loading...
ashpazkhanemodern
ashpazkhanemodern بازدید : 33 شنبه 01 شهریور 1399 نظرات (0)

 

با وجود گزینه های سبک ، ویژگی ، کیفیت و تکنولوژی بسیار زیاد ، انتخاب بهترین لوازم خانگی برای آشپزخانه جدید یا بازسازی شده شما می تواند بسیار زیاد باشد ، حتی اگر با یک طراحی یا یک ساختمان حرفه ای کار کنید. ایجاد یک نقشه طراحی و انجام تحقیقات آگاهانه در مورد لوازم خانگی قبل از شروع خرید می تواند اطمینان حاصل کند که در حالی که در بودجه ، یک آشپزخانه شیک و کاربردی برای خانواده و سبک زندگی خود ایجاد می کنید.

با یک برنامه شروع کنید

 

ارزیابی نیازها و اهداف خود برای آشپزخانه جدید در چندین زمینه مهم به شما کمک می کند تا یک استراتژی خرید واقعی لوازم خانگی ایجاد کنید.

طرح و بودجه

 

این که آیا شما در حال کار با یک طرح آشپزخانه موجود هستید که برای آن به لوازم جایگزینی نیاز دارید ، برای تغییر در طراحی فعلی یا ایجاد آشپزخانه رویایی خود به عنوان بخشی از یک پروژه ساخت و ساز جدید ، طرح آشپزخانه شما چیزهای زیادی راجع به وسایل مورد نظر شما حکایت می کند. نیاز به خرید حتماً نحوه استفاده از آشپزخانه خود و الگوهای جریان و ترافیک ایجاد شده در اتاق های مجاور و همچنین هرگونه محدودیت معماری یا ساختاری را در نظر بگیرید. برای راهنمایی ها و بینش هایی درباره برنامه ریزی فضا ، به چیدمان های آشپزخانه مشترک نگاهی بیندازید - طرح مورد نظر شما می تواند انواع و اندازه وسایلی را که می توان در آن جای داد ، تقویت یا محدود کند. و آگاه باشید که ممکن است مجبور به سازش شوید.

 

بودجه ای که برای آشپزخانه جدید خود تعیین می کنید روی وسایل انتخابی شما بسیار تأثیر می گذارد ، بنابراین برای اندازه و دامنه پروژه شما باید واقع بینانه باشد. و ، هنگام انتخاب وسایل ، حتماً شما یا متخصص تجارت خود این بودجه تعیین شده را تعیین کرده و بر زیبایی شناسی کار می کنید. به عنوان مثال ، وسایل تجاری سبک که متناسب با طرح آشپزخانه شما متناسب نیستند ممکن است ظاهر مورد نظر شما را ارائه دهند اما در نهایت نیاز به اصلاحات ساختاری متراکم بودجه دارند که پیش بینی نکردید.

عملکرد و سبک زندگی

 

هنگامی که برای آشپزخانه جدید خود برنامه ریزی می کنید ، می خواهید سبک زندگی خانواده خود را نیز در نظر بگیرید و آن را به شیوه زندگی و سرگرمی طراحی کنید. مطمئن باشید که نه تنها در مورد نحوه استفاده از آشپزخانه خود ، بلکه در مورد چگونگی استفاده از آن در آینده یادداشت می کنید. اگر دوست دارید سرگرمی کنید ، اضافه کردن وسایل تخصصی مانند کشو گرم کننده یا یخ ساز یا نصب اجاق گاز با ظرفیت بیشتر را در نظر بگیرید. و خانواده های شلوغ ممکن است بخواهند برای صرفه جویی در وقت بخواهند یک اجاق گاز سریع اضافه کنند. تهیه لیست جامع آرزوها پس از شروع خرید ، پاسخگویی به نیازها و خواسته های شما را با ویژگی های دستگاه آسانتر می کند.

 

چه به تنهایی و چه با یک حرفه ای در طراحی ، سعی کنید از خرده فروشی ها یا نمایشگاه ها برای نمایش محصولات بازدید کنید - هیچ جایگزینی برای استفاده واقعی از لوازم برای تعیین اینکه آیا اینها از نظر ارگونومیکی مناسب شما هستند یا برای چیدمان آشپزخانه شما وجود ندارد. به عنوان مثال ، بسته به اندازه آشپزخانه خود ، ممکن است بخواهید دامنه یا فر با نمایشگرهای زمان و دما بیشتر را در نظر بگیرید. یا ممکن است دریابید که دکمه ها ، دکمه ها و سایر ویژگی های تاکتیکی قابلیت دسترسی بیشتری دارند. می توانید خرده فروشان را از طریق وب سایت های سازندگان یا با استفاده از Find A Showroom پیدا کنید. اگر در نزدیکی یک خرده فروش نیستید ، لیست آرزوها همچنان بر اساس ویژگی ها و مشخصات وب سایت های تولید کنندگان در باریک کردن جستجوی شما مفید خواهد بود.

سبک و به پایان رسید

 

هنگامی که بودجه دستگاه و الزامات عملکردی خود را تعیین کردید ، می توانید با انتخاب سبک و اتمام هایی که طراحی آشپزخانه شما را تکمیل می کند ، گزینه های خود را محدودتر کنید. در آشپزخانه های لوکس امروزی ، فولاد ضد زنگ محبوب ترین گزینه پایان است - علاوه بر ماندگاری و دوام ، سطح براق فولاد ضد زنگ نیز تمیز است. یک روند لوکس دیگر ادغام وسایل و تجهیزات با کابینت با استفاده از پنل های سفارشی است. این شامل داشتن پانل های سفارشی ساخته شده توسط سازنده کابینت با توجه به مشخصات تولید کننده است.

 

یکی از مزایای وسایل رده بالاتر این است که آنها اغلب با خطوط کلاسیک طراحی می شوند که با انواع سبک های آشپزخانه هماهنگی دارند. در مونوگرام ، ما همچنین تفاوت دیگری بین سبک حرفه ای الهام گرفته از سرآشپز و محصولات براق اروپایی ارائه می دهیم.

 

هنگام انتخاب وسایل ، شما همچنین می خواهید در نظر بگیرید که چگونه دسته ، دستگیره ، صفحه نمایش لمسی یا روشنایی به ظاهری کلی که می خواهید اضافه می شود. اگر با هر یک از این گزینه ها تلاش می کنید ، سعی کنید یک هیئت مدیره خلق و خوی ایجاد کنید که تمام مواردی را که در نظر دارید برای کمک به شما در تجسم نحوه عملکرد همه آنها به شما کمک کند.

 

یکی از مهم ترین وسایل آشپزخانه سماور می باشد که در نوع صنعتی وجود دارد. برای خرید سماور صنعتی بر روی بازار طلایی کلیک کنید.

خرید هوشمند

 

هنگام خرید لوازم ، خرده فروش خود را با عاقلانه انتخاب کنید. نماینده فروش با شما کار می کند باید با تمام ویژگی های منحصر به فرد محصول در مارک های مختلف آشنا باشد تا در انتخاب شما به شما کمک کند. بعلاوه ، خرده فروشان اغلب می توانند در مورد نیازهای پیچیده نصب منحصر به فرد برای طراحی آشپزخانه شما یاری کنند.

 

همچنین ، دانستن اینکه چه موقع و کجا می توان از بودجه شما سود برد - به عنوان مثال در بازار خرده فروشی آمریکا ، تخفیف های عمیق اغلب می تواند به عنوان بخشی از فروش فصلی و تبلیغات مربوط به تعطیلات عمده باشد. و تبلیغات و تخفیف ها اغلب از طریق وب سایت های سازندگان در دسترس است و نمایندگی های محلی تخفیف های اضافی را نیز ارائه می دهند.

بهترین لوازم خانگی را انتخاب کنید

 

پس از تأمین بودجه و ایجاد یک چشم انداز برای آشپزخانه جدید خود ، باید با توجه به مارک ها و عوامل متفاوت در هر گروه ، وسایل خاصی را مورد بررسی قرار دهید تا وسایل را با ویژگی ها ، کارایی و سبکی که بهترین نیاز شما را دارند انتخاب کنید.

 

همچنین حتماً وسایل دارای انرژی دارای انرژی استار را در نظر بگیرید تا ضمن صرفه جویی در تأثیر بر محیط ، باعث افزایش راندمان انرژی و صرفه جویی در مصرف انرژی در خانه شوید. برای راهنمایی در مورد انتخاب و قرارگیری وسایل خود برای بهره وری بهتر انرژی ، مقاله ما در مورد آشپزخانه انرژی کارآمد را ببینید.

لوازم آشپزی

یكی از بزرگترین تصمیمی كه شما در طراحی آشپزخانه خود خواهید گرفت این است كه آیا تركیبی جداگانه اجاق گاز و اجاق گاز (دیوار) یا محدوده ایستاده را ترجیح می دهید ، كه سطح اجاق گاز و اجاق گاز را در یك لوازم خانگی ادغام می كند. بر اساس نحوه استفاده از آشپزخانه خود ، هر دو گزینه مزایا و مزایایی دارند. به عنوان مثال ، اگر شما تمایل به طبخ غذاهایی دارید که از روی مشعل شروع می شوند اما در فر تمام شده اند ، ممکن است نزدیکی را که یک طیف ارائه می دهد ترجیح دهید. و محدوده های ایستاده رایگان اغلب اقتصادی تر و نصب آن آسان تر است. اما اگر چندین آشپز مشترک دارید که فضای کافی دارند ، مناطق جداگانه ای که توسط یک آشپزخانه و اجاق گاز دیواری ارائه می شود ممکن است به شما بهتر خدمت کند. با این وجود ، انتخاب شما ممکن است در نهایت با چیدمان یا محدودیت های فضای آشپزخانه شما مشخص شود - یک آشپزخانه باز با فضای کوچک دیوار یا یک آشپزخانه کوچک ممکن است نتواند یک اجاق دیواری جداگانه را در خود جای دهد.

خواه انتخاب یک محدوده یا یک آشپزخانه داشته باشید ، باید با انتخاب منبع سوخت شروع کنید. دامنه ها در پیکربندی های گازی ، الکتریکی یا سوخت های دوگانه موجود است. محدوده گاز ، مشبکهای مشعل و کنترل جلو را ارائه می دهد. سوخت دوگانه محبوب است زیرا حتی در داخل اجاق گاز گرما الکتریکی وجود دارد و مشعل های گازی که به راحتی قابل کنترل هستند ، در آشپزخانه قابل کنترل است. همچنین لازم است دامنه اندازه مناسب را برای طرح آشپزخانه خود انتخاب کنید. عرضهای استاندارد 30 ، 36 و 48 اینچ است. دامنه های حرفه ای بزرگتر (36 و 48 اینچ) اغلب شامل راه هایی برای سفارشی کردن سطح پخت و پز ، مانند مشعل های اضافی یا یک کوره داخلی یا کباب داخلی است.

 

برای پخت و پزها ، انتخاب منبع سوخت بنزین ، تابشی الکتریکی یا القایی است ، با اندازه های مختلف ، تنظیمات مشعلها و لوازم جانبی قابل تنظیم ، گزینه های مشابه را در اختیار شما قرار می دهد. هر دو آشپزخانه تابشی و القایی برقی ، ظاهری مدرن و یکپارچه از جمله نصب فلاشینگ اختیاری ارائه می دهند و تمیز کردن آن نسبت به اجاق گازها راحت تر است. القاء با صرفه ترین انتخاب انرژی است ، به سرعت انرژی الکترومغناطیسی را به طور مستقیم به تابه ها منتقل می کند ، که آنها را به مراتب سریع تر از هر روش دیگر به دما می رساند. با این حال ، توجه داشته باشید که با پخت های القایی ، باید از وسایل آشپزی استفاده کنید که حاوی مقدار زیادی فلز آهنی باشد زیرا گرما فقط با تعامل مغناطیسی بین تابه و کویل ها منتقل می شود.

 

کوره های دیواری

کوره های دیواری

 

اگر تصمیم به ایجاد اجاق دیواری گرفتید ، میزان پخت و پز یا برشته ای که معمولاً انجام می دهید ممکن است بر ویژگی هایی که انتخاب می کنید تأثیر بگذارد. اجاق گازها در اندازه های استاندارد 27 و 30 اینچ عرضه می شوند و در یک پیکربندی یک یا دوجداره قابل استفاده هستند. اگر اندازه و چیدمان آشپزخانه شما بتواند آنها را در خود جای دهد ، اجاق های دوتایی برای آشپزانی که سرگرم می شوند و یا خانواده های زیادی دارند ایده آل است. و در حالی که اجاق های دیواری جبهه های پانل های سفارشی را مجاز نمی دانند ، ممکن است برای جلوه ای یکپارچه تر ، جلوی پیشخوان نصب شوند یا در داخل کابینت شستشو دهند.

 

یکی دیگر از ویژگی های اجاق گاز که می توان در نظر گرفت ، انتقال همرفتی است که از فن استفاده می کند تا هوا را در فر در جهت عقربه های ساعت و خلاف جهت عقربه های ساعت برای حتی پخت و پز با حداقل نقاط گرم در زمان کمتری نسبت به اجاق گاز سنتی توزیع کند. با استفاده از همرفتی ، می توانید همزمان چندین ماده را نیز همزمان طبخ کنید ، به علاوه برای کسانی که عاشق پختن دسته ای از کوکی ها هستند. به علاوه ، کاهش زمان پخت و پز انتقال همرفت می تواند به صرفه جویی در مصرف انرژی در خانه تبدیل شود.

اجاق گاز سریع

 

یک اجاق گاز سریع ، مانند Advantium ما یک اجاق گاز همرفت هیبریدی و مایکروویو است. Advantium از نور هالوژن با شدت زیاد با عناصر آشپزی سرامیکی و تابشی استفاده می کند تا در خارج از مواد غذایی به سرعت به همراه انرژی مایکروویو پخته شود تا داخل آن به طور یکنواخت پخته شود. اجاق گازهای با سرعت بالا برای پذیرایی از سبک زندگی مشغول ایده آل هستند و می توانند یک جایگزین عالی برای آشپزی باشند که می خواهد قابلیت تنظیم یک اجاق گاز دوتایی را در یک فضای کوچکتر آشپزخانه فراهم کند. اگر به یک اجاق گاز سریع مرتب سازی کرده اید ، حتما دستگاه را با ولتاژ صحیح برای مکان انتخابی خود خریداری کنید ، زیرا نسخه های 240V و 120V در دسترس هستند.

 

تهویه

تهویه

 

چه از طریق هود دیواری ، هود جزیره ای و چه از سیستم تهویه downdraft ، تهویه مناسب نه تنها بخار ، گرما و بو را از آشپزخانه شما خارج می کند بلکه کابینت ها و وسایل شما را تمیز و بدون چربی نگه می دارد. یكی از مهمترین ویژگی هایی كه در سیستم تهویه به دنبال آن می باشید ، توانایی فن در جابجایی هوا ، اندازه گیری شده در فوت مكعب در دقیقه (CFM) است. برای بهترین تخلیه ، نرخ پیشنهادی 1 CFM در 100 BTU از حرارت تولیدی دامنه یا پخت و پز شما است. به عنوان مثال ، اگر کل خروجی cooktop شما 60،000 BTU باشد ، باید یک هود با سرعت جریان هوا 600 CFM در نظر بگیرید. همچنین ، حتماً به سایر ویژگی های هود مانند روشنایی ، گرم کردن لامپ ها و قفسه های ظروف نگاه کنید که می تواند عملکرد آن را در آشپزخانه شما افزایش دهد.

 

یکی دیگر از موارد مهم در مورد تهویه مجاری است. اگر چیدمان و محل قرارگیری آشپزخانه شما در خانه شما اجازه آن را داده باشد ، مجرای سیستم تهویه شما به خارج ، حداکثر میزان گرما و بو را از بین می برد. در غیر این صورت ، از یک هود تهویه بدون مجرای یا چرخشی استفاده کنید ، که برای کنترل بوی بیشتر به تصفیه بستگی دارد.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 408
  • بازدید سال : 1,374
  • بازدید کلی : 7,435