loading...
ashpazkhanemodern
ashpazkhanemodern بازدید : 24 شنبه 01 آذر 1399 نظرات (0)

سلام! وقت آن است که یک ماه دیگر رژیم غذایی سازمان خانواده را ادامه دهید! در این ماه ما به سمت گاراژ مخوف حرکت خواهیم کرد {و در صورت تعجب ، بله ، من ماه گذشته را کاملا از دست دادم!}. راستش ، این سخت ترین فضا برای تمیز کردن و سازماندهی مداوم من است. تمایل دارد که یکی از "زمینه های تخلیه" مورد علاقه من برای هر کاری باشد که من نمی دانم با چه کاری انجام دهم و سر و صدا می تواند به سرعت جمع شود! شخص دیگری؟

 

 نحوه سازماندهی گاراژ

سازمان گاراژ معمولاً نسبت به بسیاری از فضاهای دیگر خانه شما کمی بیشتر برنامه ریزی می کند. با اختصاص یک قسمت مشخص از زمان برای کار در فضا شروع کنید و سعی کنید تا آنجا که ممکن است اعضای خانواده را در آن بگنجانید. شما نمی خواهید در مورد اینکه اقلام چه چیزهایی باقی می مانند و چه مواردی تصمیم می گیرند تصمیم خود را به تأخیر بیندازید ، بنابراین می خواهید همه افراد حاضر در این امر حضور داشته باشند.

 

آخر هفته قطعاً بهترین نتیجه را دارد بنابراین می توانید به خود زمان کافی برای اتمام پروژه اختصاص دهید ، اما گاهی اوقات فقط باید وقت را در هر کجا که می توانید پیدا کنید. اگر بلوک های کوچکتر از زمان را انجام می دهید ، پروژه ها یا مناطق کوچکتر را برای کار انتخاب کنید. همچنین اگر هوا خشک باشد بسیار راحت تر است ، بنابراین می توانید از حیاط یا جاده خود برای مرتب کردن آنچه که نیاز دارید و آنچه که ندارید استفاده کنید.

 

برای اینکه واقعاً بتوانید سر و صدا کنید و پاکسازی کنید ، در حالت ایده آل باید همه چیز را از فضا خارج کنید. این به شما یک تصویر واقعی از همه چیزهایی که شما دارید {و نیازی به آنها ندارید!} می دهد و برای تمیزکاری خوب گاراژ واقعا لازم است. شما اغلب می توانید شگفتی های جالبی را در کمین همه این موارد پیدا کنید!

 

اگر رسیدگی به کل فضا برای شما بسیار طاقت فرسا است {یا نمی توانید زمان کافی را پیدا کنید) ، می توانید آن را به صورت چند بخشی انجام دهید. اگرچه نوبت به سازماندهی مجدد همه چیز می رسد کمی پیچیده می شود ، بنابراین در پایان ممکن است مجبور شوید برخی از حقه بازی ها را انجام دهید. در هر صورت ، فقط شروع کنید! هر کاری که می کنید بهتر از هیچ چیز است!

 

فضای گاراژ سازمان یافته برای تجهیزات حیاط با استفاده از قلاب های دیواری.

 

برنامه رژیم غذایی خانگی

اگر با رژیم غذایی The Househouse Organization رژیم غذایی آشنایی ندارید ، اساساً این یک برنامه یک ساله است که باید روی شستشوی کامل ، تمیز کردن عمیق و نظم بخشیدن به هر فضایی در خانه کار کنید. هر ماه ما در یک اتاق متفاوت کار می کنیم. بعضی از فضاها ممکن است به زمان زیادی نیاز داشته باشند و بعضی دیگر راحت تر خواهند بود. فقط با سرعت خودتان کار کنید ، آنچه را که می توانید انجام دهید و در صورت تمایل ، برنامه را متناسب کنید و آن را برای شما مناسب سازد. نکته اصلی این است که فقط شروع به کار کنید!

 

در ابتدای هر ماه ، من یک مجموعه رایگان قابل چاپ برای ماه شامل لیست کارها ، لیست کارهای خالی را برای شما ارسال می کنم تا کارهای خود را اضافه کنید ، یک تقویم و یک برگه یادداشت. من توصیه می کنم که این موارد را چاپ کرده و در مرباخوری برای مراجعه مکرر قرار دهید. حتی ممکن است بخواهید دو نسخه از برگه کار را چاپ کنید تا بتوانید یکی را روی یخچال یا محل قابل مشاهده دیگر خانه خود آویزان کنید. در مورد نحوه استفاده از آنها می توانید کمی بیشتر بخوانید.

 

من همچنین همیشه برخی از آموزشها و نکات مفید را برای کمک به شما در انجام تکالیف خود ارسال می کنم. حتماً این پست را پین یا نشانه گذاری کنید تا بتوانید قبل از شروع این موارد را بخوانید. من در طول ماه آنها را با هر تغییری که ایجاد کرده ام به روز می کنم و مطمئناً هنگام کار روی موارد جدید به شما اطلاع خواهم داد. اگر س questionsال یا ایده خاصی دارید که برای انجام کارها و پیگیری شما مفید است ، برای من نظر بگذارید یا برایم ایمیل کنید. من بشدت دلم میخواهد که از شما خبری داشته باشم!

 

ژوئیه برای انجام لیست

در اینجا وظایفی وجود دارد که من این ماه در گاراژ خود با آنها کنار خواهم آمد. با خالی کردن فضا حتماً به همه چیز تمیز کردن خوب دهید. می توانید لیست را مانند شکل زیر چاپ کنید یا یک لیست خالی را چاپ کنید و لیست خود را برای انجام کارهای خود سفارشی کنید.

 

 

 

وظایف سازماندهی گاراژ را در اینجا بارگیری کنید

وظایف گاراژ خالی را در اینجا بارگیری کنید

 

تقویم جولای

من همیشه دوست دارم در کارهایم برای ماه برنامه ریزی کنم تا به خودم مقداری پاسخگو باشم. برنامه ماهانه خود را {واقع بینانه!} تنظیم کنید و به آن پایبند باشید! بعضی از افراد دوست دارند هر روز كمی انجام دهند و دیگران دوست دارند یك بار در هفته مدت زمان طولانی تری را مسدود كنند {یا حتی همه آنها را در یك روز طولانی انجام دهند!}. هر کاری که برای برنامه زمانی و شخصیتی شما مناسب است ، انجام دهید. فقط آن را بنویسید پایین! 🙂

 

یادداشت های ژوئیه

من از این بخش برای نوشتن مشاغل یا پروژه های کوچک که مایلم در فضا انجام دهم و همچنین موارد خاصی که مایلم خریداری کنم {یا فعلاً یا در آینده} استفاده می کنم. ممکن است بخواهید دو برگ چاپ کنید - یکی برای کارهایی که دوست دارید در این ماه انجام دهید و یک ورق دیگر برای پروژه های آینده.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 417
  • بازدید سال : 1,383
  • بازدید کلی : 7,444