loading...
ashpazkhanemodern
ashpazkhanemodern بازدید : 19 چهارشنبه 28 آبان 1399 نظرات (0)

نکات تمیز کردن صرفه جویی در وقت دلخواه من

اگر به نظر می رسد مدام به چیزی نیاز دارم ، وقت آن بیشتر است! بین کار ، بچه ها ، فعالیت های ورزشی و سایر مسائل روزمره که پیش می آید ، یافتن وقت و انرژی برای تمیز کردن کارها دشوار است. من همیشه مراقب نکات مربوط به صرفه جویی در وقت هستم و مایلم هر نوع هک تمیزکاری را که به شما کمک می کند کارهای نظافت منزل را موثرتر و کارآمدتر کنیم ، امتحان کنم.

 

کلاهبرداری برای صرفه جویی در وقت نمایش زیبایی از محصولات تمیزکننده در کنار سینک با استفاده از پایه کیک.

 

 

امروز همه بهترین محافظ های زمان تمیزکاری من از جمله ابزار جدید مورد علاقه خود ، Neato D7 Robot Vacuum را به اشتراک می گذارم. این برای من کاملاً تغییر دهنده بازی بوده است و من بسیار هیجان زده هستم که می توانم یکی را به یکی از شما نیز بدهم! شما می توانید تمام جزئیات ارائه را در انتهای پست پیدا کنید ، بنابراین از دست ندهید!

 

حالا بیایید با هک کردن وقت هک کردن کارها را ادامه دهیم.

 

روال تمیز کردن را تنظیم کنید.

داشتن نوعی روزمره تمیزکاری روزانه واقعاً می تواند به شما کمک کند که در مسیر خود باشید و با نظافت از کارآیی بیشتری برخوردار باشید. می توانید آن را به همان اندازه اولیه که می خواهید ابتدایی یا با جزئیات بسازید - فقط مطمئن شوید که واقع بینانه است! هدف از این کار ایجاد برخی از عادات تمیز کردن منظم است که با برنامه و سبک زندگی شما متناسب است. یک تمیز کردن اختصاصی 15-20 دقیقه در هر صبح و شب واقعاً کمک زیادی می کند. می توانید کارهای روزمره نظافت ما را در اینجا مشاهده کنید.

 

ایده های عالی برای ایجاد {و پایبند بودن!} به یک برنامه تمیز کردن روزانه. زمان صرف تمیز کردن را کاهش دهید و بهره وری خود را افزایش دهید. قابل چاپ رایگان گنجانده شده است.

 

چند وظیفه ای انجام ندهید.

انجام این کار بعضی اوقات برای من دشوار است ، اما من می دانم که تمرکز بر روی {و تکمیل!} یک کار در هر زمان صرفه جویی بسیار زیادی در وقت می کند. نشان داده شده است که انجام چند وظیفه در واقع باعث کاهش بهره وری می شود و می تواند انجام کارهای شما را با استرس بیشتر کند. تمرکز روی فقط یک کار واقعاً به شما امکان می دهد "در شیار" قرار بگیرید. این مقدار زمان لازم برای انجام کار را کاهش می دهد و میزان انجام آن را افزایش می دهد. بنابراین فقط یک کار را انتخاب کنید و آن را انجام دهید!

 

اتاق کار کنید.

هنگام تمیز کردن یک اتاق ، همیشه از بالا به پایین و از یک طرف اتاق به اتاق دیگر کار کنید تا در مکان هایی که قبلاً تمیز کرده اید ، گرد و خاک نداشته باشید. من دریافتم که داشتن یک سیستم به من کمک می کند تا تمرکز بیشتری داشته باشم. بنابراین اگر می خواهید گرد و غبار بگیرید ، حتماً این کار را قبل از تمیز کردن کف خود انجام دهید!

 

اتاق خانوادگی روشن و مطبوع با مقطعی بزرگ.

 

تایمر تنظیم کنید.

اگر فقط مدت زمان محدودی برای تمیز کردن دارید ، یک تایمر بگذارید و هرچه سریعتر کار کنید. اگر می خواهید بچه های خود را تمیز کنید ، این به ویژه خوب کار می کند! این باعث می شود کمی سرگرم کننده باشد و همزمان می توانید یک مینی تمرین انجام دهید. این یک برد-برد است!

 

لوازم تمیز کردن را به راحتی انجام دهید.

نگه داشتن وسایل تمیز کردن به راحتی در دسترس و نزدیک به مکانهایی که به آنها نیاز دارید ، به شما امکان می دهد کارهای ساده تمیزکاری را به صورت "به صورت دلخواه" انجام دهید. من تمام سرویس های بهداشتی خود را با وسایل اولیه تمیز کردن ذخیره می کنم و از یک قلاب فرمان در داخل درهای کمد استفاده می کنم تا دستمال تمیز کردن راحت باشد. با پاک کردن سریع پیشخوان ها یا یک عدد چوب دستمال توالت در صورت لزوم ، تعداد دفعات نیاز به تمیزکاری عمیق کاهش می یابد. همین که عادت کردید این کار را انجام دهید ، به سختی باید در مورد آن فکر کنید.

 

حمام سبک ساحلی با غرور مضاعف.

 

وسایل خود را جمع کنید.

داشتن یک پارچه تمیز کننده با لوازم تمیز کردن مورد علاقه خود حمل و نقل را به هر منطقه از خانه آسان می کند. دیگر به این طرف و آن طرف نمی دوید و بدنبال لوازم می گردید! لوازم تمیز کردن من که باید داشته باشم شامل پارچه های میکروفیبر ، پارچه پرداختی برای پنجره ها و سطوح براق ، یک تمیز کننده خوب همه منظوره ، یک بطری اسپری آب و یک مسواک برای تمیز کردن آن شکاف های کوچک کوچک است. اگر لباس جمع بندی ندارید ، یک پیش بند با جیب هم به خوبی کار خواهد کرد!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 421
  • بازدید سال : 1,387
  • بازدید کلی : 7,448