loading...
ashpazkhanemodern
ashpazkhanemodern بازدید : 23 چهارشنبه 21 خرداد 1399 نظرات (0)

یک بار به روز رسانی روشنایی اصلی باشید. روند وزنه برداری از نور منطقه ، آویزهای آویزان و میله های سبک را در خود جای داده است که نور را در یک اتاق پخش می کند. چراغ های یکسو کننده کریستالی را انتخاب کنید زیرا آنها مهمترین انرژی اقتصادی هستند و حمام شما را گرم نمی کنند.

 

حمام آثار هنری

در حمام شما نیازی به خیره شدن به دیوارهای بدون پوشش نیست. بوم تحت درمان ، سطح منطقه را ضدآب و معقول می کند. متناسب با تأثیر بصری متناسب ، اندازه های بزرگ را انتخاب کنید. برای نمای متفاوت ، یک چاپگر منطقه ایکون مورد علاقه خود را به هنرهای دیواری دلخواه ببندید. امروزه چاپگرهای سفارشی برای بتن ریزی در برابر آب ، چاپ بوم و حتی لمینت آنها را تولید می کنند.

 

وقتی به فکر مفاهیم تزئینی توالت برای هنر هستید ، از سمت دور یک چاپ بوم فرض کنید. یک گالری دیواری از اشیاء مورد علاقه مانند ستاره دریا یا سبدهای اغلب به منظور روشن تر کردن دیوارهای حمام شما است.

 

کاشی موجود را مجدداً تغییر دهید

اگر کاشی شما نگران کننده نیست و موارد فراوانی در رابطه با آن وجود ندارد ، کاشی های چسب قابل جدا شدن را مانند کاشی های بالاتر از آن آزمایش کنید. آنها برای ریز کردن و نصب ساده هستند و ممکن است در حالی که به سطح پشت آن آسیب نمی رسانند برداشته شوند.

 

یک طرح سریع و سر راست برای تزئین حمام شامل تغییر سخت افزار حمام شما مانند کشو کشو ، میله حوله و همچنین نگهدارنده بافت است. اگر حمام شما با برنجی طلا تزئین شده است به طور واضح و روشن.

 

تعویض به آسانی برای شسته شدن یا خاموش کردن سخت افزار اصلی و افزودن یک برند جدید آسان است. برای ماندن سریع و سریع این پروژه ، اطمینان حاصل کنید که ابزار جدید جایگزینی با فاصله سوراخ پیچ به اندازه یکسان است ، به خصوص در کشوهای شیار نوار که به پیچ نیاز دارد. به معنای ایجاد سوراخ های کمتری در کمد و دیوار است.

 

از پایین به بالا

امروزه واحد مساحت انتخاب کفپوش های دوستانه در سطح منطقه وجود دارد که واحد منطقه مد و ساده برای شکل دادن به آن است. مقرون به صرفه و مقاوم در برابر تخته کف ، در بسیاری از فروشگاههای بهسازی منازل ، خارج از خانه وجود دارد و به شکلی از انواع چوب و الگوهای موجود است. آنها سعی می کنند بافت و نواقص موجود در سطح را در آغوش بگیرند ، دقیقاً مانند یک کف چوب واقعی یا کاشی سنگی. قرار دادن به همان اندازه ساده ارزیابی با تیغه ، لایه برداری ، و چسبیدن به بیرون است. صادقانه ترین نیمه این است که آنها ضد آب هستند و با ضمانت های گسترده در برابر سایش و پارگی در دسترس هستند.

 

اضافه کردن اثاثیه کف انتخاب دیگری است. استحکام صنعتی واحد سطح تشک ، اغلب در اندازه های سفارشی سفارش داده می شود و دارای روکش لاستیکی است که مصنوعی و لوکس را به کف حمام شما اضافه می کند.

 

به حداکثر رساندن فضای ذخیره سازی

Decluttering توالت می تواند ظاهری تازه به روز کرده باشد. اگر منطقه شما به چالش کشیده شده است ، بازبینی کنید اما در ذخیره سازی موجود بهبود خواهید یافت. افزودن زیر شلواری های کشویی به یک کمد یک آپدیت ساده برای آخر هفته است - اندازه های استاندارد واحد سطح کشوها که در خارج از خانه در اکثر فروشگاه های بهسازی خانه وجود دارد.

 

روش های دیگر برای به حداکثر رساندن فضای ذخیره سازی عبارتند از:

 

-پوشاندن قفسه های دیواری

 

- سبدهای نصب شده

 

- افزودن کمی کمد به سبک مبلمان به فضا

 

منسوجات خود را ارتقا دهید

شما در حال آخرین مراحل تزئین حمام خود هستید. این قسمت مانند اضافه کردن یک کمان بزرگ به یک هدیه است. حوله های تازه و ناسازگار خود را ارائه یا دور بیندازید و کالاهای تجاری جدیدی را به حمام خود اضافه کنید. یک لهجه یا الگوی لهجه می تواند یک سبک معاصر باشد. منسوجات جدید بعدی متعاقب آن به حمام خود اضافه کنید:

 

حوله ها

 

- کفپوش

 

-پرده حمام.

 

اگر رنگی به دست آوردید ، حوله ها و کفپوش خود را با آنها کار می کنید ، یک پارچه کتانی یا نوشتاری را انتخاب کنید که شامل تعدادی از آن رنگ ها باشد تا در حمام شما ظاهر شود.

 

دسترسی

حمام شما در حال حاضر باید به روز شود. وقت آن است که خلق و خوی را بیان کنیم. برخی از مفاهیم تزئینی سرویس بهداشتی که لمس های نهایی را به حمام شما اضافه می کنند عبارتند از:

 

- یک کانکس و لوازم جانبی توالت یا پمپ صابون

 

اگر یک سبزی سبک گل زنده یا زنده از جنس ابریشم باشد ، اگر وزن سبک در آنجا وجود داشته باشد.

 

- آنها عاشق رطوبت در یک حمام بسیار روشن هستند

 

- انواع وسایل شمع یا دیفیوزر منطقه ای که رایحه دلپذیری را به فضا می بخشد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 282
  • بازدید سال : 1,248
  • بازدید کلی : 7,309