loading...
ashpazkhanemodern
ashpazkhanemodern بازدید : 18 جمعه 07 آذر 1399 نظرات (0)

تمیز کردن یک اتاق خواب نامرتب کاری دشوار به نظر می رسد ، اما اگر یک برنامه ساده تهیه کنید ، می توانید به طور کامل و در زمان ثبت نظافت را تمیز کنید. اتاق خواب و زمان مورد نیاز برای واقعاً درگیر شدن در این روند را ارزیابی کنید. اگر به خوبی نقشه برداری کنید ، می توانید کارهای زیادی را در مدت زمان کوتاه انجام دهید!

 

در اینجا یک نقشه راه اصلی تمیز کردن سرعت برای شروع کار معمول با دنده بالا آورده شده است:

ابتدا کیسه زباله را بیاورید و سطل زباله را در اطراف اتاق بردارید. دور ریختن زباله اطمینان می دهد که هنگام ریختن نظافت از ریختن و یا کثیف شدن ملحفه جلوگیری می کنید.

بعد ، از تخت مراقبت کنید. یک تخت بدون سر و صدا با یک پتو صاف و بالشهای مرتب صدا برای کل اتاق ایجاد می کند. اگر وقت دارید ورق ها را عوض کنید ، ابتدا این کار را انجام دهید. در غیر این صورت ، پتو را روی تکه ای از کف تکان دهید تا تازه شود و سپس تخت را مرتب کنید. یک تختخواب مرتب همچنین می تواند وسایلی مانند قاب عکس یا کتاب را در خود جای دهد ، جایی که می توانید آنها را مرتب مرتب کنید و پس از تمیز کردن به راحتی آنها را دوباره قرار دهید.

سر و صدا را در جای خود قرار دهید. وسایل کمد شب را صاف و صاف کنید ، مانند لامپ ها و دستگیره ها ، وسایل آشپزخانه را به جای مناسب خود برگردانید. لباس ها را درون سطل خشکشویی بگذارید ، یا در کمد خود توده ای درست کنید تا بعداً جمع شود. اگر وسایلی از اتاقهای دیگر در اطراف دارید ، یک دسته مرتب سازی را شروع کنید که بعداً می توانید آن را بردارید و با آنها کنار بیایید. ما می خواهیم اتاق خواب تمیز باشد و به بازی "کجا می رود؟" تبدیل نشود.

مبلمان را با دستمال مرطوب گرد و غبار میکروفیبر پاک کنید. وقتی عجله دارید چه کسی به اسپری پولیش و پارچه احتیاج دارد! پارچه های میکروفیبر از قبل برش خورده و تا شده برای گرد و غبار مبلمان ، تلویزیون ، قفسه های کتاب و قاب عکس بسیار مناسب است.

زمین را جارو برقی یا جارو کنید. این یک مرحله اساسی است ، زیرا گرد و غبار و خرده ریزهای زیادی در اینجا مستقر می شوند. دویدن سریع در اطراف اتاق موثر خواهد بود. اگر وقت بیشتری دارید ، به چرخش دوم بروید.

برای سازگاری ، از گوشه ای از اتاق شروع کنید و دور آن را در یک جهت بچرخانید. اگر بی هدف به اطراف حرکت کنید ، می توانید تمرکز خود را از دست بدهید. همچنین ، سعی کنید به جای اینکه چندین کار را همزمان انجام دهید ، به یک کار روزانه حمله کنید. اگر وقت ندارید که پرده های خود را جارو برقی یا گردگیری کنید و به هر حال تلاش کنید ، کار را به خوبی به اتمام نمی رسانید.

راه هایی برای سرگرمی کردن اتاق شما

 

شکی نیست که خلاص شدن از گرد و غبار و سطل زباله و ملافه های تخت و طراوت و پارچه برای سلامتی بدن شما ضروری است. همچنین برای حفظ رفاه خانه شما ضروری است. آیا واقعاً می توان نظافت اتاق خود را سرگرم کننده کرد؟ این نکات را دنبال کنید و قبل از اینکه بدانید یک اتاق تمیز خواهید داشت.

 

خودتان را به حرکت در آورید (بیشتر) - برای ادامه حرکت بدن و مغز خود ، موسیقی را با نشاط پخش کنید. آهنگی با سرعت بالا به بلند شدن پا کمک می کند ، و ضرب آهنگ ثابت وظیفه شما را متمرکز می کند. ممکن است تعجب کنید که وقتی در کنار ستاره پاپ مورد علاقه خود آواز می خوانید ، با چه سرعتی می توانید یک اتاق را تمیز کنید! پاداش اضافه شده: ورزش بدون رفتن به ورزشگاه!

خودتان را به چالش بکشید - اگر فردی هستید که یک رقابت خوب را دوست دارید ، سعی کنید یک چالش تمیزکاری ایجاد کنید. آیا می توانید در کمتر از پنج دقیقه کف را وکیوم کنید؟ آیا در مدت زمان کمتری از تبلیغات تبلیغاتی در تلویزیون ورق را تغییر دادید؟ با دادن موانع کوچک به خود ، می توانید کل کار خود را در مدت زمان شگفت آور کوتاهی انجام دهید.

به خودتان پاداش دهید - از چیزی که دوست دارید مثل یک فنجان قهوه یا تماشای واقعیت شو مورد علاقه خود به عنوان انگیزه برای انجام کار استفاده کنید. به هر حال ممکن است شما این نمایش را تماشا کنید ، اما آیا وقتی از قبل وظیفه خود را انجام داده اید رضایت بیشتری ندارید؟

بچه های خود را درگیر کنید - ممکن است به نظر ضد عادی برسد ، اما تمیز کردن با بچه ها به شما کمک می کند بعضی از کارها را از شما دور کند و همچنین باعث ایجاد زمان پیوند غیر منتظره می شود. کودکان کوچکتر از کمک به خود احساس غرور می کنند و بچه های بزرگتر می توانند ریاضیات را تمرین کنند (با محاسبه مدت زمان تا شدن یک بالش) و علم یاد بگیرند (به هر حال گرد و غبار به کجا می رود؟)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 266
  • بازدید سال : 1,232
  • بازدید کلی : 7,293