loading...
ashpazkhanemodern
ashpazkhanemodern بازدید : 18 سه شنبه 13 آبان 1399 نظرات (0)

بچه ها فکر می کنند مداد رنگی یک اختراع عالی است ، و شما احتمالاً موافقت می کنید که بعد از ظهر دودل می کنند ... تا زمانی که رنگ های درخشان به دیوارهای شما راه پیدا کنند. تمیز کردن مداد رنگی به راحتی گردگیری از دیوار نیست. ابتدا باید بدانید که دیوار شما چه نوع سطحی دارد. بافت است یا صاف؟ آیا رنگ براق است یا نه؟ اینها جزئیات مهمی در تعیین اینکه از کدام روش برای پاک کردن مداد رنگی استفاده می کنید ، هستند. در اینجا سه ​​روش آسان برای از بین بردن مداد رنگی از دیوار وجود دارد.

 

 

 

 

01

از 04

سشوار و ظرف شویی

فرد با استفاده از سشوار و صابون ظرف لکه های مداد رنگی را پاک می کند

صنوبر / تیلور نبریجا

یکی از روش های مطمئن برای پاک کردن مداد رنگی از دیوارها استفاده از سشوار و صابون ظرف معمولی و ملایم است. سشوار را روشن کرده و هوای گرم را روی علامت های مداد رنگی دم کنید. موم گرم می شود و شروع به ذوب شدن می کند ، و پاک کردن آن آسان تر می شود. از یک پارچه تمیز یا یک حوله کاغذی با کمی صابون ظرف مایع استفاده کنید و به آرامی علائم مداد رنگی را پاک کنید.

 

پارچه های میکروفیبر انتخاب خوبی است ، اما توجه داشته باشید که هر پارچه ای که استفاده می کنید ، مداد رنگی را روی آن نگه می دارد. ژنده پوشهای قدیمی را امتحان کنید زیرا می توانید آنها را دور بریزید. این پارچه ها را با بارهای عادی لباس یا پارچه های تمیز کننده شستشو نکنید زیرا وقتی موم مداد رنگی ذوب شود ، توزیع مجدد آن روی لباس می شود.

 

استفاده از این روش در اکثر سطوح دیواره بی خطر است ، اما برای اطمینان ابتدا در یک مکان پنهان تست کنید. ممکن است برای پاک کردن مداد رنگی روی دیوارهایی که دارای بافت زیادی هستند ، نیاز به کمی تلاش داشته باشید زیرا تمایل دارد که در شکاف های بافت مخفی شود. اما با کمی چربی آرنج ، هیچ کس هیچ وقت نمی داند آنجا وجود دارد.

 

02

از 04

WD-40

شخصی که از WD40 برای پاک کردن لکه مداد رنگی استفاده می کند

صنوبر / تیلور نبریجا

WD-40 برای پاک کردن مداد رنگی روی دیوارهای رنگ شده بسیار خوب عمل می کند. کافی است کمی از محصول را روی پارچه تمیز یا حوله کاغذی اسپری کرده و روی مداد رنگی پاک کنید. مداد رنگی معمولاً درست خاموش می شود. برای مداد رنگی لجبازی یا مسن تر ، ممکن است تلاش بیشتری لازم باشد. WD-40 همچنین دارای یک قلم No-Mess است که ابزاری عالی برای از بین بردن مداد رنگی از دیوارهای شما است و باعث می شود کمتر از استفاده از نسخه اسپری ، خراب شود. WD-40 نیز به خوبی از سطح رنگ آمیزی شده با مداد رنگی پاک می شود ، اما اسپری WD-40 می تواند کمی کثیف باشد.

 

پس از پاک کردن علامت های مداد رنگی ، باید بقایای روغن را از دیواره های خود بشویید. همچنین مراقب باشید که آن را روی لباس یا فرش قرار ندهید زیرا بیرون آمدن از پارچه می تواند درد بزرگی داشته باشد. برای محافظت از سطوح نزدیک ، برخی از پارچه های تمیز کردن را در نظر بگیرید.

 

03

از 04

پاک کن های یکبار مصرف

شخصی که از پاک کن جادویی برای از بین بردن لکه های مداد رنگی استفاده می کند

صنوبر / تیلور نبریجا

حقیقت این است که پاک کن های پاک کن بر روی سطوح رنگ شده و همچنین سایر موارد معجزه می کنند. ممکن است لازم باشد کمی تلاش اضافی روی دیوارهای دارای بافت بسیار زیاد انجام دهید ، اما جواب می دهد. تولیدکنندگان دیگر نسخه های مشابهی را تولید می کنند ، بنابراین شما انتخاب های زیادی در بازار دارید.

 

از استفاده از این پاک کن ها در بعضی از سطوح ، از جمله سطوح صیقلی / براق ، دیوارهای روکش چوب ، روکش های ساتن یا تیره خودداری کنید. ابتدا محصول را در یک مکان پنهان آزمایش کنید تا مطمئن شوید به پایان دیوارها آسیب نمی رسانید. توجه داشته باشید که اگر از این ماده روی یک سطح براق استفاده کنید ، لایه براق آن را برمی دارید. در عوض ، یکی از گزینه های بالا را برای سطوح براق انتخاب کنید.

 

04

از 04

درمانهای خانگی

شخصی که خمیر دندان را به لکه مداد رنگی مالیده است

صنوبر / تیلور نبریجا

مقداری سس مایونز را روی لکه های مداد رنگی بمالید و بگذارید چند دقیقه در آن خیس بخورد تا سطح آن را با پارچه مرطوب پاک کنید. همچنین برخی از خمیر دندان های غیر ژل را امتحان کنید. یک پارچه یا برس اسکراب بگیرید ، خمیر دندان را روی دیوار بچرخانید و خوب مالش دهید. مواد ساینده موجود در خمیردندان ، مداد شمعی را حل می کند. با شستشوی دیوار با آب کار را تمام کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 422
  • بازدید سال : 1,388
  • بازدید کلی : 7,449