loading...
ashpazkhanemodern
ashpazkhanemodern بازدید : 17 چهارشنبه 19 آذر 1399 نظرات (0)

وقتی نوبت به انتخاب یک شرکت نظافت می رسد ، از کجا شروع می کنید؟ همه ما بهترین قیمت را می خواهیم اما انتخاب شرکتی قابل اعتماد و حرفه ای و همچنین توانایی ارائه ارزش پول مهم است.

 

ما 9 فاکتور مهمی را که باید هنگام انتخاب یک شرکت نظافتی در نظر بگیریم ، ناشی از تجزیه و تحلیل دقیق بازار و بازخورد از مشتریان موجود در نظر می گیریم.

 

 

اینها فاکتورهای اصلی در هنگام جستجوی یک شرکت نظافت تجاری برای سرویس دهی به تجارت ، هتل و / یا رستوران شما هستند.

 

حرفه ای گری

کیفیت کارکنان

راه حل کلی

ارزش پول

خدمات 24 ساعته

قابلیت اطمینان

رکورد ثابت شده

توجه به جزئیات

مدیریت موثر

حرفه ای بودن در نظافت عملیاتی

به عنوان یک شرکت نظافت پویا و در حال رشد ، حرفه ای بودن در اصل مدل کسب و کار ما است. کارکنان ما پشتیبانی و آموزش مورد نیاز خود را دریافت می کنند و به آنها امکان می دهد بالاترین کیفیت خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند.

 

پست ما را بخوانید: چگونه تمیز کردن خوب می تواند امنیت را بهبود بخشد

 

SoClean Operatives لازم است همیشه و در عین حال قابل ارائه باشد. ما برای اطمینان از حفظ ظاهر حرفه ای ما با تهیه لباس های مارک دار به آنها کمک می کنیم.

 

کیفیت کارکنان نظافت

روند انتخاب ما محکم اما منصفانه است. ما به افرادی صادق ، سخت کوش و قابل اعتماد نیاز داریم که می خواهند بخشی از شرکت نظافت موفق ما باشند. میزان ماندگاری ما بالا است و ما به طور مداوم به دنبال گسترش شبکه کارکنان خود برای کنترل تقاضای روزافزون هستیم.

راه حل کل تمیز کردن برای بخش تجاری

SoClean طیف گسترده ای از خدمات نظافت از جمله نظافت روزانه دفتر ، تمیز کردن هفتگی و ماهانه هتل ها و رستوران ها به همراه راه حل های تمیز کردن تخصصی ، از جمله ، حذف دیوار نویسی ، تمیز کردن فرش و تودوزی ، تمیز کردن سنگ ، تمیز کردن پنجره و تمیز کردن عمیق و غیره را ارائه می دهد.

 

علاوه بر این ، طرف دیگر تجارت ما مدیریت پسماند را برای دستشویی های تجاری و امکانات پزشکی فراهم می کند.

 

خواندن مرتبط: راهنمای نهایی استخدام یک شرکت نظافت

 

ارزش پول

مشتریان ما بازخوردی را در اختیار ما قرار می دهند که رضایت آنها را از کیفیت خدمات دریافتی نشان می دهد. قیمت های ما مناسب و متناسب با نیازهای خاص شماست.

 

ما اطمینان داریم که از خدمات ما بهره مند خواهید شد.

 

تمیز کردن 24/7 به مناسب کسب و کار شما

برخی از مشتریان ما را ملزم به کار شبانه روزی می کنند. هر شرایطی که باشد ، ما به توانایی های خود در پاسخگویی به خواسته های نیازهای شما ، روز یا شب اطمینان داریم.

 

راه حل تمیز کردن قابل اعتماد

با داشتن یک شبکه گسترده و رو به رشد از نیروهای نظافت کاملاً آموزش دیده ، ما اطمینان داریم که هنگام جستجوی یک شرکت نظافت قابل اعتماد ، از نیازهای شما فراتر خواهیم رفت.

 

برای مشاغل مهم است که بدانند نظافتچی های ما به موقع می رسند و وظایف خود را به طور موثر انجام می دهند. اگر عضوی از کارمندان بیمار است و قادر به حضور در آن نیست ، مطمئن باشید ما می توانیم به راحتی کارکنان جایگزین را برای اطمینان از برآورده شدن نیازهای نظافت شما مستقر کنیم.

 

رکورد ثابت شده

ما از طیف گسترده ای از مشاغل ، از کوچک تا بزرگ ، در سراسر لندن ، کنت و جنوب شرقی پشتیبانی می کنیم. ما به توانایی های خود اطمینان داریم و خوشحالیم که در صورت درخواست مراجع از مشتریان ارائه می دهیم. ما در ارائه خدمات نظافت درجه یک سابقه ثابت داریم.

 

توجه به جزئیات

مانند هر شرکت امروزی ، ضروری است که برای اطمینان از رضایت مشتری ، مسافت بیشتری را طی کنید. هدف ما این است که به طور مداوم از انتظارات فراتر رفته و به شرکتی برای تمام راه حل های تمیز کردن در جنوب شرق تبدیل شویم. توجه ما به جزئیات هیچ کاری ندارد.

 

ساختار کارکنان ما این اطمینان را به ما می دهد که هر نیاز شما را برآورده خواهیم کرد. سرپرستان همیشه در دسترس هستند تا درباره تعدیل خدمات صحبت کنند.

 

پست ما را بخوانید: راهنمای نهایی استخدام نظافتچی ها

 

مدیریت موثر

عوامل نظافت کارکنان خط مقدم SoClean هستند و در پشت صحنه ، یک شبکه پشتیبانی کامل از سرپرستان و کارکنان مدیریت برای اطمینان از برآورده شدن انتظارات مشتریان ما در حال کار هستند. تیم مدیریتی در SoClean دائماً در حال کنترل هستند تا تضمین کنند سرویس بهینه در همه زمان ها مستقر شده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 75
  • بازدید ماه : 436
  • بازدید سال : 1,402
  • بازدید کلی : 7,463