند. علاوه بر این ، کاشی کثیف می تواند فضای تمیز اتاق را کثیف نشان دهد ، به خصوص به این دلیل که دوغاب با جذب خاک ، با گذشت زمان تیره می شود.

 

تمیز کردن کف کاشی و سرامیک

کف کاشی و سرامیک یک انتخاب مناسب برای مناطقی است که ترافیک پا ، رطوبت و یا خاک زیادی دارند. از آنجا که کاشی شما احتمالاً در یک اتاق خوب استفاده شده است ، ممکن است کمی چربی آرنج طول بکشد تا دوباره بدرخشد. قبل از شروع ، تمام کفش ها ، فرش ها ، مبلمان و هر چیز دیگری را که ممکن است در هنگام تمیز کردن به شما مانع شود ، بردارید. سپس این مراحل را دنبال کنید:

 

با جاروبرقی یا جارو ، آلودگی های سست ، شن و ماسه و سایر مواد را از بین ببرید.

برای تراشیدن باقی مانده چسبنده روی کاشی ها از کارت اعتباری قدیمی یا چاقوی بتونی پلاستیکی استفاده کنید.

یک سطل را با آب گرم ، نصف فنجان سرکه و نیم قاشق غذاخوری صابون ظرف پر کنید. بیش از حد از صابون استفاده نکنید ، در غیر این صورت باقی مانده صابون باعث می شود کف اتاق شما کسل کننده به نظر برسد.

قبل از پاک کردن ، موپهد را زیر آب داغ بشویید تا بقایای آخرین باری که از آن استفاده کرده اید پاک شود.

کف کاشی ها را با آب صابون پاک کنید. پس از اتمام کار ، با شستشوی آب داغ ساده پیگیری کنید.

می توانید کف زمین را خشک کنید ، اما خشک کردن آن با پارچه یا حوله تمیز باعث پاک شدن بیشتر آلودگی ها و جلوگیری از ایجاد لکه های آبی می شود.

نحوه تمیز کردن دوغاب کاشی

کف کاشی و سرامیک شما فقط به اندازه دوغاب که آن را به هم چسبیده به نظر می رسد. صاحبان خانه می توانند ماشین آلات تمیز کننده دوغاب را از فروشگاه های سخت افزاری که از بخار داغ برای تمیز کردن عمیق دوغاب استفاده می کنند ، اجاره کنند. اگر روش DIY می خواهید ، بهترین روش برای تمیز کردن دوغاب در زیر شرح داده شده است:

 

طبق سطوح موجود در بطری ، یک سطل آب را با سفید کننده اکسیژن پودر شده مخلوط کنید. این نوع سفید کننده موثر دارای ترکیب شیمیایی متفاوتی با سفید کننده کلر است و غیر سمی و بدون رنگ است. معمولاً می توانید آن را در راهروی نظافت در هر فروشگاه مواد غذایی یا مواد غذایی پیدا کنید.

محلول خود را با بطری اسپری یا برس اسکراب روی خطوط دوغاب قرار دهید. برای دوغاب هایی که خیلی کثیف هستند ، ما ترجیح می دهیم از هر دو روش استفاده استفاده کنیم.

اجازه دهید محلول حداقل 30 دقیقه روی دوغاب بماند. هرچه بیشتر صبر کنید ، بهتر است. یونهای اکسیژن موجود در محلول سفید کننده تا شش ساعت ادامه کار می دهند.

پس از اینکه محلول سفید کننده در آن خیس شد ، از یک برس نایلونی سفت یا مسواک قدیمی برای مالش دادن خطوط دوغاب استفاده کنید. هر بار یک منطقه کوچک از دوغاب را مالش دهید و در حین حرکت آب کثیف را با حوله بریزید.

هنگامی که تمام خطوط دوغاب تمیز شد ، محل را با آب تازه بشویید و آن را با یک پارچه تمیز خشک کنید.

پس از پایان کار و خشک شدن کف ، از یک درزگیر دوغاب برای تمیز نگه داشتن دوغاب استفاده کنید.

می توانید سفید کننده اکسیژن را با مخلوطی از سرکه سفید و آب لیمو یا جوش شیرین جایگزین کنید. بر اساس تجربه ما ، محلول سفید کننده به کمترین میزان اسکراب احتیاج دارد و موثرترین ماده است.

ashpazkhanemodern بازدید : 17 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)

نکات تمیز کردن حمام

سرویس بهداشتی یکی از اتاقهای پر استفاده خانه است. به همین دلیل تمیز کردن یکی از سخت ترین هاست. علاوه بر استفاده مکرر از بین بردن عوارض ، بخار دوش و سینک فضای مناسبی را برای گرد و غبار ، کف صابون و آینه های لکه دار ایجاد می کند. Molly Maid اینجا است تا به شما کمک کند تا دستشویی خود را تمیز نگه دارید و میکروب ها را کاهش دهید.

 

درباره خدمات نظافت سرویس بهداشتی ما

به عنوان بخشی از خدمات نظافت منزل ما ، مولی مید کاملاً تمام سطوح حمام را تمیز می کند. این شامل پاک کردن طاقچه ها ، تخته های پایه ، پرده ها و موارد دیگر است. متخصصان ما کف صابون را از دوش ، وان ، کاشی و دوغاب شما پاک و پاک می کنند. در مرحله بعدی ، با پاک کردن غرور ، آینه و صفحات میز ، روی سینک ظرفشویی تمرکز می کنیم تا تمام لکه های آب ، خمیر دندان و تجمع آن پاک شود. شاید مهمتر از همه ، ما کل توالت را از داخل و خارج تمیز می کنیم - خوش آمدید! ما با جاروبرقی حمام حمام و پاک کردن کف حمام کار خود را برای از بین بردن موها و باقی مانده به پایان می رسانیم. ما حتی با پرداخت جرثقیل ، درپوش تخلیه و نگهدارنده حوله مسافت بیشتری را طی می کنیم.

 

چه چیزی را تمیز می کنیم؟

 

دوش

وان ها

غرق شدن

طبقه

توالت

آینه

تخته های بیس

پرده ها

قفسه ها

و موارد دیگر - برنامه های تمیز کردن سفارشی در دسترس هستند!

نکات تمیز کردن حمام

مولی خدمتکار دهه ها تجربه تمیز کردن حمام از هر نوع و اندازه ای را تجربه کرده است. در طی آن زمان ، ما دانش زیادی در مورد نحوه تمیز کردن صحیح این منطقه از خانه شما جمع آوری کرده ایم. این نکات مربوط به تمیز کردن حمام به شما کمک می کند تا بین تمیز کردنهای عمیق تر ، مرتب و مرتب بمانید.

 

نحوه تمیز کردن حمام

خلا near کوچکی را در نزدیکی دستشویی نگه دارید و هر روز یکبار سریع کف و فرش ها را بدهید.

برای تمیز کردن شیشه و کاهش لکه های آب بعد از دوش صبح خود از یک ناخن کوچک استفاده کنید.

مقداری گلدان یا یک شمع تازه در حمام نگه دارید تا رایحه خوبی داشته باشید.

یک تور نایلون ساده روی دوش در دوش یا وان قرار دهید تا مسدود شدن مو به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

دستمال مرطوب را نزديكي ظرفشويي نگهداري كنيد تا سريعاً شير آب ، ظرفشوي و صفحات آشپزخانه را از بين بريزيد

نحوه تمیز کردن پرده دوش

آن پرده و آستر پلاستیکی دوش را هنوز بیرون نریزید!

 

نحوه تمیز کردن توالت فرنگی

جای تعجب نیست که این کمترین کار تمیز کردن حمام برای همه است.

 

چگونه می توان یک سر شو را تمیز کرد

با از بین بردن رسوبات آب سخت در دوش خود فشار آب را در دوش خود بازگردانید.

 

چگونه آینه را تمیز کنیم

برای بهبود فوری تصویر خود ، این نکات را دنبال کنید!

 

چگونه شیشه دوش را تمیز کنیم

با این نکات تمیز کردن شیشه دوش ، لکه های آب و مواد معدنی را از بین ببرید.

 

نحوه تمیز کردن کاشی و سرامیک

کاشی حمام مبهم می تواند کل اتاق را ناپاک کند.

 

نحوه تمیز کردن وان

با این نکات تخصصی تمیز کردن ، کف صابون ، قالب و کپک را بردارید.

چک لیست تمیز کردن حمام

آسان است که از برخی کارهای تمیز کردن در حمام چشم پوشی کنید. با مشاوره در لیست تمیز کردن حمام مطمئن شوید که همه مناطق مهم را هدف قرار داده اید. هدف ما در Molly Maid این است که به شما کمک کنیم یک محیط تمیز و راحت را که از گفتن آن به خانه مفتخر هستید حفظ کنید ، خواه این بدان معناست که ما در حال تمیز کردن حمام شما هستیم یا نکات تمیز کردن حمام را برای شما آماده می کنیم تا کار را خودتان انجام دهید.

 

برنامه تمیز کردن حمام

روزانه: بعد از هر بار دوش گرفتن ، از یک ناخن کوچک برای جلوگیری از ایجاد علامت آب بر روی دیوارها استفاده کنید. همچنین یک خلا small دستی کوچک برای استفاده در کف هر روز نگه دارید.

هفتگی: یک بار در هفته ، وظایف فوق را با تمیز کردن کامل دوش / وان ، توالت و سطوح ترکیب کنید. کف را نیز هفتگی بشویید.

ماهانه: یک بار در ماه ، مطمئن شوید که تمام کابینت ها و کمد های خود را در فضای حمام خود مرتب کنید. این امر به حفظ نظم آسان در این فضاهای ذخیره سازی کمک می کند.

سالانه: با تعمیر و نگهداری منظم ، حمام نباید به تمیز سالانه عمیق نیاز داشته باشد. وظایفی که گاهی باید انجام دهید شامل پایین آوردن پرده ها و قرار دادن خیساندن آنها در پاک کننده همه منظوره و شستن پرده پلاستیکی دوش خود در آب سرد است. همچنین باید دریچه ها یا مشبک های موجود در فن خروجی را با برس تودوزی وکیوم خود تمیز کنید.

ashpazkhanemodern بازدید : 21 پنجشنبه 13 آذر 1399 نظرات (0)

همچنین می تواند برای حیوانات خانگی و انسان سمی باشد ، بنابراین با احتیاط از اسید بوریک استفاده کنید.

 

بعید است که چند لیسک به یک سگ بزرگ آسیب برساند ، اما قرار گرفتن در معرض مکرر باعث استفراغ و کم آبی بدن می شود. سگها و گربه های کوچک بیشتر در معرض خطر هستند.

 

می خواهید به کودکان احتیاط کنید تا از مناطق تحت درمان خودداری کنند.

 

بهترین شرط شما خرید پودر بوریک اسید در یک اپلیکاتور است که به شما امکان می دهد یک لایه نازک در مناطق پاتوق محبوب "پف کنید".

 

 

پودر هویس بوریک اسید روچ ، موجود در آمازون

 

برای دستیابی به رویکردهای طبیعی تر و ایده های دیگر برای خلاص شدن از شر این اشکالات ناخواسته ، با این راهنمای آموزنده از Pest Strategies مشورت کنید.

 

سایر مواد شیمیایی

انواع گسترده ای از تله های تجاری ، نوارها و اسپری ها نیز مانند این ایستگاه های طعمه دار بزرگ موجود است.

 

 

 

آنها اغلب حاوی ترکیبی از حشره کش ها مانند فیپرونیل یا ایمیداکلوپرید هستند که به خوبی کشتن آنها را انجام می دهند. اما اینها برای حیوانات خانگی و افراد نیز سمی است ، بنابراین احتیاط کنید.

 

ایستگاه های طعمه گذاری از جمله ایمن ترین وسایل حمل سم هستند ، زیرا سموم در یک ظرف ضدآب و حیوانات خانگی موجود است.

 

سرانجام از سوسک های آشپزخانه خود خلاص شوید 

ایستگاه های طعمه گذاری حاوی ماده جاذب غذایی آلوده به سم است. حشرات تغذیه می کنند ، سپس به منطقه لانه خود باز می گردند و خلط و مدفوع را بیرون می ریزند و دیگران را نیز می کشند.

 

تله های طعمه را در مناطقی قرار دهید که ترافیک اشکالات زیادی را مشاهده کرده اید. به عنوان مثال زیر سینک آشپزخانه معمولاً مکان خوبی است.

 

آیا فقط به اندازه کافی کافی داشته اید؟

اگر با این اشکالات ناخوشایند در آشپزخانه کاملاً کاملاً کاملاً کاملاً کاملاً کاملاً 100٪ بیش از آن هستید ، وقت آن است که برای خلاص شدن از شر آنها قدم بردارید

 

حشره در یک طرف کاسه

ابتدا اطمینان حاصل کنید که تمام تلاش خود را انجام داده اید تا باغ خود را از شر آفات خلاص کنید ، بنابراین احتمال اینکه آنها در اطراف باشند و به خانه شما حمله می کنند کمتر است.

 

برای دشوارتر شدن ورود به خانه خود را ببندید.

 

سپس ، مطمئن شوید که خانه شما تا آنجا که ممکن است تمیز باشد ، و نقاط مخفی ممکن را از بین ببرید.

 

اگر آنها هنوز در حملات یخچال نیمه شب شما نفوذ می کنند ، استفاده از خاک دیاتومه را در نظر بگیرید و اگر این کار نمی کند ، ممکن است لازم باشد به محلول های سمی تری مانند اسید بوریک یا سایر مواد شیمیایی مراجعه کنید.

 

آیا روش های سوسک کشی امتحان شده و درستی دارید؟ نکات زیر را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

ashpazkhanemodern بازدید : 19 چهارشنبه 12 آذر 1399 نظرات (0)

آنها همچنین فضاهای گرم ، تاریک و مرطوب را دوست دارند.

 

این باعث می شود آشپزخانه شما به طور عملی یک زیستگاه کامل حشرات باشد.

 

اما شما واقعاً این حیوانات را در آشپزخانه خود نمی خواهید. این حشرات علاوه بر این که به سادگی تند و زننده هستند ، دارای تعدادی بیماری هستند و فضولات آنها می تواند در برخی افراد واکنش های شدید آلرژیک ایجاد کند.

هنوز لگد می زنی؟

 

خود را جمع کنید و ادامه مطلب را بخوانید تا یاد بگیرید چگونه می توانید از این حیوانات پست - که به آن اشکالات palmetto نیز می گویند - از اقامت در خانه شما جلوگیری کنید.

 

پیشگیری بهترین داروست

اولین قدم برای بیرون نگه داشتن این اشکالات چربی از آشپزخانه این است که آنها را از باغ خود بیرون نگه دارید ، بنابراین احتمال اینکه به خانه شما راه پیدا کنند کمتر است.

 

در مورد نگه داشتن حیاط خود بدون سر و صدا در این مقاله از سایت خواهر ما ، Gardener’s Path (به زودی!) بیشتر بخوانید.

 

با نکات تخصصی سوسک ها را از آشپزخانه خود دور نگه دارید

دفاع بعدی شما در برابر این حشرات 18 زانو این است که خانه خود را برای آنها مهمان نواز نکنید.

 

آنچه شما باید انجام دهید در اینجا است:

 

سوراخ ها را وصل کنید

با درز گرفتن شکاف ها و شکاف های موجود در پایه خانه ، تخته های تخته و دیوار آنها را از خانه خود دور نگه دارید.

 

 

سوسری های آلمانی و آمریکایی ، دو نوع متداول که در حیاط و خانه های ما یافت می شوند ، می توانند در فضاهای بسیار کوچک - به نازکی یک سکه - خزیده شوند ، بنابراین در مورد آب بندی حتی کوچکترین شکاف ها یا سوراخ ها نیز کوشا باشید.

 

نکات و ترفندهایی را برای دور نگه داشتن سوسک ها از آشپزخانه خود بیاموزید | 

به دنبال ایجاد ترک در اطراف ثبات های حرارتی ، مجاری هوا و جعبه های برق باشید.

 

بارب آگ ، دکترای دکتر Ph.D. ، از دانشگاه تعاونی دانشگاه نبراسکا توصیه می کند ، صاحبان خانه همچنین باید زهکشی های طبقه زیرزمین را با غربالگری پنجره بپوشانند و از محکم بودن پنجره ها اطمینان حاصل کنند. او همچنین توصیه می کند که درها را از بین ببرید.

 

به گفته آگ ، هرگونه شکاف در اطراف آب ، گاز و لوله های گرمایش را در داخل و خارج بسته کنید.

 

از حمله سوسک ها به آشپزخانه شما جلوگیری کنید

شما همچنین می خواهید با یافتن و ترمیم نشتی آب منابع آب را از بین ببرید. کارشناسان برای جلوگیری از رطوبت و تراکم ، لوله های آشپزخانه و حمام را عایق بندی می کنند.

 

همچنین می توانید از رطوبت گیر استفاده کنید تا رطوبت نسبی را به حداقل برسانید.

 

2. آنها را در هیچ جایی نگذارید تا پنهان شوند

اکنون که همه چیز را مهر و موم کرده اید ، مرحله بعدی حذف مکان های مخفی است.

 

این خزنده های خزنده ، thigmotropic هستند ، به این معنی که آنها دوست دارند بدنشان - ترجیحاً از هر طرف - با اجسام جامد در تماس باشند. به عبارت دیگر ، آنها دوست دارند در انبوهی از چیزها باشند.

 

با این نکات تخصصی سوسک ها را از آشپزخانه خود منصرف کنید

مثلاً در کیسه های کاغذی کاملاً بسته که ممکن است بین ماشین لباسشویی و خشک کن خود را پر کرده باشید. اوه اوه

 

به دنبال مناطقی بگردید که ممکن است ناخواسته این اشکالات وحشی را به عنوان یک پناهگاه امن در اختیار آنها قرار دهید و یک عمده فروشی را تمیز کنید.

 

شما ممکن است بخواهید یک فلیپ فلاپ سایز 13 یا یک مسدود کننده محکم آشپزخانه برای نابودی سریع هر حیوان موذی ای که ممکن است تمیز کردن شما از بین برود آماده باشد.

 

بیاموزید چگونه آشپزخانه خود را از شر سوسک خلاص کنید 

البته به طور کلی تمام تلاش خود را انجام دهید تا خانه مرتب و بی نظم باشد. (ها!)

 

این ما را به نقطه حمله بعدی می رساند ...

 

3. آن را تمیز نگه دارید

با تمام جدیت ، این یکی مهم است. و این به این دلیل است که ، در نهایت ، غذایی است که اشکالات بدنبال آن هستند. بنابراین می خواهید آشپزخانه خود را تا آنجا که می توانید بکر و دست نخورده نگه دارید.

 

میزهای تمیز کردن 

حتی اگر دیر است و شما خسته شده اید ، ظرف های کثیف را در سینک ظرفشویی نگذارید. بروید و وقت بگذارید تا با دقت میزهای خرده ریز و مواد غذایی را پاک کنید.

 

غذا را در پیشخوان نگذارید.

 

اشکالات در آشپزخانه کثیف

اطمینان حاصل کنید که مواد غذایی در انبار شما کاملاً مهر و موم شده است و قفسه های انبار را تمیز و بدون خرده ریز نگه دارید.

 

جارو یا جاروبرقی اغلب برای تمیز کردن ذرات غذا بلکه برای تمیز کردن فضولات است که A. بدبو می کند و B. بیشتر این میهمانان ناخواسته را به خود جلب می کند.

 

هنگامی که پیشگیری از بین می رود

اگر همه ترفندهای پیشگیری بالا را اجرا کرده باشید و باگ های ناپاک هنوز به خانه شما نفوذ می کنند ، ممکن است لازم باشد به راه حل های قاتلانه تری متوسل شوید.

 

انفجار از گذشته

با دیدن چگونگی وجود این اشکالات بزرگ بزرگ از قبل از دایناسورها ، کمی عدالت شاعرانه در کشتن آنها با ماده ای تقریباً قدیمی وجود دارد ، نه؟

 

سوسک ها آفات ناپسند هستند. درباره نحوه نگهداری آنها از آشپزخانه خود مشاوره تخصصی دریافت کنید

با زمین دیاتومه ، یک ماده پودری تشکیل شده از فسیل موجودات دریایی پودر شده ، شروع کنید. بیت های ریز تیغ هستند و پوسته اشکال را سوراخ می کنند و باعث کمبود آب می شوند.

 

برای استفاده ، کاملا تمیز کنید و سپس یک لایه بسیار نازک از خاک دیاتومه را در مناطقی که توسط palmettos قاچاق می شود پخش کنید.

 

خاک دیاتومه را در مناطق مرطوب یا مرطوب قرار ندهید ، زیرا پودر مرطوب حشرات را از بین نمی برد.

همانطور که اشکالات از طریق گرد و غبار عبور می کنند ، اسکلت بیرونی آنها تحت تأثیر قرار می گیرد و طی 7 تا 14 روز می میرند.

 

اسید بوریک

یکی دیگر از قاتل حشرات که اغلب مورد استفاده و بسیار موثر است ، اسید بوریک است. اسید بوریک از ماده معدنی بور گرفته شده و برای حشرات کاملاً سمی است.

ashpazkhanemodern بازدید : 18 سه شنبه 11 آذر 1399 نظرات (0)

 

من مطمئن هستم که همه ما در مورد نظافت سرویس بهداشتی روال خودمان را داریم. من معمولاً از توالت شروع می کنم ، سپس به سمت دوش حرکت می کنم ، سپس به سینک ظرفشویی ، آینه و کف ها می پردازم. در واقع ، اگر بتوانم همه کسانی را که یکجا انجام می دهند تمیز کنم ، احتمالاً احساس مثمر ثمر بودن می کنم! اما فراتر از آن تمیزکاری های هفتگی ، مطمئناً کارهای بیشتری باید انجام دهیم. حمام ها به دلیل ترکیب بی نظیر گرما ، رطوبت و باکتری هایی که در آن جمع می شوند ، در صورت عدم کنترل می توانند کثیف ترین اتاق خانه شوند. اما فقط با چند وسیله اولیه تمیز کردن ، تمیز و سالم نگه داشتن حمام (و وسایلی که در آن ذخیره می کنید) آسان است.

1. اسباب بازی های حمام

اگر اسباب بازی های حمام تمیز نشوند ، می توانند لایه هایی از کف و صابون صابون ایجاد کنند. خیساندن سریع با مقداری سرکه از آن مراقبت خواهد کرد! فقط اسباب بازی های حمام خود را درون یک سطل قرار دهید ، سپس با آب گرم پر کنید و 1 فنجان سرکه سفید اضافه کنید. بگذارید اسباب بازی ها به مدت یک ساعت در آب سرکه خیس بخورند ، سپس آنها را با آب تمیز بشویید و بگذارید قبل از اینکه دوباره ذخیره شوند کاملا خشک شوند.

2. آستر پرده دوش

آستر پرده دوش وینیل شما مورد دیگری است که کپک و کف صابون را به خود جلب می کند. به جای اینکه آستر خود را هنگام یوک شدن تعویض کنید ، آن را در ماشین لباسشویی خود بشویید! آسترهای پرده دوش به راحتی می توانند در شستشو خرد شوند ، اما شما می توانید با پرتاب دو حوله حمام خود در همان بار ، آستر را "کوسن" کنید.

از مواد شوینده معمول لباس خود به همراه 1 فنجان جوش شیرین استفاده کنید. جوش شیرین به شل شدن اسلحه متصل به پرده دوش شما کمک می کند ، و اصطکاک حوله های حمام به شستن آن کمک می کند.

3. لوفا

همچنین می توانید لوفه های حمام و دوش خود را در ماشین لباسشویی خود بشویید. می توانید آنها را در یک چرخه عادی با مواد شوینده طبیعی لباس شویی بشویید. فقط مطمئن شوید که لوفا را به جای استفاده از خشک کن ، خشک کنید تا خشک شود.

4. برس توالت و نگهدارنده برس

من مطمئن هستم که نیازی به بیان این موضوع ندارم که چرا بهتر است هر چند وقت یکبار برس توالت خود را ضد عفونی کنید ، درست است؟ ؛-) شما هر آنچه را که ممکن است به طور تصادفی در توالت افتاده باشد کاملا تمیز و ضد عفونی می کنید ، پس چرا برس توالت فرنگی شما باید متفاوت باشد؟ حدوداً یک بار در ماه ، برس توالت و نگهدارنده برس توالت را در یک سطل پر از آب گرم و چند کلاه سفید کننده خیس کنید. بگذارید حدود نیم ساعت خیس بخورند ، سپس با آب تمیز بشویید.

. درپوش تخلیه

اگر واقعاً موهای بلندی دارید و یا دختران زیادی در خانه خود دارید ، احتمالاً مجبور هستید که وان یا درپوش تخلیه دوش خود را به طور نیمه منظم تمیز کنید. اما برای بقیه ما می تواند به راحتی ذهن ما را بلغزد تا درپوش تخلیه تمیز و تخلیه تخلیه شود.

6. مسیر درب دوش

اگر به جای پرده درب دوش دارید ، مسیر یا قاب درب با گذشت زمان بسیار ناخالص می شود. با ریختن سرکه سفید به داخل مسیر ، تمام اسلحه ها را در آنجا حل کنید. (اگر مسیر شما خیلی سریع تخلیه می شود تا سرکه ای در آن نگه دارد ، قبل از ریختن سرکه ، مسیر را با حوله های کاغذی بکشید. حوله های کاغذی سرکه را جذب می کنند و به کار خود ادامه می دهند.

 

بعد از اینکه اجازه دادید سرکه برای مدتی در مسیر بنشیند ، از یک حوله کاغذی یا یک پارچه میکروفیبر برای پاک کردن هر نوع اسلحه استفاده کنید.

7. برس مو

برس های مو چیزی بیش از موهای شما جمع نمی کنند! روغن ، محصولات مو ، گرد و غبار و پوست مرده می تواند به مرور بر روی برس موهای شما جمع شود. با خیساندن برس های موی خود در ظرف شویی پر از آب گرم و صابون ، هر نوع تجمع روی موهای خود را شل کنید. (من همیشه از سحر استفاده می کنم ، اما هر صابونی برای ظرف کار می کند.) قبل از نگهداری مجدد در کشو یا کابینت ، برس ها را تمیز بشویید و بگذارید تا خشک شوند.

8. اگزوز فن

اگر مدتی است که به هواکش اگزوز حمام خود نگاه نکرده اید ، زمان مناسبی برای انجام این کار است! فن اگزوز شما به حذف رطوبت از هوا کمک می کند ، که یک کار بسیار مهم در یک اتاق کوچک و اغلب مرطوب است. اگر فن خروجی شما از گرد و غبار و آلودگی پوشانده شده باشد ، احتمالاً وظیفه خود را به درستی انجام نمی دهد. بدون از بین بردن رطوبت فن خروجی ، حمام شما به طور بالقوه می تواند محل تولید کپک و کپک باشد. اوه!

تمیز کردن فن اگزوز سرویس بهداشتی در واقع بسیار ساده تر از آن است که در نگاه اول به نظر می رسد. در کمتر از نیم ساعت کار شما تمام خواهد شد ، اما از مزایای سخت کوشی خود برای ماههای آینده لذت خواهید برد.

9. مسواک

مسواک شما ممکن است دندان های شما را تمیز کند ، اما به یک تمیز کردن منظم نیز نیاز دارد. مسواک می تواند کانون گرم میکروب ها و باکتری ها باشد. مسواک خود را با خیساندن در طول شب در یک فنجان آب گرم همراه با 10 قطره روغن ضروری Tea Tree ضد عفونی کنید. این کار را هفته ای یکبار برای دهان تمیزتر و سالم انجام دهید.

ashpazkhanemodern بازدید : 19 دوشنبه 10 آذر 1399 نظرات (0)

در طول چند سال گذشته ، من به آرامی در حال تلاش برای دستیابی به یک آشپزخانه مدرن تر بوده ام. من حاضر نبودم پول یا زمان لازم را برای انجام یک بازسازی کامل آشپزخانه اختصاص دهم ، بنابراین مقابله با پروژه های کوچکتر با گذشت زمان بهترین کار بعدی بوده است. (و این به من کمک می کند که من یک دوست فوق العاده به نام ناتالی دارم که چندین مورد از این پروژه ها را خودش برطرف کرده است!) روی میزهای پیشخوان خطاب شده ، کمدها و دیوارها نقاشی شده و بسیاری از لوازم من به مدل های جدیدتر ارتقا یافته اند. اما روز دیگر که به آشپزخانه ام نگاه می کردم ، فهمیدم که یک چیز را از دست داده ام: یک پشت پرده!

من همیشه مجله ها و نمایش های بهسازی منازل را کاملاً تحریک می کنم که در کف آشپزخانه واقع شده اند. اما نصب کاشی کار بزرگی است! و گرچه من از مهارت های خودم بسیار مطمئن هستم ، اما فکر نمی کنم هنوز در سطح "نصب کاشی" باشم. ؛-) بنابراین من شروع به جستجوی راه حل در وب کردم که به من اجازه می دهد بدون هزینه و نصب کاشی معمولی ، ظاهر یک کاشی پشت صحنه زیبا را تکرار کنم. و خوشحالم که گزارش می دهم که راه حل عالی را پیدا کردم!

پاسخ در واقع نسبتاً ساده است: کاشی پوست و چسب! من قبلاً در مورد کاشی پوست و چسب شنیده بودم ، اما تا حدودی شک داشتم. دو نگرانی عمده من این بود که یکی ، چسب به اندازه کافی محکم نباشد و در جای خود ثابت بماند ، و دو اینکه واقعاً مانند کاشی به نظر نرسند. اما خوشحالم که گزارش می کنم که هیچ یک از این موارد درست نبود! کاشی های استفاده شده من بسیار چسبناک بوده و بسیار عالی به نظر می رسند. و اگر من هرگز بخواهم آنها را بردارم و یا برای طراحی متفاوت عوض کنم ، می توانم آنها را از دیوار بیرون بکشم ، مشکلی نیست!

من اکنون اعتقاد دارم که پشت پرده پوست و چسب یک روش ساده ، موثر و بدون آسیب برای صنوبر سازی آشپزخانه شما است. (در صورت لزوم می توانید آنها را بالای صفحه پشتی کاشی موجود نیز اعمال کنید!) آنطور که می توانستم امیدوار باشم پیش رفت و من خیلی دوست داشتم که نتایج را بدست آورم. در اینجا نحوه انجام این کار نیز وجود دارد! :-)

مرحله 1 - آماده سازی

اولین کاری که می خواهید انجام دهید پاک کردن ناحیه ای است که کاشی را در آن قرار می دهید. قرار دادن کاشی ها روی یک سطح تمیز به شما اطمینان می دهد که چسب به درستی چسبیده است. می توانید از یک پاک کن جادویی یا فقط یک اسفنج آغشته به مقداری آب گرم و کمی صابون ظرف Dawn استفاده کنید.

 

پس از تمیز شدن دیوارها ، ممکن است بخواهید از یک سطح و مداد برای کشیدن برخی خطوط راهنما روی دیوار استفاده کنید. این کاملاً ضروری نیست ، اما اگر می خواهید کاشی های شما کاملاً صاف باشند ، می تواند مفید باشد. من فقط مال خودم را "چشمی" کردم ، از پایین شروع می کنم و می روم بالا.

 

کاشی و لایه پشتی کاشی

 

مرحله 2 - اعمال کنید

وقتی نوبت به استفاده از کاشی می رسد ، واقعاً چیز زیادی وجود ندارد! شما فقط آستر را از پشت کاشی ها جدا کرده و آنها را محکم به دیوار فشار دهید.

 

کاشی و لایه پشتی کاشی

 

نکته خوب دیگر در مورد کاشی های پوست و چسب این است که به راحتی می توان آنها را با کاردستی یا چاقوی کمکی اصلاح کرد. وقتی به جایی رسیدید که باید متناسب با کاشی ها را مرتب کنید ، از یک نوار اندازه گیری استفاده کنید تا بفهمید چه مقدار برای برش دادن نیاز دارید. سپس این اندازه گیری را با مداد یا خودکار بر روی یکی از کاشی های خود ردیابی کنید و با استفاده از چاقوی کاردستی خود کاشی را با دقت برش دهید و اندازه آن را ببرید. سپس فقط آستر را جدا کرده و طبق معمول اعمال کنید!

مرحله 3 - تحسین کنید!

تنها کاری که باید بکنید قدم برداشتن و تحسین کارهای دستی شماست! من به لطف این کاشی های لایه بردار و چسبناک بسیار آسان ، حال و هوای عقب من را دوست دارم. من از آنها تعارف زیادی کرده ام و مردم بندرت متوجه می شوند که این کاشی واقعی نیست! اگر می خواهید یک لیفت صورت آسان و ارزان به آشپزخانه خود بدهید ، حتماً امتحان کنید.

 

 

 

حتی بیشتر گزینه های کاشی لایه برداری و چسبیده!

من سخت ترین زمان را برای تصمیم گیری در مورد کاشی هایی که باید تهیه کنم داشتم ، زیرا من بسیاری از گزینه های زیبا برای کاشی های لایه بردار و آنلاین را پیدا کردم. در اینجا چند مورد از موارد دلخواه من از Etsy آورده شده است ، تا به شما کمک کند تا نشان دهید که چند سبک مختلف وجود دارد! :-)

ashpazkhanemodern بازدید : 17 یکشنبه 09 آذر 1399 نظرات (0)

به همین دلیل امروز من گام به گام خودم را برای تمیز کردن آشپزخانه خود که طی سالیان متمادی با کمک منابع بی شماری توسعه داده ام ، ارائه می دهم. کتاب ها ، مجلات ، مقالات آنلاین ، حتی نمایش های تلویزیونی ، همه الهام بخش این روال بوده اند. مسلماً این وضعیت در مورد همه افراد صدق نخواهد کرد ، اما امیدوارم حداقل به شما در شروع کار کمک کند ، و مهمتر از همه ، بدانید که کجا پایان دهید.

1. عرشه ها را پاک کنید!

تمام وسایلی را که در آشپزخانه است و در جای مناسب خود نیستند کنار بگذارید. سپس به جمع آوری تمام مواردی که متعلق به آشپزخانه نیستند بروید. همه این وسایل را درون سبدی قرار دهید تا بعداً کنار گذاشته شود (یا اگر مددکاری دارید ، از آنها در این زمینه کمک بگیرید) کار در آشپزخانه را متوقف نکنید تا این وسایل بی جا را به خانه های خود ببرید.

 

آشپزخانه خود را تمیز کنید

 

2. از سینک شروع کنید

تمام ظروف کثیف را در ماشین ظرفشویی قرار دهید. یک ظرفشویی آب گرم و صابون بزنید و سپس چیزهایی را که نیاز به خیساندن دارند مانند ورق مایکروویو ، آبکش ظرف یا ظرف و ظرف های بزرگ بریزید.

 

آشپزخانه خود را تمیز کنید

 

3. آشپزخانه های آشپزخانه و اجاق گاز

از یک تمیز کننده همه منظوره استفاده کنید و سطوح را کاملاً اسپری کنید. اجازه دهید تا نظافتچی کار کند تا شما حرکت می کند.

 

آشپزخانه خود را تمیز کنید

 

4. یخچال را خالی کنید

خوب ، نه کاملا مواد منقضی شده را بریزید و ظروف غذای کثیف را در سینک پر از آب صابون بیندازید. با کار از بالا به پایین ، قفسه ها را با پارچه ای که با تمیز کننده همه کاره اسپری شده ، پاک کنید.

5. از بالا شروع کنید

کوبیدن خاک و آوار به زمین مشکلی نیست زیرا بعداً همه آن را جارو می کنید. از یک گردگیر غبار بلند استفاده کنید و در کل محیط اتاق کار کنید. گوشه ها ، وسایل روشنایی و قسمت بالای کابینت ها را تمیز کنید. قسمت بالای یخچال را فراموش نکنید. پس از بازگشت به محل شروع کار ، آماده ادامه کار هستید.

 

آشپزخانه خود را تمیز کنید

 

6. پایین کابینت های بالا و مایکروویو را تمیز کنید

یک اسفنج مرطوب را در مایکروویو قرار دهید و به مدت 2 دقیقه "بپزید". در حالی که مایکروویو در حال کار است ، در حالی که دور اتاق می چرخید ، پارچه ای را در آب گرم و صابون فرو کنید و با استفاده از آن درها و کشوهای کابینت های بالایی و هر چیز دیگری را که روی دیوار است پاک کنید. اسفنج موجود در مایکروویو باید آنقدر خنک باشد که بتواند اکنون آن را کنترل کند. از آن برای پاک کردن داخل و خارج مایکروویو استفاده کنید.

 

آشپزخانه خود را تمیز کنید

 

7. صفحه های پیشخوان و اجاق گاز را پاک کنید

اکنون که تمیز کننده فرصت کار دارد ، سطوح افقی را پاک کنید. باز هم ، فقط اجازه دهید گرد و غبار ، خرده ریزها و غیره روی زمین بیفتد زیرا بعداً آن را خواهید گرفت. کمی جوش شیرین برای لکه های لجبازی اضافه کنید. برای میزهای گرانیتی از تمیز کننده گرانیت خانگی من استفاده کنید. برای سطوح فولاد ضد زنگ ، از پاک کننده ضد زنگ من استفاده کنید.

 

آشپزخانه خود را تمیز کنید

 

8. سطوح عمودی لوازم خانگی را تمیز کنید

از پارچه دیگری آغشته به آب گرم و صابون برای پاک کردن قسمت جلوی یخچال ، ماشین ظرفشویی و فر استفاده کنید. به دسته ها و لبه های بیرون توجه زیادی کنید. (از پاک کننده استیل من یا سرکه رقیق شده با آب برای وسایل فولادی ضد زنگ استفاده کنید.)

 

آشپزخانه خود را تمیز کنید

9. درها و کشوهای پایین کابینت را پاک کنید

یک بار دیگر ، یک پارچه آغشته به آب گرم و صابون کار را انجام می دهد.

 

10. ظروف را تمام کنید و سینک ظرفشویی را تمیز کنید

وسایلی را که خیس کرده اید در ظرفشویی درون ماشین ظرفشویی قرار دهید یا با دست بشویید. سینک ظرفشویی را آبکش کرده و با آب داغ بشویید. حوضچه را با ساینده ملایم مانند جوش شیرین تمیز کنید ، یا اگر کمی بیشتر به انرژی نیاز دارید ، Bar Bar Keepers Friend را دوست دارم. دوباره با آب داغ بشویید. شیر آب و دستگیره ها را با یک پارچه میکروفیبر پاک کنید.

11. سطل زباله را خالی کنید

قبل از تعویض کیسه ، داخل قوطی را با یک پارچه مرطوب سریع پاک کنید.

 

آشپزخانه خود را تمیز کنید

 

12. Sweep & Mop The Floor

با استفاده از جارو یا گردگیر خشک ، درست تا تخته های قرنیز ، زیر کابینت ها و گوشه ها بروید. در صورت لزوم وسایل را بیرون بیاورید. این کار را با پاک کن یا پاک کن بخار انجام دهید. از دورترین گوشه از ورودی اتاق شروع کنید. در صورت استفاده از موپ ، حتما از یک سطل استفاده کنید. شما نمی خواهید سینک ظرفشویی خود را آلوده کنید. آب کثیف را بیرون یا در توالت بریزید.

 

آشپزخانه خود را تمیز کنید

 

اکنون وقت آن است که به خودتان به خاطر انجام یک کار خوب تبریک بگویید! یک نوشیدنی سرد را به دلخواه خود بگیرید و استراحت کنید ... شما آن را به دست آورده اید !!

 

چند نکته اضافی:

 

نظافت آشپزخانه را به عنوان یک امر خانوادگی در نظر بگیرید. مراحل را بین اعضای خانواده خود تقسیم کنید و واقعاً می توانید آشپزخانه را در مدت زمان کوتاهی انجام دهید.

اعضای خانواده خود را آموزش دهید تا بشقابهای خود را بعد از هر وعده غذایی پاک و شستشو دهند. این عمل ساده برای هر شخص وقت کمی می برد ، اما بعداً وقت زیادی را برای شخص ظرف صرفه جویی می کند.

قبل از شروع تهیه غذا ، یک سینک آب گرم و صابون را راه اندازی کنید. با کثیف شدن کاسه های مخلوط کردن ، تخته های برش ، چاقوها و غیره ، سریع آنها را بشویید تا از خشک شدن و چسبیدن غذا جلوگیری شود. این کار استرس را از پخت و پز خارج می کند و پس از پایان کار شما با انبوهی از ظرف های کثیف روبرو نخواهید شد!

ashpazkhanemodern بازدید : 24 شنبه 08 آذر 1399 نظرات (0)

 

 

 

هر فردی در زندگی خود دغدغه های بسیار زیادی را دارد. زن های خانه دار عموما به اوضاع زندگی خود بسیار رسیدگی می کنند و از کثیفی و آلودگی به دور هستند. به همین علت به دنبال روش های مختلفی هستند تا بتوانند اوضاع خانه خود را سامان دهند. برای اینکار روش های مختلفی وجود دارند که هر کدام از آن ها می توانند مزیت های خاص خودشان را دارند. به همین علت قصد داریم تا در ادامه این مطلب شما را با بهترین روش های نظافتی آشنا سازیم. البته با کلیک بر روی لینک می تواند اطلاعات بسیار جامع تری را به دست بیاورید تا بتوانید زندگی و خانه خود را به درستی مدیریت کنید. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. 

چگونه بهترین روش ها را برای تمیز کردن به کار ببریم؟

 

گاهی سوت زدن یک آهنگ خوشحال کننده تقریباً کافی نیست که شما را در کنار آمدن با کارهای ناخوشایند خانگی مانند تمیز کردن اجاق گاز و بیرون کشیدن یخچال برای جاروبرقی کردن کویل های اواپراتور خلق و خوی شما بیاندازد. وقتی احتمال شستشوی دوغاب حمام شما را سرد می کند ، ممکن است چند کار انجام شود تا خود را برای نبرد آینده آماده کنید. ذهن بیش از ماده است که اهمیت دارد. و هنگامی که موضوع کثیفی ، ناخوشایند و آب و هوا باشد ، به دست گرفتن دستکش های لاستیکی خود به جای رفتن به یک فیلم (یا خرید) به جای آن تصمیم و الهام لازم است.

 

اگر شما نظافتچی خانه مشخص شده برای خانواده خود هستید ، هر ماه بطور متوسط ​​10 ساعت وقت صرف یک تیم می کنید. بیایید پنج روش م dustثر را که می توانید ترس از گرد و غبار را متوقف کنید و خدمتکار خوشحال داخلی خود را در آغوش بگیرید ، غبارروبی کنیم

منظم شوید

اگر وسایل تمیزکاری شما در سراسر خانه و گاراژ باشد ، تمرکز در مورد احتمال تمیز کردن بسیار دشوارتر خواهد بود. هر کاری که برای راحت تر کردن کار انجام دهید ، ترازوها را به نفع انجام کارهای فعلی - به جای اینکه اکنون یک کیک کوچک بخورید و کارهای بعدی را انجام دهید ، نوک می زند.

 

روی یک کادوی تمیزکننده سرمایه گذاری کنید و وسایل تمیزکاری خود را برای دسترسی آسان سازمان دهید. این سبدهای پلاستیکی یا حصیری با دسته های آسان گرفتن و فضای زیادی برای بطری های اسپری ، اسفنج ها و سایر ملزومات طراحی شده اند. بهتر از این ، در دو یا سه کارمند خاص کار کنید. یکی از آنها را با وسایل کمک تمیز کردن آشپزخانه مانند تمیز کننده اجاق گاز و دستکش های لاستیکی بارگذاری کنید. یکی دیگر را برای لوازم تمیز کردن حمام مانند پاک کننده روده توالت و تمیز کننده کاشی کنار هم قرار دهید. وقتی از آنها استفاده نمی کنید ، آنها را در قفسه های گاراژ یا زیرزمین خود قرار دهید.

همچنین ایده خوبی است که یک روز در یک روز تمیز کردن کارها را انجام دهید. رسیدگی به یک اتاق کامل در وقت شما صرفه جویی می کند - و از پله ها بالا و پایین می روید. این یک مزیت روانشناختی ظریف نیز دارد: اگر ابتدا آینه ها یا برنج ها را در سرتاسر خانه تمیز کنید ، ممکن است تصمیم بگیرید که تلاش های شما باعث از بین رفتن این مشکلات نشده و دلسرد نشوید. هرچند یک اتاق کامل را تمام کنید و به طور ناگهانی احتمال زیبا جلوه دادن قسمت دیگری از خانه شما عملی تر - و همچنین خوشحال کننده تر نیز به نظر می رسد.

اگر تمام دقایقی را که برای فکر کردن و ترس از کارها صرف کرده اید ، با هم جمع کنید ، احتمالاً می توانستید آنها را دو برابر تمام کنید. پس گناه و نگرانی پشت سر شما خواهد بود. درعوض ، از آن صدای كوچك در پشت ذهن خود یادآوری می كنید كه فضای زیر بخاری شما كثیف است و احتمالاً برای نوع جدیدی از سوسری فرش خور یا حمله به بانی گرد و غبار صفر است.

 

یک تاکتیک متوقف کننده توقف این است که به خود قول دهید یک روز دیگر کار تمیزکاری واقعاً بسیار خوبی انجام خواهید داد - مانند روز بعد از خروج بچه ها از خانه برای رفتن به دانشگاه. پروژه وعده داده شده سرانجام چنان ابعاد عظیمی به خود می گیرد که حتی یک ملکه تمیز نیز از راه دیگری فرار می کند.

امروز با 15 دقیقه وقت شروع کنید تا کارهای فردا کمی راحت تر شود. انبوهی از وسایل جمع شده در گوشه را مانند کتاب ها ، کت های زمستانی دور ریخته شده ، اسباب بازی ها و سی دی ها بردارید. آه ، این بیشتر شبیه آن است. فردا خلا easier راحت تر خواهد بود زیرا قبلاً یک نقطه را پاک کرده اید. وقتی نظافت را با قدم های کوچک و آسان انجام می دهید ، کمتر به یک ماراتن وحشیانه از راه دور شبیه می شود و بیشتر به یک ناراحتی قابل کنترل شبیه می شود.

 

3: ویندوز را باز کنید

اگر فصل تمیزکاری بهار به محله شما آمده باشد ، هیچ چیز انگیزه بهتری برای گرفتن یک جاروبرقی و غبار پر به جز باز کردن پرده ها و اجازه دادن به آفتاب نیست. این پرتوهای روشن شما را به فکر مهمانی های کبابی و سایر فعالیت های سرگرم کننده در فضای باز خواهد انداخت. آنها همچنین حرکات گرد و غبار عظیم را نشان می دهند که مانند یک کیفرخواست کیهانی از قدرت تمیز کردن شما به نظر می رسند. وقتی آسمان پوشیده از آسمان است ، زندگی در یک غار دنج و زیر لحاف آرامش بخشی است. وقتی پنجره ها باز هستند و خورشید به درون آن جریان دارد ، مبلمان گرد و غبار و فرش کثیف کاملاً زننده به نظر می رسند. آن برشهای آفتابی از هوای گرد و غبار اگر بشود صدای زنگ خطری بود.

وقتی برنامه شلوغی دارید ، به راحتی می توانید کارهایی مانند جارو برقی را به تعویق بیندازید. کارهای مزاحم فقط رعایت راحت فضاهای داخلی شما نیست. تمیز کردن از فرش و پارچه پرده گرفته تا یخچال و فریزر باعث افزایش طول عمر می شود. همچنین به ایمنی خانواده شما در برابر باکتری های مضر ، کپک و حشرات کمک می کند. دیگر فکر کردن در مورد تمیز کردن به عنوان یک شر ضروری را متوقف کنید و به عنوان یک قدم فعال که می توانید برای محافظت از خانواده و محافظت از وسایل خود بردارید ، نگاه کنید. وقتی به آن احترامی که شایسته آن است احترام می گذارید ، ممکن است نسبت به زمانی که نظافت از برنامه اجتماعی شما خارج می شود ، کمتر احساس رنجش کنید.

خوش بین باش

تمیز کردن از چند جهت می تواند درمانی باشد. ورزش خوبیه در واقع می توانید حدود 240 کالری را به مدت یک ساعت با جارو برقی بسوزانید. و برای انجام آن نیازی به عضویت گران قیمت در سالن ورزشی ندارید.

 

این همچنین به شما فرصتی می دهد تا دوباره با همه چیزهای عالی خود دوباره آشنا شوید. به یاد دارید که آن سینی لاکی مشکی را هنگام خرید چقدر دوست داشتید؟ و آیا خوب نیست که نگاهی دقیق به آن ظرف آب نبات کریستالی بیندازیم؟

 

ashpazkhanemodern بازدید : 19 جمعه 07 آذر 1399 نظرات (0)

تمیز کردن یک اتاق خواب نامرتب کاری دشوار به نظر می رسد ، اما اگر یک برنامه ساده تهیه کنید ، می توانید به طور کامل و در زمان ثبت نظافت را تمیز کنید. اتاق خواب و زمان مورد نیاز برای واقعاً درگیر شدن در این روند را ارزیابی کنید. اگر به خوبی نقشه برداری کنید ، می توانید کارهای زیادی را در مدت زمان کوتاه انجام دهید!

 

در اینجا یک نقشه راه اصلی تمیز کردن سرعت برای شروع کار معمول با دنده بالا آورده شده است:

ابتدا کیسه زباله را بیاورید و سطل زباله را در اطراف اتاق بردارید. دور ریختن زباله اطمینان می دهد که هنگام ریختن نظافت از ریختن و یا کثیف شدن ملحفه جلوگیری می کنید.

بعد ، از تخت مراقبت کنید. یک تخت بدون سر و صدا با یک پتو صاف و بالشهای مرتب صدا برای کل اتاق ایجاد می کند. اگر وقت دارید ورق ها را عوض کنید ، ابتدا این کار را انجام دهید. در غیر این صورت ، پتو را روی تکه ای از کف تکان دهید تا تازه شود و سپس تخت را مرتب کنید. یک تختخواب مرتب همچنین می تواند وسایلی مانند قاب عکس یا کتاب را در خود جای دهد ، جایی که می توانید آنها را مرتب مرتب کنید و پس از تمیز کردن به راحتی آنها را دوباره قرار دهید.

سر و صدا را در جای خود قرار دهید. وسایل کمد شب را صاف و صاف کنید ، مانند لامپ ها و دستگیره ها ، وسایل آشپزخانه را به جای مناسب خود برگردانید. لباس ها را درون سطل خشکشویی بگذارید ، یا در کمد خود توده ای درست کنید تا بعداً جمع شود. اگر وسایلی از اتاقهای دیگر در اطراف دارید ، یک دسته مرتب سازی را شروع کنید که بعداً می توانید آن را بردارید و با آنها کنار بیایید. ما می خواهیم اتاق خواب تمیز باشد و به بازی "کجا می رود؟" تبدیل نشود.

مبلمان را با دستمال مرطوب گرد و غبار میکروفیبر پاک کنید. وقتی عجله دارید چه کسی به اسپری پولیش و پارچه احتیاج دارد! پارچه های میکروفیبر از قبل برش خورده و تا شده برای گرد و غبار مبلمان ، تلویزیون ، قفسه های کتاب و قاب عکس بسیار مناسب است.

زمین را جارو برقی یا جارو کنید. این یک مرحله اساسی است ، زیرا گرد و غبار و خرده ریزهای زیادی در اینجا مستقر می شوند. دویدن سریع در اطراف اتاق موثر خواهد بود. اگر وقت بیشتری دارید ، به چرخش دوم بروید.

برای سازگاری ، از گوشه ای از اتاق شروع کنید و دور آن را در یک جهت بچرخانید. اگر بی هدف به اطراف حرکت کنید ، می توانید تمرکز خود را از دست بدهید. همچنین ، سعی کنید به جای اینکه چندین کار را همزمان انجام دهید ، به یک کار روزانه حمله کنید. اگر وقت ندارید که پرده های خود را جارو برقی یا گردگیری کنید و به هر حال تلاش کنید ، کار را به خوبی به اتمام نمی رسانید.

راه هایی برای سرگرمی کردن اتاق شما

 

شکی نیست که خلاص شدن از گرد و غبار و سطل زباله و ملافه های تخت و طراوت و پارچه برای سلامتی بدن شما ضروری است. همچنین برای حفظ رفاه خانه شما ضروری است. آیا واقعاً می توان نظافت اتاق خود را سرگرم کننده کرد؟ این نکات را دنبال کنید و قبل از اینکه بدانید یک اتاق تمیز خواهید داشت.

 

خودتان را به حرکت در آورید (بیشتر) - برای ادامه حرکت بدن و مغز خود ، موسیقی را با نشاط پخش کنید. آهنگی با سرعت بالا به بلند شدن پا کمک می کند ، و ضرب آهنگ ثابت وظیفه شما را متمرکز می کند. ممکن است تعجب کنید که وقتی در کنار ستاره پاپ مورد علاقه خود آواز می خوانید ، با چه سرعتی می توانید یک اتاق را تمیز کنید! پاداش اضافه شده: ورزش بدون رفتن به ورزشگاه!

خودتان را به چالش بکشید - اگر فردی هستید که یک رقابت خوب را دوست دارید ، سعی کنید یک چالش تمیزکاری ایجاد کنید. آیا می توانید در کمتر از پنج دقیقه کف را وکیوم کنید؟ آیا در مدت زمان کمتری از تبلیغات تبلیغاتی در تلویزیون ورق را تغییر دادید؟ با دادن موانع کوچک به خود ، می توانید کل کار خود را در مدت زمان شگفت آور کوتاهی انجام دهید.

به خودتان پاداش دهید - از چیزی که دوست دارید مثل یک فنجان قهوه یا تماشای واقعیت شو مورد علاقه خود به عنوان انگیزه برای انجام کار استفاده کنید. به هر حال ممکن است شما این نمایش را تماشا کنید ، اما آیا وقتی از قبل وظیفه خود را انجام داده اید رضایت بیشتری ندارید؟

بچه های خود را درگیر کنید - ممکن است به نظر ضد عادی برسد ، اما تمیز کردن با بچه ها به شما کمک می کند بعضی از کارها را از شما دور کند و همچنین باعث ایجاد زمان پیوند غیر منتظره می شود. کودکان کوچکتر از کمک به خود احساس غرور می کنند و بچه های بزرگتر می توانند ریاضیات را تمرین کنند (با محاسبه مدت زمان تا شدن یک بالش) و علم یاد بگیرند (به هر حال گرد و غبار به کجا می رود؟)

ashpazkhanemodern بازدید : 18 پنجشنبه 06 آذر 1399 نظرات (0)

مرحله ششم: سطوح را تمیز پاک کنید

اکنون که اتاق خواب شما از شلوغی و آشفتگی خلاص شده است ، قدم بعدی پاک کردن تمام سطوح است. پاک کننده مناسبی اعم از اسپری گرد و غبار ، شیشه پاک کن یا دستمال مرطوب ضد باکتری برای سطح خود انتخاب کنید و به کار خود بپردازید. پاک کردن قسمت های بالای میز کاملاً واضح است ، اما به پای صندلی ها و جلوی کمدها و کابین های شب نیز توجه کنید. اگر تخت چهار پست دارید ، کمی تمیز کنید و پست ها و سر صفحه خود را تمیز کنید ، زیرا این ویژگی هایی که به ندرت لمس می شوند مستعد خرگوش هستند.

 

اتاق خواب با لامپ پارچه ای بزرگ

 

مرحله 7: پرده های گرد و غبار و وسایل روشنایی

پرده ها نیز به گردگیری نیاز دارند. آباژورها ، روش های درمان پنجره و وسایل روشنایی به سرعت سایر قطعات مبلمان اتاق شما گرد و غبار را جمع می کنند. می توانید به راحتی با گردگیر این ویژگی ها را گردگیری کنید ، یا می توانید از خلاuum خود در محیط کم استفاده کنید تا تمیز شوند. این مرحله مهم به پاکسازی اتاق خواب شما از مواد حساسیت زا نیز کمک می کند.

 

اتاق خواب سفید با انداختن مخمل ، مدفوع موکاتی و قاب نقره ای تزئین شده

 

مرحله 8: ویندوز و آینه ها را پاک کنید

اجازه دهید نور از طریق پنجره های شما بتابد بدون اینکه لکه ها یا خراشهایی بینایی شما را مختل کند. با یک ماده تمیز کننده بدون رگه ، تمام پنجره ها یا درهای صفحه شیشه ای اتاق خواب خود را پاک کنید. در حالی که در این کار هستید ، آینه ها را نیز پاک کنید. اگر بچه های کوچکی در خانه دارید ، حتماً کم کم پاک کنید ، زیرا احتمالاً در پایین پنجره ها اثر انگشت بسیار ریزی وجود دارد.

 

اتاق خواب به رنگ خنثی با نقاشی گل قرمز که بالای تخت بژ و آبی آویزان است

 

مرحله 9: جارو برقی یا جارو کردن

اتاق خوابی که از بالا به پایین لکه دار باشد بدون تمیز کردن کف امکان پذیر نیست. اگر کف چوب سخت دارید ، قبل از جارو زدن کل کف ، هرگونه فرش را بردارید و وکیوم کنید. جارو زدن باید کار را تمام کند. برای تمیزتر شدن فصلی عمیق تر ، صرفه جویی کنید. برای اتاق خواب های فرش شده ، اسم حیوان دست اموز گرد و غبار را با خلا پاک کنید.

 

برای هر دو روش ، تا جایی که می توانید به زیر تخت و مبلمان سنگین برسید. اگر میز یا صندلی کناری سبک دارید که به راحتی قابل جابجایی است ، هنگام تمیز کردن کف اتاق ، آن را در راهرو قرار دهید.

 

پوست گوسفندی که در اتاق خواب خاکستری روی تخت خوابیده است

 

مرحله 10: بستر بازسازی شده

آیا چیزی بهتر از لیز خوردن زیر روکش با ملحفه تازه وجود دارد؟ هنگام شستشوی پارچه های اصلی ، برای صرفه جویی در وقت ، تختخواب خود را با استفاده از یک مجموعه ملحفه اضافی تنظیم کنید. پس از آماده شدن لباسشویی ، روتختی را روی مبل راحتی قرار دهید و تختخواب خود را تمام کنید.

 

اکنون که مراحل را می دانید ، با این چک لیست تمیز کردن اتاق که به راحتی قابل رعایت است ، برنامه منظم و مرتب اتاق خواب خود را تنظیم کنید. چاپ آن را در نظر داشته باشید تا در زمان تمیز کردن ، دستی به دست آید.

ashpazkhanemodern بازدید : 18 چهارشنبه 05 آذر 1399 نظرات (0)

یک اتاق خواب نامرتب می تواند به استرس روزمره بیفزاید ، باعث اضطراب شود و حتی کیفیت خواب شما را مختل کند. از طرف دیگر ، فضای خواب تمیز و منظمی به شما کمک می کند هنگام شب به ملحفه بزنید ، آرامش و آرامش ایجاد کنید. چند کار ساده خانه داری می تواند اتاق خواب شما را به محیطی جذاب تر تبدیل کند که باعث می شود در روز آینده احساس آرامش و آرامش داشته باشید. بنابراین وقتی زندگی احساس شوق می شود ، با اختصاص تنها یک ساعت به تمیز کردن اتاق خواب ، آرامشی را به خود برگردانید.

 

با تقسیم لیست کارهای روزمره خود به کارهای سریع و کارآمد ، می توانید تمام پایه های اتاق خواب خود را از جمله سطوح ، ملحفه ها و حتی کف خانه های خود را بپوشانید. این استراتژی به شما کمک می کند تا کار را سریع و کارآمد انجام دهید ، به این معنی که می توانید زمان بیشتری را به استراحت اختصاص دهید و زمان کمتری را با استرس در مورد خرابکاری صرف کنید. از این چک لیست تمیز کردن اتاق به عنوان راهنمای ایجاد برنامه ای که برای شما مناسب است استفاده کنید. به عنوان یک قانون کلی ، شما باید هدف خود را تکمیل این لیست از کارهای تمیزکاری حدود یک بار در هفته قرار دهید. وقتی لیست چک تمیز کردن اتاق خواب ما تمام شد ، فضای شما مرتب ، مرتب و آماده می شود تا استراحت شبانه خوبی داشته باشید.

مرحله 1: سطل زباله را بیرون بیاورید

با مراقبت از خرابکاری های ساده و روزمره شروع کنید. اگر قبلاً یک زباله کوچک در اتاق خود ندارید ، توصیه می کنیم یک جعبه زباله تهیه کنید. از پارگی برچسب ها روی لباس گرفته تا میان وعده در اواخر شب ، سطل آشغال کوچک به راحتی جمع می شود. ابتدا هر زباله ای را در اطراف اتاق دور بریزید ، سپس سطل زباله را خالی کنید.

 

نکته سردبیر: کیسه های زباله اضافی را در زیر سطل زباله خود نگه دارید. وقتی زمان تخلیه آن است ، پس از برداشتن کیسه زباله موجود ، آسترهایی مفید خواهید داشت.

مرحله 2: لباس های کثیف را بردارید

با برداشتن هرگونه لباس کثیف و قرار دادن آنها در یک مانع ، کف خود را دوباره پیدا کنید. اگر می توانید مانعی در کمد خود جای دهید ، یک سطل آشپزخانه را انتخاب کنید ، استفاده از آن در صبح های عجله ای که وسوسه انگیز است که لباس را روی زمین بیاندازید ، آسان تر است.

 

در لباس و کفش فضای ذخیره سازی گنجه راه بروید

 

 

مرحله 3: لباس های تمیز را دور کنید

در حالی که ذهن شما در حال خشکشویی است ، کمی وقت بگذارید تا لباس های تمیز را که دور آن خوابیده اید جمع کنید و کنار بگذارید. چند دقیقه طول می کشد تا فضای کف خود را پاک کنید و پیراهن ها و شلوارها را در کشوهای کمد فرو کنید. برای یک کمد اتاق خواب مرتب ، حتماً بلوزها و ژاکت های رو به یک جهت را آویزان کنید. این کار باعث می شود هنگام لباس پوشیدن ، لباس های صبح راحت تر شود.

 

تشک تشک و سر تیف بژ

 

 

مرحله 4: تختخواب خود را بچسبانید

حتی اگر هر شب قبل از خواب دوش بگیرید و غذا را از اتاق خواب بیرون نگه دارید ، ملحفه هایتان باید مرتبا شسته و عوض شوند. زمانی که بقیه اتاق را تمیز می کنید ، وقت خود را برای نوار بستن اختصاص دهید. روتختی ، ملحفه و روبالشی را بردارید. اگر لحافی با روکش دارید ، روکش را برداشته و با ملافه های خود بشویید. روتختی باید گهگاه شسته شود ، اما لازم نیست هر بار که ملافه های تخت خود را می شوید ، در لباسشویی قرار دهید.

 

 

 

مرحله 5: شلوغی سطح را پاک کنید

با مراقبت از کارهای بزرگتر ، وقت آن است که بر روی جزئیات تمرکز کنیم ، با شروع بهم ریختگی سطح. غرفه های شب ، کمدها ، غرورها و میزها همه مستعد تبدیل شدن به مناطق قطره ای برای اجسام کوچک روزانه هستند که با گذشت زمان جمع می شوند. چند دقیقه وقت بگذارید تا این وسایل را به خانه های مناسب خود برگردانید. اگر به یک عادت روزانه ، مانند برداشتن معمول کلید ، استفاده از مواد آرایشی یا انتخاب جواهرات توجه کردید ، ایجاد یک سیستم سازمانی برای این موارد که اغلب استفاده می شود ، در نظر بگیرید. یک سینی کوچک و تزئینی روی کمد راهی بدون سر و صدا برای گوشواره های توری و سایر لوازم جانبی است ، در حالی که یک جعبه کوچک در کشوی تختخواب شب آماده است تا لیوان های مطالعه را جمع کند.

ashpazkhanemodern بازدید : 20 سه شنبه 04 آذر 1399 نظرات (0)

اسپری ها

سریعترین راه برای از بین بردن هر حشره ای که می بینید استفاده از اسپری فوری است. اسپری های Zevo به راحتی قابل استفاده هستند و روی تماس کار می کنند تا در کمترین زمان از شر این اشکالات خلاص شوید. من همچنین دوست داشتم که هیچ ماده شیمیایی یا بوی سختی در ارتباط با این اسپری وجود نداشته باشد - فقط یک عطر خوشبو و سبک. در اینجا چند نکته برای انتخاب اسپری کنترل آفات مناسب آورده شده است ...

 

بدانید با چه اشکالاتی روبرو هستید و اطمینان حاصل کنید که اسپری استفاده شده به سمت آنها است. اسپری اقدام فوری Zevo می تواند به طور موثری تعدادی از اشکالات مختلف از جمله مورچه ها ، سوسک ها ، مگس ها ، مگس های میوه ای ، جگرها و عنکبوت ها را از بین ببرد. اگر شاخ ، زنبور یا کت زرد دارید - برای آن هم اسپری دارند!

هرگز محصولی را در داخل خانه استفاده نکنید که مخصوص فضای باز باشد. اسپری های Zevo برای استفاده در محیط داخلی و خارجی طراحی شده اند و می توانند در هر مکانی که حشرات خزنده و پرواز کننده وجود دارد - حتی آشپزخانه ها ، اتاق خواب ها و اتاق های بازی - استفاده شوند.

اسپری خود را هدف قرار دهید. برای استفاده از Zevo ، نازل را از صورت خود به سمت حشرات هدایت کرده و اسپری کنید تا کاملاً اشباع شود. نیازی به سمپاشی سایر مناطق اطراف نیست.

پس از آن منطقه را تمیز کنید. به دلیل روغن ها ، سطح آن پس از استفاده می تواند لغزنده باشد. هنگامی که محصول کار خود را انجام داد ، همیشه از یک پارچه میکروفیبر یا حوله کاغذی برای پاک کردن هر محصول دسترسی استفاده کنید.

همیشه قبل از استفاده ، برچسب را بخوانید و فقط همانطور که در نظر گرفته شده از محصول استفاده کنید. بسیاری از محصولات سنتی کنترل حشرات پس از پاشش از شما خواسته می شود که از اتاق خارج شوید ، اما با Zevo نیازی به این کار نیست. در اسپری های آنها از مواد موثره الهام گرفته از طبیعت استفاده می شود که در صورت استفاده طبق دستورالعمل ، در اطراف افراد و حیوانات خانگی بی خطر است.

آشپزخانه سفید با اسپری اشکالات زنو برای پاکسازی اشکالات.

 

TRAPS

دام حشرات پرنده Zevo دارای طراحی جالبی است که از هیچ گونه حشره کش استفاده نمی کند. در عوض ، این تله ها از فناوری نوری چند طیف به علاوه جاذب گرمای بدن استفاده می کنند تا تمام آن اشکالات پرواز را به سمت خود بکشند. سپس آنها حشرات را در پشت چسب گیر می اندازند و قفل می کنند. دامها تا 45 روز کار می کنند و وقتی پر شدند ، فقط کارتریج را می اندازید و دوباره پر می کنید. شما بدون نیاز به تماس با اشکالات از محافظت 24/7 برخوردار می شوید!

 

تله اشکال Zevo برای صید و ایمن حشرات پرنده به دام انداختن.

 

تله ها را می توان به هر خروجی داخلی که نزدیک پاتوق های معمول حشرات است متصل کرد. من دوست دارم یکی از آنها را در آشپزخانه خود داشته باشیم تا مگس های میوه ای را که همیشه در ماه های تابستان ظاهر می شوند ، به دام بیندازم. حتی اگر هنوز به اطراف توجه نکرده باشم ، من قبلاً تعدادی از آنها را در دام پیدا کرده ام. خیلی تحت تأثیر قرار گرفتم! من هنوز هم باید چند مورد دیگر را بگیرم تا در اتاق خواب هایمان بگذارم و همچنین در نزدیکی سطل های زباله یا گاراژ نیز عالی خواهند بود.

ashpazkhanemodern بازدید : 20 دوشنبه 03 آذر 1399 نظرات (0)

چگونه با خیال راحت از شر اشکالات داخل خانه خلاص شویم

تنها چیزی که من در مورد تابستان دوست ندارم همه اشکالات است! حتی فکر کردن در آنها باعث می شود که خودم را بشکنم و خارش پیدا کنم. برای بدتر کردن این ، کوچکترین من واقعاً نسبت به گزش اشکال حساس است و مانند بادکنک متورم می شود. گرچه ممکن است اجتناب از اشکالات به طور کامل غیرممکن باشد ، من همیشه مراقب هر چیزی هستم که بتواند به کنترل آن اشکالات کمک کند. امروز من تمام نکات خود را برای جلوگیری از اشکالات در خانه شما و همچنین بهترین روش ها برای خلاص شدن از شر آنها در هنگام ظاهر شدن به اشتراک می گذارم.

 

توت فرنگی درخشان

×

چگونه می توان از بروز اشکالات در خانه خود جلوگیری کرد

بهترین راه برای داشتن خانه ای بدون اشکال جلوگیری از آمدن آنهاست. در واقع این بدان معنی است که خانه خود را تا آنجا که ممکن است برای آنها جذابیت ندارد. اگر غذا ، آب و مکانهای دنج آنها را برای مخفی کردن بردارید ، امیدوارم که این حشرات مکان بهتری برای زندگی پیدا کنند.

 

نکات و نکاتی برای خلاص شدن از شر اشکالات. آشپزخانه خانه سفید با اسپری و دام کنترل آفات Zevo.

 

 

یک نگهداری از خانه کوچک انجام دهید.

اگرچه ممکن نیست تمام اشکالات موجود را حفظ کنید ، اما می توانید با حفظ تعمیر و ترمیم منزل ، به شدت از حمله آنها بکاهید. تابستان زمان مناسبی برای انجام کمی نگهداری از منزل است در حالی که هوا خوب است. در اینجا چند کار برای جستجوی وجود دارد.

 

دور پنجره ها و تخته های زیرین را ببندید و هر گونه ترک در خانه خود را ببندید.

سوراخ های صفحه نمایش خود را وصله کنید.

جای آب و هوای پاره شده را در اطراف درهای خود جایگزین کنید.

این مراحل نه تنها به جلوگیری از اشکالات کمک می کنند ، بلکه باعث می شوند خانه شما انرژی بیشتری داشته باشد!

 

یک روال تمیز کردن روزانه سریع داشته باشید.

یک برنامه تمیزکاری سریع روزانه به خلاص شدن از شر ذرات غذایی شل که ممکن است باعث جلب اشکالات شود کمک می کند. اینها مهمترین وظایفی هستند که ما روزانه انجام می دهیم

 

به پیشخوانهای آشپزخانه بعد از هر وعده غذا خوب پاک کنید.

زمین را در قسمت های غذا خوردن جارو یا جاروبرقی کنید.

سطل های زباله خود را به طور مرتب خالی کنید و مطمئن شوید که سطل های زباله بیرونی شما همیشه یک درب محکم بر روی آنها دارند.

هر زمان مواد غذایی را در آن ریختید ، زباله دانی خود را اجرا کنید. می تواند مهمانی برای اشکالات پایین آنجا باشد ، بنابراین مرتباً آن را تمیز کنید.

آشپزخانه سازمان یافته به سبک خانه مزرعه با صفحه نمایش زیبا از سینک ظرفشویی.

 

شلوغی را پاک کنید.

مجلات قدیمی ، انبوه کاغذها و روزنامه ها ، مقوا و جعبه ها را مرتباً بازیافت کنید. اینها خانه های راحت و خوبی را برای اشکالات ایجاد می کنند.

 

ذخیره مواد غذایی خود را بررسی کنید.

اشکالات عاشق پیدا کردن شربت خانه خوب هستند! اطمینان حاصل کنید که تمام مواد غذایی شما در محفظه های ضد هوای داخل هوا نگهداری شده یا محکم بسته شده اند. همه ما می دانیم که بچه ها دوست دارند کیسه ها و ظروف غذا را باز کنند و در آنها را بسته نکنند ، بنابراین در مورد پیشگیری از اشکال نیز به آنها یک درس کوچک بدهید! اشکالات عاشق آرد ، شکر ، کراکر ، ماکارونی و سایر غذاهای خشک هستند که در انبار خود ذخیره کرده اید

از غذای حیوانات خانگی خارج از شب نروید.

برای نگهداری غذای حیوانات خانگی از ظروف بزرگ و ضد هوای خود استفاده کنید و غذا را یک شب در ظرف ها نگذارید. اشکالات به اندازه حیوانات خانگی شما غذای حیوانات خانگی را دوست دارند!

 

چگونه از شر باگ هایی که مشاهده می کنید خلاص شوید

اگر شروع به دیدن اشکالات در خانه خود کرده اید ، می خواهید در اسرع وقت از شر آنها خلاص شوید. معمولاً وقتی یک اشکال می بینید ، می توانید شرط بندی کنید که نزدیکتر هستند. آن را نادیده نگیرید!

 

هنگامی که در خانه خود با اشکال روبرو هستید ، بدیهی است که می خواهید اطمینان حاصل کنید که محصولی را انتخاب می کنید که هم موثر باشد و هم خانواده پسند - به ویژه اگر فرزند و حیوانات خانگی دارید. Zevo مارک جدیدی از محصولات کنترل آفات است که با روغنهای اساسی ضروری و سایر مواد رایج {دوستانه} ساخته شده است. اینها به گیرنده های سیستم عصبی که فقط در اشکالات فعال هستند حمله می کنند - نه افراد یا حیوانات خانگی. شما عاشق علم هستید! هنگامی که طبق دستورالعمل استفاده می شود ، Zevo در اطراف افراد و حیوانات خانگی ایمن است بنابراین در صورت لزوم می توانید با اطمینان از آن در سراسر خانه خود استفاده کنید.

ashpazkhanemodern بازدید : 23 یکشنبه 02 آذر 1399 نظرات (0)

ایده های سازماندهی گاراژ

آیا شما آماده رفتن هستید؟ برای شروع کار در فضای خود ، این پست ها را بررسی کنید. اگر هنوز گیر افتاده اید ، به من اطلاع دهید. اصلاح اولیه گاراژ و کلیه نکات مربوط به سازمان گاراژ را می توانید در اینجا پیدا کنید. شما قبل و بعد را باور نخواهید کرد!

 

ایده های عالی برای کمک به سازماندهی گاراژ خود! و عکس های قبل و بعد را باور نخواهید کرد! اگر به برخی از الهامات سازمان گاراژ نیاز دارید ، برخی از ایده های مورد علاقه من در مورد گاراژ را از سراسر اینترنت بررسی کنید. بسیاری از DIY های آسان وجود دارد که می توانند به سرعت فضای شما را تغییر دهند.

 

مجموعه ایده های سازمان گاراژ و کارهای DIY.

 

از فضای عمودی خود نهایت استفاده را ببرید و یاد بگیرید که چگونه یک دیوار تخته سنگی بسازید. می توان از آن برای موارد بسیار زیادی استفاده کرد - از تجهیزات باغبانی و لوازم تمیز کردن تا وسایل برقی و لوازم کارگری.

 

رژیم غذایی سازمان خانگی ژوئیه. ایده ها و نکات عالی برای سازماندهی گاراژ با قابلیت چاپ رایگان.

 

می بینید که چگونه از وسایل خود برای سازماندهی وسایل ورزشی بچه ها استفاده کردیم. این سازمان تجهیزات ورزشی Pegboard برای ما بسیار مفید واقع شده است و یکی از آسانترین نقاط برای سازماندهی بوده است.

 

DIY Pallet Organizer برای میله های هاکی و چوب بیس بال.

 

این ذخیره سازی تجهیزات ورزشی پالت یک DIY فوق العاده ساده دیگر بود که برای ذخیره سازی تمام میله های هاکی و چوب بیس بال بسیار مناسب بوده است. برای وسایل باغبانی نیز بسیار عالی خواهد بود.

 

کف گاراژ رنگ آمیزی شده قبل و بعد.

 

رنگ آمیزی کف گاراژ ما تفاوت زیادی در ظاهر گاراژ ما ایجاد کرد و انجام آن کاملاً ساده بود. با این آموزش گام به گام نحوه رنگ آمیزی طبقه گاراژ را بیاموزید.

 

من با همه چیزهایی که دیگر نمی خواهم چه کار می کنم؟

من یکی از طرفداران پر و پا قرص این است که فقط هر آنچه را که شما نیازی ندارید اهدا کنید تا بتوانید آن را با بیشترین سرعت و بدون زحمت از خانه بیرون بیاورید. اگر اقلام بلیط بزرگتری دارید که مایلید آنها را بفروشید یا قصد فروش گاراژ را دارید ، این پست را بخوانید - فروش یا فروش نکردن. شما می خواهید مطمئن شوید که ارزش وقت شما را دارد!

 

نکات عالی برای تعیین اینکه چه چیزی را بفروشید و چه چیزی ارزش وقت شما را ندارد.

 

کتاب رژیم غذایی خانگی

اگر سوالی دارید یا به ایده دیگری نیاز دارید ، به من اطلاع دهید! اگر این طرح را دوست دارید ، حتماً کتاب من ، رژیم لاغری خانگی ، را برای دریافت نکات و ترفندهای سازمانی بیشتر بخوانید. خیلی خوب است که همه چیز را در یک مکان قرار دهید!

 

رژیم غذایی آشفته کننده خانگی. این برنامه گام به گام به شما کمک می کند تا خانه خود را یک بار برای همیشه سر و صدا کنید و سامان دهید! بیاموزید خانه ای را که همیشه می خواستید داشته باشید {ایجاد و نگهداری کنید}.

 

****************************

 

رژیم غذایی خانگی

این پست بخشی از رژیم غذایی سازمان خانواده است. اگر به برخی از الهامات سازمان نیاز دارید ، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این طرح و این پست برای همه به روزرسانی های سال 2019 ، این پست را بررسی کنید.

 

رژیم غذایی سازمان خانگی. یک برنامه سالانه برای به هم ریختن ، تمیز کردن و نظم بخشیدن به هر فضایی در خانه خود داشته باشید!

این پست در اولین ماه هر ماه با طرح جدید به روز می شود ، بنابراین علامت گذاری آن را فراموش نکنید! شما می توانید یک بار برای همیشه آن خانه را تمیز و مرتب کنید! برای دیدن همه پست های قبلی ، روی برگه سازمان یافته در بالای وبلاگ کلیک کنید و به رژیم غذایی سازمان خانواده بروید. من همچنین همه پست ها را به هیئت مدیره رژیم Pinterest سازمان خانواده های خود الحاق کرده ام. اگر این طرح را دوست دارید ، می توانید کتاب من ، رژیم غذایی شسته شدن خانه ، را برای راهنمای سازمان دهی و آشفتگی کامل اتاق به اتاق ، پروژه های سازمان DIY و بسیاری از نکات و نکات اضافی سفارش دهید! در هر زمان شروع کنید و مطمئن شوید که این کار را دنبال می کنید تا از دست ندهید

ashpazkhanemodern بازدید : 23 شنبه 01 آذر 1399 نظرات (0)

سلام! وقت آن است که یک ماه دیگر رژیم غذایی سازمان خانواده را ادامه دهید! در این ماه ما به سمت گاراژ مخوف حرکت خواهیم کرد {و در صورت تعجب ، بله ، من ماه گذشته را کاملا از دست دادم!}. راستش ، این سخت ترین فضا برای تمیز کردن و سازماندهی مداوم من است. تمایل دارد که یکی از "زمینه های تخلیه" مورد علاقه من برای هر کاری باشد که من نمی دانم با چه کاری انجام دهم و سر و صدا می تواند به سرعت جمع شود! شخص دیگری؟

 

 نحوه سازماندهی گاراژ

سازمان گاراژ معمولاً نسبت به بسیاری از فضاهای دیگر خانه شما کمی بیشتر برنامه ریزی می کند. با اختصاص یک قسمت مشخص از زمان برای کار در فضا شروع کنید و سعی کنید تا آنجا که ممکن است اعضای خانواده را در آن بگنجانید. شما نمی خواهید در مورد اینکه اقلام چه چیزهایی باقی می مانند و چه مواردی تصمیم می گیرند تصمیم خود را به تأخیر بیندازید ، بنابراین می خواهید همه افراد حاضر در این امر حضور داشته باشند.

 

آخر هفته قطعاً بهترین نتیجه را دارد بنابراین می توانید به خود زمان کافی برای اتمام پروژه اختصاص دهید ، اما گاهی اوقات فقط باید وقت را در هر کجا که می توانید پیدا کنید. اگر بلوک های کوچکتر از زمان را انجام می دهید ، پروژه ها یا مناطق کوچکتر را برای کار انتخاب کنید. همچنین اگر هوا خشک باشد بسیار راحت تر است ، بنابراین می توانید از حیاط یا جاده خود برای مرتب کردن آنچه که نیاز دارید و آنچه که ندارید استفاده کنید.

 

برای اینکه واقعاً بتوانید سر و صدا کنید و پاکسازی کنید ، در حالت ایده آل باید همه چیز را از فضا خارج کنید. این به شما یک تصویر واقعی از همه چیزهایی که شما دارید {و نیازی به آنها ندارید!} می دهد و برای تمیزکاری خوب گاراژ واقعا لازم است. شما اغلب می توانید شگفتی های جالبی را در کمین همه این موارد پیدا کنید!

 

اگر رسیدگی به کل فضا برای شما بسیار طاقت فرسا است {یا نمی توانید زمان کافی را پیدا کنید) ، می توانید آن را به صورت چند بخشی انجام دهید. اگرچه نوبت به سازماندهی مجدد همه چیز می رسد کمی پیچیده می شود ، بنابراین در پایان ممکن است مجبور شوید برخی از حقه بازی ها را انجام دهید. در هر صورت ، فقط شروع کنید! هر کاری که می کنید بهتر از هیچ چیز است!

 

فضای گاراژ سازمان یافته برای تجهیزات حیاط با استفاده از قلاب های دیواری.

 

برنامه رژیم غذایی خانگی

اگر با رژیم غذایی The Househouse Organization رژیم غذایی آشنایی ندارید ، اساساً این یک برنامه یک ساله است که باید روی شستشوی کامل ، تمیز کردن عمیق و نظم بخشیدن به هر فضایی در خانه کار کنید. هر ماه ما در یک اتاق متفاوت کار می کنیم. بعضی از فضاها ممکن است به زمان زیادی نیاز داشته باشند و بعضی دیگر راحت تر خواهند بود. فقط با سرعت خودتان کار کنید ، آنچه را که می توانید انجام دهید و در صورت تمایل ، برنامه را متناسب کنید و آن را برای شما مناسب سازد. نکته اصلی این است که فقط شروع به کار کنید!

 

در ابتدای هر ماه ، من یک مجموعه رایگان قابل چاپ برای ماه شامل لیست کارها ، لیست کارهای خالی را برای شما ارسال می کنم تا کارهای خود را اضافه کنید ، یک تقویم و یک برگه یادداشت. من توصیه می کنم که این موارد را چاپ کرده و در مرباخوری برای مراجعه مکرر قرار دهید. حتی ممکن است بخواهید دو نسخه از برگه کار را چاپ کنید تا بتوانید یکی را روی یخچال یا محل قابل مشاهده دیگر خانه خود آویزان کنید. در مورد نحوه استفاده از آنها می توانید کمی بیشتر بخوانید.

 

من همچنین همیشه برخی از آموزشها و نکات مفید را برای کمک به شما در انجام تکالیف خود ارسال می کنم. حتماً این پست را پین یا نشانه گذاری کنید تا بتوانید قبل از شروع این موارد را بخوانید. من در طول ماه آنها را با هر تغییری که ایجاد کرده ام به روز می کنم و مطمئناً هنگام کار روی موارد جدید به شما اطلاع خواهم داد. اگر س questionsال یا ایده خاصی دارید که برای انجام کارها و پیگیری شما مفید است ، برای من نظر بگذارید یا برایم ایمیل کنید. من بشدت دلم میخواهد که از شما خبری داشته باشم!

 

ژوئیه برای انجام لیست

در اینجا وظایفی وجود دارد که من این ماه در گاراژ خود با آنها کنار خواهم آمد. با خالی کردن فضا حتماً به همه چیز تمیز کردن خوب دهید. می توانید لیست را مانند شکل زیر چاپ کنید یا یک لیست خالی را چاپ کنید و لیست خود را برای انجام کارهای خود سفارشی کنید.

 

 

 

وظایف سازماندهی گاراژ را در اینجا بارگیری کنید

وظایف گاراژ خالی را در اینجا بارگیری کنید

 

تقویم جولای

من همیشه دوست دارم در کارهایم برای ماه برنامه ریزی کنم تا به خودم مقداری پاسخگو باشم. برنامه ماهانه خود را {واقع بینانه!} تنظیم کنید و به آن پایبند باشید! بعضی از افراد دوست دارند هر روز كمی انجام دهند و دیگران دوست دارند یك بار در هفته مدت زمان طولانی تری را مسدود كنند {یا حتی همه آنها را در یك روز طولانی انجام دهند!}. هر کاری که برای برنامه زمانی و شخصیتی شما مناسب است ، انجام دهید. فقط آن را بنویسید پایین! 🙂

 

یادداشت های ژوئیه

من از این بخش برای نوشتن مشاغل یا پروژه های کوچک که مایلم در فضا انجام دهم و همچنین موارد خاصی که مایلم خریداری کنم {یا فعلاً یا در آینده} استفاده می کنم. ممکن است بخواهید دو برگ چاپ کنید - یکی برای کارهایی که دوست دارید در این ماه انجام دهید و یک ورق دیگر برای پروژه های آینده.

ashpazkhanemodern بازدید : 19 جمعه 30 آبان 1399 نظرات (0)

تنظیم آسان

یک راهنمای راه اندازی سریع وجود دارد که دنبال کردن آن آسان است و فقط چند دقیقه طول می کشد. در واقع تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که خلا get را شارژ کنید ، برنامه را بارگیری کنید و دستگاه خود را برای شروع کار جفت کنید. {توجه: اگر نمی خواهید از برنامه استفاده کنید ، هنوز هم می توانید خلا the را اجرا کنید. فقط چند ویژگی وجود دارد که از جمله برنامه ریز طبقه ، زمانبندی و غیره در دسترس نیستند}

 

Neato D7 در جایگاه متصل خود با یک سگ ناز خلاuum می کند.

 

برنامه NEATO.

برنامه Neato به شما امکان می دهد برنامه تمیزکاری خود را کاملاً شخصی سازی کنید. زمان دویدن هفتگی خود را از پیش تعیین کنید تا حتی مجبور نباشید به آن فکر کنید. یا D7 خود را برای اجرای تمیز کردن دیگری از تلفن خود در هر کجا که هستید راه اندازی کنید. این برنامه همچنین به شما یادآوری می کند که چه زمان تعمیر و نگهداری در Neato شما مورد نیاز است ، به شما امکان می دهد دقیقاً مکان تمیز کردن D7 را ببینید و در صورت مواجه شدن با Neato به هر مشکلی به شما اطلاع می دهد.

 

AWESOME LASER GUIDED TECHNOLOGY.

D7 در واقع نقشه ای از خانه شما ایجاد می کند تا بتوانید تمیز کردن خود را کاملاً شخصی سازی کنید. هنگامی که نقشه طبقه شما ترسیم شد ، می توانید خطوط "بدون حرکت" را در برنامه تنظیم کنید تا مکان تمیز کردن Neato را محدود کنید. شما همچنین می توانید مناطقی ایجاد کنید تا Neato مناطق خاص را در زمان های خاص تمیز کند. از آنجا که Neato D7 از لیزر استفاده می کند ، حتی هنگام خواب می تواند شب ها کار کند! اگر چندین طبقه برای تمیز کردن دارید ، D7 می تواند حداکثر سه نقشه مختلف ایجاد کند بنابراین هر طبقه به طور سفارشی تمیز می شود.

 

انتقال آسان بین راگ ها و کفپوش ها.

طبقه اصلی ما ترکیبی از چوب فرش ، فرش ، و قالیچه های منطقه است و Neato بین همه سطوح به راحتی رفت و برگشت می کرد. تنها فرشی که موضوعیت آن را به وجود آورد فرش کوچکی بود که در اتاق لباسشویی خود داریم و حاشیه داشت. اساساً ، از هرچیزی که نمی توانید با خلا up قائم آن را پشت سر بگذارید ، باید با Neato نیز خودداری کنید.

 

خلا rob رباتیک Neato D7 در کف و فرش چوب سخت.

نکاتی برای بهترین تجربه NEATO D7

در اینجا چند نکته برای شناختن Neato و دریافت بهترین تجربه تمیز کردن آورده شده است ...

 

1-2 بار اول که Neato را اجرا می کنید نزدیک باشید. با این کار می توانید نحوه پیمایش Neato و مناطقی را که ممکن است بخواهید دسترسی را با خطوط ممنوع محدود کنید ، ببینید.

پس از هر بار استفاده سطل آشغال را خالی کنید. Neato در واقع یک سطل آشغال بسیار بزرگ دارد ، اما با تمیز کردن منظم سطل آشغال و فیلتر نتیجه بهتری خواهید داشت. از هرچیزی که برداشته شود شگفت زده خواهید شد! {توجه: اگر اتفاقاً فراموش کردید سطل آشغال را خالی کنید ، نگران نباشید. برنامه پر کردن سطل آشغال به شما یادآوری می کند.}

برنامه تمیز کردن خود را ایجاد کنید. فقط برنامه تمیز کردن خود را روی برنامه تنظیم کنید و آن را فراموش کنید. Neato شما همه کارها را انجام خواهد داد! Neato ما برنامه ریزی شده است که هفته ای سه بار در طبقه اصلی ما اجرا شود. همچنین هفته ای یکبار آن را به طبقه بالا می برم {جایی که ترافیک بسیار کمتری است}.

برای تنظیم نقشه طبقه خود و هر خط ممنوع کمی وقت بگذارید. با این کار بهترین تمیزکاری را به شما می دهد و موانعی که Neato با آن روبرو می شود را به حداقل می رساند.

نکات تمیز کردن صرفه جویی در وقت Neato D7 خلاuum در یک اتاق خانوادگی به سبک خانه های کشاورزی.

ashpazkhanemodern بازدید : 20 پنجشنبه 29 آبان 1399 نظرات (0)

کفش خود را درآورید.

درآوردن کفش هنگام ورود به خانه کمتر از یک دقیقه طول می کشد ، اما در مورد تمیز کردن می توانید زمان زیادی را صرفه جویی کنید. این نه تنها به جلوگیری از گرد و غبار و آلودگی آشکار کمک می کند ، بلکه باعث می شود چیزهای بدتر مانند باکتری ها ، قارچ ها و ویروس ها نیز دور باشند. فراموش نکنید که پنجه حیوانات خانگی خود را نیز پاک کنید.

 

یک سبد "PUT-AWAY" داشته باشید.

اگر وقت کافی ندارید ، داشتن یک سبد لباسشویی یا سطل آشغال برای ریختن وسایل تصادفی به شما کمک می کند تا عجله ها مرتب شود. مطمئناً ، شما هنوز هم باید بعضی اوقات وسایل را کنار بگذارید ، اما سبد حمل همه چیز را به جای مناسب خود راحت تر می کند. این به ویژه قبل از آمدن شرکت بسیار خوب کار می کند.

 

همانطور که می روید پاک شوید.

تمیز کردن چیزهایی که انجام می دهید واقعاً زمان زیادی نمی برد اما قطعاً در پایان روز اضافه می شود. ظروف کثیف را بجای قرار دادن روی پیشخوان ، مستقیماً درون ماشین ظرفشویی قرار دهید. به جای اینکه بگذارید در پیشخوان بگذارید ، مواد غذایی را هنگام آشپزی کنار بگذارید. وقتی وارد در می شوید کفش و کت خود را کنار بگذارید. از همه خانواده بخواهید بعد از شام در نظافت آشپزخانه کمک کنند تا وقتی زمان خوابیدن نیستید در آشپزخانه آشفته گیر نکشید. همه این چیزهای کوچک فقط عاداتی هستند که می توانند با کمی برنامه ریزی عمدی ایجاد شوند. بدیهی است که مواقعی وجود خواهد داشت که این کار غیرممکن است ، اما هر وقت می توانید این کار را انجام دهید و در پایان یک تن از نظافت خود را پس انداز خواهید کرد.

 

صفحه برتر را قطع کنید.

من می دانم که بعضی از افراد هستند که ورق بالایی خود را دوست دارند ، اما اگر خیلی وابسته نیستید ، آن را خسته کنید! ملحفه بالایی ما همیشه در انتهای تخت قرار می گرفت و بیشتر از هر چیز ناراحتی بود. ساختن تختخواب خیلی سریعتر است که شما فقط با یک لحاف سر و کار دارید. همچنین اگر می خواهید آنها را برای تهیه تختخواب خود ترجیح دهند ، برای کودکان بسیار آسان تر است. اگر احساس می کنید به لایه دیگری احتیاج دارید ، همیشه می توانید لحاف اضافی را در پایین تخت خود نگه دارید. بله ، این یک مرحله اضافی است ، اما هنوز هم ساده تر از تلاش برای قرار دادن در آن ورق های بالا است!

 

اتاق خواب اصلی با بالش دنج و ملافه های خنثی.

 

بیایید یک ربات کار کند!

اگر در مورد جاروبرقی های رباتیک کنجکاو شده اید {یا فقط نیاز به ارتقا دارید} ، اجازه دهید Neato D7 را به شما معرفی کنم. بچه ها اسم ما را گری گذاشتند و او تقریباً بهترین چیز بعدی برای داشتن یک نگهبان خانه در خانه است! این خلا کوچک با تمام زنگ ها و سوت ها کاملاً شلوغ است تا فارغ از اینکه در کجا هستید یک نظافت عالی به شما بدهد. با استفاده از این برنامه ، من می توانم Neato خود را طوری برنامه ریزی کنم که اجرا شود در حالی که ما در تمرین هاکی بیرون رفته ایم یا حتی هنگام خواب. بنابراین حتی در شلوغ ترین روزها ، حداقل می توانم کف تمیزی داشته باشم!

 

خلا rob رباتیک Neato D7 در فضای اتاق خانواده.

 

NEATO D7

به طور کلی ، من بسیار تحت تأثیر Neato D7 خود قرار گرفته ایم. ما یک طرح طبقه آسان برای پیمایش نداریم و من از همه مکانهای کوچکی که D7 واقعاً قادر به رفتن بود شگفت زده شدم. به زیر میز آشپزخانه ما رفت ، از طریق گذرگاه کوچکی که بین مبل و میز قهوه ما قرار داشت ، در زیر مبلمان - همه نقاط نامناسبی که من در ابتدا نگران گیر افتادن آن بودم. این کار همچنین با تمیز کردن واقعی یک کار عالی انجام داد و همه چیز را از خاک و گرد و غبار گرفته تا خرده ها و موهای حیوانات اهلی جمع کرد. با داشتن دو پسر ، سه سگ و یک گربه ، قطعاً چیزهای زیادی برای تمیز کردن داریم! طراحی D و برس های کناری به شکل واقعی و کمک به تمیز کردن در امتداد تخته های قرنیز و در تمام گوشه ها کمک می کند. حتی می توانید به برنامه نگاه کنید تا ببینید دقیقاً کجا تمیز شده است!

ashpazkhanemodern بازدید : 18 چهارشنبه 28 آبان 1399 نظرات (0)

نکات تمیز کردن صرفه جویی در وقت دلخواه من

اگر به نظر می رسد مدام به چیزی نیاز دارم ، وقت آن بیشتر است! بین کار ، بچه ها ، فعالیت های ورزشی و سایر مسائل روزمره که پیش می آید ، یافتن وقت و انرژی برای تمیز کردن کارها دشوار است. من همیشه مراقب نکات مربوط به صرفه جویی در وقت هستم و مایلم هر نوع هک تمیزکاری را که به شما کمک می کند کارهای نظافت منزل را موثرتر و کارآمدتر کنیم ، امتحان کنم.

 

کلاهبرداری برای صرفه جویی در وقت نمایش زیبایی از محصولات تمیزکننده در کنار سینک با استفاده از پایه کیک.

 

 

امروز همه بهترین محافظ های زمان تمیزکاری من از جمله ابزار جدید مورد علاقه خود ، Neato D7 Robot Vacuum را به اشتراک می گذارم. این برای من کاملاً تغییر دهنده بازی بوده است و من بسیار هیجان زده هستم که می توانم یکی را به یکی از شما نیز بدهم! شما می توانید تمام جزئیات ارائه را در انتهای پست پیدا کنید ، بنابراین از دست ندهید!

 

حالا بیایید با هک کردن وقت هک کردن کارها را ادامه دهیم.

 

روال تمیز کردن را تنظیم کنید.

داشتن نوعی روزمره تمیزکاری روزانه واقعاً می تواند به شما کمک کند که در مسیر خود باشید و با نظافت از کارآیی بیشتری برخوردار باشید. می توانید آن را به همان اندازه اولیه که می خواهید ابتدایی یا با جزئیات بسازید - فقط مطمئن شوید که واقع بینانه است! هدف از این کار ایجاد برخی از عادات تمیز کردن منظم است که با برنامه و سبک زندگی شما متناسب است. یک تمیز کردن اختصاصی 15-20 دقیقه در هر صبح و شب واقعاً کمک زیادی می کند. می توانید کارهای روزمره نظافت ما را در اینجا مشاهده کنید.

 

ایده های عالی برای ایجاد {و پایبند بودن!} به یک برنامه تمیز کردن روزانه. زمان صرف تمیز کردن را کاهش دهید و بهره وری خود را افزایش دهید. قابل چاپ رایگان گنجانده شده است.

 

چند وظیفه ای انجام ندهید.

انجام این کار بعضی اوقات برای من دشوار است ، اما من می دانم که تمرکز بر روی {و تکمیل!} یک کار در هر زمان صرفه جویی بسیار زیادی در وقت می کند. نشان داده شده است که انجام چند وظیفه در واقع باعث کاهش بهره وری می شود و می تواند انجام کارهای شما را با استرس بیشتر کند. تمرکز روی فقط یک کار واقعاً به شما امکان می دهد "در شیار" قرار بگیرید. این مقدار زمان لازم برای انجام کار را کاهش می دهد و میزان انجام آن را افزایش می دهد. بنابراین فقط یک کار را انتخاب کنید و آن را انجام دهید!

 

اتاق کار کنید.

هنگام تمیز کردن یک اتاق ، همیشه از بالا به پایین و از یک طرف اتاق به اتاق دیگر کار کنید تا در مکان هایی که قبلاً تمیز کرده اید ، گرد و خاک نداشته باشید. من دریافتم که داشتن یک سیستم به من کمک می کند تا تمرکز بیشتری داشته باشم. بنابراین اگر می خواهید گرد و غبار بگیرید ، حتماً این کار را قبل از تمیز کردن کف خود انجام دهید!

 

اتاق خانوادگی روشن و مطبوع با مقطعی بزرگ.

 

تایمر تنظیم کنید.

اگر فقط مدت زمان محدودی برای تمیز کردن دارید ، یک تایمر بگذارید و هرچه سریعتر کار کنید. اگر می خواهید بچه های خود را تمیز کنید ، این به ویژه خوب کار می کند! این باعث می شود کمی سرگرم کننده باشد و همزمان می توانید یک مینی تمرین انجام دهید. این یک برد-برد است!

 

لوازم تمیز کردن را به راحتی انجام دهید.

نگه داشتن وسایل تمیز کردن به راحتی در دسترس و نزدیک به مکانهایی که به آنها نیاز دارید ، به شما امکان می دهد کارهای ساده تمیزکاری را به صورت "به صورت دلخواه" انجام دهید. من تمام سرویس های بهداشتی خود را با وسایل اولیه تمیز کردن ذخیره می کنم و از یک قلاب فرمان در داخل درهای کمد استفاده می کنم تا دستمال تمیز کردن راحت باشد. با پاک کردن سریع پیشخوان ها یا یک عدد چوب دستمال توالت در صورت لزوم ، تعداد دفعات نیاز به تمیزکاری عمیق کاهش می یابد. همین که عادت کردید این کار را انجام دهید ، به سختی باید در مورد آن فکر کنید.

 

حمام سبک ساحلی با غرور مضاعف.

 

وسایل خود را جمع کنید.

داشتن یک پارچه تمیز کننده با لوازم تمیز کردن مورد علاقه خود حمل و نقل را به هر منطقه از خانه آسان می کند. دیگر به این طرف و آن طرف نمی دوید و بدنبال لوازم می گردید! لوازم تمیز کردن من که باید داشته باشم شامل پارچه های میکروفیبر ، پارچه پرداختی برای پنجره ها و سطوح براق ، یک تمیز کننده خوب همه منظوره ، یک بطری اسپری آب و یک مسواک برای تمیز کردن آن شکاف های کوچک کوچک است. اگر لباس جمع بندی ندارید ، یک پیش بند با جیب هم به خوبی کار خواهد کرد!

ashpazkhanemodern بازدید : 20 سه شنبه 27 آبان 1399 نظرات (0)

تحت ایده های غرق آشپزخانه آشپزخانه

شاید وقت زیادی را به فکر آن کمد های زیر سینک آشپزخانه خود نگذرانید ، اما آنها احتمالاً یکی از کمد های پرکاربرد آشپزخانه شما هستند. با چند استراتژی ساده سازمانی ، می توانید به سرعت این فضا را به فضایی کاربردی و زیبا تبدیل کنید تا نظافت شما سریعتر و راحت تر انجام شود!

 

ایده های ساده و کاربردی برای سازماندهی در زیر سینک آشپزخانه و سایر وسایل تمیز کردن آشپزخانه.

 

پای سیب کارامل شور

×

 

این پست شامل پیوندهای مربوط است. این بدان معناست که من ممکن است در مورد کالاهایی که مستقیماً از طریق پیوندهای ارائه شده خریداری شده اند ، کمیسیون کمی برای شما دریافت کنم. با تشکر از شما برای حمایت شما!

 

چگونه می توان زیر سینک ظرفشویی سازماندهی کرد

اگر به برخی از ایده های سازمان سینک ظرفشویی آشپزخانه نیاز دارید ، این آموزش گام به گام را دنبال کنید تا راهی بدون شکست در ایجاد فضای کاربردی مورد نظر خود داشته باشید.

 

همه چیز را از کابین ها خالی کنید.

من همیشه توصیه می کنم از هر مکانی که می خواهید سازماندهی کنید همه چیز را کاملاً خالی کنید. این به شما امکان می دهد هر آنچه را که در آنجا است واقعاً ببینید و به شما فرصتی می دهد تا به فضا نظافت خوبی بدهید. همچنین متوجه شدم که این یک دیدگاه تازه به من در مورد گزینه های مختلف طرح بندی و ایده های سازمانی می دهد که می توانم از آنها برای بهینه سازی فضای ذخیره سازی و بهبود دسترسی استفاده کنم.

 

تمیز و خط

بعد از اینکه همه چیز خالی شد ، هرگونه خرده ریز را با جاروبرقی پاک کنید و به دیوارها و کف خوب پاک کنید. اگر کف کمدها حالت ناصافی دارد یا فقط کمی محافظت اضافی می خواهید ، آن را با یک آستر قفسه بچرخانید که به راحتی پاک می شود. این می تواند به زیبایی فضا نیز کمک کند! من از این آستر پارچه ای و روتختی استفاده کردم ، اما گزینه های زیادی وجود دارد.

 

تحت ایده های سازمان غرق شدن فضای منظم و کاربردی زیر سینک آشپزخانه با استفاده از سازمان دهنده های زیر سینک.

 

ردیف و مرتب سازی

هر آنچه از کمد بیرون آورده اید را مرور کرده و تصمیم بگیرید که واقعاً چه چیزهایی را باید نگه دارید. از وسایل تمیزکاری قدیمی که استفاده نمی کنید یا به آنها نیاز ندارید و همچنین محصولات منقضی شده ، خلاص شوید. سعی کنید لوازم تمیز کردن را انتخاب کنید که می تواند اهداف مختلفی داشته باشد به جای اینکه برای هر چیزی در آشپزخانه یک وسیله متفاوت داشته باشید. پس از اینکه آنچه را که می خواهید نگه دارید جفت کردید ، می توانید گروه های مشابه را با هم گروه بندی کنید تا ایده ای را برای ذخیره سازی به شما ارائه دهد.

 

کشو را برای استفاده در زیر ظرفشویی آشپزخانه بیرون بیاورید.

 

زیر سازمانهای سینک ظرفشویی را عاقلانه انتخاب کنید.

یکی از بزرگترین موانع در مورد سازماندهی زیر یک ظرفشویی ، همه لوله ها هستند (به خصوص اگر دفع زباله نیز وجود داشته باشد!). قبل از اینکه برای گرفتن برنامه ریزان تمام شوید ، بفهمید که به اندازه عرض و عرض چه فضایی دارید. اگر کمدهای عمیق تری دارید ، یک کشوی کشویی بسیار عالی کار می کند تا بتوانید به راحتی به مواردی که در پشت کمد قرار دارند دسترسی پیدا کنید - اگر چیزها را نمی بینید ، احتمالاً از آنها استفاده نخواهید کرد! به دنبال وسایل ذخیره سازی با محفظه های کوچکتر باشید تا به شما کمک کند تا همه چیزهای کوچک را منظم نگه دارید.

 

تحت سازمان غرق شدن فضای ذخیره سازی اضافی با یک حوله حوله و سازمان دهنده اکریلیک به داخل درب کابینت اضافه می شود.

 

بسته بندی اضافی را حذف کنید.

من دوست دارم برای صرفه جویی در فضا و یکنواخت شدن همه چیز ، بسته بندی ها را تا آنجا که ممکن است بردارم. ما قرص های ماشین ظرفشویی خود را در یک ظرف بزرگ خریداری می کنیم ، بنابراین من آن را در گاراژ کنار می گذارم و فقط ظرف شیشه ای زیر ظرف را پر می کنم. {اینها در صورت بلعیدن خطرناک هستند ، بنابراین لطفاً آنها را از دستهای کوچک در امان نگه دارید!} من همچنین بسیاری از وسایل تمیزکننده بزرگتر را به جای اینکه در زیر سینک ظرفشویی قرار دهیم ، در کمد تمیز کردن خود نگه می دارم و فقط آنچه را که لازم دارم در شیشه های اسپری کوچکتر نگهداری می کنم. هرگونه بسته بندی را از اسفنج و سایر وسایل تمیزکننده بردارید تا همه آماده باشند!

 

غلاف های ماشین ظرفشویی در یک ظرف شیشه ای زیر سینک ظرفشویی آشپزخانه.

 

CADDY تمیز کردن قابل حمل را اضافه کنید.

وسایل را در یک کادوی قابل حمل تمیز کنید تا در صورت لزوم آنها را به راحتی به مناطق دیگر خانه ببرید. من عاشق مجموعه لوازم تمیز کردن J.R. Watkins هستم {مخصوصاً نارگیل!} و خانم میرز یکی دیگر از موارد مورد علاقه من است. کادی ما یک بطری اسپری آب {با مقداری روغن اساسی} برای استفاده با پارچه های میکروفیبر من ، یک بطری اسپری تمیز کننده همه منظوره و یک بطری اسپری مخلوط 50:50 آب / سرکه به همراه مقداری صابون ظرف ، برس های اسکراب در دست دارد. ، تمیز کردن مسواک ها ، و تمیز کردن پارچه ها.

افزودن برچسب ها

من عاشق استفاده از بطری های اسپری برای تمیز کردن لوازم تمیز کردن یا نگه داشتن مواد تمیز کننده خودم هستم. فقط مطمئن شوید که به آنها واضح برچسب زده اید! ساخت این برچسب های تخته سیاه با مقداری وینیل تخته سیاه و یک شارپی سفید آسان است.

 

بطری های اسپری شیشه ای با برچسب تخته سیاه.

 

من همچنین چند برچسب تمیز کردن قابل چاپ رایگان دارم که می توانید به راحتی آنها را چاپ کرده و DIY انجام دهید ...

 

بطری های اسپری شیشه ای با برچسب های تمیز کردن قابل چاپ رایگان.

 

لباس های تمیز کردن را تا جایی که امکان دارد نزدیک نگه دارید

در حالی که پارچه های تمیزکننده ما در واقع زیر ظرفشویی آشپزخانه ذخیره نشده اند ، آنها در یک کشو درست در کنار آن قرار دارند ، بنابراین من فکر کردم که من هنوز آن را در این پست قرار می دهم. از تمام پارچه ها و حوله های تمیز کردن آشپزخانه خود استفاده کرده و پارچه های قدیمی را که واقعاً فرسوده یا بدبو هستند دور بریزید. اگر هنوز فرم مناسبی دارند ، می توانید آنها را برای پارچه ها ذخیره کنید {اگر در واقع به پارچه های بیشتری نیاز دارید}. از جداکننده های کشو استفاده کنید تا پارچه ها از هم جدا شوند - پارچه های تمیز ، پارچه های ظرفشویی ، حوله های خشک کن و غیره.

 

کشوی آشپزخانه سازمان یافته برای حوله های آشپزخانه با استفاده از جداکننده کشو.

 

از یک TRAY استفاده کنید.

با استفاده از یک سینی صابون دستی ، لوسیون دست و صابون ظرف را روی پیشخوان آشپزخانه استفاده کنید. به نظر سازمان یافته تر می رسد و سینی به شما کمک می کند تا نشتی ایجاد شود. هر دو سینی و پمپ صابون ظرف از قسمت حمام در Target بودند.

ashpazkhanemodern بازدید : 16 دوشنبه 26 آبان 1399 نظرات (0)

چگونه می توان پیشخوان های آشپزخانه را بدون درهم و برهم نگه داشت

چرا باید شمارنده های خود را بدون سر و صدا حفظ کنم؟

صرف چند دقیقه برای سر و صدا کردن میزهای آشپزخانه ، در طولانی مدت در وقت و انرژی زیادی صرفه جویی خواهید کرد. به علاوه ، بسیار راحت تر می توانید در یک خانه بدون سر و صدا زندگی کنید! پاکسازی کمی آشفتگی از پیشخوان های آشپزخانه می تواند فضا را کاملاً متحول کرده و نظافت و تهیه غذا را بسیار آسان کند. امتحان کنید و ببینید چه تفاوتی می تواند ایجاد کند!

 

شگفت آور است که میزهای میز و سایر سطوح صاف با چه سرعتی می توانند درهم و برهم را جمع کنند. کاغذها ، کلیدها ، اسباب بازی های تصادفی بچه ها و آن شانس و انتهای کمی که شما فقط نمی دانید با چه کاری می توانید به راحتی فضاهای پیشخوان شما را اشغال کنند. نه تنها آشفته به نظر می رسد بلکه آشفته هم به نظر می رسد. همه این شلوغی های اضافی یافتن آنچه شما نیاز دارید را دشوار می کند و فضای کار ارزشمند شما را مسدود می کند.

 

چگونه شمارنده های آشپزخانه خود را بدون سر و صدا حفظ کنیم

آماده پاک کردن این پیشخوان ها هستید؟ در اینجا نحوه نگهداری پیشخوان های خود بدون درهم و برهم کردن وجود دارد ...

 

ذخیره سازی طراحی شده برای موارد غیر آشپزخانه را ایجاد کنید.

اگر به نظر می رسد که هر روز مرتباً سر و صدا از پیشخوانهای خود پاک می کنید ، وقت آن است که کمی بررسی کنید. به آنچه تمایل به جمع شدن دارد نگاهی بیندازید و مکان تعیین شده ای را برای آنها پیدا کنید {یا ایجاد کنید!}. اجازه ندهید که آن دسته از آشغال ها از یک پیشخوان یا میز به جدول دیگر بروند. اگر مهمترین مسئله شما بهم ریختگی کاغذ است ، یک مرکز فرماندهی آشپزخانه یا حتی فقط یک سیستم ساده بایگانی برای ذخیره سریع اوراق مهم تهیه کنید. برای کلیدها ، عینک های آفتابی ، کیف پول و ... یک منطقه قطره کوچک در نزدیکی ورودی خود ایجاد کنید تا حتی مجبور نشوند به پیشخوان ها بیایند. یک جعبه یا سبد کوچک داشته باشید که بتوانید اسباب بازی بچه ها را در آن قرار دهید تا آن را کنار بگذارند. و البته مواردی را که دیگر دوست ندارید ، از آنها استفاده نمی کنید و جای آنها را ندارید ، اهدا کنید.

 

نکات و ایده های عالی برای سازماندهی مرکز فرماندهی آشپزخانه.

 

نکات و ایده های عالی برای سازماندهی مرکز فرماندهی آشپزخانه.

 

ذخیره سازی را به حداکثر برسانید.

به محض اینکه همه فضای آشفته و فضایی را که قرار است در آنجا وجود نداشته باشد پاک کنید ، وقت آن است که نگاهی بیندازید که چگونه می توانید فضای ذخیره سازی خود را برای موارد باقی مانده به حداکثر برسانید. حتماً همه چیزهایی را که نگه دارید ارزیابی کنید تا مطمئن شوید که واقعاً به آنها احتیاج دارند. {در اینجا می توانید بیش از 20 مورد برای شستشوی آشپزخانه خود پیدا کنید}. سعی کنید فقط مواردی را که هر روز از آنها استفاده می کنید در پیشخوان نگه دارید. لوازم کوچک و سایر وسایلی که به صورت هفتگی استفاده می کنید در حالت ایده آل باید در جلوی کابینت ها نگهداری شوند تا به راحتی دسترسی داشته باشید. آن دسته از وسایلی که فقط گاهی اوقات استفاده می کنید {مانند وسایل فصلی} را می توانید در پشت کمدها یا در قفسه های بالاتر نگهداری کنید. شما می توانید ایده های خوبی برای سازماندهی آشپزخانه در اینجا پیدا کنید.

 

برای نگهداری اضافی از میله حوله یا ظروف چسب برای اتصال به داخل کمدهای آشپزخانه استفاده کنید.

 

 

 

از درب های کابینت استفاده کنید.

مکان مورد علاقه من برای اضافه کردن فضای ذخیره سازی داخل درهای کمد است. شگفت آور است که آنها واقعاً چقدر می توانند نگه دارند! می توانید از قلاب های فرمان استفاده کنید ، میله و قلاب های 'S' اضافه کنید ، از سطل های چسب استفاده کنید ، یا وینیل تخته سیاه برای یادداشت ها یا لیست مواد غذایی اضافه کنید. تقریباً در تمام کمدهای آشپزخانه من به شکل شکلی در داخل درب ها نگهداری می شود و من برای تمیز کردن پارچه ها و وسایل قلاب هایی روی درهای کمد سرویس بهداشتی خود دارم. دسترسی به این موارد هنوز بسیار آسان است اما به صورت پنهان پنهان شده است و به درهم و برهمی بصری اضافه نمی شود. فکر می کنم شاید لازم باشد یک پست کامل در این مورد انجام دهم! عزیزم

 

کمد آشپزی سازمان یافته با درب تخته تخته و ادویه های منظم.

 

موارد مشابه CORRAL با هم.

نگه داشتن موارد مشابه با هم در سینی ها به هم ریخته و باعث می شود کمتر آشفته باشند و دسترسی آسان به مواردی که مرتباً استفاده می کنید فراهم می کند. می توانید از هرچیزی که قبلاً در اختیار دارید استفاده کنید - سینی ، پایه کیک ، تخته های برش. سینی ها نه تنها دچار چکه و چکه می شوند ، بلکه پاک کردن مقدار زیادی از وسایل برای تمیز کردن پیشخوان زیر را نیز بسیار آسان می کند.

 

چگونه پیشخوان های خود را بدون درهم و برهم نگه داریم. نکاتی برای ایجاد و نگهداری فضای آشپزخانه در عین حال کاربردی.

 

موارد اضافه شده در عین حال کاربردی را برای اضافه کردن منافع و شخصیت اضافه کنید.

داشتن شمارنده های بدون سر و صدا به این معنی نیست که نمی توانید چیزی روی آنها داشته باشید. افزودن لمس و موارد دلخواه خود همیشه بهترین قسمت است. سعی کنید وسایل ذخیره شده در پیشخوانهای خود را به قسمت 1/3 پیشخوان محدود کنید. با این وجود فضای کافی برای انجام هر کاری برای شما فراهم می شود و باعث می شود همه چیز بهم ریخته باشد. سعی کنید مواردی را انتخاب کنید که زیبا هستند اما همچنان به عملکرد فضای شما اضافه می شوند.

 

چگونه پیشخوان های خود را بدون درهم و برهم نگه داریم. نکاتی برای ایجاد و نگهداری فضای آشپزخانه در عین حال کاربردی.

 

گلهای تازه همیشه مورد علاقه من برای اضافه کردن به آشپزخانه هستند و من از تطبیق گلهایم با محصولات تمیز کردنم لذت برده ام. من فکر می کردم بطری های زنبور عسل زرد خانم میر برای آفتاب تابستان مناسب است! 🙂

 

چگونه پیشخوان های خود را بدون درهم و برهم نگه داریم. نکاتی برای ایجاد و نگهداری فضای آشپزخانه در عین حال کاربردی.

ashpazkhanemodern بازدید : 17 یکشنبه 25 آبان 1399 نظرات (0)

مرحله 5: سازماندهی بر اساس مناطق

اکنون وقت آن رسیده است که آن کالاهای "نگهداری" را دوباره در کمد و کشوهای خود قرار دهید. سعی کنید همه وسایل آشپزخانه خود را بر اساس عملکرد در مناطق خاصی از آشپزخانه مرتب کنید. به عنوان مثال ، تمام وسایل پخت شما در یک قسمت ، همه ادویه ها در قسمت دوم و هرگونه مواد تمیز کننده در قسمت دیگر وجود دارد. اگر سیستم سازماندهی عملکردی را نمی پسندید {یا فقط با طراحی آشپزخانه شما کار نمی کند} ، با طرح سازمانی دیگری که برای شما مناسب است روبرو شوید. قبل از شروع به بارگیری پشتیبان گیری از تمام فضای کمد خود ، حتماً یک برنامه اساسی در ذهن داشته باشید و سعی کنید تا حد امکان موارد مشابه را در کنار هم قرار دهید.

 

کمد شربت خانه آشپزخانه سازمان یافته.

 

همچنین به این فکر کنید که بهترین مکان برای نگهداری وسایل در آشپزخانه برای دسترسی آسان کجاست. به عنوان مثال ، سعی کنید ظرف ها و لیوان های خود را نزدیک به ماشین ظرفشویی خود نگه دارید تا به راحتی تخلیه شود. پارچه های ظرف خود را تا حد امکان در یک کشو نگه دارید. هنگام نگهداری وسایل در گنجه ها ، اطمینان حاصل کنید که بیشترین وسایل مورد استفاده در نزدیکی قسمت جلو قرار دارند و دسترسی آنها آسان است. می توانید وسایل کم استفاده را به سمت عقب و در قفسه هایی که دسترسی به آنها سخت تر است قرار دهید.

 

مرحله 6: ایجاد فضای خالی برای آشپزخانه FUNCTIONAL {بدون درهم و برهم}.

پیشخوان آشپزخانه یک املاک و مستغلات PRIME در آشپزخانه است بنابراین می خواهید مطمئن شوید که فقط وسایل مورد نیاز روزانه را روی آن ذخیره می کنید. برای ایجاد نمایشگرهای زیبا و در عین حال کاربردی ، موارد را روی سینی ها بخور نگه دارید و سعی کنید 2/3 قسمت جلو پیشخوان را همیشه تمیز نگه دارید تا کار آماده سازی انجام شود. همه نکات من در مورد چگونگی نگه داشتن شمارنده های خود را بدون درهم و برهمی اینجا پیدا کنید.

 

چگونه میزهای آشپزخانه خود را بدون درهم و برهمی نگه داریم. برای تمیز کردن لوازم جانبی کنار ظرفشویی خود از پایه کیک استفاده کنید.

 

مرحله 7: مقالات تحت کنترل را نگه دارید.

به نظر می رسد پیشخوان ها و میزهای آشپزخانه کاغذ بازی را به خود جلب می کنند - علی رغم اینکه در واقع به آنجا تعلق ندارد! اگر نیازی به نگه داشتن کاغذ در آشپزخانه دارید ، یک جعبه پرونده اختصاصی یا سینی های کاغذ در گوشه ای قرار دهید تا کاغذها را از آن دور کنید. اگر فضای بیشتری دارید ، یک مرکز فرماندهی آشپزخانه ایجاد کنید تا همه چیز را از پیشخوان شما و سایر سطوح صاف سازماندهی کند.

 

مرکز فرماندهی آشپزخانه با مرکز سازمان دیواری و پوشه های پرونده.

 

مرحله 8: از درب های کابینت خود استفاده کنید.

درهای کابینت یک تن فضای ذخیره سازی بلااستفاده را در خود جای داده اند ، بنابراین با کاری که با آنها می کنید خلاق باشید! سطل های ذخیره چسب را برای بطری های آب یا مواد غذایی اضافه کنید ، قلاب های فرمان را برای دستگیره های فر یا وسایل آشپزی آویزان کنید یا از نگهدارنده های پرونده های اداری برای ذخیره دستورالعمل ها استفاده کنید. من تقریباً به تمام کمدهای آشپزخانه ام فضای ذخیره سازی اضافه کرده ام و در واقع فضای آزاد زیادی در کابینت ها فراهم می کند.

 

بسیاری از نکات عالی برای سازماندهی لوازم تمیز کردن برای تمیز کردن سریع و آسان! از داخل کمد های خود برای اضافه کردن فضای ذخیره سازی اضافی استفاده کنید تا وسایل تمیز کردن را در جایی که نیاز دارید نزدیک کنید.

 

وای شما از پس آن برآمدید! ممکن است کار زیادی به نظر برسد ، اما اگر اولین بار آن را کاملاً انجام دهید ، در واقع باید فقط به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز داشته باشد تا برای همیشه بی نظم و منظم بماند!

ashpazkhanemodern بازدید : 19 شنبه 24 آبان 1399 نظرات (0)

چگونه می توان آشپزخانه را سازمان داد؟

رژیم غذایی سازمان خانواده در حال حرکت به داخل آشپزخانه است! آشپزخانه قلب خانه است - مکانی که دوستان و خانواده در آن جمع می شوند و وعده های غذایی خوشمزه در کنار هم نوش جان می شوند. داشتن یک آشپزخانه منظم و بی نظم به راحتی می توانید آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا کنید ، زمان آماده سازی وعده های غذایی خود را کاهش دهید و فضای آرام و لذت بخشی برای آرامش کل خانواده خود ایجاد کنید. سر و صدا را به میز شام دعوت نکنید! 😉


نحوه آشپزخانه و سر و سامان دادن به آن. مراحل گام به گام.


8 مرحله برای یک آشپزخانه سازمان یافته

آیا شما آماده سازماندهی آشپزخانه خود هستید؟ برای انجام کارها این مراحل اساسی را دنبال کنید! به یاد داشته باشید که همه افراد آشپزخانه خود را کمی متفاوت سازمان می دهند بنابراین از تغییر کارها نترسید. سیستم های سازمانی ایجاد کنید که برای شما ، خانواده و فضای خاص شما مناسب باشد.


مرحله 1: تنظیم یک زمان واقعی.

مشخصاً مدت زمان لازم برای سازماندهی آشپزخانه شما بسته به اندازه آشپزخانه و سطح آشفته آشپزخانه شما متفاوت خواهد بود. برخی از شما ممکن است در عرض چند ساعت بتوانید با همه این مشکلات مقابله کنید ، برخی دیگر ممکن است به یک روز کامل و دیگران نیاز به یک ماه کامل داشته باشند. بزرگترین چیز هنگام شروع فرایند سازمان این است که خود را برای موفقیت تنظیم کنید و چارچوب های زمانی واقعی تعیین کنید. اگر مدتی از سازماندهی شما گذشته است ، با یک یا دو کمد شروع به کار کوچک کنید و ببینید چطور پیش می رود - ممکن است بیشتر از آنچه فکر می کنید طول بکشد! فقط آنچه را که می توانید در بازه زمانی تعیین شده خود به پایان برسانید ، مقابله کنید. شما می خواهید موفقیت خود را با اتمام وقت خود مشاهده کنید - نه یک ظرف بزرگتر! بنابراین تصمیم بگیرید که چقدر وقت دارید ، تایمر را تنظیم کنید و به کار خود بپردازید. {می توانید مراحل گام به گام مرا برای چگونگی پاک کردن هر فضا در اینجا پیدا کنید.}


مرحله 2: DECLUTTER ، DECLUTTER ، DECLUTTER.

من متوجه می شوم که سر و صدا کردن آشپزخانه اغلب یکی از آسانترین اتاقها برای سر و صدا کردن است زیرا ما معمولاً آنقدر احساس عاطفی با وسایلی نداریم که ممکن است در اتاقهای دیگر داشته باشیم. در بیشتر موارد ، به طور کلی کاملاً واضح است که آیا واقعاً به کالایی نیاز داریم یا خیر. و به احتمال زیاد در آینده کالای مورد نیاز خود را پس می دهید ، اجناس آشپزخانه به راحتی برای مهمانی شام عجیب یا مهمانی بزرگ خانوادگی که ممکن است به آن احتیاج داشته باشید ، قرض می گیرند. وقتی صحبت از روند شسته و رفته می شود بی رحم باشید و بقیه اعضای سازمان {و همچنین تعمیر و نگهداری!} بسیار ساده تر خواهند بود. من طرفدار خیلی زیادی هستم که وقتی فضاهای خود را پاک می کنید ، به طور کامل هر مکان را خالی کنید. با این 20 مورد شروع کنید تا اکنون از آشپزخانه خود پاک کنید. ممکن است همه آنها برای شما قابل استفاده نباشند ، اما مکان خوبی برای شروع به شما می دهند. شما یک چاپ قابل چاپ شکننده رایگان و بسیاری از نکات شسته و رفته برای کمک به شما پیدا خواهید کرد.

مرحله 3: کاملاً فضای خالی را خالی کنید.

ممکن است کار زیادی به نظر برسد ، اما تخلیه کامل فضاهایی که در حال سازماندهی هستید قطعاً در آخر ارزش آن را دارد. بیرون آوردن همه وسایل خود از داخل کشوها و کمدها واقعاً به شما امکان می دهد تا چه مقدار مواد - و آنچه که واقعاً استطاعت خلاص شدن از آنها را دارید ، ببینید. هنگامی که فضا خالی شد ، آسان تر است که روش های مختلفی را که می توانید در سیستم های سازمانی خود کار کنید مشاهده کنید. اگر روش سازمان فعلی شما برای شما مناسب نیست ، کارها را عوض کنید و موارد را به آنجا منتقل کنید تا چیزی که برای شما مناسب است پیدا کنید.


مرحله 4: تقسیم و پیروزی کنید.

 

همانطور که وسایل را از کمدها یا کشوهای خود خالی می کنید ، آنها را به پنج دسته زباله ، بازیافت ، کمک های مالی ، متعلق به جای دیگر مرتب کنید و نگه دارید. کیف های زباله و سطل های بازیافت خود را مفید داشته باشید تا بتوانید وسایل را مستقیماً درون آنها قرار دهید. فقط می خواهید هر مورد را یک بار لمس کنید تا به موقع کاهش یابد. یک جعبه بزرگ برای وسایل برای اهدا پیدا کنید و بعد از اتمام کار مستقیماً آن را به ماشین خود منتقل کنید. برای جمع آوری وسایلی که در آشپزخانه پیدا می کنید و باید جایی دیگر در خانه شما باشد ، از یک سبد یا سطل خشکشویی استفاده کنید. همه مواردی را که قرار است نگه دارید در دسته های مشابه مرتب کنید. به سرعت از طریق این فرآیند حرکت کنید - واقعاً لازم نیست خیلی فکر کنید که هر مورد باید کجا برود.

 

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 73
  • بازدید ماه : 275
  • بازدید سال : 1,241
  • بازدید کلی : 7,302