loading...
ashpazkhanemodern
ashpazkhanemodern بازدید : 50 یکشنبه 28 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

 

همیشه برای داشتن دکوراسیون ایده آل در آشپزخانه نیاز است که از تجهیزات بهترین برند ها با ظاهری زیبا استفاده کنید بنا براین در این قسمت ما به شما اجاق گاز برند فرامکو را معرفی می کنیم. برند فرامکو یکی از برند های خارجی اجاق گاز است. کمپانی فرامکو در ترکیه در حال حاضر یکی از بزرگترین تولید کنندگان اجاق گاز در سراسر جهان است که محصولات خود را به کشور های زیادی صادر می کند. علاوه بر اجاق گاز فرامکو در ساخت سینک ظرفشویی، هود آشپزخانه و ماکروویو فعال است.

برای راهنمای رایگان خرید اجاق گاز فرامکو  با شماره 09194109168 تماس بگیرید

 

 

اجاق گاز مناسب آشپزخانه


اجاق گاز مناسب آشپزخانه  باید از ویژگی هایی برخوردار باشد که دکوراسیون آشپزخانه را بهم‌ نزند. از این رو قبل از خرید بهتر است که به ویژگی های اجاق گاز مورد نظر خود توجهی ویژه داشته باشید و ریز به ریز نکات را در  انتخاب خود بررسی کنید یک اجاق گاز مناسب باید از نظر نوع طراحی با دکوراسیون شما هم خوانی داشته باشد.

 از طرفی اجاق گاز شما باید از سایز مناسبی برخوردار باشد تا حجم عظیمی از فضای آشپزخانه را اشغال نکند. از طرفی دقت به : انرژی مصرفی و تعداد شعله های اجاق گاز نیز مهم است.


چرا اجاق گاز فرامکو


اجاق گاز فرامکو دارای ویژگی های منحصر به فردی است که باعث شده در سراسر جهان این محصول طرفداران زیادی داشته باشد. حالا چرا اجاق گاز فرامکو؟ به دلیل آن که فرامکو از قطعات و تجهیزات ایتالیایی در ساخت اجاق گاز خود استفاده کرده است بنابراین طول عمر اجاق گاز فرامکو از سایر اجاق گاز ها بیشتر است .

بنابراین با توجه به هزینه ای که می کنید می توانید از این اجاق گاز سالیان سال استفاده کنید. اجاق گاز فرامکو از صفحه ای شیشه ای به رنگ مشکی و ۵ عدد شعله تشکیل شده و دارای یک شعله بزرگتر که معمولا شعله پلو پز نامیده شده  می باشد. این شعله در وسط گاز تعبیه شده و دارای استاندارد های اروپا می باشد.


انواع اجاق گاز

 

اجاق گازها انواع مختلفی دارند که از لحاظ طراحی، جنس، کاربرد و نصب در دسته های مختلفی قرار می گیرند. انواع اجاق گاز از نظر طراحی و جنس:

·         اجاق گاز شیشه ای

·         اجاق گاز ترکیبی

·         اجاق گاز استیل

·         اجاق گاز سرامیکی

 

 

انواع اجاق گاز از نظر کاربرد


·         اجاق گاز کابینتی

·         اجاق گاز تو کار

·         اجاق گاز صفحه ای

 

انواع اجاق گاز از نظر برند


·         اجاق گاز فرامکو

·         اجاق گاز درسا

·         اجاق گاز اخوان

·         اجاق گاز بیمکث

·         اجاق گاز سینجر

 

اجاق گاز صفحه ای


اجاق گاز صفحه ای نوعی اجاق گاز رومیزی یا توکار محسوب می شود. این اجاق گاز از یک صفحه با تعدادی شعله در اندازه های مختلف و جرقه اتوماتیک به وجود آمده است.  بر روی صفحه کابینت یا میز قرار داده می شود که برای نصب آن نیاز است صفحه کابینت برش داده شود معمولا از جنس شیشه و استیل ساخته می شود و سایز آن در کل کوچک است. اما همین سایز کوچک مناسب برای آشپزخانه های کوچک است. در این نوع اجاق گاز هیچ‌ گونه فر، سرخ کن و گریل کار نشده است و تنها دارای شعله است.


اجاق گاز مبله

 

اجاق گاز مبله یا کابینتی در مدل جدید و مدل های قدیمی دارای فر می باشد که داشتن فر از مزیت های این محصول به شمار می آید. طرح جدید اجاق گاز مبله از گریل، سرخ کن و محفظه ای مخصوص ماهی درست کردن برخوردار است. اما عیب این مدل این است که فضای زیادی اشغال می کند که برای آشپزخانه های کوچک مناسب نیست.


لیست قیمت اجاق گاز فرامکو


برای تهیه و خرید اجاق گاز فرامکو نیازی نیست که هزینه های اضافی پرداخت کنید چرا که این برند در ایران دارای نمایندگی های بزرگ می باشد. اما در کل فرامکو سازنده اجاق گاز ترکیه ای با توجه به این که تولید داخلی نیست  از قیمت بیشتری نسبت به سایرین برخوردار است خصوصا که برای ساخت آن از متریال ایتالیایی بهره گرفته اند.


از کجا اجاق گاز فرامکو بخریم؟


شما کاربران عزیز می توانید به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید و آن را درب منزل با بسته بندی اورجینال تحویل بگیرید. ما به شما فروشگاه اینترنتی کالا ۱۱۸ را معرفی می کنیم. این فروشگاه با بهترین خدمات اجاق گاز فرامکو ارزان قیمت را برای شما ارسال می کند. اجاق گاز فرامکو از گارانتی پنج ساله بهره مند است.


نکات پس از خرید اجاق گاز فرامکو

 

 

پس از خرید اجاق گاز فرامکو از فروشگاه کالا ۱۱۸ باید نصب اجاق گاز را به دست افراد ماهر در این حوزه بسپرید تا پس از مدتی دچار مشکل نشوید و بتوانید چندین سال بدون ایجاد مشکل و عیب از این محصول استفاده کنید. بدین منظور در بسته بندی اجاق گاز دفترچه راهنمایی قرار داده شده که به شما کمک می کند نصاب مورد نظر را راحت تر پیدا کنید.

اجاق گاز فرامکو رومیزی بهتر است یا مبله؟ قطعا اجاق گاز مبله از لحاظ کارایی بهتر از اجاق گاز رومیزی است اما در کل اجاق گاز رومیزی ظاهری زیباتر و شیک تر دارد.

اجاق گاز فرامکو  معمولا چه مقدار گرما آزاد می کند؟ در کل اجاق گاز فرامکو نسبت ه سایر مدل ها خروجی گرمای بیشتری دارد و حدود ۱۰۰ تا ۱۰۳ کیلو ژول  گرما آزاد می کند.

یک اجاق گاز خوب باید از انرژی گازی استفاده کند یا برقی؟ یک اجاق گاز خوب از هر دو انرژی می تواند استفاده کند و انتخاب هر کدام از آن ها انتخاب صحیحی است چرا که از لحاظ کارایی و میزان مصرف به یک شکل هستند.

آیا برند فرامکو برند گران قیمتی است یا ارزان قیمت؟ در کل می توان گفت که برند فرامکو ارزان است اما اگر بخواهیم آن را با برند های دیگر مقایسه کنیم باید گفت که برند فرامکو به نسبت برند های ایرانی گران تر است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 356
  • بازدید سال : 955
  • بازدید کلی : 7,016