loading...
ashpazkhanemodern
ashpazkhanemodern بازدید : 21 دوشنبه 24 شهریور 1399 نظرات (0)

 

راهنمای خرید سرخ کن تجاری

 

هر آنچه قبل از خرید سرخ کن تجاری باید در نظر داشته باشید.

 

توسط انجمن Kinnek | 11 مارس 2016

قبل از خرید ، اجازه دهید Kinnek قسمت سخت را انجام دهد. با استفاده از فرم سمت راست ، درخواست رایگان قیمت گذاری ارسال کنید و ما چندین تامین کننده را در اختیار شما قرار می دهیم تا پیشنهادات و قیمت های سرخ کن تجاری خود را به شما ارائه دهند. به این ترتیب می توانید همه گزینه های خود را در یک مکان مقایسه کنید!

 

سرخ کن تجاری برای مشاغل خدمات غذایی که در آنها نیاز تولید مواد غذایی سرخ کردنی قابل توجهی وجود دارد ، خرید سرخ کن تجاری اولین قدم آشکار به سمت بهبود کارایی آشپزخانه است. قبل از اینکه با تامین کنندگان درگیر شوید ، حتماً طیف کاملی از گزینه ها را در نظر بگیرید تا به بهترین وجهی با نیازهای شما مطابقت داشته باشد.

 

این راهنما مروری بر انواع مختلف سرخ کن های تجاری و همچنین برخی از لوازمی است که ممکن است خریداری کنید.

 

سرخ کن عمیق چیست؟

سرخ کن عمیق یک وسیله آشپزخانه تجاری است که برای غذاهای سرخ کردنی استفاده می شود. فست فودها در روغن داغ قرار می گیرند (به طور معمول بین 300 تا 400 درجه فارنهایت) ، جایی که به سرعت پخته و ترد می شوند. سرخ کن ها به طور معمول از طریق گاز یا برق تأمین می شوند و می توانند طیف وسیعی از روغن های سرخ کردنی (گیاهی ، کلزا و غیره) را در خود جای دهند. بسیاری از سرخ کنهای تجاری مدرن از جنس استنلس استیل ساخته شده اند و ممکن است شامل ترموستاتهای رایانه ای و کنترل دما ، تایمرهای برقی و سیستمهای فیلتراسیون باشند. انواع مختلف مدل شامل سرخ کن های مستقل با اندازه کامل ، سرخ کن های مخصوص آشپزخانه و سرخ کن های قطره ای است.

 

چه اندازه های سرخ کن عمیق موجود است؟

سرخ کن های عمیق بسته به نیاز شما برای پخت و پز و همچنین مقدار فضای موجود در آشپزخانه ، از اندازه های کامل تا مدل های پیشخوان و درب منزل دارند.

 

مدل های تمام عیار و طبقه ، بزرگترین و سنتی ترین انواع سرخ کن ها هستند.

مدل های پیشخوان بسیار کوچکتر (با ظرفیت روغن متناسب کمتر) ، حمل و نقل آسان ، ارزان هستند و می توان آنها را روی میز آشپزخانه کار کرد.

سرخ کن های قطره ای اگر فضای شمارنده کافی اما فضای کف محدود داشته باشید ایده آل هستند.

چه نوع سرخ کن های عمیق موجود است؟

سه نوع اصلی سبک گلدان سرخ وجود دارد: گلدان باز ، نوع لوله ای و کف تخت. تفاوت اصلی بین گلدان های سرخ کن استفاده از "منطقه رسوب" است. منطقه رسوب (که به آن "منطقه سرد" نیز گفته می شود) در پایین سرخ کن قرار دارد ، جایی که تکه های غذایی که در طول چرخه پخت و پز از بین می روند جمع می شود. دمای روغن در منطقه رسوب پایین است تا از پخته شدن بیش از حد ذرات غذا و رنگ آمیزی عطر و طعم روغن جلوگیری کند.

 

سرخ کن های گلدان باز دارای یک منطقه سرخ کردنی باز و بدون مانع و مناطق رسوبی باریک و عمیق هستند. این طرح امکان تمیز کردن آسان را فراهم می کند. سرخ کن های قابلمه باز نیز ارزانترین گزینه از بین سه گزینه است. به عنوان یک قاعده کلی ، سرخ کن های قابلمه کاملاً متنوع هستند و می توان از آنها برای سرخ کردن غذاهای مختلفی استفاده کرد ، اما بهترین آنها برای غذاهای سبک نان مانند سیب زمینی سرخ کرده ، چوب موزارلا و بال مرغ است ، به عنوان غذاهای کم رسوب با مناطق رسوبی کوچکتر مطابقت داشته باشید.

سرخ کن های نوع لوله دارای مناطق رسوبی گسترده تری با سیستم لوله ها هستند و برای سرخ کردن های سنگین مناسب ترین هستند. تمیز کردن آنها نسبت به سرخ کن های گلدان باز دشوارتر است ، اما از آنجا که منطقه رسوب گسترده اجازه می دهد تا حجم بیشتری از ذرات معلق در پایین ته نشین شوند ، لازم نیست سرخ کن لوله ای اغلب تمیز شود. اگر کارمندان آموزش ببینند که وسایل را به طور کامل اما به دفعات کمتر تمیز می کنند ، این ممکن است برای روند تمیز کردن آشپزخانه شما مناسب باشد.

سرخ کن های تخت یک زیر مجموعه از سرخ کن های گلدان باز هستند ، اما هیچ منطقه رسوبی ندارند. این مواد برای خمیر و غذاهای مخصوص مانند چیپس تورتیلا و تمپورا که در بالای روغن شناور هستند مناسب هستند و بنابراین از رسوبات جمع شده جلوگیری می کنند. آنها برای پخت و پز با حجم بالا ایده آل نیستند و تمیز کردن آنها دشوارتر است ، اما ممکن است این گزینه بهترین گزینه برای سرخ کردن به صورت عمده باشد.

هر نوع سرخ کنی را که انتخاب می کنید ، حتماً محتوای سرخ کن را به درستی نگهداری و تمیز کنید تا رسوبات غذایی ، آلودگی و سایر ذرات معلق آزاد جمع نشود. برای کمک به تعمیر و نگهداری مناسب سرخ کن و تضمین کیفیت بالاتر استاندارد ، افزودن سیستم تصفیه را در نظر بگیرید. نصب سیستم فیلتراسیون ضمن جلوگیری از تجمع ذرات معلق ، به حداقل رساندن مشکلات طعم و به حداکثر رساندن مقرون به صرفه بودن ، جریان مناسب روغن را تضمین می کند.

روش های گرمایش گاز در برابر برق

سرخ کن های عمیق بسته به مدل می توانند با گاز یا برق گرم شوند (هر دو برای خرید موجود است). دستگاه های سرخ کن با گاز از مشعل استفاده می کنند ، که بعضاً از نوع خارجی است ، در حالی که در دستگاه های سرخ کن با الکتریکی مشعل هایی درون لوله هایی قرار دارند که درون گلدان قرار می گیرند.

انتخاب بین تجهیزات مجهز به گاز و تجهیزات مجهز به انرژی الکتریکی غالباً بر اساس هزینه تصمیم گیری می شود و برای سالهای متمادی ، چون هزینه گاز طبیعی از هزینه برق کمتر بود ، آشپزخانه هایی که محدودیت بودجه دارند ، گاز را انتخاب می کنند. گرچه افزایش قیمت گاز طبیعی ممکن است ملاحظات هزینه را معکوس کند. قبل از تصمیم گیری در مورد تصمیم ، هزینه برق و گاز طبیعی را در منطقه خود مقایسه کنید.

 

همچنین تفاوت های ذاتی در دسترس بودن خط گاز / پریز برق وجود دارد (به طور کلی ، پریزهای برق تعداد بیشتری دارند و راه اندازی آن آسان تر است) و راندمان پخت و پز (سرخ کن های گازسوز با سرعت بیشتری گرم می شوند و معمولاً از حداکثر دمای دستگاه های برقی با حداکثر درجه حرارت بالاتر می رسند).

 


تفاوت های زیر را در نظر بگیرید:

 

مزایای گاز

 

با گاز طبیعی یا پروپان قابل سوخت است.

با سرعت بیشتری نسبت به مدل های الکتریکی و با دمای پخت بالاتر گرم شوید

اندازه و ظرفیت سرخ کن های عمیق چقدر است؟

سرخ کن های عمیق دارای اندازه های مختلف هستند و می توان آنها را با ابعاد فیزیکی ، تعداد مخازن در واحد (به طور معمول یک یا دو ، اما گاهی اوقات تا سه یا چهار مخزن برای کارهای بزرگتر) ، ظرفیت کل روغن و حتی حداکثر اندازه گیری کرد. تعداد سیب زمینی سرخ کرده تولید شده در ساعت. بسته به اندازه فیزیکی سرخ کن ، یک سرخ کن یک یا دو مخزنی ممکن است ظرفیت روغن بین 25 تا 50 پوند داشته باشد ، در حالی که یک سرخ کن سه مخزنی ممکن است ظرفیت روغن کل 150 پوند یا بیشتر داشته باشد. مخازن متعدد یک آشپز را قادر می سازد تا همزمان با حفظ طعم روغن هر مخزن ، چندین نوع غذا را به طور همزمان تهیه کند.

 

چه نوع کنترل های رایانه ای موجود است؟

بیشتر مدل های سرخ کن جدید دارای کنترل های رایانه ای استاندارد هستند که به شما امکان می دهد درجه حرارت سرخ کردن را کنترل کنید ، با تایمر همگام سازی کنید ، با پایداری بیشتری طبخ کنید و در مصرف انرژی صرفه جویی کنید. اگر دمای روغن به یک سطح خطرناک برسد ، ترموستات های ایمنی می توانند به طور خودکار سرخ کن را خاموش کنند. برخی از کنترل های رایانه ای گزینه برنامه ریزی چرخه های پخت و پز را برای غذاهای معمول سرو شده در منو فراهم می کنند.

 

راهنمای قیمت گذاری

مجموعه ای از عوامل تعیین کننده قیمت نهایی سرخ کن تجاری شما است. مدل های کف پایه با ظرفیت روغن 25 پوند. ممکن است با هزینه ای کمتر از 650 دلار خریداری شود ، در حالی که هزینه مدل های پیشرفته با چندین قابلمه سرخ کن و کنترل های رایانه ای ممکن است بیش از 10،000 دلار باشد. فاکتورها شامل این هستند که آیا این مدل با گاز یا الکتریسیته مجهز است ، ظرفیت کل روغن ، نوع سرخ کن (اندازه کامل ، قطره قطره ، پیشخوان) ، نوع منطقه رسوب ، اگر دارای کنترل های آنالوگ یا رایانه ای (یا اصلاً موجود باشد) ، کل تعداد قابلمه های سرخ شده ، و جدید در مقابل استفاده می شود.

به طور کلی ، سرخ کن های گازی قیمت کمتری نسبت به سرخ کن های برقی دارند ، اگرچه هزینه های نصب سرخ کن های گازی به طور معمول بیشتر است. برای راهنمای عمومی قیمت گذاری ، لطفاً به زیر مراجعه کنید.

 

سرخ کن های تجاری تجاری: (ذکر شده با افزایش ظرفیت روغن)

 

25 - 50 پوند مدل های فول سایز: 650 دلار - 4000 دلار

50 - 150 پوند مدل های تمام اندازه و رها کردن: 1000 - 12000 دلار

 

 

فرهای برقی تجاری:

 

25 - 50 پوند مدل های سایز بزرگ: 1500 دلار - 8000 دلار

50 - 150 پوند مدل های سایز بزرگ: 1000 تا 12 هزار دلار

 

 

سرخ کن های پیشخوان (گاز و برق):

 

3 - 10 پوند مدل ها: 200 تا 300 دلار

10 - 20 پوند مدل ها: 350 تا 1000 دلار

20 - 50 پوند مدل ها: 600 تا 3000 دلار

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 150
  • بازدید ماه : 352
  • بازدید سال : 1,318
  • بازدید کلی : 7,379