loading...
ashpazkhanemodern
ashpazkhanemodern بازدید : 16 دوشنبه 26 آبان 1399 نظرات (0)

چگونه می توان پیشخوان های آشپزخانه را بدون درهم و برهم نگه داشت

چرا باید شمارنده های خود را بدون سر و صدا حفظ کنم؟

صرف چند دقیقه برای سر و صدا کردن میزهای آشپزخانه ، در طولانی مدت در وقت و انرژی زیادی صرفه جویی خواهید کرد. به علاوه ، بسیار راحت تر می توانید در یک خانه بدون سر و صدا زندگی کنید! پاکسازی کمی آشفتگی از پیشخوان های آشپزخانه می تواند فضا را کاملاً متحول کرده و نظافت و تهیه غذا را بسیار آسان کند. امتحان کنید و ببینید چه تفاوتی می تواند ایجاد کند!

 

شگفت آور است که میزهای میز و سایر سطوح صاف با چه سرعتی می توانند درهم و برهم را جمع کنند. کاغذها ، کلیدها ، اسباب بازی های تصادفی بچه ها و آن شانس و انتهای کمی که شما فقط نمی دانید با چه کاری می توانید به راحتی فضاهای پیشخوان شما را اشغال کنند. نه تنها آشفته به نظر می رسد بلکه آشفته هم به نظر می رسد. همه این شلوغی های اضافی یافتن آنچه شما نیاز دارید را دشوار می کند و فضای کار ارزشمند شما را مسدود می کند.

 

چگونه شمارنده های آشپزخانه خود را بدون سر و صدا حفظ کنیم

آماده پاک کردن این پیشخوان ها هستید؟ در اینجا نحوه نگهداری پیشخوان های خود بدون درهم و برهم کردن وجود دارد ...

 

ذخیره سازی طراحی شده برای موارد غیر آشپزخانه را ایجاد کنید.

اگر به نظر می رسد که هر روز مرتباً سر و صدا از پیشخوانهای خود پاک می کنید ، وقت آن است که کمی بررسی کنید. به آنچه تمایل به جمع شدن دارد نگاهی بیندازید و مکان تعیین شده ای را برای آنها پیدا کنید {یا ایجاد کنید!}. اجازه ندهید که آن دسته از آشغال ها از یک پیشخوان یا میز به جدول دیگر بروند. اگر مهمترین مسئله شما بهم ریختگی کاغذ است ، یک مرکز فرماندهی آشپزخانه یا حتی فقط یک سیستم ساده بایگانی برای ذخیره سریع اوراق مهم تهیه کنید. برای کلیدها ، عینک های آفتابی ، کیف پول و ... یک منطقه قطره کوچک در نزدیکی ورودی خود ایجاد کنید تا حتی مجبور نشوند به پیشخوان ها بیایند. یک جعبه یا سبد کوچک داشته باشید که بتوانید اسباب بازی بچه ها را در آن قرار دهید تا آن را کنار بگذارند. و البته مواردی را که دیگر دوست ندارید ، از آنها استفاده نمی کنید و جای آنها را ندارید ، اهدا کنید.

 

نکات و ایده های عالی برای سازماندهی مرکز فرماندهی آشپزخانه.

 

نکات و ایده های عالی برای سازماندهی مرکز فرماندهی آشپزخانه.

 

ذخیره سازی را به حداکثر برسانید.

به محض اینکه همه فضای آشفته و فضایی را که قرار است در آنجا وجود نداشته باشد پاک کنید ، وقت آن است که نگاهی بیندازید که چگونه می توانید فضای ذخیره سازی خود را برای موارد باقی مانده به حداکثر برسانید. حتماً همه چیزهایی را که نگه دارید ارزیابی کنید تا مطمئن شوید که واقعاً به آنها احتیاج دارند. {در اینجا می توانید بیش از 20 مورد برای شستشوی آشپزخانه خود پیدا کنید}. سعی کنید فقط مواردی را که هر روز از آنها استفاده می کنید در پیشخوان نگه دارید. لوازم کوچک و سایر وسایلی که به صورت هفتگی استفاده می کنید در حالت ایده آل باید در جلوی کابینت ها نگهداری شوند تا به راحتی دسترسی داشته باشید. آن دسته از وسایلی که فقط گاهی اوقات استفاده می کنید {مانند وسایل فصلی} را می توانید در پشت کمدها یا در قفسه های بالاتر نگهداری کنید. شما می توانید ایده های خوبی برای سازماندهی آشپزخانه در اینجا پیدا کنید.

 

برای نگهداری اضافی از میله حوله یا ظروف چسب برای اتصال به داخل کمدهای آشپزخانه استفاده کنید.

 

 

 

از درب های کابینت استفاده کنید.

مکان مورد علاقه من برای اضافه کردن فضای ذخیره سازی داخل درهای کمد است. شگفت آور است که آنها واقعاً چقدر می توانند نگه دارند! می توانید از قلاب های فرمان استفاده کنید ، میله و قلاب های 'S' اضافه کنید ، از سطل های چسب استفاده کنید ، یا وینیل تخته سیاه برای یادداشت ها یا لیست مواد غذایی اضافه کنید. تقریباً در تمام کمدهای آشپزخانه من به شکل شکلی در داخل درب ها نگهداری می شود و من برای تمیز کردن پارچه ها و وسایل قلاب هایی روی درهای کمد سرویس بهداشتی خود دارم. دسترسی به این موارد هنوز بسیار آسان است اما به صورت پنهان پنهان شده است و به درهم و برهمی بصری اضافه نمی شود. فکر می کنم شاید لازم باشد یک پست کامل در این مورد انجام دهم! عزیزم

 

کمد آشپزی سازمان یافته با درب تخته تخته و ادویه های منظم.

 

موارد مشابه CORRAL با هم.

نگه داشتن موارد مشابه با هم در سینی ها به هم ریخته و باعث می شود کمتر آشفته باشند و دسترسی آسان به مواردی که مرتباً استفاده می کنید فراهم می کند. می توانید از هرچیزی که قبلاً در اختیار دارید استفاده کنید - سینی ، پایه کیک ، تخته های برش. سینی ها نه تنها دچار چکه و چکه می شوند ، بلکه پاک کردن مقدار زیادی از وسایل برای تمیز کردن پیشخوان زیر را نیز بسیار آسان می کند.

 

چگونه پیشخوان های خود را بدون درهم و برهم نگه داریم. نکاتی برای ایجاد و نگهداری فضای آشپزخانه در عین حال کاربردی.

 

موارد اضافه شده در عین حال کاربردی را برای اضافه کردن منافع و شخصیت اضافه کنید.

داشتن شمارنده های بدون سر و صدا به این معنی نیست که نمی توانید چیزی روی آنها داشته باشید. افزودن لمس و موارد دلخواه خود همیشه بهترین قسمت است. سعی کنید وسایل ذخیره شده در پیشخوانهای خود را به قسمت 1/3 پیشخوان محدود کنید. با این وجود فضای کافی برای انجام هر کاری برای شما فراهم می شود و باعث می شود همه چیز بهم ریخته باشد. سعی کنید مواردی را انتخاب کنید که زیبا هستند اما همچنان به عملکرد فضای شما اضافه می شوند.

 

چگونه پیشخوان های خود را بدون درهم و برهم نگه داریم. نکاتی برای ایجاد و نگهداری فضای آشپزخانه در عین حال کاربردی.

 

گلهای تازه همیشه مورد علاقه من برای اضافه کردن به آشپزخانه هستند و من از تطبیق گلهایم با محصولات تمیز کردنم لذت برده ام. من فکر می کردم بطری های زنبور عسل زرد خانم میر برای آفتاب تابستان مناسب است! 🙂

 

چگونه پیشخوان های خود را بدون درهم و برهم نگه داریم. نکاتی برای ایجاد و نگهداری فضای آشپزخانه در عین حال کاربردی.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 103
  • بازدید ماه : 464
  • بازدید سال : 1,430
  • بازدید کلی : 7,491