loading...
ashpazkhanemodern
ashpazkhanemodern بازدید : 19 دوشنبه 03 آذر 1399 نظرات (0)

چگونه با خیال راحت از شر اشکالات داخل خانه خلاص شویم

تنها چیزی که من در مورد تابستان دوست ندارم همه اشکالات است! حتی فکر کردن در آنها باعث می شود که خودم را بشکنم و خارش پیدا کنم. برای بدتر کردن این ، کوچکترین من واقعاً نسبت به گزش اشکال حساس است و مانند بادکنک متورم می شود. گرچه ممکن است اجتناب از اشکالات به طور کامل غیرممکن باشد ، من همیشه مراقب هر چیزی هستم که بتواند به کنترل آن اشکالات کمک کند. امروز من تمام نکات خود را برای جلوگیری از اشکالات در خانه شما و همچنین بهترین روش ها برای خلاص شدن از شر آنها در هنگام ظاهر شدن به اشتراک می گذارم.

 

توت فرنگی درخشان

×

چگونه می توان از بروز اشکالات در خانه خود جلوگیری کرد

بهترین راه برای داشتن خانه ای بدون اشکال جلوگیری از آمدن آنهاست. در واقع این بدان معنی است که خانه خود را تا آنجا که ممکن است برای آنها جذابیت ندارد. اگر غذا ، آب و مکانهای دنج آنها را برای مخفی کردن بردارید ، امیدوارم که این حشرات مکان بهتری برای زندگی پیدا کنند.

 

نکات و نکاتی برای خلاص شدن از شر اشکالات. آشپزخانه خانه سفید با اسپری و دام کنترل آفات Zevo.

 

 

یک نگهداری از خانه کوچک انجام دهید.

اگرچه ممکن نیست تمام اشکالات موجود را حفظ کنید ، اما می توانید با حفظ تعمیر و ترمیم منزل ، به شدت از حمله آنها بکاهید. تابستان زمان مناسبی برای انجام کمی نگهداری از منزل است در حالی که هوا خوب است. در اینجا چند کار برای جستجوی وجود دارد.

 

دور پنجره ها و تخته های زیرین را ببندید و هر گونه ترک در خانه خود را ببندید.

سوراخ های صفحه نمایش خود را وصله کنید.

جای آب و هوای پاره شده را در اطراف درهای خود جایگزین کنید.

این مراحل نه تنها به جلوگیری از اشکالات کمک می کنند ، بلکه باعث می شوند خانه شما انرژی بیشتری داشته باشد!

 

یک روال تمیز کردن روزانه سریع داشته باشید.

یک برنامه تمیزکاری سریع روزانه به خلاص شدن از شر ذرات غذایی شل که ممکن است باعث جلب اشکالات شود کمک می کند. اینها مهمترین وظایفی هستند که ما روزانه انجام می دهیم

 

به پیشخوانهای آشپزخانه بعد از هر وعده غذا خوب پاک کنید.

زمین را در قسمت های غذا خوردن جارو یا جاروبرقی کنید.

سطل های زباله خود را به طور مرتب خالی کنید و مطمئن شوید که سطل های زباله بیرونی شما همیشه یک درب محکم بر روی آنها دارند.

هر زمان مواد غذایی را در آن ریختید ، زباله دانی خود را اجرا کنید. می تواند مهمانی برای اشکالات پایین آنجا باشد ، بنابراین مرتباً آن را تمیز کنید.

آشپزخانه سازمان یافته به سبک خانه مزرعه با صفحه نمایش زیبا از سینک ظرفشویی.

 

شلوغی را پاک کنید.

مجلات قدیمی ، انبوه کاغذها و روزنامه ها ، مقوا و جعبه ها را مرتباً بازیافت کنید. اینها خانه های راحت و خوبی را برای اشکالات ایجاد می کنند.

 

ذخیره مواد غذایی خود را بررسی کنید.

اشکالات عاشق پیدا کردن شربت خانه خوب هستند! اطمینان حاصل کنید که تمام مواد غذایی شما در محفظه های ضد هوای داخل هوا نگهداری شده یا محکم بسته شده اند. همه ما می دانیم که بچه ها دوست دارند کیسه ها و ظروف غذا را باز کنند و در آنها را بسته نکنند ، بنابراین در مورد پیشگیری از اشکال نیز به آنها یک درس کوچک بدهید! اشکالات عاشق آرد ، شکر ، کراکر ، ماکارونی و سایر غذاهای خشک هستند که در انبار خود ذخیره کرده اید

از غذای حیوانات خانگی خارج از شب نروید.

برای نگهداری غذای حیوانات خانگی از ظروف بزرگ و ضد هوای خود استفاده کنید و غذا را یک شب در ظرف ها نگذارید. اشکالات به اندازه حیوانات خانگی شما غذای حیوانات خانگی را دوست دارند!

 

چگونه از شر باگ هایی که مشاهده می کنید خلاص شوید

اگر شروع به دیدن اشکالات در خانه خود کرده اید ، می خواهید در اسرع وقت از شر آنها خلاص شوید. معمولاً وقتی یک اشکال می بینید ، می توانید شرط بندی کنید که نزدیکتر هستند. آن را نادیده نگیرید!

 

هنگامی که در خانه خود با اشکال روبرو هستید ، بدیهی است که می خواهید اطمینان حاصل کنید که محصولی را انتخاب می کنید که هم موثر باشد و هم خانواده پسند - به ویژه اگر فرزند و حیوانات خانگی دارید. Zevo مارک جدیدی از محصولات کنترل آفات است که با روغنهای اساسی ضروری و سایر مواد رایج {دوستانه} ساخته شده است. اینها به گیرنده های سیستم عصبی که فقط در اشکالات فعال هستند حمله می کنند - نه افراد یا حیوانات خانگی. شما عاشق علم هستید! هنگامی که طبق دستورالعمل استفاده می شود ، Zevo در اطراف افراد و حیوانات خانگی ایمن است بنابراین در صورت لزوم می توانید با اطمینان از آن در سراسر خانه خود استفاده کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 255
  • بازدید سال : 1,221
  • بازدید کلی : 7,282