loading...
ashpazkhanemodern
ashpazkhanemodern بازدید : 21 جمعه 16 آبان 1399 نظرات (0)

چگونه اتاق خواب خود را فنگ شویی نکنید

تعداد کمی از اتاق خواب هایی که در آنها بوده ایم ، اتاق های خوب فنگ شویی محسوب می شوند و در واقع منجر به جریان متعادل و پر جنب و جوش از عشق و انرژی جنسی می شوند. به نحوی که اتاق خواب یکی از مهمترین اتاقهای خانه نادیده گرفته شود ، در حالی که در واقع مهمترین اتاق است ، از نظر فنگ شویی.

 

برای درک آسانتر عوامل اصلی ایجاد کننده انرژی بد فنگ شویی در اتاق خواب ، این طرز تهیه فنگ شویی با طنز و زبون گونه برای اتاق خواب به شما کمک می کند تا به سرعت یاد بگیرید که چه کارهایی نکنید. این "توصیه" را با یک دانه نمک و یک چشمک بزنید!

 

 

 

 

 

 

 

01

از 10

در اتاق خواب خود یک دفتر کار خانگی ایجاد کنید

خوابیدن سگ روی تخت در اتاق خواب دفتر خانه

عکاسی اریک راپتوش / گتی

به خصوص مراقب باشید که همه سطوح مملو از کاغذ ، پوشه ها ، یادداشت های چسبناک و صورت حساب های پرداخت نشده باشد. اگر کامپیوترهای قدیمی دارید که کار نمی کنند ، ایده آل است که آنها را در دفتر خانه اتاق خواب خود داشته باشید. می دانید که در صورت خراب شدن رایانه فعلی ، بلافاصله به رایانه خراب قدیمی خود احتیاج خواهید داشت.

 

02

از 10

وسایل ورزشی خود را به همراه داشته باشید

اتاق خواب با وسایل ورزشی

آنجلا ویانت / گتی

تردمیل در اتاق خواب شما قطعاً به زندگی عاشقانه شما انرژی می بخشد و آرامش و انرژی حسی را به اتاق خواب شما می آورد. چه چیزی می تواند zen بیش از آن باشد؟ هرچه وسایل ورزشی شما بزرگتر و حجیم تر باشد ، بهتر است ، به خصوص اگر پوشیده از گرد و غبار باشد زیرا واقعاً هرگز از آن استفاده نمی کنید. فنگ شویی عالی

 

03

از 10

تلویزیون را در اتاق خواب فراموش نکنید

زنی که در اتاق خوابش تلویزیون تماشا می کند

ZenShui / فردریک چیرو

تلویزیون را به اتاق خواب خود بیاورید. یک بزرگ خیلی نزدیک به تخت شما قرار گرفته است. تلویزیون برای داشتن یک اتاق خواب فنگ شویی بد کاملاً ضروری است! هر شب درست قبل از خواب و به محض بیدار شدن حداقل 30 دقیقه اخبار را تماشا کنید.

 

04

از 10

تعداد زیادی عکس خانوادگی

کلاژ عکس خانوادگی

کریس ویندزور / گتی

مجموعه بزرگی از عکسهای همه دوستان و خانواده خود را ، ایده آل از چندین نسل ، برای "مراقبت از زندگی عاشقانه خود" به نمایش بگذارید. پس از همه ، چرا شما نیاز به حفظ حریم خصوصی در اتاق خواب خود دارید؟

 

05

از 10

یادگاری های قدیمی از Exes

زنی که زیر تخت نگاه می کند

جان اسلاتر / گتی

یادداشت های قدیمی تمام روابط گذشته خود ، به ویژه روابط غم انگیز را در زیر تخت خود ذخیره کنید. تمام آن یادآوری های مهم را کاملاً محکم بچرخانید تا جایی برای اتاق تنفس در زیر تخت شما باقی نماند ، و سپس مقداری بیشتر بچسبانید.

 

06

از 10

دیوارها را با رنگ های افسرده رنگ کنید

مرد جوانی در یک اتاق خواب بژ

Cultura RM \ Philipp Nemenz

اتاق خواب خود را با رنگ های دلگیر و غم انگیز تزئین کنید. برای شلوغی رنگ ، با لباس ها و لوازم جانبی هالووین خود را در اینجا و آنجا خلق کنید ، یا یک لمس از رنگ سبز ویژه مهمانی سال گذشته روز پاتریک را جشن بگیرید.

 

07

از 10

گیاهان در حال مرگ را در اطراف پراکنده کنید

گیاه در حال مرگ در گلدان

پاتریک اشتروتنر / گتی

تمام گیاهان بزرگ و کوچک خود را که در حال مرگ هستند ، در گلدان های خرد شده یا ظروف ماست وارد کنید. اتاق خواب شما محلی برای داشتن آنهاست! گیاهان را طوری قرار دهید که بتوانید اولین چیزهایی را که از خواب بیدار می شوید و آخرین چیز را قبل از خواب ببینید. ممکن است در اینجا از طریق تلویزیون ، کامپیوتر (های) یا تجهیزات ورزشی کمی رقابت کنید ، اما تمرکز خود را حفظ کنید و تمام تلاش خود را انجام دهید!

 

08

از 10

در کمبود تعادل ظاهر شوید

تخت خاکستری و سفید

آیلین ساگلام / گتی

حدود دو میز کنار تخت را فراموش کنید ، و تخت خود را کنار دیوار قرار دهید. با خوش رویی یک بالش شاد وینی پو را بالای تخت خود قرار دهید. بالش را طوری قرار دهید که رو به در باشد و هر زمان که وارد می شوید به شما سلام می کند. فنگ شویی فوری برای تقویت زندگی عاشقانه شما!

 

به 9 از 10 زیر ادامه دهید.

 

09

از 10

ویندوز و سایه ها را بسته نگه دارید

پنجره ها را باز نکنید و نور طبیعی را وارد نکنید! انرژی را تا حد ممکن بیات نگه دارید. از این گذشته ، چه کسی می گوید انرژی شخصی شما با انرژی اطراف شما ارتباط دارد؟ دیگر از انرژی صحبت نکنید. دور ، مرد!

 

10

از 10

انتخاب کن

برای اینکه شما عاشق کار زندگی باشید ، یک دو اردک ماندارین لازم است ، درست است؟ اکنون اگر فقط مکان مناسبی برای نمایش آنها پیدا کرده باشید ، پس از آن هیچ وقت روحخواهتان ، همراه با خوشبختی هرگز ، اینجا خواهند بود. شوخی نکن. واقعاً؟

 

بسیار خوب ، بنابراین اگر برای شما جذاب به نظر نمی رسد (و امیدواریم که اینطور نباشد!) ، نکات خوب فنگ شویی را برای اتاق خواب خود بیاموزید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 407
  • بازدید سال : 1,373
  • بازدید کلی : 7,434