loading...
ashpazkhanemodern
ashpazkhanemodern بازدید : 17 سه شنبه 20 آبان 1399 نظرات (0)

4 مرحله ساده برای مرتب سازی لباسشویی

اگر به نظر می رسد پس از سفر لباس هایتان به اتاق لباسشویی با مشکلات زیادی مواجه شدید ، این می تواند تقصیر شما باشد. شاید شما لباس های کثیف خود را به درستی مرتب نکنید.

 

به نظر می رسد مرتب سازی لباسشویی برای بسیاری از افراد یک معما است ، بنابراین آنها فقط همه چیز را با هم می ریزند. اما صبر کنید ، می گویید از یکی از آن شوینده ها و پارچه های رنگی استفاده می کنید که ادعا می کند می توانید همه چیز را با هم بشویید؟ هرچه می خوانید باور نکنید. آنجاست که مشکلات زیادی آغاز می شود.

 

لباس ها باید بر اساس رنگ ، نوع پارچه ، وزن و نیازهای شستشو (آب سرد یا آب گرم) مرتب شوند. واقعاً خیلی سخت نیست. این چهار مرحله ساده را دنبال کنید و به زودی مانند یک حرفه ای لباسشویی می کنید.

 

 

نحوه مرتب سازی لباسشویی قبل از شستشو

می توانید صبر کنید تا کوهی از لباس های شسته شده و مرتب سازی آن خسته کننده شود. یا ، از آنجا که می دانید لباس ها و پارچه های کثیف وجود دارد که باید هر روز تمیز شود ، می توانید هنگام مرتب کردن لباس یا استفاده از هر مورد ، آن را با مرتب سازی لباسشویی ساده کنید.

 

 

از چکش های جداگانه لباسشویی یا مانع لباسشویی بهمراه بخشهای مرتب سازی در کمد ، حمام یا محل خشکشویی مرکزی خود استفاده کنید. اگر مانع برچسب ندارد ، باید آنها را اضافه کرده و حتی قوانین نحوه مرتب سازی لباسشویی را ارسال کنید تا کودکان بتوانند به آنها کمک کنند. یک قسمت باید برای سفیدها ، یک قسمت برای رنگ های تیره ، یک قسمت برای رنگ های روشن و یک قسمت فقط برای خشکشویی باشد.

 

 

حتی اگر مجبور باشید کمی لحظه تصمیم گیری را هنگام بارگیری از مانع انجام دهید ، پیش سفارش سریع لباسشویی شما را تسریع می کند و به موفقیت شما کمک می کند. اگر شما باید از اتاق خشکشویی یا لباسشویی محلی که فضای آن اغلب با ارزش است ، استفاده از پیش تهیه بسیار مفید است.

 

 

در مواقع اضطراری

این را به یک عادت تبدیل نکنید ، اما اگر وسایل کافی برای تهیه بار کامل ماشین آلات از هر نوع پارچه را ندارید و عجله دارید ، می توانید همه لباس های همرنگ را با هم بشویید. فقط مطمئن شوید که چرخه شستشوی صحیح را انتخاب کرده و از آب سرد استفاده کنید تا به ظریف ترین لباس های موجود در بار آسیب نرساند.

 

 

 

فقط بخاطر داشته باشید ، یک کامیسول آبی تیره و توری هنگام شستن با یک جفت شلوار جین برنجی دوام زیادی نخواهد داشت.

 

برچسب را بخوانید

اگر با لباسشویی های معمولی خود بسیار آشنا هستید ، احتمالاً مجبور نیستید هر بار این مرحله را انجام دهید. اما اگر در حال آموزش لباسشویی به کودک هستید ، این یک مرحله بسیار مهم است. برچسب مراقبت از هر مورد را در مانع بخوانید.

 

این برچسب به شما نشان می دهد که آیا می توانید یک مورد را با ماشین بشویید ، از چه دمای آب استفاده کنید و چگونه پارچه را خشک کنید. تمام لباس هایی را که برچسب گذاری شده اند ، "جدا بشویید" یا "شستشوی دست" را در یک دسته جداگانه قرار دهید.

 

اگر تازه کار چگونگی لباسشویی هستید و برچسبی را می بینید که روی آن نوشته شده است "فقط خشک تمیز" ، برچسب را باور کنید و آن را درون کیسه ای قرار دهید تا به یک خشکشویی حرفه ای برسانید. با داشتن برخی از تجربیات ، خواهید آموخت که برخی از مواردی که دارای برچسب خشک تمیز هستند را می توان با دست شست. شما همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه از یک کیت تمیز کردن خشک DIY در خشک کن خود استفاده کنید.

 

خواندن برچسب مراقبت روی پیراهن

مرتب سازی بر اساس رنگ

هنگامی که لباسشویی و تمیز خشک فقط لباس ها از هم جدا شدند ، لباس های شستشوی باقیمانده را بر اساس رنگ مرتب کنید. رنگ سفید ، پاستل ، رنگ خاکستری روشن و زمینه سفید در یک دسته قرار می گیرند. لباس های تیره رنگ - سیاه ، قرمز ، سرمه ای ، قهوه ای ، خاکستری تیره - در یک دسته دیگر قرار می گیرند.

 

مرتب کردن چراغ ها و تیرها به انبوه های مختلف

مرتب سازی بر اساس پارچه

هر توده را یک بار دیگر بر اساس نوع پارچه مرتب کنید. به عنوان مثال ، در پارچه سفید / رنگ روشن ، حوله ها و ملحفه های بلوز ، شلوار کوتاه و لباس زیر یا لباس زیر را جدا کنید.

 

در رنگ های تیره ، تی شرت و شلوار جین را از موارد سبک تر مانند بلوز و پیراهن های لباس جدا کنید. اگر حوله یا پتو تیره دارید ، آنها را از لباس جدا کنید تا پرزها کاهش یابد ، هرگز پارچه های پرزدار و پارچه های جذب کننده را با هم شستشو ندهید!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 142
  • بازدید ماه : 344
  • بازدید سال : 1,310
  • بازدید کلی : 7,371