loading...
ashpazkhanemodern
ashpazkhanemodern بازدید : 27 جمعه 14 شهریور 1399 نظرات (0)

 

 

8 راه برای بهبود تنظیم گریل

گریل ها به تنهایی زیاد قابل دیدن نیستند. آنها اساساً تکه های بزرگ و فولادی ضد زنگ هستند که مانند انگشت شست در حیاط خانه های ما بیرون می آیند. بنابراین ما همیشه سعی می کنیم روی آنها را بپوشانیم یا آنها را به کنار خانه بچرخانیم. لازم نیست که اینگونه باشد - طراحان در حال ارائه روش های هوشمندانه برای ساخت کوره در واقع چیزی هستند که شما می خواهید جلو و مرکز آن قرار دهید. همانطور که برای آخر هفته کوره خود را روشن می کنید ، برای به روزرسانی برخی از این ایده های سیگار کشیدن را در نظر بگیرید.

سارا گرینمن

1. عملکرد را دنبال کنید. این تنظیمات گریل عملکرد زیادی را در گوشه ای کوچک قرار می دهد. سینک ظرفشویی یک ویژگی عالی است که باعث صرفه جویی در سفرهای بی شماری در داخل خانه برای شستن ظروف و سبزیجات می شود. بعلاوه ، وقتی مالکان کباب نمی کنند ، این مکان احتمالاً به عنوان یک ایستگاه عالی باغبانی به کار می رود.

محوطه سازی و طراحی بیرونی بازیابی بهشت

در اینجا تعریف چند منظوره را مشاهده می کنیم. یک کوره بزرگ با یک آشپزخانه سنگی که بسیاری از اهداف را پشتیبانی می کند - یک سطل یخ ، یک اجاق پیتزا ، یک شومینه و ذخیره سازی چوب. اجداد ماقبل تاریخ مطمئناً افتخار می کردند.

2. بگذارید نور باشد. آیا می دانید سالانه 52 تن گوشت سوخته روشنایی نامناسب را به خود اختصاص می دهد؟ خوب ، من این مسئله را درست کردم ، اما نور مناسب برای هر ایستگاه کباب کردن کلیدی است و نه فقط برای اینکه بتوانید آنچه را می پزید ، ببینید. من عاشق این هستم که چراغ های رشته ای کباب پز نشان داده شده در اینجا را مانند بخشی از مهمانی احساس می کنند.

جان کریمر و پسران

در اینجا یک تیرآهن هوشمندانه دارای سه لامپ پرقدرت برای روشنایی کامل کار است.

محوطه سازی و طراحی بیرونی بازیابی بهشت

3. به آن سایه دهید. همانطور که نور به تسهیل کباب کردن در شب کمک می کند ، سایه نیز می تواند در روزهای گرم جهانی را تغییر دهد. در اینجا یک ساختار سایه ای ساده ایوان کوچکی را به فضایی پر از شخصیت تبدیل کرده است. تصور کنید این کوره فقط به تنهایی روی عرشه نشسته است.

 

4. آن را منحصر به فرد کنید. آیا می خواهید منطقه گریل خود را جذاب تر کنید؟ کاری متفاوت انجام دهید. در اینجا صاحبان خانه به طور كلی از یك كوره به نفع یك آشپزخانه Evo صرف نظر كردند. علاوه بر کباب کردن ، می توانید از آن برای چیدن ، ساطور کردن ، سرخ کردن ، بخار ، شکنجه و غیره استفاده کنید.

در اینجا یک کوره گازسوز معمولی با یک ویژگی کنسرو شده که آن را از پاسیوی سرپوشیده بیرون می آورد ، درمان ستاره را به دست آورد.

محوطه سازی دره خورشید

یک گودال آتش نشانی گاز می تواند فوراً به یک کوره بزرگ با دو رنده تبدیل شود. تصور کنید که چطور تنظیماتی مانند این باعث تغییر روحیه در کباب بعدی شما می شود.

شین دی اینمن

5. آن را به داخل ببرید. چه کسی می گوید کباب کردن باید کاملاً خارج انجام شود؟ در نگاه اول ممکن است فکر کنید این یک آشپزخانه خانگی معمولی است. اما در واقع این یک ایوان پرده دار با یک کوره داخلی 36 اینچی ، پیشخوان های بتونی ، یخچال سایز بزرگ ، ماشین ظرفشویی و حتی یخ ساز است.

شرکت سولاریس

این اتاق آفتاب در چارلستون ، کارولینای جنوبی ، همه چیزهایی را که می توان نیاز داشت - سایه ، منظره خوب ، تلویزیون برای مسابقات ورزشی و فیلم ها ، شومینه و یک کوره بزرگ با هود مخصوص تهویه مخصوص خود.

6. به آن سبک دهید. چارلستون می داند که چگونه اتاق های آفتاب را انجام دهد. در اینجا یک مورد به سبک مبلمان به شما امکان می دهد کوره با سایر وسایل چوبی ترکیب شود.

خانه های سفارشی تامپسون

و در اینجا یک میز گریل چوبی با چرخ های فلزی به اتصال منطقه پخت و پز به بقیه وسایل فضای باز کمک می کند.

عکاسی مایکل کلی

7. صندلی داشته باشید. بسیاری از مراحل کباب کردن فقط نشستن و منتظر پختن چیزها است. به همین دلیل یک اتاق استراحت مناسب در این نزدیکی هست. مبلمان کوسن مانند این نوع که در اینجا دیده می شود کار را به راحتی انجام می دهد ، اما صندلی های تاب دار است که شما را در لبه صندلی خود نگه می دارد.

8. آسان تر کنید. کباب کردن همچنین می تواند رفت و برگشت زیادی را بین آشپزخانه و کباب پز برای گرفتن ظروف و مواد اولیه انجام دهد و سپس غذای پخته شده را تحویل دهد. اگر بتوانید آن را بچرخانید ، گذرگاهی مانند آنچه در اینجا دیده می شود ، به هرگونه تنظیم کوره اضافه می کند.

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 405
  • بازدید سال : 1,371
  • بازدید کلی : 7,432