loading...
ashpazkhanemodern
ashpazkhanemodern بازدید : 18 سه شنبه 11 آذر 1399 نظرات (0)

 

من مطمئن هستم که همه ما در مورد نظافت سرویس بهداشتی روال خودمان را داریم. من معمولاً از توالت شروع می کنم ، سپس به سمت دوش حرکت می کنم ، سپس به سینک ظرفشویی ، آینه و کف ها می پردازم. در واقع ، اگر بتوانم همه کسانی را که یکجا انجام می دهند تمیز کنم ، احتمالاً احساس مثمر ثمر بودن می کنم! اما فراتر از آن تمیزکاری های هفتگی ، مطمئناً کارهای بیشتری باید انجام دهیم. حمام ها به دلیل ترکیب بی نظیر گرما ، رطوبت و باکتری هایی که در آن جمع می شوند ، در صورت عدم کنترل می توانند کثیف ترین اتاق خانه شوند. اما فقط با چند وسیله اولیه تمیز کردن ، تمیز و سالم نگه داشتن حمام (و وسایلی که در آن ذخیره می کنید) آسان است.

1. اسباب بازی های حمام

اگر اسباب بازی های حمام تمیز نشوند ، می توانند لایه هایی از کف و صابون صابون ایجاد کنند. خیساندن سریع با مقداری سرکه از آن مراقبت خواهد کرد! فقط اسباب بازی های حمام خود را درون یک سطل قرار دهید ، سپس با آب گرم پر کنید و 1 فنجان سرکه سفید اضافه کنید. بگذارید اسباب بازی ها به مدت یک ساعت در آب سرکه خیس بخورند ، سپس آنها را با آب تمیز بشویید و بگذارید قبل از اینکه دوباره ذخیره شوند کاملا خشک شوند.

2. آستر پرده دوش

آستر پرده دوش وینیل شما مورد دیگری است که کپک و کف صابون را به خود جلب می کند. به جای اینکه آستر خود را هنگام یوک شدن تعویض کنید ، آن را در ماشین لباسشویی خود بشویید! آسترهای پرده دوش به راحتی می توانند در شستشو خرد شوند ، اما شما می توانید با پرتاب دو حوله حمام خود در همان بار ، آستر را "کوسن" کنید.

از مواد شوینده معمول لباس خود به همراه 1 فنجان جوش شیرین استفاده کنید. جوش شیرین به شل شدن اسلحه متصل به پرده دوش شما کمک می کند ، و اصطکاک حوله های حمام به شستن آن کمک می کند.

3. لوفا

همچنین می توانید لوفه های حمام و دوش خود را در ماشین لباسشویی خود بشویید. می توانید آنها را در یک چرخه عادی با مواد شوینده طبیعی لباس شویی بشویید. فقط مطمئن شوید که لوفا را به جای استفاده از خشک کن ، خشک کنید تا خشک شود.

4. برس توالت و نگهدارنده برس

من مطمئن هستم که نیازی به بیان این موضوع ندارم که چرا بهتر است هر چند وقت یکبار برس توالت خود را ضد عفونی کنید ، درست است؟ ؛-) شما هر آنچه را که ممکن است به طور تصادفی در توالت افتاده باشد کاملا تمیز و ضد عفونی می کنید ، پس چرا برس توالت فرنگی شما باید متفاوت باشد؟ حدوداً یک بار در ماه ، برس توالت و نگهدارنده برس توالت را در یک سطل پر از آب گرم و چند کلاه سفید کننده خیس کنید. بگذارید حدود نیم ساعت خیس بخورند ، سپس با آب تمیز بشویید.

. درپوش تخلیه

اگر واقعاً موهای بلندی دارید و یا دختران زیادی در خانه خود دارید ، احتمالاً مجبور هستید که وان یا درپوش تخلیه دوش خود را به طور نیمه منظم تمیز کنید. اما برای بقیه ما می تواند به راحتی ذهن ما را بلغزد تا درپوش تخلیه تمیز و تخلیه تخلیه شود.

6. مسیر درب دوش

اگر به جای پرده درب دوش دارید ، مسیر یا قاب درب با گذشت زمان بسیار ناخالص می شود. با ریختن سرکه سفید به داخل مسیر ، تمام اسلحه ها را در آنجا حل کنید. (اگر مسیر شما خیلی سریع تخلیه می شود تا سرکه ای در آن نگه دارد ، قبل از ریختن سرکه ، مسیر را با حوله های کاغذی بکشید. حوله های کاغذی سرکه را جذب می کنند و به کار خود ادامه می دهند.

 

بعد از اینکه اجازه دادید سرکه برای مدتی در مسیر بنشیند ، از یک حوله کاغذی یا یک پارچه میکروفیبر برای پاک کردن هر نوع اسلحه استفاده کنید.

7. برس مو

برس های مو چیزی بیش از موهای شما جمع نمی کنند! روغن ، محصولات مو ، گرد و غبار و پوست مرده می تواند به مرور بر روی برس موهای شما جمع شود. با خیساندن برس های موی خود در ظرف شویی پر از آب گرم و صابون ، هر نوع تجمع روی موهای خود را شل کنید. (من همیشه از سحر استفاده می کنم ، اما هر صابونی برای ظرف کار می کند.) قبل از نگهداری مجدد در کشو یا کابینت ، برس ها را تمیز بشویید و بگذارید تا خشک شوند.

8. اگزوز فن

اگر مدتی است که به هواکش اگزوز حمام خود نگاه نکرده اید ، زمان مناسبی برای انجام این کار است! فن اگزوز شما به حذف رطوبت از هوا کمک می کند ، که یک کار بسیار مهم در یک اتاق کوچک و اغلب مرطوب است. اگر فن خروجی شما از گرد و غبار و آلودگی پوشانده شده باشد ، احتمالاً وظیفه خود را به درستی انجام نمی دهد. بدون از بین بردن رطوبت فن خروجی ، حمام شما به طور بالقوه می تواند محل تولید کپک و کپک باشد. اوه!

تمیز کردن فن اگزوز سرویس بهداشتی در واقع بسیار ساده تر از آن است که در نگاه اول به نظر می رسد. در کمتر از نیم ساعت کار شما تمام خواهد شد ، اما از مزایای سخت کوشی خود برای ماههای آینده لذت خواهید برد.

9. مسواک

مسواک شما ممکن است دندان های شما را تمیز کند ، اما به یک تمیز کردن منظم نیز نیاز دارد. مسواک می تواند کانون گرم میکروب ها و باکتری ها باشد. مسواک خود را با خیساندن در طول شب در یک فنجان آب گرم همراه با 10 قطره روغن ضروری Tea Tree ضد عفونی کنید. این کار را هفته ای یکبار برای دهان تمیزتر و سالم انجام دهید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 284
  • بازدید سال : 1,250
  • بازدید کلی : 7,311