loading...
ashpazkhanemodern
ashpazkhanemodern بازدید : 29 سه شنبه 06 خرداد 1399 نظرات (1)

 

 

شرکت بیمکث یکی از کمپانی های فعال در زمینه ساخت انواع هود است  که از سال ۱۳۶۰ فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد. پس از چند دهه فعالیت این کمپانی اقدام به تولید محصولات دیگری هم چون سینک، اجاق گاز و فر تو کار نمود.‌ این کمپانی با فعالیت بیش از ۳۰ سال خود امروزه به یکی از شناخته شده ترین برند های تولید کننده هود آشپزخانه بیمکث  تبدیل شده است.

برای راهنمای رایگان خرید  هود آشپزخانه  بیمکث با شماره 09194109168 تماس بگیرید.

 

انتخاب هود مناسب آشپزخانه

انتخاب هود مناسب آشپزخانه کار سختی نیست فقط شما باید هنگام خرید یک هود به نکته های متفاوتی دقت کنید در ابتدا به طرح هود دقت کنید که متناسب با دکوراسیون آشپزخانه شما باشد سپس عواملی مثل: سایز هود، رنگ هود، جنس هود، موتور هود و قدرت مکش هود را در نظر بگیرید .

چرا هود بیمکث

چرا هود بیمکث ؟ دلیل انتخاب  هود بیمکث  در خیلی از خانواده های  ایرانی وجود ویژگی های منحصر به فرد در این نوع هود است. به طوری که موتور این نوع هود با داشتن توان ۲ هزار وات  باعث بالا رفتن قدرت مکش هود می شود. از طرفی در مدل ها و سایز های متنوعی ساخته شده است که  با  هر نوع سبکی جور می شود و دلیل آخر این که هیچ‌ گاه نمی توان از برند معروف و معتبر بیمکث چشم پوشی کرد.

انواع هود آشپزخانه

معمولا هود آشپزخانه بیمکث در مدل های مختلفی از لحاظ نصب، سایز و طرح ساخته و عرضه می شود. در ادامه با انواع هود آشپزخانه از نظر نوع نصب و جنس و طراحی آشنا شوید:

·         هود شومینه ای

·         هود جزیره ای

·         هود زیر کابینتی

·         هود آسانسوری

·         هود کشویی

·         هود مورب

·         هود مخفی یا تو کار

هود آشپزخانه شومینه ای

قطعا تا به حال به طراحی هود شومینه ای دقت کرده اید و دیده اید که  شبیه به یک قیف بر عکس است که به دیوار و یا سقف نصب می شود. هوا کش هود شومینه ای نیز به سقف و دیوار نصب می شود و  معمولا از شیشه و استیل تهیه می شود و دارای فیلتر آلومینیومی قابل شست و شو است.

هود آشپزخانه جزیره ای

هود جزیره ای یکی دیگر از انواع هود های آشپزخانه بیمکث است که معمولا به سقف آویزان است و هیچ اتصالی با دیوار ندارد و برای آشپزخانه هایی استفاده می شود که استفاده کمتری از هود دارند. در کل سایز هود جزیره نسبت به دیگر هود ها کوچک تر  است. صفحه مکش این هود نیز کوچک است اما مکش آن بسیار بالاست.  برای اجاق گاز هایی استفاده می شود که معمولا بر روی جزیره آشپزخانه قرار دارند .

هود آشپزخانه زیر کابینتی

هنگامی که نام هود زیر کابینتی را می شنوید به یاد گذشته می افتید چرا که اولین هود های وارد شده به بازار هود های زیر کابینتی بودند و دلیل آن که زیر کابینتی نامیده شدند نوع طراحی آن ها بود چون در زیر کابینت نصب می شدند‌. تنوع رنگ و سایز در این مدل هود بسیار زیاد بود بنابراین پیش از آن که  طرح های بیشتری برای هود ها به وجود آید  این هود مناسب با هر نوع رنگ و سبک کابینتی بود.

لیست قیمت هود آشپزخانه

لیست قیمت هود آشپزخانه را عوامل مختلفی تعیین می کنند مثل : نوع جنس هود، سایز هود ، طرح و برند هود . اما با تمام این عوامل باز هم هود بیمکث به علت تولید داخلی بودن و ایرانی بودن نسبت به دیگر هود ها ارزان تر است و هر قدر هم که این محصول از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار باشد باز هم  قیمت آن مناسب است.

از کجا هود بیمکث مناسب بخریم؟

شما می توانید هود مناسب خود را با مراجعه به سایت کالا ۱۱۸ انتخاب و آن را به صورت اینترنتی خریداری کنید. هود بیمکث دارای گارانتی ۵ ساله و خدمات پس از فروش ۲۴ ماهه می باشد. شما می توانید هود بیمکث را با بهترین و ارزان ترین قیمت از کالا ۱۱۸ تهیه کنید و از تخفیفات این فروشگاه بهره مند شوید.

نکات پس از خرید هود بیمکث

توجه کنید که پس از خرید هود بیمکث باید نصب این محصول را به دست نصاب ها و عوامل فعال در نمایندگی آن واگذار کنید تا برای گارانتی این محصول مشکلی پیش نیاید به همین منظور در کنار هود دفترچه راهنما قرار گرفته است که در آن آدرس و شماره تماس نمایندگی و نصاب ها یاد داشت شده است.‌ این محصول با بسته بندی اورجینال درب منزل به شما تحویل داده خواهد شد.

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 364
  • بازدید سال : 963
  • بازدید کلی : 7,024