loading...
ashpazkhanemodern
ashpazkhanemodern بازدید : 17 یکشنبه 23 آذر 1399 نظرات (0)

نکات نظافت منزل

کف کاشی ها را تمیز کنید

سفید کننده اکسیژن غیر سمی است ، بخارات سختی تولید نمی کند و از نظر رنگی و از نظر پارچه ایمن است. بدون پاک کردن یا حداقل پاک کردن ، تمام لکه های غذا و چربی را از بین می برد. یونهای اکسیژن موجود در محلول به مولکولهای لکه حمله کرده و آنها را به قطعاتی تقسیم می کنند که با تلاش کم شستشو می شوند. برای تمیز کردن کاشی های کف ، تمام آنچه شما باید انجام دهید این است که هر ماده سفید کننده اکسیژن با کیفیت بالا را با آب گرم مخلوط کنید و آن را هم بزنید تا حل شود. مرحله بعدی ریختن محلول بر روی کاشی کف است تا خطوط دوغاب با محلول غرق شوند گویی که یک لیوان آب ریخته اید. بهتر است محلول سفید کننده اکسیژن را روی دوغاب خشک قرار دهید تا محلول به صورت عمیق خیس بخورد. اجازه دهید محلول حداقل به مدت 15 دقیقه روی دوغاب بماند تا سفید کننده اکسیژن به تنهایی کار کند. اگر کاملاً درون دوغاب قرار گرفت ، محلول بیشتری به آن اضافه کنید و مطمئن شوید که همیشه مقدار زیادی مایع تمیز کننده روی دوغاب وجود دارد.

 

سازندگان گرد و غبار را پاک کنید

هرگز سعی نکنید گرد و غبار و آوار را پاک کنید. اگر قطعات بزرگ سنگ تراشی ، گچ و سایر مصالح ساختمانی وجود داشته باشد ، شما چاره ای ندارید که این کار را برای از بین بردن آن انجام دهید. هنگام انجام این کار اطمینان حاصل کنید که با باز کردن تمام پنجره ها و درهای موجود ، جریان هوای زیادی از طریق آن تولید می شود. پس از انجام این کار برای چندین ساعت سعی نکنید تمیز کردن نهایی را انجام دهید.

 

قبل از اقدام به این روش اجازه دهید تمام گرد و غبار بریزد. جارو کردن به راحتی مقادیر زیادی گرد و غبار را به هوا می ریزد و سپس به تدریج در هر سطح موجود از سقف تا کف رسوب می کند.

 

گرد و غبار را همیشه از تمام سطوح مانند آستانه ها و دامن ها ، در اطراف قاب پنجره ها و قاب درها با استفاده از اتصالات کوچکی که به همراه خلا تهیه می شوند ، وکیوم کنید. جاروبرقی های ایستاده مجهز به اتصال طولانی شلنگ برای این موارد ایده آل نیستند زیرا احتمالاً از نردبان های پله ای برای رسیدن و جاروبرقی به نقاط بالاتر در اتاق استفاده خواهد شد.

 

پس از جاروكشی كامل تمام سطوح از جمله سطوح عمودی كه احتمالاً گرد و غبار در آنها جمع می شود ، باید با یك پارچه مرطوب از بین برد. اگر علائم و لکه هایی ظاهر شده اند ، توصیه می شود این روش را با استفاده از یک پاک کننده جهانی انجام دهید.

 

با توجه به کفپوش ، فرشها باید کاملاً جاروبرقی شوند ، اما اگر کفپوش سخت است پس از جاروبرقی باید از خشک کن اسکرابر استفاده کرد. فقط با دست زدن فقط گرد و غبار پاک نمی شود. با شستشو فقط گرد و غبار را خیس می کند و آن را به اطراف پخش می کند تا به صورت رگه های "گل آلود" خشک شود.

 

از بین بردن موم شمع

برای ریختن موم روی فرشها و تودوزی ها ، یک کیسه کاغذی قهوه ای رنگ روی موم خشک قرار داده و اتوی داغ را روی آن قرار دهید. کیسه موم داغ را جذب خواهد کرد. موم خشک شده در کف چوب را می توان با نرم کردن موم با سشوار ، سپس با دستمال کاغذی از بین برد. محلول را با ترکیبی از سرکه و آب بشویید.

 

تمیز کردن کوتاه پرده ها

برای تمیز کردن مینی پرده ها ، دستان خود را داخل یک جوراب قرار دهید. یک دست خود را در سطل آب گرم و صابونی آغشته کرده و پرده ها را بین دو دست بگیرید. آنقدر جلو و عقب بمالید تا تمام سطح را تمیز کنید. سپس طرفین را معکوس کنید تا جوراب خشک پرده ها را خشک کند. مینی پرده ها را با ورق های نرم کننده پارچه ای مرطوب پاک کنید تا استاتیک گرد و غبار را از بین ببرد.

 

از بین بردن موهای حیوانات خانگی از مبلمان

در اینجا نکته ای برای تمیز کردن موهای حیوانات خانگی از مبلمان وجود دارد. این واقعا کار می کند و شما مجبور نیستید جارو برقی را بیرون بیاورید. فقط یک دستکش لاستیکی مرطوب بپوشید و روی مبل و بالش ها را بکشید. این روش با جمع شدن موها در کنار هم ، موها را از بین می برد و سپس می توانید آنها را به راحتی بلند کنید. باور نمی کنید که چقدر موثر است.

 

تمیز کردن پنجره

برای کارهای تمیز کردن پنجره های خارج از منزل بسیار سخت ، از مقداری مایع ظرف در یک سطل آب استفاده کنید. پنجره ها را با محلول مایع ظرف و پارچه های تمیز کننده میکرو فیبر تمیز کنید. پنجره ها را با پارچه تمیز کننده تری یا پنبه خشک کنید.

 

خانه خود را تازه کنید

برای شاداب کردن خانه در حین تمیز کردن ، دو گلدان پنبه ای برداشته و چند قطره روغن اساسی روی آنها بریزید ، سپس آنها را درون کیسه خلا vac خود بریزید. خانه شما مملو از رایحه های دلپذیر رایحه درمانی خواهد شد. این نکات را در مورد روشهای دیگر استفاده از روغنهای اساسی در خانه بررسی کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 74
  • بازدید ماه : 276
  • بازدید سال : 1,242
  • بازدید کلی : 7,303