loading...
ashpazkhanemodern
ashpazkhanemodern بازدید : 17 سه شنبه 18 آذر 1399 نظرات (0)

دلایل زیادی وجود دارد که چرا شما می خواهید یک دفتر تجاری تمیز داشته باشید. فضای منظم و مرتب نه تنها از نظر آشفتگی بهم ریختگی جذابیت بیشتری دارد بلکه باعث ایجاد حس خوبی در مشتری و مشتری می شود و برای تولید در محیط کار مساعدتر است. همچنین می تواند زمان تمیز کردن شما را که معمولاً حداقل 50-60 ساعت در هفته می گذرانید ، کاهش دهد. اگر شما علاقه مند به حفظ نظم در محل کار خود هستید ، این نکات را برای نحوه تمیز کردن دفتر کار شرکت دنبال کنید.

کاغذهای آزاد را سازماندهی کنید. کاغذبازی هایی که در فضای اداری انباشته شده اند ، نه تنها کثیف به نظر می رسند ، بلکه مراجعه به اسناد مهم را در صورت نیاز دشوار و وقت گیر می کنند. به روش های مختلفی می توان کاغذهای شل را در طی روش تمیز کاری مطب سازمان داد. [1]

کابینت های بایگانی برای ذخیره مواردی مانند فاکتورها ، سفارشات کاری ، برآورد ، اطلاعات فروشنده ، مشخصات محصول و مشخصات مشتری مناسب هستند. هر وقت دفتر کار را تمیز کردید ، پرونده ها را با توجه به کاربرد خاص آنها برچسب بزنید و مدارک را از آنها دور کنید.

اگر باید اسناد خاصی را برای مراجعه فوری در دست داشته باشید ، می توانید از سینی های رومیزی و "جیب" های دیواری استفاده کنید. این ایده خوبی برای مواردی مانند پرداخت قبض ، باز کردن پرونده های مشتری ، اسناد و مدارکی است که باید ثبت شود و اسناد در اختلاف فعلی.

برای صرفه جویی در فضا ، اسکن اسناد قابل بایگانی و ذخیره سازی آنها را به صورت الکترونیکی در نظر بگیرید.

 

دستشویی ها را ضد عفونی کنید. این کار نه تنها برای یک دفتر کار تمیز بلکه برای امنیت کارمندان و مشتریان شما نیز ضروری است. سرویس های بهداشتی منطقه پر رفت و آمد هستند و باید هر روز تمیز شوند. [2]

کاسه توالت ها را با تمیز کننده ضدعفونی کننده و برس توالت بمالید. صندلی ، درب ، محیط خارجی کاسه ، مخزن و پایه توالت را با مواد ضد عفونی کننده پاک کنید. برای حفظ شادابی در بین تمیز کردن ها از کیک های خوشبوکننده کاسه توالت استفاده کنید.

محل های سینک ظرفشویی و پیشخوان را با تمیز کننده ضدعفونی کننده پاک کنید.

کف ها را جارو و تمیز کنید.

دستگاه های صابون و نگهدارنده های حوله کاغذی را دوباره پر کنید و رول های دستمال توالت را جایگزین کنید.

با تمیز و بدون گرد و غبار بودن از وسایل الکترونیکی خود محافظت کنید. برای پاک کردن گرد و غبار از فضای خالی مانند کلیدهای صفحه کلید ، دریچه ها و فن ها از یک گردگیر استفاده کنید. وسایل الکترونیکی را با یک پارچه نرم مرطوب با اسپری ضد عفونی کننده پاک کنید.

اتاق استراحت را تمیز کنید. از آنجا که غذا اغلب در اتاق استراحت تهیه و ذخیره می شود ، یک اتاق استراحت تمیز برای سلامتی و ایمنی کارکنان شما ضروری است. علاوه بر این ، اتاق تمیز و تمیز برای روحیه کارمندان مناسب است. [4]

یخچال را تمیز و مرتب نگه دارید. به این نکته توجه کنید که هر هفته غذای قدیمی را بیرون بریزید و داخل آن را با پارچه ای آغشته به مواد ضد عفونی کننده پاک کنید.

میزهای آشپزخانه ، سینک ها ، میزها ، صندلی ها و قفسه ها را با اسپری ضد عفونی کننده اسپری کرده و با پارچه ای مرطوب پاک کنید.

داخل مایکروویو را با یک پارچه ضد عفونی کننده تمیز کنید. این باید بخشی از تمیز کردن دفتر کار روزانه شما باشد ، زیرا در صورت ماندن در مدت زمان طولانی ، خراب شدن مایکروویو سخت و تمیز می شود.

اگر از آبکش ظرف استفاده می کنید ، هر روز آن را همراه با ظروف تمیز کنید تا از ایجاد کپک جلوگیری کند.

حوله های دست و ظرف را به طور مرتب بشویید و اسفنج های ظرف را در صورت نیاز تعویض کنید.

هر روز سبدهای زباله خالی کنید. این شامل زباله در اتاق استراحت ، فضاهای اداری ، اتاق کنفرانس ، فضای عمومی و سرویس های بهداشتی است.

اطمینان حاصل کنید که منطقه عمومی قابل نمایش است. اگر مشتریان یا مشتری های شما از محل کار شما بازدید می کنند ، اولین دفاتر تمیز شرکت اولین برداشتی است که از آنها می شود. بنابراین ، شما باید به ارائه فضایی که نمایانگر آنچه می خواهید در مورد تجارت خود منتقل کنید ، توجه و توجه زیادی نشان دهید. [5]

صندلی ها نباید عاری از گرد و غبار ، خرده ریزها و لکه ها باشند.

اگر مجله ها ، کتاب ها ، جزوه ها و یا بروشورهایی را نمایش می دهید که مشتریان انتظار دارند آنها را بخوانند ، این مطالب خواندنی باید مرتب و به روز باشد. مواد مطالعه پاره ، کثیف و قدیمی را دور بریزید.

مبلمان گرد و غبار ، قفسه ها ، دستگیره ها ، گیاهان ، دیوارهای آویز ، پرده ها و پنجره ها.

دیوارها را از علائم پاک کنید.

اثر انگشت و سایر لکه ها را از پنجره ها و آینه ها تمیز کنید.

کف را وکیوم کرده و در صورت لزوم آن را پاک کنید.

 

فضاهای میز را خالی کنید تا به هم ریختگی دفتر کار یک شرکت را به حداقل برسانید. از واحدهای سازمانی مانند نگهدارنده های مداد ، سینی های کاغذ ، نگهدارنده پرونده های ایستاده ، قفسه های کتاب ، سبد و تقسیم کشوها استفاده کنید تا مکانی برای همه چیز ایجاد کنید. میز کار را از گرد و غبار ، خرده های مواد غذایی و لکه ها پاک کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 287
  • بازدید سال : 1,253
  • بازدید کلی : 7,314