loading...
ashpazkhanemodern
ashpazkhanemodern بازدید : 31 یکشنبه 04 خرداد 1399 نظرات (0)

 

 

سینک ظرفشویی برند ایلیا استیل نیز مثل سایر سینک ها از ویژگی های متعددی برخوردار است اما باید گفت که کمپانی ایلیا استیل تا حدودی وابسته به دولت های بیگانه است و مواد اولیه ساخت سینک های ظرفشویی را از اروپا و آمریکا تهیه می کند. دلیل این انتخاب این است که بتواند سینک های با کیفیت تری تولید کند که در این عرصه بسیار موفق بوده است.‌ امروزه با تولیدات متنوع در صنعت سینک سازی دیگر مشکلات قدیمی حل شده اند. در قدیم سینک ظرفشویی وجود نداشت و معمولا در حوضچه های کوچک ظرف ها شسته می شدند که کار بسیار سختی بود.

برای راهنمای رایگان خرید سینک ظرفشویی ایلیا استیل  با شماره 09194109168 تماس بگیرید

 

انتخاب سینک ظرفشویی مناسب

چگونه می‌ توان در انتخاب سینک ظرفشویی مناسب موفق عمل کرد؟ ابتدا باید با تمامی نکاتی که برای خرید یک نوع سینک واجب هستند آشنا شد پس از آن قطعا اطلاعات کاملی از یک خرید مناسب دارید سپس باید متناسب با دکوری که برای آشپزخانه در نظر گرفته شده سینک را انتخاب کنید. معمولا برای دکوراسیون لوکس از سینک های زیر صفحه ای استفاده می کنند چرا که نسبت به مدل های قدیمی تا حدودی زیبا تر و پیشرفته تر اند و دلیل استفاده از آن ها همین است که متناسب با دکور باشند.

چرا سینک ظرفشویی ایلیا استیل؟

چرا سینک ظرفشویی ایلیا استیل ؟ از بین تمامی برند های موجود برای سینک های ظرفشویی می‌ توان گفت که سینک ایلیا استیل یک درجه از لحاظ کیفیت بالا تر است ان هم به دلیل استفاده از استیل های امریکایی و اروپایی است  که میزان بسیار زیادی کروم و کبالت دارند و از لحاظ کیفیت و مقاومت بی نظیر اند. معمولا سینک های برند ایلیا استیل از استیل های با ضخامت ۶ دهم‌ میلی متر ساخته شده اند که در نوع خود بهترین هستند.

انواع سینک ظرفشویی

قطعا تا به حال با انواع سینک ظرفشویی آشنا شده اید ‌. از لحاظ طراحی و مدل های موجود نیز هر برندی تنوع بسیار زیادی دارد. انواع سینک ها هم از لحاظ برند و هم از لحاظ نوع نصب :

·         سینک برند درسا

·         سینک برند اخوان

·         سینک برند ایلیا استیل

·         سینک برند کن

·         سینک برند استیل البرز

·         سینک فرامکو

·         سینک بیمکث

·         سینک تو کار

·         سینک رو کار

·         سیتک زیر صفحه ای

سینک‌ ظرفشویی تو کار

سینک ظرفشویی تو کار در داخل کابینت نصب می شود و  ا ز لحاظ ظاهری زیبا و شیک به نظر می رسد حتی دوام و کارایی خود سینک نیز مناسب است اما تفاوتی  که در این سینک ظرفشویی ایلیا استیل  با سایر سینک ها وجود دارد حضور صفحه کابینت در ۴ طرف سینک است که در این صورت آب به روی صفحه کابینت ریخته می شود و باعث پوسیدگی و از بین رفتن صفحه کابینت های چوبی می شود. اما اگر کابینت شما چوبی نباشد استفاده از این سینک محدودیت و نگرانی نخواهد داشت.

سینک ظرفشویی رو کار

سینک‌ ظرفشویی رو کار بر روی کابینت طراحی می شود. مزایای استفاده از این سینک ظرفشویی برند ایلیا استیل  این است که باعث پوسیدگی و از بین رفتن کابینت شما نمی شود. معمولا این نوع سینک از مابقی سینک ها قدیمی تر است اما با توجه به سبکی که دارد در خیلی از خانه ها یافت می شوند چرا که با استفاده از این نوع سینک ظرفشویی ایلیا استیل  بدون استرس و نگرانی می‌ توان بر روی سینک ظرف های زیادی را شست. معمولا سینک رو کار را می توان هم به دیوار و هم به کابینت وصل کرد.

سینک ظرفشویی زیر صفحه ای

سینک ظرفشویی زیر صفحه ای یعنی سینکی که از زیر کابینت نصب و طراحی می شود. قطعا چنین سینکی شیک و زیبا است و متناسب با دکوراسیون فانتزی طراحی شده است. برای نصب سینک زیر صفحه ای ایلیا استیل باید توجه کرد که کار را به دست نصاب ماهر و کار بلد سپرد چرا که باید صفحه رویی کابینت در ابعاد دقیق برش داده شود تا باعث لق زدن سینک نشود.

لیست قیمت سینک ظرفشویی ایلیا استیل

قطعا به هر وب سایتی سر بزنید لیست قیمت سینک ظرفشویی ایلیا استیل را مشاهده خواهید کرد. اما چیزی که مهم است این است که سینک انتخابی شما کیفیتی بی نظیر و منحصر به فردی داشته باشد. سینک ظرفشویی ایلیا استیل با توجه به جنس، سایز و تعداد لگن ها تعیین قیمت می شود که برند های ایرانی از قیمت کمتری برخوردارند.

از کجا سینک ظرفشویی ایلیا استیل  بخریم؟

شما می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی کالا ۱۱۸ خرید سینک خود را به صورت آنلاین انجام دهید و آن را درب منزل تحویل بگیرید. توجه داشته باشید که برند ایلیا استیل و فروشگاه کالا ۱۱۸ برای شما کاربران عزیز گارانتی سینک ظرفشویی ۵ تا ۱۰ ساله را  در نظر گرفته اند.

 نکات پس از خرید سینک ایلیا استیل

پس از خرید سینک ایلیا استیل این محصول با بسته بندی کاملا منحصر به فرد و منظم تحویل شما می گردد. توجه داشته باشید که خرید شما از فروشگاه اینترنتی کالا ۱۱۸ با ارزان قیمت ترین سینک ها همراه بوده است. از طرفی با استفاده از دفترچه راهنمایی که در بسته بندی سینک قرار داده شده است می توانید به راحتی نصاب مورد نظر خود را پیدا کنید.‌

کدام برند سینک مناسب تر است؟ برند های ایرانی متنوع اند و از این تنوع برند می توان گفت که جنس تمامی آن ها در یک حد است.

سینک های برند های  مختلف از لحاظ قیمت چه تفاوتی دارند؟ برند های ایرانی با برند های خارجی تفاوت قیمت زیادی دارند و برند های ایرانی ارزان اند  و همگی در یک سطح قرار دارند اما ایلیا استیل تا حدودی از سایر برند ها گران تر است‌.

سینک های ایرانی دارای گارانتی هستند؟ تمامی سینک های برند های ایرانی گارانتی دارند.

مناسب ترین سینک سینک تو کار است یا رو کار؟ قطعا سینک رو کار به دلیل طول عمر بیشتری که دارد بهتر است.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 361
  • بازدید سال : 960
  • بازدید کلی : 7,021