loading...
ashpazkhanemodern
ashpazkhanemodern بازدید : 25 جمعه 02 آبان 1399 نظرات (0)

 

راه های نظم دادن به کابینت آشپزخانه| سری دوم

آشپزخانه یکی از اصلی ترین مکان های یک خانه به حساب می آید که تاثیر بسزایی را در زیبایی دارد. به همین علت افرادی که به دلایلی مجبور به اسباب کشیهستند، تمامی تلاش خود را به کار می گیرند تا بتوانند یک آشپزخانه ایده آل را برای خودشان ترتیب دهند.

 

در آشپزخانه تجهیزات مختلفی به کار گرفته می شوند که هر کدام از آن ها اهمیت بسیار بالایی را در نظم یک آشپزخانه دارند که از آن ها می توان به کابینت اشاره کرد. کابینت از جمله مهم ترین تجهیزاتی به شمار می رود که می توان درون آن ظروف متعددی را جای داد. به همین علت شاید شاهد بی نظمی های بسیار زیادی درون آن باشیم که شما را در پیدا کردن لوازم مختلف با سختی بسیار زیادی روبه رو می کند. به خاطر اهمیتی که این موضوع به خود اختصاص داده است، قصد داریم تا در ادامه شما را با راه های نظم دادن به کابینت آشپزخانه آشنا کنیم. البته در مقاله قبلی به چند مورد از مهم ترین راهکارها پرداختیم. از آنجایی که این موضوع بسیار مهم می باشد، قصد داریم تا چند مورد از راهکارهای دیگر را نیز با شما در میان بگذاریم. از این رو تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. 

کشوها را به کابینت های خود اضافه کنید

نصب کشو در کابینت های خود آنها را از غارهای رام نشده به واحدهای ذخیره سازی منظمی تبدیل می کند که دقیقاً همان چیزی را که شما نیاز دارید تأمین می کند. کشوهای ساده مانند موارد فوق می توانند وسایل کوچک و سبک را در خود جای دهند ، در حالی که کشوهای سنگین می توانند وسایل بزرگتر و سنگین تری مانند قابلمه ها و قابلمه ها را در خود جای دهند. اگر نمی توانید خودتان را نصب کنید ، یک واحد کشوی ایستاده به اندازه مناسب برای داخل کابینت خود پیدا کنید.

 

کیف های آویز شلوار آویزان کنید

این نوک نبوغ است و به کیفیت قفسه های مفتولی کیفیت خاص خود را می بخشد - می توانید وسایل را از آنها آویزان کنید. آویزهای شلوار به عنوان گیره تراشه برای تازه نگه داشتن محتویات و آویزها ، برای جلوگیری از پرت شدن کیف در همه جا و خرد شدن تراشه ها هستند.

 

با قرار دادن کشوی مورب کشوها را مرتب کنید.

سازمان دهندگان کشوی مورب هم برای وسایل پخت و پز طولانی شما و هم برای اسباب بازی های کوچک بدون نیاز به اتلاف فضا و بدون نیاز به مخلوط کردن وسایل در جای خیلی بزرگ ، حباب های مرتب درست می کنند.

لوازم کوچک را روی پایه های نورد نگهداری کنید

درصورتی که مجبور نباشید دو ردیف لوازم کوچک را برای رسیدن به آن حمل کنید ، در واقع از سازنده بستنی خود استفاده می کنید. غرفه های نورد ارزان قیمت کف انبار شما را به یک گاراژ لوازم خانگی کاربردی تبدیل می کند که شما آن را دوست خواهید داشت.

مانند مانند ذخیره کنید.

ذخیره چیزهای مشابه با هم از نظر زیبایی و هم از نظر عملی انجام می شود: گروه بندی مواردی که به نظر یکسان می آیند چشم نواز است و داشتن یک نوع چیز با هم به شما کمک می کند تا بدانید که کجاست و به کجا برمی گردد.

 

به همه چیز برچسب بزنید.

هنگامی که به مجموعه ای از ظروف مختلف پر از انواع مختلف محتوا نگاه می کنید ، می تواند از نظر بصری و ذهنی طاقت فرسا باشد. برچسب زدن آرامش را برمی گرداند. بله ، شما فقط می دانید که داخل آن چه ظرف هایی واضح است ، اما برچسب ها فقط مقدار مسافت و اطلاعات را به شما می دهند تا نیازی به انجام آن فشار ذهنی نباشد. کمی مضحک به نظر می رسد؛ تفاوت بزرگی ایجاد می کند

درهای کابینت شیشه ای را بپوشانید.

درب کابینت شیشه ای می تواند یکی از اجزای زیبا در کابینت آشپزخانه باشد. اما نه وقتی چیزی که از آن درها می بینید ناخوشایند است. اگر می خواهید از کابینت آشپزخانه پیشانی شیشه ای استفاده منفعت طلبانه و غیر زیبایی انجام دهید ، فکر کنید که آن را با کاغذ جذاب بپوشانید.

 

آویزهای درب قابلمه را خودتان بسازید.

با استفاده از قلاب های فرمان نگه دارنده های قابلمه فوری و سفارشی که روی درهای کابینت شما زندگی می کنند ، تهیه کنید. هر درب را تا درب کابینت نگه دارید و قلاب های فرمان را در ساعت 8:00 و 4:00 قرار دهید (وانمود کنید که درب شما یک صفحه ساعت است). درب باید به طور ایمن در داخل این قلاب ها قرار بگیرد و در صورت نیاز می توانید آن را بگیرید.

 

از قفسه ظرف برای ترتیب دادن غذاهای کودکان استفاده کنید.

قفسه خشک کن مناسب برای ذخیره و ترتیب دادن ظروف ، فنجان ها و ظروف مخصوص کودکان است ، که می خواهید آنها را در دسترس داشته باشید ، اما نمی خواهید بچه ها روی هم چیده شوند.

 

میله پرده را در زیر کابینت ها آویزان کنید.

برای آزاد کردن یک یا دو کشو ، یک میله پرده زیر کابینت خود نصب کنید تا ظروف خود را آویزان کنید (با قلاب S یا فقط قلاب). می توانید آن را به پشت پرده یا مستقیم به پایین کابینت های بالایی خود نصب کنید.

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 63
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 104
  • بازدید ماه : 465
  • بازدید سال : 1,431
  • بازدید کلی : 7,492