loading...
ashpazkhanemodern
ashpazkhanemodern بازدید : 28 سه شنبه 21 مرداد 1399 نظرات (0)

 

باید اعتراف کنم ، من یک آشغال لوازم آشپزخانه هستم. من قربانی همه چیز هستم ، از بخاری های پوسته تاکو گرفته تا تابه های بالای پخت.

از آنجایی که من به بازنشستگی زودهنگام متعهد شده ام ، موفق شده ام عادت اسباب بازی ها را لگدمال کنم و وسایل آشپزخانه ام را به موارد ضروری برسانم ... خوب ، ابزارهای ضروری به علاوه چند مورد اضافی که احساس می کنم ارزش کافی برای نگه داشتن آن دارند.

 

 

 

1. پردازنده مواد غذایی

اولین وسیله مطلوب آشپزخانه من مطلق یک پردازنده مواد غذایی با دیسک ها / تیغه های قابل تعویض است. این مورد به تنهایی می تواند بهترین دوست آشپز محسوب شود. با استفاده از آن ، شما می توانید پنیر بلوک یا برش چوب خرد شده را خرد کنید (هر دوی آنها بسیار ارزان تر از خرید پنیر از قبل خرد شده یا فلفلون از قبل خرد شده).

 

همچنین می توانید از آن برای تهیه سس مایونز ، کره بادام زمینی یا خامه سفید استفاده کنید ، همچنین هر تعداد سبزیجات را به هیچ وجه صاف نکنید یا خرد کنید.

 

پردازنده های مواد غذایی وسایل فوق العاده ای برای تهیه پیت ها و غوطه وری هستند و مخلوط یکنواختی به سبک دلپذیر و خامه ای را ایجاد می کنند. در چند دقیقه hummus یا guacamole بسیار جذاب درست کنید ، وقتی که اشتهای تخم مرغ های شیطان گواکامول ما را تهیه می کنید ، عالی است! تمیز کردن آنها آسان است ، و نتایج آن نسبت به خرید غذاهای فروشگاهی قبل از ظرافت و فروشگاه های مواد غذایی برتر است.

 

پردازنده های مواد غذایی یک ابزار ضروری آشپزخانه هستند که باعث صرفه جویی در وقت شما می شوند و به محض شروع استفاده از آن ، مصرف بیشتر و بیشتری را برای صرفه جویی در وقت در آشپزی خود کشف خواهید کرد.

 

 

شما یک مدل خوب و محکم می خواهید که در طی سالیان طولانی مقاومت سنگین را تحمل کند. برندی که من اکیداً توصیه می کنم Cuisinart است. یک جایگزین مناسب برای یکی از این ماشین ها برای برش ، یک ماندولین است ، ابزار دیگری که در واقع در صورت آماده سازی مقادیر کمتری مواد غذایی ، چند کار را کمی بهتر یا سریعتر انجام می دهید.

 

2. کوک آرام

وسایل آشپزخانه مورد نیاز بعدی من یک اجاق گاز آهسته است که به عنوان یک کله پاچه نیز شناخته می شود. گذشته از صرفه جویی در مصرف انرژی از استفاده از اجاق گاز آهسته در مقابل اجاق گاز برای پخت و پز کباب ، این زیبایی کمی یک روش عالی برای استفاده از گوشت و سبزیجات مانده است - فقط آنها را با مقداری آبگوشت بریزید ، بگذارید تمام روز طبخ شود و شما. سوپ کردم!

همچنین ساده ترین راه طبخ مرغ برای آن دسته از شیرینی های گوشتی یا گلدان هایی است که خواهان مرغ پخته شده هستند - و در همان زمان آبگوشت مرغ خود را تهیه کنید! فقط مرغ را چاشنی بزنید ، یک پیاز پوست کنده شده را درون حفره ریخته ، 2-4 فنجان آب اضافه کنید و آن را برای 8-10 ساعت کم بپزید.

 

یک قوطی را در یک کاسه قرار دهید (که حجم کافی برای نگه داشتن مقدار مایع در قابلمه دارد) و به آرامی محتویات آن را از داخل قابلمه در ظرف را بریزید. گلدان را با دقت بلند کرده و بگذارید آب آن تخلیه شود ، سپس آن را در یک کاسه بزرگ و خالی یا روی برخی حوله های کاغذی قرار دهید (زیرا کمی مایع بیشتر به تخلیه خود ادامه خواهد داد) تا مرغ شما خنک شود تا بتوانید به راحتی آن را حل کنید.

 

گوشت کاملاً از استخوان خارج می شود ، پوست آن به راحتی از بین می رود ، و برای چندین دستور العمل ، و همچنین چندین فنجان آبگوشت خانگی ، مرغ های پخته شده خواهید داشت. می توانید قبل از استفاده آبگوشت را در یخچال قرار دهید و به راحتی چربی را از بالا چربی بزنید تا حتی سالم تر شود.

 

بسیاری از ظروف قابلمه گلدان از سوپ گرفته تا لوبیا می توانند چندین وعده غذایی فراهم کنند: فقط مواد باقی مانده را برای گرم کردن در بالای اجاق گاز یا مایکروویو برای هفته های بعدی یخ بزنید!

 

نکته مهم دیگر در مورد پخت و پز گلدان ، این است که به راحتی می توانید در یک برنامه خانوادگی شلوغ ، جایی که اعضای مختلف خانواده گاهی اوقات نیاز به غذا خوردن در زمان های مختلف است. با استفاده از این روش ساده پخت و پز ، هر یک از آنها می توانند غذای گرم بخورند بدون اینکه شما را مجبور به تلاش برای پخت و پز چند بار کند.

می توانید یک گلدان یا اجاق گاز آهسته را با قیمت اولیه حدود 20 دلار تهیه کنید و با قیمت مناسب زیر 50 دلار ، یک غذای واقعی پیدا کنید ، اگرچه من پیشنهاد می کنم کمی بیشتر هزینه کنید. در تصویر بالا Cuisinart MSC-600 3-In-1 Cook Central 6-Quart Mult-Cooker را در نظر بگیرید ، زیرا به شما امکان می دهد آشپز ، قهوه ای و بخار را با یک دستگاه آهسته کند و احتمالاً سال ها دوام خواهد داشت.

 

اگر از قبل قابلمه کوزه ای دارید ، استفاده از آن را شروع کنید! شما متحیر خواهید شد که چقدر وقت و هزینه این ابزار ارزشمند موجب صرفه جویی در شما می شود!

 

3. COOKER برنج

یکی دیگر از وسایل آشپزخانه من و یکی از آنها که بیشترین مقاومت را در مورد آشپزهای دیگر می کنم چون به نظر عجیب و غریب یا غیر ضروری است ، یک پلوپز برقی است.

 

برنج جزء اصلی شیرینی های خانگی آشپز است و احتمالاً اغلب از آن استفاده می شود. این gizmo بهترین و کارآمدترین روش برای پخت برنج شما - چه قهوه ای سفیده یا (ترجیح من) - به کمال مطلق هر زمان است.

 

به تعداد دفعاتی فکر کنید که برنج شما بیش از حد پخته شده باشد ، یا خیلی طولانی آن را بپزید یا سوزانده شود ، یا بدون مایعات کافی خشک شود ، یا فضای سوزاندن آن را با ارزش بدست آورید ، بنابراین باید منتظر باشید تا قسمت دیگری از غذای خود را بپزید. اجاق گاز برنج هر یک از این موانع را برطرف می کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 63
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 108
  • بازدید ماه : 469
  • بازدید سال : 1,435
  • بازدید کلی : 7,496