loading...
ashpazkhanemodern
ashpazkhanemodern بازدید : 18 چهارشنبه 05 آذر 1399 نظرات (0)

یک اتاق خواب نامرتب می تواند به استرس روزمره بیفزاید ، باعث اضطراب شود و حتی کیفیت خواب شما را مختل کند. از طرف دیگر ، فضای خواب تمیز و منظمی به شما کمک می کند هنگام شب به ملحفه بزنید ، آرامش و آرامش ایجاد کنید. چند کار ساده خانه داری می تواند اتاق خواب شما را به محیطی جذاب تر تبدیل کند که باعث می شود در روز آینده احساس آرامش و آرامش داشته باشید. بنابراین وقتی زندگی احساس شوق می شود ، با اختصاص تنها یک ساعت به تمیز کردن اتاق خواب ، آرامشی را به خود برگردانید.

 

با تقسیم لیست کارهای روزمره خود به کارهای سریع و کارآمد ، می توانید تمام پایه های اتاق خواب خود را از جمله سطوح ، ملحفه ها و حتی کف خانه های خود را بپوشانید. این استراتژی به شما کمک می کند تا کار را سریع و کارآمد انجام دهید ، به این معنی که می توانید زمان بیشتری را به استراحت اختصاص دهید و زمان کمتری را با استرس در مورد خرابکاری صرف کنید. از این چک لیست تمیز کردن اتاق به عنوان راهنمای ایجاد برنامه ای که برای شما مناسب است استفاده کنید. به عنوان یک قانون کلی ، شما باید هدف خود را تکمیل این لیست از کارهای تمیزکاری حدود یک بار در هفته قرار دهید. وقتی لیست چک تمیز کردن اتاق خواب ما تمام شد ، فضای شما مرتب ، مرتب و آماده می شود تا استراحت شبانه خوبی داشته باشید.

مرحله 1: سطل زباله را بیرون بیاورید

با مراقبت از خرابکاری های ساده و روزمره شروع کنید. اگر قبلاً یک زباله کوچک در اتاق خود ندارید ، توصیه می کنیم یک جعبه زباله تهیه کنید. از پارگی برچسب ها روی لباس گرفته تا میان وعده در اواخر شب ، سطل آشغال کوچک به راحتی جمع می شود. ابتدا هر زباله ای را در اطراف اتاق دور بریزید ، سپس سطل زباله را خالی کنید.

 

نکته سردبیر: کیسه های زباله اضافی را در زیر سطل زباله خود نگه دارید. وقتی زمان تخلیه آن است ، پس از برداشتن کیسه زباله موجود ، آسترهایی مفید خواهید داشت.

مرحله 2: لباس های کثیف را بردارید

با برداشتن هرگونه لباس کثیف و قرار دادن آنها در یک مانع ، کف خود را دوباره پیدا کنید. اگر می توانید مانعی در کمد خود جای دهید ، یک سطل آشپزخانه را انتخاب کنید ، استفاده از آن در صبح های عجله ای که وسوسه انگیز است که لباس را روی زمین بیاندازید ، آسان تر است.

 

در لباس و کفش فضای ذخیره سازی گنجه راه بروید

 

 

مرحله 3: لباس های تمیز را دور کنید

در حالی که ذهن شما در حال خشکشویی است ، کمی وقت بگذارید تا لباس های تمیز را که دور آن خوابیده اید جمع کنید و کنار بگذارید. چند دقیقه طول می کشد تا فضای کف خود را پاک کنید و پیراهن ها و شلوارها را در کشوهای کمد فرو کنید. برای یک کمد اتاق خواب مرتب ، حتماً بلوزها و ژاکت های رو به یک جهت را آویزان کنید. این کار باعث می شود هنگام لباس پوشیدن ، لباس های صبح راحت تر شود.

 

تشک تشک و سر تیف بژ

 

 

مرحله 4: تختخواب خود را بچسبانید

حتی اگر هر شب قبل از خواب دوش بگیرید و غذا را از اتاق خواب بیرون نگه دارید ، ملحفه هایتان باید مرتبا شسته و عوض شوند. زمانی که بقیه اتاق را تمیز می کنید ، وقت خود را برای نوار بستن اختصاص دهید. روتختی ، ملحفه و روبالشی را بردارید. اگر لحافی با روکش دارید ، روکش را برداشته و با ملافه های خود بشویید. روتختی باید گهگاه شسته شود ، اما لازم نیست هر بار که ملافه های تخت خود را می شوید ، در لباسشویی قرار دهید.

 

 

 

مرحله 5: شلوغی سطح را پاک کنید

با مراقبت از کارهای بزرگتر ، وقت آن است که بر روی جزئیات تمرکز کنیم ، با شروع بهم ریختگی سطح. غرفه های شب ، کمدها ، غرورها و میزها همه مستعد تبدیل شدن به مناطق قطره ای برای اجسام کوچک روزانه هستند که با گذشت زمان جمع می شوند. چند دقیقه وقت بگذارید تا این وسایل را به خانه های مناسب خود برگردانید. اگر به یک عادت روزانه ، مانند برداشتن معمول کلید ، استفاده از مواد آرایشی یا انتخاب جواهرات توجه کردید ، ایجاد یک سیستم سازمانی برای این موارد که اغلب استفاده می شود ، در نظر بگیرید. یک سینی کوچک و تزئینی روی کمد راهی بدون سر و صدا برای گوشواره های توری و سایر لوازم جانبی است ، در حالی که یک جعبه کوچک در کشوی تختخواب شب آماده است تا لیوان های مطالعه را جمع کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 151
  • بازدید ماه : 353
  • بازدید سال : 1,319
  • بازدید کلی : 7,380