loading...
ashpazkhanemodern
ashpazkhanemodern بازدید : 17 چهارشنبه 14 آبان 1399 نظرات (0)

نحوه استفاده از آینه برای فنگ شویی خوب

آینه هایی که آسپرین فنگ شویی نامیده می شوند ، در صورت استفاده صحیح می توانند شگفتی ایجاد کنند. استفاده هوشمند از فنگ شویی از آینه باعث بزرگتر و روشن تر شدن فضا ، جذب انرژی فراوانی و آرامش مطلوب ، اصلاح اشتباهات مختلف در طراحی و همچنین جذب انرژی حیاتی بیشتری به خانه شما خواهد شد.

 

البته ، بسیار مهم است که بدانید دقیقاً چه کاری با آینه انجام می دهید ، زیرا قرارگیری آینه ای هرچقدر زیبا یا از نظر بصری باشد ، اغلب می تواند انرژی بد فنگ شویی ایجاد کند.

 

بیایید به بهترین و بدترین مکان آینه در خانه خود - از ورودی اصلی تا اتاق خواب - نگاه کنیم تا به شما کمک کنیم جادوی آینه ها را در ایجاد انرژی خوب فنگ شویی درک کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

01

از 14

آینه ورودی اصلی

اتاق نشیمن آینه ای

تصاویر فضانورد / گتی ایماژ

یک آینه در ورودی اصلی به چند دلیل فنگ شویی خوب است - نور بیشتری را به ورودی کوچک وارد می کند ، در سطح عملی کار می کند تا نگاه شما را قبل از خروج از خانه بررسی کند ، و همچنین می تواند جلوه ای از تجملات را نیز اضافه کند (اگر قاب آینه جذاب یا منحصر به فرد است).

 

با این حال ، یک آینه فنگ شویی در ورودی اصلی وجود دارد که باید از آن آگاهی داشته باشید ، و آن آینه رو به در است. حتماً از این قرارگیری در خانه خود اجتناب کنید.

 

بخوانید: نکات فنگ شویی برای یک آینه رو به درب جلو

 

02

از 14

آینه رو به پله

آینه رو به پله

مودبورد / گتی ایماژ

راهرو شما می تواند از آینه بهره مند شود همانطور که ورودی اصلی می تواند ، و این شامل هر دو راهرو بزرگ و کوچک است. مکانی که باید به هر قیمتی از آن اجتناب کنید قرار دادن آینه رو به پله است. چرا؟ راه پله در فنگ شویی چالش برانگیز محسوب می شود ، مهم نیست در کدام منطقه از خانه های خانه قرار دارند. قرار دادن آینه منعکس کننده راه پله فقط انرژی ناآرام و بی دلیل راه پله را دو برابر می کند.

 

بخوانید: فنگ شویی از پله ها در خانه شما

 

03

از 14

آینه های رو به روی هم

آینه برگ طلایی

برند وگل / گتی ایماژ

در حالی که یک آینه بزرگ در هر فضایی جذاب به نظر می رسد زیرا به زیبایی ، نور و احساس فضای وسیع می افزاید (مخصوصاً اگر آینه از قاب زیبایی برخوردار باشد) ، قرار دادن آینه ها به گونه ای که یکدیگر را منعکس کنند ، فنگ شویی را به چالش می کشد. این قرارگیری خاص آینه ها باعث ایجاد یک انعطاف پذیری مداوم از انرژی شبیه به یک حرکت بسیار فعال و بی نظم می شود که قطعاً در هیچ خانه ای فنگ شویی خوب نیست.

 

04

از 14

آینه ها در اتاق نشیمن

آینه های زیادی روی دیوار

رابرت نیکلاس / گتی ایماژ

اتاق نشیمن شما می تواند از نمایشگرهای متنوعی از آینه ها بهره ببرد و حتی اگر عالمانه انتخاب کنید حتی انتخاب بزرگی از آنها نیز به چشم می خورد. می توانید ظاهری شبیه به دیوار گالری ایجاد کنید که کاملاً خیره کننده به نظر برسد و همچنین فنگ شویی بسیار خوبی باشد. فقط مطمئن شوید که این نمایشگر بزرگ در قسمت مناسب فنگ شویی باگوا قرار دارد و همچنین آینه ها به اندازه کافی بالا قرار گرفته اند تا از آنها به عنوان آینه واقعی استفاده نشود ، فقط یک انعکاس عالی از نور است.

 

05

از 14

آینه بالای شومینه

آینه بالای شومینه

مارتین بارو / گتی ایماژ

یکی از بهترین کاربردهای آینه - و بسیار سنتی - استفاده از آینه بزرگ در بالای شومینه است. از نظر فنگ شویی ، یک آینه بالای شومینه باعث آرامش عنصر فنگ شویی آتش می شود و انرژی آرام تری را به ارمغان می آورد. این قرارگیری به ویژه اگر شومینه در منطقه ای از فنگ شویی باگوا واقع شده باشد که از عنصر فنگ شویی آتش مانند مثلاً مناطق غربی یا باگوا شمال غربی برخوردار نباشد ، بسیار مهم است.

 

06

از 14

آینه در اتاق ناهار خوری

آینه ناهار خوری

تصاویر فضایی / گتی ایماژ

آینه در اتاق ناهار خوری یک مثال سنتی فنگ شویی در استفاده عالی از آینه های فنگ شویی است ، زیرا مقدار غذا را (به صورت انرژی) دو برابر می کند ، بنابراین ثروت و فراوانی بیشتری را به شما دعوت می کند. همچنین باعث ایجاد نور بیشتر در فضا می شود ، بنابراین این همیشه عالی است فنگ شویی.

 

07

از 14

آینه های حمام

حمام آینه ای

تصاویر فضانورد / گتی ایماژ

آینه های حمام بدیهی است که یک ضرورت است. تنها زمانی که ممکن است بخواهید به سراغ آینه های کوچکتر بروید این است که سرویس بهداشتی شما در منطقه ای از فنگ شویی باگوا واقع شده باشد که عنصر آب را با آینه دوست ندارد. در غیر این صورت ، هرچه آینه بزرگتر باشد ، بهتر خواهد بود زیرا نوعی عملکرد تمیزکننده و انعکاس تازه نور اطراف خود را ایجاد می کند.

 

08

از 14

آینه بالای تخت

آینه گرد بالای تخت

لی ادواردز / گتی ایماژ

آینه بالای تخت فنگ شویی خوب نیست. جدا از حس عملی خطر احتمالی داشتن یک وسیله سنگین بالای سر ، آینه ها نیز دائماً انرژی زیادی را گردش می دهند. این نوعی از حرکات است که قطعاً بهتر است از پشت سر (یا بالای سر خود) جلوگیری کنید ، وقتی بدن شما شبانه نیاز به پیل کردن و شارژ مجدد دارد.

 

به 9 از 14 زیر ادامه دهید.

 

09

از 14

آینه ای که منعکس کننده تختخواب است

اتاق خواب آینه ای

موقعیت بد فنگ شویی دیگر آینه در اتاق خواب ، زمانی است که آینه تخت را منعکس می کند. این قطعاً مکانی است که باید به هر قیمتی از آن اجتناب کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 438
  • بازدید سال : 1,404
  • بازدید کلی : 7,465