loading...
ashpazkhanemodern
ashpazkhanemodern بازدید : 42 سه شنبه 23 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

 

شرکت ایلیا استیل از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را در زمینه ساخت انواع تجهیزات آشپزخانه شروع کرده و تا به حال توانسته یکی از موفق ترین کمپانی های ساخت انواع اجاق گاز، هود  و سینک باشد. این کمپانی در ایران و اولین فعالیت خود را از شیراز  با یک مکان ۳ هزار متری شروع کرده است و امروزه با ساخت انواع اجاق گاز های صفحه ای و مبله توانسته یکی از به نام ترین برند ها در کشور باشد. در این قسمت با مشخصات فنی اجاق گاز، قیمت و انواع آن آشنا خواهید. بنابراین با ما همراه باشید.

برای راهنمای رایگان خرید اجاق گاز ایلیا استیل  با شماره 09194109168 تماس بگیرید.

 

اجاق گاز مناسب آشپزخانه

قبل از این که بخواهید برای آشپزخانه خود اجاق گاز  بخرید باید بدانید که کدام اجاق گاز مناسب تر و یا کدام اجاق گاز مناسب آشپزخانه شماست؟ ما در این قسمت به شما توضیحاتی خواهیم داد که به شما برای خرید اجاق گاز مناسب کمک می کند. اولین نکته ای که در انتخاب یک اجاق گاز وجود دارد حالا چه صفحه و چه مبله این است که شما تعداد شعله های یک گاز را در نظر بگیرید‌‌.

معمولا با توجه به نوع پخت و پز تعداد شعله ها مشخص می شود پس اگر پخت و پز شما زیاد است به اجاق ۵ شعله نیاز دارید. اما گاهی اوقات نه تنها پخت و پز کم است بلکه فضای آشپزخانه هم ایجاب می کند که شما اجاق گاز کوچک با تعداد شعله کمتر داشته باشید.

چرا اجاق گاز ایلیا استیل

حالا از بین تمامی برند ها چرا اجاق گاز ایلیا استیل؟ به دلیل آن که ایلیا استیل یک برند ایرانی است و مواد اولیه و قطعاتی که در اجاق ایلیا استیل استفاده شده است از بهترین متریال تهیه شده است. اجاق گاز ایلیا استیل از سه تا ۵ شعله قابل طراحی است و معمولا از استیل یا شیشه ساخته شده ، جنس استیل مورد استفاده در اجاق گاز ایلیا استیل از استنلس ۳۰۴ است که دوام بالا و ظاهر زیبایی دارد.

انواع اجاق گاز

اجاق گاز ها از نظر طراحی دارای انواع مختلفی هستند هم چنین اجاق گاز های ایرانی برند های مختلفی دارند. انواع اجاق گاز ها از نظر طراحی:

·         اجاق گاز مبله

·         اجاق گاز صفحه ای

·         اجاق گاز رومیزی

انواع اجاق گاز تو کار:

·         اجاق گاز برقی

·         اجاق گاز گازی

·         اجاق گاز برقی- گازی

انواع اجاق گاز از نظر شکل ظاهری:

·         اجاق گاز استیل

·         اجاق گاز شیشه ای

·         اجاق گاز شیشه ای- استیل

·         اجاق گاز سرامیکی

·         اجاق گاز ترکیبی

 

اجاق گاز صفحه ای

در بین تمامی اجاق گاز های ایلیا استیل امروزه اجاق گاز صفحه ای طرفداران بیشتری دارد. اجاق گاز صفحه ای نوعی از اجاق گاز های تو کار است  که درون کابینت نصب می شود. ظاهر زیبا و منحصر به فرد اجاق گاز های صفحه ای باعث جذب مردم به سمت خود شده است چرا که کاملا با دکوراسیون های امروزی مطابقت دارد‌ .

 البته باید گفت که اجاق گاز صفحه ای پاسخ گوی نیاز پخت و پز ایرانی ها نیست اما یک گزینه بسیار مناسب برای آشپزخانه های کوچک با فضای کم است. معمولا اجاق گاز های صفحه ای بدون فر، گریل و یا هر ویژگی دیگرند و فر و گریل را باید جداگانه خریداری نمود.

اجاق گاز مبله

نوع دیگری از اجاق گازهای ایلیا استیل اجاق گاز مبله است که به آن اجاق گاز فردار یا کابینتی هم گفته می شود‌. در گذشته وجود اجاق گاز مبله در منازل رواج بیشتری داشت و نمونه های اولیه این اجاق گاز ها فقط چند شعله برای پخت و پز معمولی با یک فر برای پخت های خاص وجود داشت اما امروزه تعداد شعله ها و نوع کارکرد اجاق گاز مبله پیشرفته تر شده و فر این اجاق نیز قابلیت های بیشتری پیدا کرده است.

 برای مثال تجهیزاتی مثل: محفظه برای کباب کردن ماهی، انواع سرخکن  و انواع کباب پز در اجاق گاز های مبله جدید وجود دارد. معمولا در مدل های ۴ یا ۵ شعله ساخته می شوند که با سه نوع انرژی گاز، برق،  گاز و برق باهم کار می کنند.

لیست قیمت اجاق گاز ایلیا استیل

امروزه نسبت به گذشته قیمت اجاق گاز ها بیشتر شده است و دلیل آن هم بیشتر شدن قطعات و اجزای اجاق گاز ها است البته در حال حاضر تحریم ها هم تاثیر زیادی بر روی قیمت ها داشته اند اما برای این که لیست قیمت اجاق گاز ایلیا استیل تعیین شود فاکتور های زیادی در آن دخالت دارند. برای تعیین قیمت اجاق گاز  عواملی مثل : سایز، تعداد شعله، نوع مصرف انرژی(گاز یا برق) دخالت دارند.

از کجا اجاق گاز ایلیا استیل بخریم؟

از کجا اجاق گاز ایلیا استیل بخریم؟ اجاق گاز ایلیا استیل را معمولا از فروشگاه های معتبر و نمایندگی های ایلیا استیل می توانید بخرید. در صورت خرید اینترنتی نیز فروشگاه اینترنتی کالا ۱۱۸ یکی از معتبر ترین فروشگاه های توزیع کننده اجاق گاز ایلیا استیل است که شما می توانید سفارش خود را ثبت کرده و هزینه آن را درب منزل پرداخت نمایید.

نکات پس از خرید اجاق گاز ایلیا استیل

پس از خرید اجاق گاز ایلیا استیل این محصول را با بسته بندی اورجینال درب منزل تحویل بگیرید و توجه داشته باشید که نصب این محصول را به دست نصاب های ماهر بسپرید. اجاق گاز ایلیا استیل دارای گارانتی ۲۴ ماهه و خدمات پس از فروش می ‌باشد.

هنگام استفاده از گاز رومیزی چه مقدار گرما آزاد می شود؟  گاز های صفحه ای برقی بیشترین میزان تولید گرما را دارند که در اکثر مدل ها حدود ۱۵۰۰۰BTU انرژی آزاد می شود.

چرا گاز رومیزی از مدل های معمولی بهتر است؟  به دلیل فضای کمی که در آشپزخانه اشغال می کند و زیبایی منحصر به فردی که دارد.

گاز برقی بهتر است یا گازی؟ هر دو نوع گاز محبوبیت بیشماری در بین مردم دارند و هر دو یکسان عمل می کنند اما وسایل گاز سوز در بین مردم محبوب ترند.

آیا هر مدل اجاق گاز رومیزی را می توان بر روی کابینت یا میز نصب کرد؟ هر مدل اجاق گاز را می شود بر روی کابینت نصب کرد اما هر سایز اجاق گاز نه، چرا که سایز اجاق گاز باید از میز یا کابینت کوچکتر باشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 348
  • بازدید سال : 947
  • بازدید کلی : 7,008