loading...
ashpazkhanemodern
ashpazkhanemodern بازدید : 26 پنجشنبه 06 شهریور 1399 نظرات (0)

 

 

 

قرن هاست که عاشقان چای سعی در تهیه یک فنجان کامل چای دارند. امروزه تعدادی دستگاه وجود دارد که می توانند به شما در تهیه آن جام مناسب کمک کنند. به طور واضح ، اصطلاح "ساز چای داغ" گاهی با تولید کنندگان چای برقی همه در یک و همچنین با دستگاه هایی که برای گرم کردن آب از قبیل لیوان یا پارچهای تزریقی چای نیاز به منبع خارجی دارند ، قابل تعویض است. در این مقاله به سازندگان چای داغ برقی که برگهای سست تولید می کنند و از الکتریسیته برای گرم کردن آب استفاده می کنند ، توجه خواهیم کرد برای اطلاعات در مورد سایر دستگاه ها می توانید مقالات دیگر من را در دسته سمزایای سازندگان چای داغ برقی

 

با وجود این سازندگان چای اتوماتیک ، دیگر نیازی به نگرانی مجدد در مورد کتری ها ، قوری ها یا چای هایی که بیش از حد فرورفته بوده اند نیست. فنجان کامل چای در درجه اول به کیفیت برگهای گشاد ، دمای مناسب و زمان دم کردن / سیر تکیه دارد. همچنین عوامل دیگری مانند کیفیت آب نیز وجود دارد ، اما فقط شما می توانید آن را کنترل کنید.

 

ویژگی های ضروری

 

به نظر من یکی از ویژگی هایی که کاملاً لازم است دما متغیر و کنترل زمان سرمازدگی است. دلیل این امر این است که هر نوع چای چه سفید ، سبز ، سیاه و یا پشم رنگ به زمان و دماهای مختلف دم کردن نیاز دارد. انواع دیگری از برگهای گشاد نیز وجود ندارد که از نظر فنی چای مانند چای گیاهی نیستند بلکه به دستورالعمل های خاص خود نیز احتیاج دارند. هنگامی که عاشق چای شدید ، خواهید فهمید که درجه حرارت چای برای فنجان چای بسیار مهم است.ازندگان چای مشاهده کنید.

 

 

برخی از ویژگی های دیگر که زندگی شما را آسان تر می کند

 

1. زمان های دم کردن از پیش تعیین شده - بعضی از سازندگان چای داغ می توانند برنامه ریزی کنند تا چای شما را بطور خودکار مانند صبح دم کنند ، بنابراین یک فنجان تازه آماده برای بیدار شدن دارید.

 

2. سازنده آب گرم- اگر می خواهید از آن در سوپ ، شکلات داغ و غیره استفاده کنید ، بسیاری از این دستگاه ها می توانند آب گرم را برای شما گرم کنند.

 

3. چای گرمتر - شما همچنین می خواهید دستگاهی که بتواند چای دم کرده شما را به هر اندازه طولانی گرم نگه دارد ، لازم باشد. اگر قصد دارید 4-5 فنجان دم کرده و در طول روز بنوشید ، ممکن است دستگاهی با ویژگی گرم نگه دارید. من یک چای ساز Breville دارم که یک ساعت چای را گرم نگه می دارد ، که فقط برای من مناسب است (اگر بعداً می خواهم یک فنجان بخورم دوباره دم می کنم). برخی دیگر ممکن است دستگاهی بخواهند که آب را برای مدت طولانی تری گرم کند.

 

4- تمیز کردن آسان - بعضی از دستگاه ها دارای قطعاتی هستند که از ماشین ظرفشویی مطمئن هستند ، در حالی که برخی دیگر قطعاتی دارند که شما باید دست آنها را بشویید.

 

5- BPA Free- با توجه به اینکه چای برای سلامتی ما بسیار مفید است ، مهم است که سازندگان چای ما حاوی هیچ ماده شیمیایی مضراتی نباشند که بتواند به خود چای وارد شود. این باید یک ویژگی استاندارد برای بیشتر سازندگان چای باشد ، اما این مورد را در توضیحات بررسی کنید یا با سازنده تماس بگیرید.

 

6. قیمت- با سازندگان چای گرم آنچه را می پردازید دریافت می کنید. به عنوان مثال ، Adagio Teas triniTea Teamaker بسیار ارزانتر از Breville Tea Maker می باشد ، اما فقط دو درجه دم کردن را ارائه می دهد ، دارای مواد پوسته پوسته تر است و فاقد اندازه گیری برای میزان آب شما در داخل است.

 

به نظر من بهترین تولید کننده چای داغ ساز چای Breville است. من بیش از یک سال است که دارم و روزانه از آن استفاده می کنم. این تنها چای ساز است که من تاکنون خریداری کرده ام. من به چای سازان دیگر توصیه می کنم ، اما هیچ چیز دیگری نزدیک نمی شود. اگر توصیه دیگری دارید ، در صورت تمایل آنها را در زیر رها کنید. با تشکر

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 254
  • بازدید سال : 1,220
  • بازدید کلی : 7,281