loading...
ashpazkhanemodern
ashpazkhanemodern بازدید : 41 دوشنبه 12 آبان 1399 نظرات (0)

این نکات مربوط به جابجایی ، نگرانی شما در مورد جابجایی مواد شکستنی شما را کاهش می دهد. استفاده از نوع مناسب جعبه هنگام جابجایی مجدد برای بسته بندی چینی ، ظروف شیشه ای و مواد شکستنی می تواند حرکت ایمن این محموله گرانبها را تضمین کند. بله ، هر نوع جعبه زمانی انجام می شود که فقط آنچه شما در اختیار دارید - فقط از مواد بسته بندی بیشتر برای جعبه های نازک تر استفاده کنید. اگر می توانید آنها را تهیه کنید ، جعبه هایی که برای جابجایی ظروف چینی و ظروف ساخته شده بهترین گزینه برای مواد شکستنی است.

 

 

در اینجا چند نکته برای انتخاب مواد بسته بندی آورده شده است:

 

 

بشکه های ظرف ایده آل هستند. آنها از مقوای محکم و ضخیم تر ساخته شده اند تا شوک سفر را جذب کرده و از ظروف شما محافظت کنند. اگرچه این نام از بشکه های چوبی ناشی می شود که برای حمل چین به خارج از کشور مورد استفاده قرار می گرفت ، اما شرکت های متحرک عرضه لوازم مقوایی را به همراه دارند. هزینه آنها کمی بیشتر از جعبه های متحرک معمولی است اما ارزش آن را دارند.

اطمینان حاصل کنید که جعبه ها را به درستی تنظیم کرده و ته آن را به درستی نوار چسب زده اید. فقط از نوار بسته بندی محکم و پهن استفاده کنید و از نوار پوششی یا نوار چسب استفاده نکنید. اسلحه نواری یا اپلیکاتور این کار را آسانتر می کند و با کمی تمرین ، تنظیم آنها را آسان خواهید کرد. تقریباً یک سوم راه را از پایین و طرفین بالا بکشید. نوار اضافی برای محکم کردن انتهای آن و مربع نگه داشتن ظرف هنگام ضبط کردن مورد نیاز است.

برای بسته بندی مواد شکستنی می توانید از کاغذ روزنامه استفاده کنید ، اما در هنگام بسته بندی هر قطعه نیاز به شستشو دارد. کاغذ بسته بندی سفید ترجیح داده می شود و می توان آن را با بسته نرم افزاری از یک خریدار خریداری کرد.

دسته ای از کاغذها را روی میز قرار دهید و کارتن خود را آماده کنید ، آماده شروع بسته بندی هستید.

تمام خانواده را درگیر كنید. کودکان در سن هفت سالگی در صورت آموزش صحیح می توانند حتی در بسته بندی وسایل شکستنی نیز کمک کنند. این زمینه را برای ماجراجویی در حرکت فراهم می کند و احساس کمک و نیاز به آنها می کند.

 

با یک تخت کاغذ نرم در بشکه ظرف خود شروع کنید

اولین چیزی که باید وارد کارتن بسته بندی خود شوید ، بستر نرم کاغذ بسته بندی به محتویات جعبه بالشتک در طول سفر است. کاغذ مچاله شده بهترین کاغذ روزنامه یا کاغذ تاشو نیست. مچاله کردن مزایای بیشتر شوک را برای حرکت فراهم می کند.

 

 

در مورد استفاده از کاغذ خجالتی نباشید - در پایین هر جعبه تقریباً به یک تخت کاغذ شش اینچی نیاز دارید.

 

قرار دادن یک لایه کاغذ در پایین جعبه

ظروف شیشه ای بسته بندی

همیشه بسته بندی کارتن خود را با سنگین ترین و محکمترین ظروف شیشه ای شروع کنید و با ظریف ترین مواد در نیمه بالای جعبه پایان دهید. به عنوان مثال ، سینی های سرو شیشه یا لیوان های سنگین شیشه ای ممکن است لایه های زیرین را تشکیل دهند. نکته مهم در بسته بندی صحیح این است که مواد بسته بندی زیادی در پایین و بالای جعبه و هر قطعه به صورت جداگانه بسته بندی شده باشد تا از بهترین محافظت برخوردار باشد.

ظروف شیشه ای خود را روی دسته کاغذهای بسته بندی بگذارید. با استفاده از یک ورق کاغذ ، مقداری کاغذ را در انتهای باز ظرف قرار دهید. این کار بالشتک سازی بیشتری را فراهم می کند. دو طرف کاغذ را تا کرده و روی آن جمع کنید. وقتی هر قطعه را می چرخانید ، طرفین را بغلتانید و بچرخانید. همیشه هر ظرف را جداگانه بپیچید. برای ظروف کریستالی یا شیشه ای بسیار نازک ، می توانید با تکرار این روش دو برابر بسته بندی کنید.

 

بسته بندی ظروف شیشه ای - رول و تاک

به بسته بندی ظروف شیشه ای و مواد شکستنی در بسته بندی کاغذ با استفاده از همان روش نشان داده شده ادامه دهید. این اطمینان می دهد که هر قسمت از شیشه ها دارای لایه های گسترده ای از کاغذ برای بهترین محافظت هستند. ظروف کریستال یا ظروف شیشه ای ظریف یا ظروف بنیادی با دو بار بسته شدن با تکرار این مرحله با یک ورق کاغذ دیگر ، محافظت بیشتری می کند.

 

هدف ساختن بسته های شسته و رفته نیست ، بلکه اطمینان از محافظت از لایه های کافی کاغذ از ظروف شما است. هرچه کاغذ مچاله شود ، لایه ها بیشتر و محافظت بهتر می شود.

ظروف آشامیدنی را بسته بندی و بسته بندی کنید

برای عینک یا ظروف ساقه از همان سبک بسته بندی استفاده کنید. بسته های بسته بندی شده خود را هنگام اتمام هرکدام ، روی تخت مچاله شده در بشکه یا کارتن ظرف قرار دهید. موارد را کنار هم قرار دهید و کاغذ بسته بندی بیشتری را اضافه کنید که در گوشه ها و کناره های کارتن مورد نیاز است که خطر ضربه بیشتر است. یکی دو ورق دیگر از کاغذهای بسته بندی را بین لایه ها اضافه کنید و وسایل کوچک ظروف شیشه ای را در جایی که جا دارد اجازه دهید.

اگر هنگام قرار دادن آنها در جعبه ، می توانید سر و صدای "لخته" یا مواردی را که در تماس هستند ، بشنوید ، کاغذ بسته بندی کافی برای جلوگیری از شکستگی وجود ندارد. طبق نیاز تنظیم کنید و از استفاده زیاد از کاغذ نترسید.

بشقاب بسته بندی و بسته بندی کنید

همان بسته بندی را برای صفحات دنبال کنید ، کاغذ را بین هر مورد قرار دهید و سپس می توانید آنها را در دسته های کوچک صفحه های همان اندازه در کارتن بسته بندی خود قرار دهید ، در صورت لزوم برای بسته بندی هر دسته ، کاغذ بیشتری اضافه کنید.

 

همیشه بشقابهای بزرگتر و سنگین تر را در قسمت پایین جعبه بسته بندی کنید. برای ظروف مقاوم در برابر شکست مانند صفحات کورل ، می توانید با کاغذ کمتری بین هر کدام بپیچید اما حداقل دو لایه کاغذ بگذارید. کاغذهای چین خورده یا همپوشانی ، بالشتک سازی بیشتری را ایجاد می کند.

 

هنگام بسته بندی ظروف ظروف ، ظروف سنگی یا چینی شکننده تر ، با کاغذ خجالتی نباشید. اگر در حین حمل و نقل خراب شود ، می خواهید از جستجوی قطعه جایگزین جلوگیری کنید. با کاغذ سخاوتمند باشید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 68
  • بازدید ماه : 429
  • بازدید سال : 1,395
  • بازدید کلی : 7,456