loading...
ashpazkhanemodern
ashpazkhanemodern بازدید : 22 پنجشنبه 03 مهر 1399 نظرات (0)

 

طراحی کابینت آشپزخانه؛ مورد بسیار مهم

شاید یکی از سخت ترین کارهایی که ممکن است با آن ها روبه رو شوید، اسباب کشی و رفتن به یک خانه جدید باشد. البته این حس زمانی که بدانید خانه برای خودتان خواهد آمد، بسیار دلنشین است. در غیر این صورت یک غم بزرگ در دل شما خواهد بود. شاید شما اینطور فکر نمی کنید و یا تصوری از این موضوع را ندارید. ولی فکر کنید پنجره های خانه جدیدی که می روید با پرده های شما سازگاری نداشته و کوتاه و بلند باشد. افرادی که این لحظات را تجربه کرده باشند، کاملا می توانند این موضوع را درک کنند. البته این موضوع تنها به پرده ها ختم نمی شود و موارد گسترده تری را به خود اختصاص داده است که از آن ها می توان به کابینت آشپزخانه ها اشاره کرد.

کابینت ها تاثیر بسیار ویژه ای را بر روی دکوراسیون آشپزخانه دارند و به نوعی می توان گفت که بدون وجود آن ها آشپزخانه به چشم نخواهد آمد. به همین علت شما باید کاری کنید که هیچ مشکلی وجود نداشته باشد. یکی از بهترین راه حل هایی که در پیش روی شما قرار گرفته شده این بوده که نسبت به طراحی کابینت آشپزخانه خود اقدام نمایید که در ادامه به بررسی کاملتر آن خواهیم پرداخت. از این رو تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. 

 

طراحی کابینت آشپزخانه

کابینت های آشپزخانه جزئی جدایی ناپذیر از هر نوع بازسازی آشپزخانه است. طراحی کابینت آشپزخانه شامل همه چیز از چیدمان کابینت شما گرفته تا مواد و روکش هایی است که برای تکمیل ظاهر خود استفاده می کنید.

 

اگر به دنبال بازسازی آشپزخانه خود هستید ، ممکن است بخواهید ایده های طراحی کابینت آشپزخانه را قبل از شروع پروژه خود جستجو کنید.

 

 

الهامات کابینت آشپزخانه 73 عکس

برای ایده های کابینت ، تصاویر آشپزخانه های زیبا را مرور کنید.

 

موارد زیادی وجود دارد که باید هنگام برنامه ریزی کابینت خود به آنها توجه کنید. ابتدا محل قرارگیری کابینت ها را در نظر بگیرید. نقشه های طبقه باز به یک روند معمول تبدیل شده است ، و قرار دادن کابینت های شما نشان می دهد که آیا تصمیم دارید این روند را دنبال کنید یا با یک طرح سنتی تر بچسبید. ممکن است از کابینت ها در بالا و پایین پیشخوان آشپزخانه استفاده شود تا شکاف بین آشپزخانه و اتاق نشیمن یا غذاخوری شما به روشی سنتی تر ایجاد شود. کابینت ها همچنین ممکن است در جزیره ای در وسط آشپزخانه شما قرار بگیرند تا بتوانید نقشه کف آشپزخانه مدرن را باز کنید.

موادی را که در طراحی کابینت خود استفاده می کنید در نظر بگیرید. کابینت های چوبی یک انتخاب محبوب است ، اگرچه برخی از گزینه های جایگزین مانند فولاد ضد زنگ ، ورقه ورقه و سطح جامد وجود دارد که ممکن است شما نیز دوست داشته باشید. چوب های عجیب و غریب و مواد با درجه بالاتر مانند فولاد ضد زنگ یا شیشه ممکن است هزینه طراحی کابینت آشپزخانه شما را افزایش دهد.

 

بعد ، درهای کابینت را در نظر بگیرید. سبک درب یکی از اجزای مهم در طراحی کابینت آشپزخانه است زیرا معمولاً سبک آشپزخانه را مشخص می کند. کابینت های مدرن دارای طراحی ساده تری هستند که دارای خطوط مستقیم و تمیز و بدون تزئینات اضافی است. کابینت های سنتی معمولاً شامل درهای پانل برجسته هستند ، یا ممکن است جزئیاتی مانند تیرهای ضد زنگ یا پست های منحنی داشته باشند. کابینت هایی که شبیه مبلمان موجود در سایر خانه ها هستند نیز در طراحی آشپزخانه سنتی تر یافت می شوند.

 

سخت افزار می تواند به شما امکان بیان سبک طراحی شخصی خود را بدهد. این یک روش ارزان و آسان برای تغییر ظاهر کابینت شما است. اتمام مصنوعی و رنگ های درخشان رنگی نیز می توانند روش های ارزان قیمتی برای تأثیر زیاد در طراحی کابینت شما باشند. سخت افزار ، رنگ و لعاب را می توان از خرده فروشی های بودجه زیادی خریداری کرد و می توان با سهولت نسبی توسط شما برای ایجاد تغییرات با حداقل هزینه استفاده کرد.

 

با انتخاب هر جزئیاتی که تصمیم می گیرید هنگام انتخاب طراحی کابینت آشپزخانه خود استفاده کنید ، بدانید که تأثیر زیادی در خانه شما خواهد گذاشت. کمی وقت بگذارید و تمام ترکیبات مختلف را بررسی کنید. هرچه زودتر برنامه ای برای آشپزخانه جدید خود ترسیم کنید ، زودتر می توانید وارد آنجا شوید و شروع به پخت و پز ... یا غذا خوردن کنید.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 100
  • بازدید ماه : 461
  • بازدید سال : 1,427
  • بازدید کلی : 7,488