loading...
ashpazkhanemodern
ashpazkhanemodern بازدید : 28 چهارشنبه 19 شهریور 1399 نظرات (0)

 

لیست تجهیزات لازم برای افتتاح فروشگاه پیراشکی

اسباب کشی یکی از کارهای سختی به شمار می رود که قاعده و اصول خاص خودش را دارد. هر فردی در زندگی خود ممکن است بارها با آن روبه رو شود و در این راه نیز آسیب های مالی بسیار زیادی را ببیند. به همین علت باید حواستان را جمع کنید و از راهکارهای مختلفی در این راه بهره ببرید که از آن ها می توان به شرکت های باربری اشاره کرد.

حمل بار می تواند به دلایل مختلفی انجام شود که افتتاح یک شغل و کاسبی نمونه ای از این موارد به حساب می آیند.  چرا که هر کدام از مشاغل نیاز به تجهیزات مختلفی دارند که برای حمل آن ها باید قوانین زیادی را رعایت کنید که این امر با وجود شرکت های نظافتی آسان خواهد شد. به همین علت قصد داریم تا در ادامه شما را با لیست تجهیزات لازم برای افتتاح فروشگاه پیراشکی آشنا کنیم. همراه ما باشید. 

 

تجهیزات مورد نیاز برای افتتاح فروشگاه پیراشکی 

داشتن یک فروشگاه پیراشکی شخصی می تواند یک روش سرگرم کننده و خوشمزه برای گذراندن روزهای خود باشد ، به خصوص اگر از پخت و پز ، ساعات اولیه صبح و پذیرایی غذاهای شیرین برای مشتریان لذت می برید. همانند سایر مشاغل ، مکان اصلی است و نام هوشمندانه ، طرح کسب و کار کاملاً تحقیق شده و درک عملکرد ، شما را بسیار دور خواهد کرد. برای شروع تولید بسته های روزانه دونات ، باید تجهیزات خاصی را برای آشپزخانه ، مجموعه ای از مواد پیراشکی و چند مورد دیگر تهیه کنید تا ویترین فروشگاه شما را تهیه کند.

ساخت دونات

اولین ملاحظه شما شامل مقیاس تجارت شماست. مغازه های کوچکتر از فرآیند دستی بیشتری برای ایجاد دونات استفاده می کنند ، در حالی که فروشگاه های بزرگتر از تجهیزات اتوماتیک بزرگتر استفاده می کنند. با یک کارگزار همکاری کنید تا تجهیزات را تعیین کند و در پیش بینی اهداف تولید و تولید خود تأثیرگذار باشد ، در عین حال تجهیزاتی را انتخاب کنید که بتواند با رشد کسب و کار شما از یک بازده گسترده استفاده کند.

 

 

 

با یک سرخ کن دونات ، یکی از ضروری ترین تجهیزات ، کار خود را شروع کنید ، که از مدل های پیشخوان تا آنهایی که به چند فوت فضای آشپزخانه نیاز دارند ، متغیر است. در کنار سرخ کن ، به یک ضد عفونی کننده احتیاج دارید که از آن برای تهیه دونات های بزرگ شده مخمر استفاده می شود. باز هم ، اندازه متفاوت است و به مقیاس تولید شما بستگی دارد. شما به یک مخلوط کن در اندازه صنعتی و قفسه ها و سینی های نانوایی برای نگهداری دونات های آماده و تمام شده خود نیاز خواهید داشت. یک میز کار بزرگ و یا برش های دونات دستی یا دستگاه برش دونات به تولید محصول کمک می کند. شما همچنین به یک سپرده گذار ، که قطره چکان نیز نامیده می شود ، نیاز دارید که قطعه ای از تجهیزات است که دونات را به داخل سرخ کن می ریزد.

 

برای پایان دادن به پیراشکی های خود ، فقط برای این منظور به میزهای لعاب با سینی و تابه های اضافی ، همراه با یک پرکننده پیراشکی برای آن دونات های ژله ای خوشمزه نیاز دارید. شما همچنین باید مقیاس آشپزخانه ، لیوان های اندازه گیری مناسب ، دماسنج نانوایی ، دستگیره های فر ، وردنه تجاری و سایر ابزار و وسایل دستی داشته باشید. اگر مکان شما از قبل مانند سینک ظرفشویی و یخچال فاقد اصول اولیه است ، به آنها نیز احتیاج دارید.

 

موجودی مواد اولیه اولیه

برای موجودی اولیه مواد اولیه ، باید منوی پیراشکی خود را بشناسید و مواد را متناسب با آن انتخاب کنید. این شامل مقدار زیادی آرد ، شکر ، پودر شیر ، تخم مرغ ، بیکینگ پودر و مخمر است. به این مواد یا مواد افزودنی خاص مانند آب پاش آب نبات یا آجیل خرد شده را به آن اضافه کنید.

ارائه خدمات به مشتریان

نمای داخلی مغازه پیراشکی فروشی خود را با ویترین ها به نمایش بگذارید تا خلاقیت های خود را به نمایش بگذارید. یک میز پیشخوان ، صندوق پول و یک دستگاه قهوه ساز به همراه یک جعبه یخچال برای هر نوع نوشیدنی سرد برای فروش اضافه کنید. برای مشتریانی که می خواهند در آنجا بمانند و از دونات های خود لذت ببرند ، چند میز و صندلی اضافه کنید و یا مقداری فضای پیشخوان اختصاص دهید و یا یک میز جداگانه برای چاشنی های قهوه ، دستمال و یک سطل آشغال داشته باشید.

 

ملاحظات دیگر

خرید یک صندوق پول را در نظر بگیرید که با یک برنامه نرم افزاری حسابداری کار می کند ، بنابراین می توانید از طریق صندوق پول کارمندان خود را وارد و خارج کنید. برای مدیریت عملیات مالی خود ، نرم افزار حسابداری را انتخاب کنید که همچنین می تواند قسمتهایی از سیستم دفترداری شما را ردیابی و خودکار کند.

 


نیاز شما ممکن است بسته به اندازه و مقیاس فروشگاه و محلی که انتخاب می کنید متفاوت باشد. اگر اتفاقاً یک فروشگاه پیراشکی از قبل موجود یا مغازه ای را که تعطیل شده بود خریداری کرده و اکنون در حال بازگشایی هستید ، ممکن است بتوانید بسیاری از کالاهای مورد نیاز خود را از تجارت قدیمی به دست بیاورید. علاوه بر این ، اگر می خواهید به بودجه خود پایبند باشید ، در مورد تجهیزات استفاده شده که اغلب با تخفیف قابل توجهی از تجهیزات جدید فروخته می شوند ، تحقیق کنید.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 404
  • بازدید سال : 1,370
  • بازدید کلی : 7,431