loading...
ashpazkhanemodern
ashpazkhanemodern بازدید : 19 دوشنبه 20 مرداد 1399 نظرات (0)


من نمی توانستم بدون اجاق مایکروویو زندگی کنم. در حالی که مایکروویو به هیچ وجه یک لوازم خانگی ضروری نیست ، مطمئناً زندگی را بسیار آسان تر می کند - درست است؟ البته من هستم. و من تنها کسی نیستم که فکر می کند تحقیقات Canstar Blue که در سال 2013 انجام شد نشان می دهد که 96٪ از خانواده های استرالیا حداقل یک مایکروویو دارند!

 

مایکروویو ها اکثر مردم "برای رفتن" به سمت گرمازدگی باقیمانده هستند. با این حال ، اگر شما فقط از مایکروویو خود برای گرم کردن باقیمانده استفاده می کنید ، از تمام توان خود استفاده نمی کنید. و اگر شما یک مایکروویو ندارید ، یک لوازم خانگی بسیار مفید و مفید را از دست نمی دهید.

 

امروز 8 مورد برتر از اجاق مایکروویو را ذکر می کنم. امیدوارم بعد از خواندن این پست ، به روزرسانی کنید یا اجاق مایکروویو جدید را تهیه کنید.

 

1. گرم کردن غذا

شماره یک استفاده از اجاق مایکروویو تا حد زیادی گرم کردن غذا است. اجاق مایکروویو در گرم کردن غذا بسیار کارآمد است ، مواد مغذی ضروری را حفظ می کند و باعث نمی شود غذای غلیظ شود. در حقیقت ، مایکروویوها در گرم کردن هر نوع غذا بسیار عالی عمل می کنند.

 

2. آشپزی

در حالی که معمولاً بیشتر افراد آشپزخانه و اجاق گازهای خود را برای پخت و پز در نظر می گیرند ، در واقع می توانید غذاهای زیادی را در اجاق های مایکروویو خود میل کنید. اجاق های مایکروویو چند منظوره در پرت ، مانند مواردی که ما در مرکز خانه تخفیف راس ارائه می دهیم ، می تواند برای پخت و پز ، کباب کردن ، برشته کردن ، خنک کردن ، جوش و جوشاندن مواد غذایی مورد استفاده قرار گیرد. تطبیق پذیری اجاق مایکروویو به شما امکان می دهد همه این کارها را انجام دهید بدون نیاز به وسایل آشپزخانه جداگانه.

 

3. وسایل آشپزخانه را ضد عفونی کنید

احتمالاً آن را نمی دانید ، اما اجاق های مایکروویو می توانند به ضد عفونی کردن وسایل آشپزخانه مانند تخته های برش پلاستیکی و اسفنج ها کمک کنند. فقط کافی است اسفنج ها و تخته های برش را در مقداری آب لیمو خیس کنید و آنها را برای یک دقیقه در مایکروویو گرم کنید. این کار هم باعث ضد عفونی شدن و هم از بین رفتن وسایل آشپزخانه شما خواهد شد.

 

4- تهیه آب میوه ترش مرکبات

نکته عالی دیگری که می توانید با مایکروویو انجام دهید تهیه آب میوه مرکبات آبدارتر است. بنابراین ، دفعه دیگر که لیمو یا پرتقالی را از یخچال خود بیرون می آورید ، فوراً آن را آب نکنید. میوه را فقط 20 ثانیه در مایکروویو قرار دهید ، و می توانید آب بیشتری از آن را بیرون بیاورید!

 

5- گرم کردن محصولات زیبایی

برخی از محصولات زیبایی فقط در صورت گرم شدن قبل از استفاده ، روی پوست بسیار بهتر احساس می شوند. گرچه گرم کردن محصولات زیبایی می تواند در غیر این صورت ناخوشایند باشد ، اجاق مایکروویو کارها را ساده تر و کثیف تر می کند. می توانید از مایکروویو برای گرم کردن ماسک های صورت ، بسته های تهویه روغن داغ و گرم کردن بسته های ژل به راحتی و با اطمینان استفاده کنید.

 

6. سیر بو داده

اگر یک غذای غذایی هستید ، بدون شک عاشق سیر بو داده شده روی بسیاری از غذاهای خود هستید. در حالی که پختن یک پیاز سیر حدود 45 دقیقه طول می کشد ، می توانید این کار را در 8 دقیقه با استفاده از مایکروویو انجام دهید. فقط لامپ سیر خود را فصلی کنید ، آن را با یک بسته بندی پلاستیکی بپوشانید ، آن را کباب کنید و انجام دهید!

 

7. عسل تبلور دهنده

آیا تا به حال با عسل و محکم مبارزه کرده اید؟ من خیلی استفاده کردم تا اینکه به گوگل روی آوردم و فهمیدم که مایکروویو وقتی صحبت از عسل تبلور یافته است ، یک راه حل ایده آل است. فقط کافی است شیشه عسل جامد خود را بگیرید ، درب آن را باز کنید و حدود یک دقیقه آن را مایکروویو کنید. شما هرگز مجبور نیستید دوباره عسل را دور بیندازید!

 

8- اثبات مخمر

اثبات مخمر به طور معمول یک ساعت طول می کشد ، اما می توانید این کار را در 15 دقیقه با استفاده از اجاق مایکروویو انجام دهید. با این حال ، برای انجام این کار ، مایکروویو خود را فقط 15 دقیقه تنظیم نکنید. در عوض ، مایکروویو خود را روی 3 دقیقه تنظیم کرده و سپس بگذارید خمیر به مدت 3 دقیقه بماند. سپس دوباره آن را 3 دقیقه دیگر گرم کنید اما بگذارید 6 دقیقه استراحت کند. این کار باعث افزایش مضاعف خمیر شما می شود.

 

نتیجه:

اجاق مایکروویو یک لوازم آشپزخانه بسیار متنوع است که طیف کاملی از کاربرد را ارائه می دهد. از اجاق های مایکروویو می توان برای گرم کردن و پختن غذا ، ضد عفونی کردن وسایل آشپزخانه ، آب مرکبات مرکبات ، آب گرم تر کردن محصولات زیبایی ، سیر بو داده و عسل تبلور استفاده کرد.

 

و هنگامی که می توانیم بهترین اجاق های مایکروویو در پرت را پیدا کنیم ، بیشتر از ما به مرکز خانه تخفیف راس نگاه نکنید. این که آیا شما به دنبال به روزرسانی اجاق مایکروویو فعلی خود به یک مدل با انرژی کارآمد هستید ، یا در 4 درصد افرادی که قبلاً آن را ندارید ، قرار دارید ، آنچه را که لازم دارید در فروشگاه ما پیدا خواهید کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 261
  • بازدید سال : 1,227
  • بازدید کلی : 7,288