loading...
ashpazkhanemodern
ashpazkhanemodern بازدید : 30 یکشنبه 16 شهریور 1399 نظرات (0)

 

 مراحل لازم برای راه اندازی فست فود

برای اینکه بتوانید یک فست فود را راه اندازی کنید نیاز دارید تا چندین مرحله را طی کنید. هر کدام از این مراحل اهمیت خاص خودشان را دارند و باید به آن ها توجه گردد. در یک نگاه کلی می توان این مراحل را به صورت زیر تعریف کرد:

1.        انتخاب مکان مورد نظر

2.       خرید تجهیزات

3.      اسباب کشی به مکان مورد نظر

4.      استخدام نیروهای متخصص

5.      شروع به کار

در ادامه به صورت گسترده تر می توانید با این موضوع آشنایی پیدا کنید. همراه ما باشید. 

چگونه یک رستوران غذای سریع را شروع کنیم

تصویر رستوران فست فود

یک تجارت فست فود در کمترین زمان ممکن غذای ارزان قیمت را به مشتری می فروشد. این رستوران ها خدمات خود را از طریق رانندگی برانداز و همچنین غذاهای سنتی برای نشستن ارائه می دهند. برخی از مشتریان ترجیح می دهند سفارش خود را به شکل "رفتن" با خود بیاورند. این تجارت کاملاً مشهور است زیرا غذاهای خوشمزه را به روشی سریع و کم هزینه فراهم می کند. یک فست فود باز کنید و به شما وسیله ارزان قیمت غذا خوردن ، داشتن انرژی و احساس سیری را در اختیار مردم قرار می دهد.

 

بیاموزید که چگونه رستوران فست فود خود را تأسیس کنید و اینکه آیا این رستوران برای شما مناسب است.

با دنبال کردن این 9 مرحله ، یک رستوران فست فود راه اندازی کنید:

شما ایده کامل کسب و کار را پیدا کرده اید و اکنون آماده هستید که گام بعدی را بردارید. راه اندازی مشاغل بیشتر از ثبت آن در ایالت است. ما این راهنمای ساده برای راه اندازی رستوران فست فود شما را آماده کرده ایم. این مراحل اطمینان حاصل می کند که کسب و کار جدید شما به خوبی برنامه ریزی شده ، به درستی ثبت شده و از نظر قانونی مطابقت دارد.

 

مرحله 1: کسب و کار خود را برنامه ریزی کنید

یک برنامه مشخص برای موفقیت به عنوان یک کارآفرین ضروری است. این به شما کمک می کند مشخصات کسب و کار خود را ترسیم کرده و برخی موارد ناشناخته را کشف کنید. چند موضوع مهم که باید در نظر گرفت:

 

هزینه های راه اندازی و هزینه های مداوم چقدر است؟

بازار هدف شما کیست؟

چقدر می توانید از مشتری شارژ بگیرید؟

نام تجاری خود را چه می گذارید؟

خوشبختانه ما بسیاری از این تحقیقات را برای شما انجام داده ایم.

 

هزینه های ایجاد یک رستوران فست فود چقدر است؟

این تجارت به خود رستوران فیزیکی ، تجهیزات پخت و پز ، غذا / مواد اولیه ، نیروی کار ، بیمه و بازاریابی نیاز دارد. هزینه ساخت یک رستوران می تواند بالغ بر 100000 دلار یا بیشتر باشد. هزینه تجهیزات و مواد پخت و پز اگر ده ها هزار دلار نباشد احتمالاً چندین هزار دلار خواهد بود.

هزینه های مداوم یک رستوران فست فود چقدر است؟

این تجارت به کارگران ، بازاریابی ، بیمه ، تجهیزات آشپزی ، اجاره ماهانه و آب و برق نیاز دارد. کارگرانی که سفارش مشتری می گیرند ، غذا درست می کنند ، وعده های غذایی سرو می کنند و امکانات را تمیز می کنند معمولاً در هر ساعت 7 تا 10 دلار درآمد دارند. مدیران رستوران های فست فود سالانه بین 25 تا 55 هزار دلار درآمد دارند. حسابداران و متخصصان بازاریابی دستمزد سالانه بین 35000 تا 60،000 دلار دریافت می کنند. ماهیانه چندین صد دلار یا بیشتر بودجه برای خدمات شهری در نظر بگیرید. برنامه ریزی کنید که هر ماه 500 تا 1000 دلار یا بیشتر برای بازاریابی رستوران فست فود خود هزینه کنید. هزینه تجهیزات و مواد پخت ماهیانه چندین هزار دلار خواهد بود. اکثر دارندگان رستوران های فست فود دارای امکانات خود هستند. با این حال ممکن است ماهانه وام پرداخت شود. برای پرداخت وام / اجاره ماهانه 1000 تا 2000 دلار یا بیشتر بودجه در نظر بگیرید.

 

بازار هدف کیست؟

بازار هدف افراد شلوغی است که وقت و انرژی لازم برای پخت غذا را ندارند. جوانان و کسانی که دستمزد کمی می گیرند نیز به دلیل هزینه نسبتاً پایین فست فود ، مشتری هدف هستند.

چگونه یک رستوران فست فود درآمد کسب می کند؟

این تجارت با فروش غذا و نوشیدنی به مشتریان درآمد کسب می کند.

 

چقدر می توانید از مشتری شارژ بگیرید؟

برای سفارش معمول باید از چند دلار تا 10 دلار از مشتریان شارژ شود. رستوران های فست فود معمولاً یک یا دو دلار برای یک نوشیدنی و حدود 5 دلار برای سفارش متوسط ​​غذا دریافت می کنند.

 

یک رستوران فست فود چقدر می تواند سود کسب کند؟

این تجارت می تواند پول زیادی بدست آورد. یک رستوران فست فود می تواند سالانه 50،000 تا 100،000 $ یا بیشتر درآمد کسب کند. مکانهای اضافی را باز کنید و می توانید سالانه میلیون ها دلار درآمد کسب کنید.

 

چگونه می توانید کسب و کار خود را سودآورتر کنید؟

برای جابجایی مشتریان اضافی ، از طریق خطوط اضافی استفاده کنید. همچنین برای رستوران های فست فود ارائه خدمات پذیرایی برای مشاغل محلی ، سازمان ها و رویدادها نیز امکان پذیر است. وسایل آشپزی قدیمی را بیرون نریزید. آن را به رستوران های دیگر بفروشید و درآمد حاصل از آن را در تجهیزات جدید و بهبودهای رستوران فست فود خود سرمایه گذاری کنید.

 

نام تجاری خود را چه می گذارید؟

انتخاب نام مناسب بسیار مهم است. اگر قبلاً نامی در ذهن ندارید ، راهنمای دقیق ما را در مورد چگونگی نامگذاری مشاغل بخوانید و یا با ایجاد نام تجاری کسب و کار در رستوران فست فود از یک ایده کمک بگیرید.

 

سپس ، هنگام ثبت نام کسب و کار ، توصیه می کنیم بررسی کنید که آیا نام تجاری در ایالت شما موجود است ، با جستجوی علامت تجاری ، جستجوی وب و اطمینان از اینکه نام انتخابی شما به عنوان دامنه وب در دسترس است ، بررسی کنید تا خیر یکی دیگر می تواند آن را بگیرد.

پس از ثبت نام دامنه ، راه اندازی یک حساب ایمیل حرفه ای (@ yourcompany.com) را در نظر بگیرید. G Suite Google یک سرویس ایمیل تجاری ارائه می دهد که دارای ابزارهای مفید دیگری از جمله پردازش متن ، صفحه گسترده و موارد دیگر است. رایگان امتحان کنید

مرحله 2: یک شخصیت حقوقی تشکیل دهید

تأسیس یک نهاد تجاری قانونی مانند LLC مانع مسئولیت شخصی شما در صورت شکایت از رستوران فست فود شما می شود. بسیاری از ساختارهای تجاری برای انتخاب وجود دارد از جمله: شرکتها ، LLC و DBA.

خدمات برتر تشکیل مشاغل را از دوستان ما در StartupSavant بررسی کنید.

همچنین باید به شما کمک کند از یک سرویس نمایندگی ثبت شده برای محافظت از حریم خصوصی خود و رعایت قوانین استفاده کنید.

 

مرحله 3: ثبت نام برای مالیات

قبل از اینکه بتوانید برای تجارت باز کنید ، باید برای انواع مالیات های ایالتی و فدرال ثبت نام کنید.

 

برای ثبت نام در مالیات باید درخواست EIN بدهید. این واقعا آسان و رایگان است!

مرحله 4: حساب بانکی و کارت اعتباری باز کنید

استفاده از حساب های بانکی و اعتباری اختصاصی برای محافظت از دارایی های شخصی ضروری است.

 

هنگامی که حساب های شخصی و شغلی شما مخلوط می شود ، در صورت شکایت از تجارت شما ، دارایی های شخصی شما (خانه ، ماشین و سایر اشیاables با ارزش شما) در معرض خطر قرار می گیرند. در قانون تجارت ، از این به عنوان سوراخ کردن حجاب شرکت شما یاد می شود.

 

علاوه بر این ، یادگیری نحوه ایجاد اعتبار تجاری می تواند به شما کمک کند کارت های اعتباری و سایر منابع مالی را به نام کسب و کار خود (به جای خودتان) دریافت کنید ، نرخ بهره بهتر ، خط اعتباری بالاتر و موارد دیگر.

 


یک حساب بانکی تجاری باز کنید

این دارایی های شخصی شما را از دارایی های شرکت شما جدا می کند ، سرمایه ای که برای محافظت از دارایی شخصی لازم است

همچنین حسابداری و تشکیل پرونده مالیاتی را آسان می کند.

کارت اعتباری کسب کنید

این کار با قرار دادن هزینه های مشاغل خود در یک مکان به شما کمک می کند تا هزینه های شخصی و شغلی خود را جدا کنید.

همچنین تاریخچه اعتبار شرکت شما را ایجاد می کند ، که می تواند بعدا برای جمع آوری پول و سرمایه گذاری مفید باشد.

مرحله 5: حسابداری تجارت را تنظیم کنید

ثبت هزینه های مختلف و منابع درآمد برای درک عملکرد مالی کسب و کار شما حیاتی است. نگهداری دقیق و دقیق حساب ها همچنین تشکیل پرونده سالانه مالیات شما را بسیار ساده می کند.

 

مرحله 6: دریافت مجوزها و مجوزهای لازم

عدم دستیابی به مجوزها و مجوزهای لازم می تواند منجر به جریمه های سنگین یا حتی تعطیل شدن تجارت شما شود.

 

الزامات صدور مجوز کسب و کار فدرال

مقررات فدرال در مورد اینکه چه چیزی می تواند به غذا اضافه شود ، فروخته شود و فرآوری شود ، وجود دارد. پیوست منبعی از سازمان غذا و دارو با جزئیات روند راه اندازی تجارت مواد غذایی است: نحوه راه اندازی تجارت غذایی

 

الزامات صدور مجوز کسب و کار محلی و محلی

برای راه اندازی تجارت فست فود ممکن است مجوزها و مجوزهای خاصی از کشور لازم باشد. با مراجعه به مرجع SBA به مجوزها و مجوزهای ایالت در مورد شرایط صدور مجوز در ایالت خود بیشتر بیاموزید

برای اطلاعات در مورد مجوزها و مجوزهای محلی:

 

با دفتر کارمند شهر ، شهر یا شهرستان خود تماس بگیرید

از یکی از انجمن های محلی ذکر شده در فهرست منابع کسب و کار محلی انجمن های مشاغل کوچک ایالات متحده کمک بگیرید.

گواهی اشغال

تجارت فست فود عموماً از ویترین فروشگاه به اتمام می رسد. مشاغل فعال خارج از مکان فیزیکی معمولاً به گواهی اشتغال (CO) نیاز دارند. یک CO تأیید می کند که تمام قوانین ساختمانی ، قوانین منطقه بندی و مقررات دولتی رعایت شده است.

 

اگر قصد اجاره مکانی را دارید:

به طور کلی مسئولیت صاحبخانه به دست آوردن CO است.

قبل از اجاره ، تأیید کنید که صاحبخانه شما CO معتبری را دارد که قابل استفاده برای تجارت فست فود است.

پس از بازسازی اساسی ، غالباً نیاز به انتشار یک CO جدید است. اگر قبل از افتتاح محل کار شما نوسازی شود ، توصیه می شود که در قرارداد اجاره خود زبانی را ذکر کنید مبنی بر اینکه پرداخت اجاره نامه تا زمان صدور CO معتبر آغاز نمی شود.

اگر قصد خرید یا ساخت مکانی را دارید:

شما مسئول دریافت CO معتبر از یک مقام دولت محلی خواهید بود.

برای اطمینان از اینکه تجارت فست فود شما مطابقت دارد و قادر به دریافت CO است ، تمام کدهای ساختمانی و شرایط منطقه بندی محل کسب و کار خود را مرور کنید.

مقررات غذایی

هنگام فروش غذا ، شما نیاز به مجوز از یک بخش بهداشت محلی دارید. تمام مراكزي كه غذا سرو مي كنند لازم است كه از يك بازرسي بهداشتي عبور كنند. نکاتی برای پیشرفت خوب در بازرسی های بهداشتی

مرحله 7: بیمه تجارت دریافت کنید

دقیقاً مانند مجوزها و مجوزها ، کسب و کار شما برای فعالیت ایمن و قانونی به بیمه نیز احتیاج دارد. بیمه تجارت از سلامت مالی شرکت شما در صورت خسارت تحت پوشش محافظت می کند.

 

انواع مختلفی از بیمه نامه ها برای انواع مختلف مشاغل با خطرات مختلف ایجاد شده است. اگر از انواع خطراتی که ممکن است تجارت شما با آن روبرو باشد مطمئن نیستید ، با بیمه مسئولیت عمومی شروع کنید. این رایج ترین پوششی است که مشاغل کوچک به آن نیاز دارند ، بنابراین مکانی عالی برای شروع کسب و کار شما است.

 

درباره بیمه مسئولیت عمومی بیشتر بیاموزید.

بیمه نامه قابل توجه دیگری که بسیاری از مشاغل به آن نیاز دارند ، بیمه جبران خسارت کارگران است. اگر تجارت شما کارمند داشته باشد ، احتمالاً ایالت شما را ملزم به تحت پوشش قرار دادن غرامت کارگران می کند

مرحله 8: نام تجاری خود را تعریف کنید

نام تجاری شما همان چیزی است که شرکت شما برای آن مطرح است و همچنین نحوه درک تجارت شما توسط عموم مردم است. یک مارک قوی به کسب و کار شما کمک می کند تا از رقبا متمایز شود.

 

چگونه یک رستوران فست فود را تبلیغ و عرضه کنیم

تجارت را از طریق طیف گسترده ای از کانال های محلی ارتقا دهید. آگاهی از رستوران فست فود خود را از طریق تبلیغات در بیلبوردها ، روزنامه های محلی ، رادیو ، تلویزیون و موارد دیگر افزایش دهید. ارائه کوپن در روزنامه محلی را در نظر داشته باشید تا مردم را ترغیب کنید تا رستوران فست فود شما را امتحان کنند. در نظر بگیرید که یک اسباب بازی رایگان با پیشنهادهای ویژه کودکان ارائه دهید. حمایت مالی از رویدادهای محلی و تیم های ورزشی برای ارائه رستوران و مارک فست فود شما به صورت مثبت نیز به شما کمک خواهد کرد. همچنین می توانید از مسابقات محلی ، نمایشگاه های تبلیغاتی و سایر تبلیغات حمایت مالی کنید تا در معرض نام تجاری خود قرار بگیرید.

 

چگونه مشتری ها را برگردانیم؟

سرعت تهیه ، پخت و سرو غذا مهمترین عامل است. یک یا چند خط رانندگی را از طریق خطوط رانندگی ارائه دهید تا مشتریان برای سفارش خود مجبور نشوند وسایل نقلیه خود را پارک کرده و داخل آن قدم بزنند. قیمت های خود را با قیمت های ارائه شده در سایر فروشگاه های فست فود محلی حفظ کنید.

 

مرحله 9: حضور وب خود را ایجاد کنید

یک وب سایت تجاری به مشتریان این امکان را می دهد تا درباره شرکت شما و محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید بیشتر بدانند. همچنین می توانید از شبکه های اجتماعی برای جذب مشتری یا مشتری جدید استفاده کنید.

آیا این تجارت برای شما مناسب است؟

اگر به دنبال راهی برای خوشحالی مردم ، ارضای اشتیاق و تأمین مایحتاج زندگی مردم برای کار سخت هستید ، باید افتتاح تجارت فست فود را در نظر بگیرید. رستوران های فست فود برای کسانی که از تهیه و سرو غذاهای خوشمزه لذت می برند و افراد با هر سطح درآمد می توانند لذت ببرند ، ایده آل هستند. این تجارت فرصتی برای بهبود خلق و خو ، رضایت و سطح انرژی افراد جامعه و همچنین افرادی است كه از شهر عبور می كنند.

در یک روز معمول در یک رستوران فست فود چه اتفاقی می افتد؟

روز معمول در یک رستوران فست فود شامل تهیه ، پخت و پز و سرو غذا به مشتریان است. کارمندان سفارشات مشتری را می گیرند ، غذا درست می کنند ، رستوران را تمیز می کنند و مواد لازم را برای روزهای آینده آماده می کنند. مدیر رستوران فست فود کار را به کارمندان خود تفویض می کند ، شکایات مشتری را برطرف می کند ، با صاحب رستوران ارتباط برقرار می کند و اطمینان حاصل می کند که مشتریان از تجربه خود در رستوران لذت می برند.

 

چه مهارت ها و تجربیاتی وجود دارد که به شما کمک می کند یک رستوران فست فود موفق بسازید؟

فردی که سابقه خدمات غذایی یا خدمات مشتری دارد ، احتمالاً در این شغل موفق خواهد شد. صاحب مشاغل باید بیش از حد بر روی کارایی ، کاهش هزینه و تأمین غذای با کیفیت در کمترین زمان ممکن تمرکز داشته باشد. او باید بتواند کار را به دیگران تفویض کند ، هزینه های کارگری را تحت کنترل داشته باشد و تقاضای مشتری را با دقت بالایی پیش بینی کند.

 

پتانسیل رشد یک رستوران فست فود چقدر است؟

مشاغل فست فود از محبوبیت فوق العاده ای برخوردار هستند. بیشتر افراد حداقل هشت ساعت در روز کار می کنند. وقتی فرد روز کاری خود را به پایان رساند ، به خانه سفر کرد و مسئولیت های دیگری را بر عهده گرفت ، زمان کمی برای پخت وعده های غذایی باقی مانده است. دقیقاً به همین دلیل است که مشاغل فست فود محبوب و در حال رشد هستند. یک رستوران فست فود موفق تاسیس کنید ، مکان دوم را باز کنید و به توسعه تجارت در سراسر منطقه ادامه دهید. پتانسیل رشد نامحدود است.

گام بعدی را بردارید

یک مشاور تجاری پیدا کنید

یکی از بزرگترین منابعی که یک کارآفرین می تواند داشته باشد مشاوره با کیفیت است. هنگامی که برنامه ریزی کسب و کار خود را شروع می کنید ، با یک منبع تجاری رایگان در نزدیکی خود ارتباط برقرار کنید تا کمک لازم را دریافت کنید.

 

وجود یک شبکه پشتیبانی برای برقراری ارتباط در مواقع سخت عامل اصلی موفقیت صاحبان مشاغل جدید است.

 

منابعی برای کمک به زنان در تجارت

منابع بسیاری به طور خاص برای زنان کارآفرین وجود دارد. ما اطلاعات لازم و مفیدی را برای کمک به شما در موفقیت حرفه ای و شخصی جمع آوری کرده ایم:

 

منابع مالی

مناسبت ها

راهنماها

حمایت کردن

اگر زنی هستید که به دنبال راهنمایی در زمینه کارآفرینی هستید ، این سری جدید عالی "زنان در تجارت" را که توسط زنان شریک زندگی ما Startup Savant ایجاد شده است ، ببینید.

 

برخی از نکات داخلی برای شروع کار در راه اندازی یک رستوران فست فود چیست؟

موفقیت در این تجارت به تجربه مشتری بستگی دارد. خریدارهای رمز و راز را استخدام کنید تا کیفیت تجربه مشتری معمولی را از نظر مدت زمان دریافت سفارش ، کیفیت غذا و دوستی کارمندان ارزیابی کنید. از اهمیت حیاتی سرعت است. اگر گرفتن و تکمیل سفارش مشتری بیش از پنج دقیقه طول بکشد ، مشتریان رستوران را به عنوان مکانی که "فست فود" سرو می کند درک نمی کنند. اطمینان حاصل کنید که کارمندان کافی برای پر کردن به موقع سفارشات در دسترس هستند.

حتماً مواد غذایی منحصر به فردی را که در سایر رستوران های فست فود محلی یافت نمی شود ، ارائه دهید. سعی کنید اقلام سالم را ارائه دهید تا مشتریان آگاه از سلامتی چیزهای خوشمزه ای برای سفارش در محل کار شما داشته باشند. مکان بسیار مهم است. رستوران فست فود خود را در یک منطقه شلوغ از شهر با ترافیک کافی مستقر کنید تا مردم بتوانند رستوران شما را با خیال راحت ببینند و از آن حمایت کنند. بسیاری از کارآفرینان رستوران های فست فود آسانتر می توانند محلی را که دارای مقر مرکزی است و به طور منظم کمک می کنند باز کنند. چنین تنظیماتی راهنما را برای هر جنبه از تجارت به کارآفرین ارائه می دهد. با این حال ، افتتاح یک رستوران فست فود دارای امتیاز ، توانایی کارآفرین را در گسترش / تغییر فهرست و کار در تجارت به روشی که وی می خواهد ، محدود می کند. بنابراین مطمئن باشید که تمام نکات مثبت و منفی افتتاح یک رستوران فست فود دارای امتیاز را در مقایسه با راه اندازی کسب و کار فست فود منحصر به فرد خود بسنجید.

 

چگونه و کی تیم بسازیم

استخدام فوری کارمندان مهم است. این تجارت به صندوقداران ، آشپزهای خط ، پرسنل نظافت ، مدیر ، کارشناس بازاریابی و حسابدار احتیاج دارد. اگرچه صاحب مشاغل می تواند از همان ابتدای راه اندازی رستوران وظایف بازاریابی ، حسابداری و حتی احتمالاً مدیریت را بر عهده بگیرد ، اما حرفه ای ها باید با رشد تجارت این نقش ها را ایفا کنند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 440
  • بازدید سال : 1,406
  • بازدید کلی : 7,467