loading...
ashpazkhanemodern
ashpazkhanemodern بازدید : 27 شنبه 05 مهر 1399 نظرات (0)

 

 

راهنمای خریداران سینک و لوازم جانبی

سینک ظرفشویی ها بخش مهمی از طراحی آشپزخانه های تجاری هستند ، FDA Food Code و بخش های بهداشت محلی حداقل تعداد سینک ظرفشویی مورد نیاز را تعیین می کنند. با این حال ، عوامل بیشتری وجود دارد که فراتر از تعداد غرق ها باید در نظر گرفته شوند ، مانند طراحی و ویژگی های اختیاری آنها. بهتر است با در نظر گرفتن نحوه استفاده از هر یک از سینک ظرفشویی ها مشخص کنید که چه ویژگی هایی نیاز شما را برآورده می کنند. در زیر انواع غرق های تجاری را که باید انتخاب کنید و ویژگی های اختیاری که می تواند استفاده از آنها را راحت تر کند یا برای کارهای خاص مناسب تر باشد ، به طور خلاصه شرح خواهیم داد.

 

سینک ظرفشویی

مورد استفاده برای: شستن دست ، معمولاً در نزدیکی مناطق آماده سازی غذا ، سرو یا شستشوی انبار.

 

کد غذایی FDA ایجاب می کند که هر تجارت خدمات غذا حداقل یک سینک ظرفشویی در محل مناسب برای کارمندان داشته باشد تا کارمندان قبل از دست زدن به غذا ، پس از استفاده از دستشویی یا استراحت دود از آن استفاده کنند. شما می توانید یک سینک ظرفشویی را در پیشخوان یا میز موجود نصب کنید ، یا می توانید یک پایه نصب شده روی دیوار یا پایه آن را انتخاب کنید. برخی از مدل ها دارای شیرهای نصب شده از قبل هستند ، در حالی که برخی دیگر بریدگی شیرهای نصب شده روی عرشه یا چلپ چلوپ را دارند. بیشتر سینک های دستی دارای عکس عقب هستند ، در حالی که سایر موارد شامل پاشش های جانبی در یک یا هر دو طرف هستند. کد غذا نیاز به پاشش های جانبی روی ظرفشویی هایی دارد که در نزدیکی هر منطقه آماده سازی غذا قرار دارند.

 

برخی از سینک ظرفشویی ها دارای ویژگی های اضافی مانند حوله کاغذی داخلی و دستگاه های صابون است. به جای دستگیره ها می توان از شیرآلات زانو یا پدال پا برای روشن و خاموش كردن آب استفاده كرد ، كه اغلب در خدمات غذایی ترجیح داده می شود تا كارگران با دست تمیز دستگیره های شیر كثیف را لمس نكنند.

 

سینک ظرفشویی

مورد استفاده برای: آماده سازی غذا ، تمیز کردن و خیساندن ظروف و اسقاط غذا ، بسته به اینکه چند محفظه سینک ظرفشویی داشته باشد.

 

سینک ظرفشویی های یک محفظه ای برای شستشوی محصولات ، تخلیه آب چشمه ، پر کردن قابلمه ها ، آب شدن غذا و سایر کارهای آماده سازی غذا استفاده می شود. از این سینک ظرفشویی ها همچنین می توان برای خیساندن ظروف و سایر کارهای تمیز کردن استفاده کرد ، اما فقط در مواردی که برای تهیه غذا استفاده نمی شوند. سینک ظرفشویی دو محفظه برای ذوب شدن غذا ، شستشوی محصولات ، قراضه / خیساندن ظروف یا تمیز کردن وسایلی که به روش سه سینک نیاز ندارند مفید است.

روش شستشوی ظروف 3 سینک که توسط بیشتر بخشهای بهداشتی اجباری است ، به یک سینک ظرفشویی سه محفظه ای احتیاج دارد. محفظه ضد عفونی کننده یا از بخاری آب برای تمیز کردن ظروف با آب گرم استفاده می کند ، یا به عنوان سطحی برای خیساندن ظروف در مواد شیمیایی ضدعفونی کننده عمل می کند. بیشتر دپارتمان های بهداشتی به هر رستوران نیاز دارند که ظرفشویی سه محفظه ای داشته باشد ، حتی در صورت وجود ماشین ظرفشویی تجاری ، تا در صورت خراب شدن ماشین ظرفشویی روش تهیه نسخه پشتیبان تهیه شود.

 

سینک چهار محفظه ای برای روش سه سینک همراه با یک محفظه اضافی برای خیساندن ، خراشیدن یا دور انداختن مواد غذایی استفاده می شود. بعضی از بخشهای بهداشت اجازه می دهند از سینکهای 4 محفظه برای شستشوی سه ظرفشویی ، شستشو و روش بهداشتی با محفظه اضافی برای شستن دست استفاده شود.

 

ویژگی ها و لوازم جانبی سینک ظرفشویی

سینک ظرفشویی ها در اندازه های مختلفی قرار می گیرند تا در آشپزخانه های هر اندازه قرار بگیرند. فولاد ضد زنگ غرق شده با ضخامت از 14 تا 22 گیگابایت ساخته شده است ، تعداد کمتری نشان دهنده ضخامت و فلز با دوام تر است.

 

درب های تخلیه در بعضی از سینک ها استاندارد هستند ، در حالی که به عنوان لوازم جانبی در دسترس دیگران هستند. اگر یک سینک ظرفشویی را انتخاب می کنید ، مطمئن شوید که مکان آن برای گردش کار شما مناسب است. تابلوهای تخلیه در هر دو طرف یا هر دو طرف سینک ظرفشویی موجود است.

 

ارتفاع پشت شستشوی سینک محفظه از 3.5 تا 11 اینچ متغیر است و پاشش های جانبی نیز برای جلوگیری از آلودگی مواد غذایی در مناطق اولیه در دسترس وجود دارد.

 

غرق های محفظه را می توان به صورت دامن بست تا لوله های زیرین را برای ظاهری زیبا و تمیزتر راحت پنهان کند. مدل های گوشه ای برای کمک به شما در استفاده حداکثر از فضای کار با شما موجود است.

 

سینک ظرفشویی چهار مقطعی همیشه به دو شیر آب نیاز دارد و سینک ظرفشویی 2 و 3 محفظه مدل گوشه ای نیز می تواند دارای دو شیر آب باشد. این شیرآلات گاهی اوقات همراه با سینک ظرفشویی هستند ، اما بیشتر اوقات جداگانه فروخته می شوند

 

سینک ظرفشویی

سینک های میله ای غرق های محفظه ای هستند که در ارتفاع کمتری ساخته می شوند تا امکان نصب در زیر میله ها و پیشخوان ها را فراهم کنند. این سینک ظرفشویی ها با همه گزینه های مشابه سینک ظرفشویی در دسترس هستند ، اما با چند ویژگی اضافی که در یک محیط نوار به کار شما می آیند ، در دسترس هستند. اینها می توانند یک صندوق یخ عایق بندی شده در کنار سینک ظرفشویی یا یک ناودان زباله درست در مقابل ظرفشویی تعبیه شده باشند. این سینک ظرفشویی ها با پایه های ذخیره سازی باز یا بسته برای نگهداری لیوان ، بطری و سایر ظروف نیز موجود است. گرچه در هیچ مدل استاندارد نیستند ، بیشتر غرق های میله ای می توانند به ریل های سرعت مجهز شوند تا دسترسی آسان به بطری ها را فراهم کنند.

 

فرو رفتن و زیر آب رفتن غرق ها

استفاده می شود برای: نصب سینک ظرفشویی یا میز موجود.

 

هنگامی که یک سینک ظرفشویی را به سطحی که قبلاً موجود است ، مانند یک میز کار یا میز کار ، اضافه می کنید. یک سینک ظرفشویی در یک سطح بریده می شود و از یک فلنج پهن برای ایجاد لبه در بالای پیشخوان استفاده می کند. یک سینک زیرساخت از زیر برشی با همان ابعاد دهانه ظرفشویی نصب می شود ، و هیچ لبه ای روی پیشخوان باقی نمی ماند. نصب سینک ظرفشویی دشوارتر است ، اما یک میز آشپزخانه جذاب تر و تمیزتر ایجاد می کند. هر دو نوع به شکل مربع ، مستطیل و دایره و در یک تا سه محفظه موجود است. این سینک ها گاهی اوقات دارای پشت پرده یا پاشش جانبی هستند. شیرهای شیر یا سوراخ های نصب شیر روی عرشه نصب می شوند.

 

سینک ظرفشویی

مورد استفاده برای: پذیرایی یا مجالس خارج از منزل بدون دسترسی به آب روان یا خیساندن ظروف در آشپزخانه تجاری.

 

سینک قابل حمل دو نوع با کاربردهای کاملاً متفاوت وجود دارد. ساده ترین نوع سینک قابل حمل ، سینک ظرفشویی است که در واقع یک سطل استیل ضد زنگ با یک تخلیه است که با چرخ کشی بر روی پایه ها نصب می شود. اینها یک سینک ظرفشویی اضافی و متحرک به اتاق ظرف غذای شما ارائه می دهند و همچنین می توانند به عنوان یک سینک ظرفشویی مورد استفاده قرار گیرند که می تواند به هر کجا که باید تمیز کنید منتقل شود. این شیرها فاقد شیر آب هستند ، در صورت لزوم می توان آنها را به منبع آب حمل کرد ، مانند یک پرکننده گلدان یا شیر آب برای شستشو. برخی از گزینه های موجود شامل ضربه گیرهای لاستیکی نرم برای جلوگیری از آسیب رسیدن به دیوارها و تجهیزات ، تخلیه اهرم برای کنترل آسان و شیارهای نقره ای برای پر کردن سینک ظرفشویی ساده است.

نوع دوم سینک قابل حمل یک چرخ دستی شستشو با دست است ، ایده آل برای خدمات غذای متحرک که به مکانی برای شستن دستها در مکانهایی بدون آب روان نیاز دارد. این مخازن دارای آب تمیز و فاضلاب هستند و برخی از آنها را می توان به برق متصل کرد تا آب گرم تأمین شود. اکثر آنها دستگاه های صابون و حوله کاغذی تهیه می کنند. برخی از آنها دارای پمپ آب هستند ، در حالی که برخی دیگر با پدال پا کار می کنند.

 

Mop Sink

مورد استفاده برای: پر کردن و ریختن سطلهای شستشو و تمیز کردن یا سایر ابزار تمیز کردن. اینها برای استفاده با هیچ محصول غذایی نیستند.

 

سینک ظرفشویی مکانی را برای پر کردن و تخلیه سطلهای پاک کن و تمیز کردن ماپ ها فراهم می کند. این غرق ها را می توان روی پایه نصب کرد یا روی زمین نصب کرد تا کارمندان مجبور نشوند سطل های سنگین پاک کن را بردارند. سینک ظرفشویی در کابینت های نگهبان بلند نیز موجود است که قفسه های اضافی و گاهی اوقات فضای ذخیره سازی سطل شستشو را فراهم می کند. سینک ظرفشویی های باز با پاشش های جانبی در دسترس هستند و برخی از آنها برای سهولت در تخلیه سطل های پاک کن دارای طراحی جلو-درپوش هستند. سینک ظرفشویی ها فاقد روزنه های توکار شیر آب هستند ، اما بیشتر غرق های پایه دار دارای بریدگی شیر آب برای نصب شیرهای نصب شده بر روی آب هستند.

 

سینک دفع

مورد استفاده برای: تسهیل نصب واحد دفع مواد غذایی و منبع آب مورد نیاز برای کار با آن.

 

سینک ظرفشویی کاسه های گردی هستند که ابعاد آنها 12 تا 18 اینچ است و دارای ضلع های شیب دار هستند که به هدایت غذا و آب در دفع مواد غذایی کمک می کنند. آنها دارای نازل های آب در کناره های کاسه ها هستند و پس از دفع آب روشن می شود. از آنجا که این سینک ظرفشویی ها به طور خاص برای کار با مواد دفع مواد غذایی ساخته شده اند ، همه آنها دارای سوراخ تخلیه گسترده ای برای نصب آسان هستند. دزدگیرهای چلپ چلوپ نیز وجود دارد ، همچنین محافظ های آستین دار که دارای یک فلنج برجسته برای جلوگیری از از بین رفتن ظروف نقره هستند. روکش کاسه سینک ظرفشویی برای مواردی که سینک ظرفشویی استفاده نمی کند موجود است.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 240
  • بازدید سال : 1,206
  • بازدید کلی : 7,267