loading...
ashpazkhanemodern
ashpazkhanemodern بازدید : 17 یکشنبه 30 شهریور 1399 نظرات (0)

 

 

خطرات افتتاح یک فروشگاه ساندویچ بدون تجربه

ریسک بخشی از افتتاح هر تجارت جدید است. شما ممکن است دستمزد منظم خود را رها کنید ، تمام پس انداز خود را سرمایه گذاری کنید و مطمئناً با تمام وقت آزاد خود خداحافظی خواهید کرد. اما راه اندازی یک فروشگاه ساندویچ با خطرات اضافی خاص صنعت خدمات غذایی همراه است. شما باید بتوانید مقررات بهداشت و ایمنی را رعایت کنید و تا زمانی که موارد زیر را ایجاد نکنید ، پول کافی برای تحمل آن را داشته باشید.

 

 

خطرات راه اندازی رستوران

مدت هاست گفته می شود که رستوران های جدید در اولین سالی که افتتاح شده اند 90 درصد خرابی دارند. با این حال ، در دو سال گذشته ، این رقم به چالش کشیده شده است. برخی منابع تخمین می زنند که میزان خرابی رستوران های جدید مشابه انواع دیگر مشاغل جدید است.

 

صرف نظر از این ، اجازه ندهید اعداد شما را پایین بیاورند. برای هر خطری راهی برای کاهش آن وجود دارد. فقط بدانید که بزرگترین خطر از همه کارها این است که وارد هر کسب و کار جدیدی شوید که هیچ تجربه ای ندارد. قبل از افتتاح ساندویچ فروشی شخصی ، عاقلانه است که در یک ساندویچ فروشی کار کنید.

 

 

آموزش در مقابل تجربه

حتی اگر مدرک مدیریت صنایع غذایی نیز دارید ، هیچ تجربه عملی جایگزین نخواهد شد. بهترین راه برای یادگیری نحوه راه اندازی فروشگاه ساندویچ فروشی کار در یک فروشگاه است. یکی را انتخاب کنید که شبیه نوع ساندویچ فروشی باشد که می خواهید افتتاح کنید.

 

اگر قبلاً شغل تمام وقت داشته اید ، ممکن است مجبور شوید عصرها و تعطیلات آخر هفته کار کنید. اما این روش خوبی برای داشتن مشاغل شخصی شما است. هر صاحب مشاغل به شما خواهد گفت که شما هرگز سخت تر از زمانی که برای خود کار می کنید کار نخواهید کرد.

دانش خطر را کاهش می دهد

هرچه بیشتر از آنچه درگیر آن هستید آگاهی داشته باشید - برای رسیدگی به مشکلات و چالش ها مجهزتر خواهید بود. مشاغل به انواع دلایل شکست می خورند ، اما یکی از دلایل رایج آن عدم درک اصول اساسی تجارت است.

 

کمبود دانش فنی در تجارت می تواند منجر به برنامه ریزی ضعیف و همچنین مدیریت مالی نامناسب شود. رفع شد؟ برخی از کلاسهای کالج جامعه را شرکت کنید ، و هر آنچه در مورد افتتاح مشاغل شخصی خود می توانید بخوانید. به دنبال نشریاتی باشید که تمرکز خود را روی استارتاپ های رستوران دارند و با صاحبان مشاغل کوچک دیگر صحبت می کنند.

 

اگر می توانید شخصی را پیدا کنید که صاحب یک فروشگاه ساندویچ موفق باشد و مایل به راهنمایی شما باشد - این حتی بهتر است. اما ممکن است انجام این کار دشوار باشد ، زیرا بیشتر صاحبان مشاغل افراد فوق العاده شلوغی هستند. بعلاوه ، آنها ممکن است علاقه ای به آرایش شخصی نداشته باشند که با او رقابت کند.

 

فروشگاه ساندویچ موجود را بخرید

یکی از راه های کاهش خطر خرید ساندویچ فروشی موجود است که در حال حاضر عملکرد خوبی دارد. یک ساندویچ فروشی خوب اداره شده دارای کارمندان باتجربه ، مدیریت خوب و مشتری مداوم خواهد بود.

 

در حالی که این روش شانس موفقیت شما را بسیار افزایش می دهد ، اما صرف هزینه می شود. اگر درآمد بالایی از خود ندارید ، باید به دنبال سرمایه گذاران باشید و یا وام بگیرید

حق رای دادن فروشگاه ساندویچ را بخرید

خرید حق رای دادن روش دیگری برای کاهش خطر است. و بسیار اتفاق می افتد که یک حق رای دادن ساندویچ محبوب یکی از ارزانترین قیمتها برای ورود به آن است. هزینه حق رای دادن Subway فقط 15000 دلار است در حالی که هزینه 45000 دلار McDonald. علاوه بر هزینه حق رای دادن ، هزینه های راه اندازی نیز خواهید داشت.

 

هزینه های راه اندازی Subway از حدود 106000 دلار تا حدود 395،000 دلار است. برای مقایسه ، هزینه های راه اندازی مک دونالد به راحتی می تواند به میلیون ها دلار برسد. با حق رای دادن ، شما قبلاً نام خود را شناسایی کرده اید ، که در صنعت خدمات غذایی بسیار چشمگیر است.

 

هنگام خرید حق رای دادن ، حق استفاده از یک مدل تجاری آزمایش شده و اثبات شده را خریداری می کنید. نقطه ضعف حق رای دادن این است که شما کنترل زیادی را کنار می گذارید. نحوه تبلیغات ، مواد اولیه مورد استفاده و ساندویچ ها را با هزینه های مختلف تنظیم می کنید.

 

از همه منابع موجود استفاده کنید

هرچه بیشتر برای کاهش خطرات راه اندازی رستوران کار کنید ، شانس موفقیت شما بیشتر است. برای یادگیری هر چه بیشتر از هر منبعی که می توانید در اختیار داشته باشید استفاده کنید. با اداره مشاغل کوچک ، کالج های محلی و دیگر صاحبان مشاغل کوچک ارتباط برقرار کنید.

 

اگر می دانید خطرات چیست ، می توانید راه هایی برای مدیریت آنها پیدا کنید. بزرگترین خطر بدون تجربه بودن است. همچنین یکی از آسانترین موارد برای رفع آن است.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 433
  • بازدید سال : 1,399
  • بازدید کلی : 7,460