loading...
ashpazkhanemodern
ashpazkhanemodern بازدید : 20 شنبه 17 آبان 1399 نظرات (0)

اطلاعات و نکات راهنمای فنگ شویی خوش شانس شما

به نظر می رسد مفهوم مسیرهای فنگ شویی خوش شانس بسیاری از علاقه مندان به فنگ شویی را گیج می کند. دلیل آن ساده است - برخی از کتاب های فنگ شویی تأیید می کنند که مواجهه با مسیرهای فنگ شویی خوش شانس شما بسیار حیاتی است زیرا اگر با جهات بدشانس خود روبرو شوید ، مصیبت ها اتفاق می افتد. این بی معنی است.

 

اساساً معنای جهت های فنگ شویی خوش شانس و بدشانس این است که شما از بعضی جهات انرژی بهتری دریافت می کنید و از جهات دیگر انرژی های مضر. این نه یک راه حل معجزه آس است و نه یک فرمول تضمین شده برای موفقیت.

 

بیایید با این شروع کنیم: دستورالعمل های فنگ شویی خوش شانس شما

 

 

01

از 08

دستورالعملهای فنگ شویی خوش شانس خود را پیدا کنید

نکات موفق چینی برای سال 2015

اریک درایر / گتی ایماژ

دستورالعمل های فنگ شویی خوش شانس شما به شما کمک می کند کیفیت انرژی مغذی یا مناسب شما را جذب کنید. هنگامی که از دستورالعمل های فنگ شویی خوش شانس خود مطلع شدید ، سعی می کنید در محل کار ، خانه و هنگام خواب با آنها روبرو شوید (جهتی که تاج سر شما هنگام خوابیدن به سمت آن است). چگونه می توانید مسیرهای فنگ شویی خوش شانس خود را پیدا کنید؟ آسان است.

 

بعدی: آیا فنگ شویی واقعاً می تواند شما را خوش شانس کند؟

 

02

از 08

آیا فنگ شویی واقعاً می تواند شما را خوش شانس کند؟

آتش فلز مردم عنصر فنگ شویی

نریدا مک موری عکاسی / گتی

بله ، فنگ شویی می تواند به شما در جذب شانس و موفقیت بیشتر کمک کند. کاملا! بهتر است بدانید که استادان فنگ شویی باستان سه سطح شانس را تعریف می کنند - آسمان ، زمین و بشر. در حالی که شما نمی توانید تاریخ و محل تولد خود را تغییر دهید (Heaven Luck)؛ قطعاً می توانید دو سطح شانس دیگر خود را به شدت بهبود ببخشید. Earth Luck شما وقتی در مکانی با Chi قوی و پرتحرک زندگی می کنید تقویت می شود.

 

بعدی: نکاتی برای یک تختخواب رو به جهت فنگ شویی بدشانس

 

03

از 08

نکاتی برای یک تختخواب رو به جهت فنگ شویی بدشانس

 

اینتی سنت کلیر / گتی

اطلاعات فنگ شویی باید به عنوان ابزاری برای بهبود زندگی و رفاه شما در نظر گرفته شود ، نه ایجاد عوارضی برای خود. اگر نمی توانید موقعیت تخت خود را تغییر دهید ، پس نمی توانید موقعیت تخت خود را تغییر دهید. آن را به عنوان یک داده قبول کنید و از آنجا شروع کنید.

 

بعدی: آیا من فنگ شویی خوب را به بدترین جهتات فنگ شویی خود اعمال می کنم؟

 

04

از 08

آیا من فنگ شویی خوب را به بدترین دستورالعمل های فنگ شویی خود اعمال می کنم؟

 

جورج دویل / گتی

آیا استفاده از فنگ شویی خوب در جهت های فنگ شویی خوب شخص خوب است؟ اما ، البته شما می خواهید فنگ شویی را در کل خانه خود و به ویژه در مناطقی با انرژی به ظاهر مشکوک اعمال کنید. با این حال ، باید بین یک منطقه خاص باگوا در خانه شما و یک جهت خاص فنگ شویی تمایز قائل شوید ، زیرا بیشتر موارد آشفتگی در این قسمت است. ادامه مطلب

 

بعدی: Feng Shui Lucky Directions و نقطه قدرت میز کار یا تختخواب شما

 

05

از 08

Feng Shui Lucky Directions و نقطه قدرت میز کار یا تختخواب شما

 

بنیاد چشم دلسوز / گتی

اگر شماره Kua خود را می دانید ، می توانید جهت های فنگ شویی بهترین یا خوش شانس خود را محاسبه کنید. استفاده از جهت های خوش شانس فنگ شویی مطمئناً اجباری نیست ، اما معمولاً هنگام مواجه شدن با بهترین جهت ها ، انرژی بهتری دریافت خواهید کرد. با در نظر گرفتن راهنمایی های خوش شانس فنگ شویی ، می توانید اتاق خواب و دفتر کار خود را از نو تنظیم کنید.

 

بعدی: چگونه جهت خاص فنگ شویی را تعریف می کنید؟

 

06

از 08

چگونه جهت خاص فنگ شویی را تعریف می کنید؟

 

کریستین طعمه / گتی

من می دانم که ایجاد دستورالعمل ها در فنگ شویی می تواند گیج کننده باشد ، خصوصاً وقتی در مورد روش های مختلف تعریف باگوا ، یا نقشه انرژی فنگ شوی خانه خود می خوانید. بله ، شرق شرق است ، جهت اصلی است ، اما نقطه مرجع یا نقطه شروع ، مرکز خانه شما خواهد بود. ادامه مطلب

 

بعدی: معضل دفتر فنگ شویی: آیا من با دیوار روبرو هستم یا جهت بدی دارم؟

 

به 7 از 8 زیر ادامه دهید.

 

07

از 08

فنگ شویی مطب: آیا من رو به دیوار هستم یا جهت بدی دارم؟

نکات دفتر فنگ شویی

تصاویر کاوان / گتی

اگر این وضعیت فنگ شویی دفتر شما است ، ممکن است فکر کنید با یک چالش بزرگ روبرو هستید. با این حال ، دفاتر متعددی از وضعیت یکسانی برخوردار هستند اما موفق به ایجاد فنگ شویی اداری خوبی می شوند. بنابراین ، بیایید ببینیم برای بهبود فنگ شویی دفتر خود چه کاری می توانید انجام دهید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 67
  • بازدید ماه : 428
  • بازدید سال : 1,394
  • بازدید کلی : 7,455