loading...
ashpazkhanemodern
ashpazkhanemodern بازدید : 24 جمعه 04 مهر 1399 نظرات (0)

 

 

چگونه می توان یک ماشین ظرفشویی رستوران کارآمد بود

ماشین ظرفشویی بودن در یک رستوران ممکن است در همان مشاغل بی کیفیت باشد که همان برگرها را در یک فست فود انتخاب کنید. با این وجود ماشین های ظرفشویی مانند آشپزها نقش مهمی دارند. بدون ماشین ظرفشویی ، هیچ کس ظرف غذای تمیز و تمیز در رستوران نخواهد داشت. آنها در زمره سخت ترین کارگران این م establishmentسسه و آخرین کسانی هستند که ترک می کنند.

 

 

 

قسمت

1

قبل از شیفت شما

تصویری با عنوان یک ظرفشویی رستوران کارآمد باشید مرحله 1

1

چند دقیقه زودتر بیایید و ایستگاه را بررسی کنید. [1] در هر رستوران جمعه و شنبه محبوب ترین روزهای هفته مردم برای صرف غذا در کنار خانواده و دوستان است. وقتی وارد پشت خانه می شوید ، خوب است قبل از شروع به کار ، ایستگاه را مرور کنید.

تصویری با عنوان یک ظرفشویی رستوران کارآمد باشید مرحله 2

2

گرفتن ظروف و ظروف تمیز را کنار بگذارید و غذاهای کثیف را از اطراف رستوران ادعا کنید. از قسمت ابتدایی شیفت خود استفاده کنید تا هرچه بیشتر جلو بروید ، زیرا بعداً انباشتگی های غیرضروری را به حداقل می رساند.

تصویری با عنوان یک ظرفشویی رستوران کارآمد باشید مرحله 3

3

سطح صابون ماشین ظرفشویی را بررسی کنید. تمام دستگاه های ماشین ظرفشویی اتوماتیک به یک خط صابون متصل هستند و می توانند با استفاده از کوزه ها یا بطری های قابل جابجایی دوباره پر شوند. اطمینان حاصل کنید که بار کامل یا کافی برای عبور از شیفت را دارید.

تصویری با عنوان یک ظرفشویی رستوران کارآمد باشید مرحله 4

4

تخلیه مواد غذایی را در دستگاه خالی کنید. تخلیه ماشین ظرفشویی مانند غرق ها می تواند قبل از ایجاد مشکلاتی مانند سرریز آب ، غذای زیادی را تحمل کند. به خصوص با کار در شیفت دوم یا سوم ، شما نمی خواهید که مانده مواد ظرفشویی قبلی باعث تخلیه فاضلاب شما شود.

 

 

قسمت

2

در طول شیفت شما

ریتم شستشو را پایین بیاورید. [2] اگر نتوانید یک ریتم ایجاد کنید یا با آن بمانید ، دچار استرس خواهید شد. ماشین های ظرفشویی باید تقریباً از غذاهای مختلف بخش های مختلف رستوران استفاده کنند: سرورها و آشپزخانه ها ممکن است بشقاب ها ، لیوان ها و ظروف معمولی را به شما بدهند. آشپزها ممکن است به شما تابه و قابلمه بدهند. و آشپزهای مقدماتی ممکن است به شما تابه های آماده ، تخته های برش ، ویسک ها و کاسه ها بدهند

تصویری با عنوان یک ظرفشویی رستوران کارآمد باشید مرحله 6

2

بیاموزید که چگونه از آب پاش به طور موثر استفاده کنید. از آنجا که در حال شستشوی آنها هستید ، سمپاش ورود بسیاری از مواد غذایی به دستگاه را متوقف می کند. اگرچه از صرف زمان زیاد در یک قفسه خودداری کنید. ریتم رفت و برگشت را تعیین کنید. - قبل از فشار دادن فقط باید چند ثانیه را روی یک رک بگذرانید.

تصویری با عنوان یک ظرفشویی رستوران کارآمد باشید مرحله 7

3

از اسفنج مناسب استفاده کنید. احتمالاً می توانید با استفاده از اسفنج سیم ساینده روی تابه های زغالی شده و چرب فرار کنید ، اما از یک اسکراب غیر ساینده روی ظروف سرامیکی استفاده کنید.

اگر ماشین ظرفشویی اتوماتیک دارید ، کالای مورد نظر را از طریق دستگاه فشار دهید و اجازه دهید آب گرم غذا را از ظرف شل کند.

اگر لازم است با دست بشویید ، آب داغ و صابون را به ظرف اضافه کنید و چند دقیقه کنار بگذارید تا خیس بخورد.

تصویری با عنوان یک ظرفشویی رستوران کارآمد باشید مرحله 8

4

دشمنان غذایی خود را بشناسید. هرگز فکر نکنید که دستگاه قرار است همه کارها را برای شما انجام دهد. همانطور که وظیفه خود را انجام می دهید ، قبل از ارسال ظرف از طریق دستگاه ، یک لیست ذهنی از غذاهایی که باید به طور کامل خرد شوند تهیه کنید. برخی از غذاها عبارتند از:

پنیر ذوب شده

چلو گوشت صدفی و سایر سوپ های چغندر

زرده تخم مرغ

سس ها

پوره سیب زمینی

تصویری با عنوان یک ظرفشویی رستوران کارآمد باشید مرحله 9

5

انتظار برخی خواسته های برنامه ریزی نشده را داشته باشید. آشپزها به احتمال زیاد مقدار قابلمه قابلمه برای کار با آنها دارند ، بنابراین اگر برای تمیز کردن آنها به شما احتیاج دارند ، این اولین اولویت شما خواهد بود. - سایر ظروف باید پشت ظرف اولویت فعلی در صف قرار بگیرند. [ 3]

روی چیزهای مهم دیگری که در رستوران استفاده می شود ، مانند نگهدارنده نان برای سرورها و ظروف کلیدی مورد استفاده آشپزان ، توجه خود را حفظ کنید. همیشه به ظروف نقره توجه داشته باشید: چاقوها با غذاهای گوشتی ، نان و سیب زمینی پخته شده به شما داده می شوند. قاشق با قهوه ، بستنی و سایر دسرها داده می شود.

6

تمام گوشه ها و گوشه ها را بشویید. [4] انجام چنین کاری فراتر از باور ناامیدکننده است ، اما خود را در معرض دید یک غذاخوری قرار دهید. - شما هنگام صرف غذا بیرون از خانه بهترین و لذت آورترین وعده غذایی را دوست دارید ، اما اگر متوجه شدید وعده غذایی شما روی بشقابی با لکه سس مانده از غذاخوری قبلی است ، چه می کنید؟

تصویری با عنوان یک ظرفشویی رستوران کارآمد باشید مرحله 11

7

ظرف ها را دوباره بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که ظروف قبل از چیده شدن یا کنار گذاشتن آنها تمیز هستند. اگر بقایای غذا یا لکه ای وجود دارد ، آن را دوباره شستشو دهید.

تصویری با عنوان یک ظرفشویی رستوران کارآمد باشید مرحله 12

8

ظرف های تمیز و تمیز شده را کنار بگذارید. ریتم تقسیم ظرف های تمیز را در هر بار اجرا به قسمت های مختلف رستوران در خود بگنجانید. بیشتر رستوران ها دارای قفسه ، پیشخوان یا صندلی مخصوص برای چیدن ظروف و ظروف هستند.

 

 

قسمت

3

بعد از شیفت شما

تصویری با عنوان یک ظرفشویی رستوران کارآمد باشید مرحله 13

1

آبکش های غذای دستگاه ظرف را خالی کنید. اگر در یک نوبت شام هستید ، باید تا آنجا که می توانید تمام زهکشی ها را کاملاً تمیز کنید.

تصویری با عنوان ظرفشویی رستوران کارآمد باشید مرحله 14

2

تخلیه سینک ظرفشویی را خالی کنید. با منطقه به عنوان آشپزخانه خود رفتار کنید و تا آنجا که می توانید آن را تمیز کنید. [5]

تصویری با عنوان یک ظرفشویی رستوران کارآمد باشید مرحله 15

3

هر ظرفی را کنار بگذارید. وقتی شستشوی بار نهایی خود تمام شد ، این معمولاً وقتی تمام سرورها ، آشپزها و مرورگرها از بین می روند. بسته به میزان خستگی و خستگی شما ، اولین چیزی که ممکن است در ذهن شما باشد این است: دسته های ظروف را در آسانترین نقاط موجود ، بیرون بکشید و به جاده بروید. قبل از بیرون آمدن از درب منزل باید خود را شرطی کنید تا صبور باشید و همه چیز را به کمال کامل برسانید. بیاموزید که همه وسایل را در مکان تعیین شده خود کنار بگذارید ، بنابراین همکاران شما می توانند به راحتی همه چیز را در روز بعد پیدا کنند.

تصویری با عنوان یک ظرفشویی رستوران کارآمد باشید مرحله 16

4

سطل زباله را بیرون بریزید. [6] بیرون آوردن زباله معمولاً در لیست کارهایی که باید در ماشین ظرفشویی انجام شود ، قرار می گیرد ، اگرچه برخی از مراکز رستوران خدماتی نظافت دارند که این مسئولیت را بر عهده دارند.

هنگام انجام این کار ایمن باشید. بیرون آوردن سطل زباله رستوران هرگز مانند زباله معمولی نیست ، زیرا شامل غذای مرطوب ، آب و سایر مواردی خواهد شد که کیسه ها را بسیار سنگین می کند. از روش های مناسب بلند کردن (خم شدن زانوها) استفاده کنید یا شخص دیگری را برای بلند کردن کمک کنید. هنگام تحمل بار بیش از حد سنگین ، از چرخاندن ستون فقرات خودداری کنید. پاها را حرکت دهید تا بدن به طور مناسب بچرخد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 455
  • بازدید سال : 1,421
  • بازدید کلی : 7,482