loading...
ashpazkhanemodern
ashpazkhanemodern بازدید : 20 سه شنبه 27 آبان 1399 نظرات (0)

تحت ایده های غرق آشپزخانه آشپزخانه

شاید وقت زیادی را به فکر آن کمد های زیر سینک آشپزخانه خود نگذرانید ، اما آنها احتمالاً یکی از کمد های پرکاربرد آشپزخانه شما هستند. با چند استراتژی ساده سازمانی ، می توانید به سرعت این فضا را به فضایی کاربردی و زیبا تبدیل کنید تا نظافت شما سریعتر و راحت تر انجام شود!

 

ایده های ساده و کاربردی برای سازماندهی در زیر سینک آشپزخانه و سایر وسایل تمیز کردن آشپزخانه.

 

پای سیب کارامل شور

×

 

این پست شامل پیوندهای مربوط است. این بدان معناست که من ممکن است در مورد کالاهایی که مستقیماً از طریق پیوندهای ارائه شده خریداری شده اند ، کمیسیون کمی برای شما دریافت کنم. با تشکر از شما برای حمایت شما!

 

چگونه می توان زیر سینک ظرفشویی سازماندهی کرد

اگر به برخی از ایده های سازمان سینک ظرفشویی آشپزخانه نیاز دارید ، این آموزش گام به گام را دنبال کنید تا راهی بدون شکست در ایجاد فضای کاربردی مورد نظر خود داشته باشید.

 

همه چیز را از کابین ها خالی کنید.

من همیشه توصیه می کنم از هر مکانی که می خواهید سازماندهی کنید همه چیز را کاملاً خالی کنید. این به شما امکان می دهد هر آنچه را که در آنجا است واقعاً ببینید و به شما فرصتی می دهد تا به فضا نظافت خوبی بدهید. همچنین متوجه شدم که این یک دیدگاه تازه به من در مورد گزینه های مختلف طرح بندی و ایده های سازمانی می دهد که می توانم از آنها برای بهینه سازی فضای ذخیره سازی و بهبود دسترسی استفاده کنم.

 

تمیز و خط

بعد از اینکه همه چیز خالی شد ، هرگونه خرده ریز را با جاروبرقی پاک کنید و به دیوارها و کف خوب پاک کنید. اگر کف کمدها حالت ناصافی دارد یا فقط کمی محافظت اضافی می خواهید ، آن را با یک آستر قفسه بچرخانید که به راحتی پاک می شود. این می تواند به زیبایی فضا نیز کمک کند! من از این آستر پارچه ای و روتختی استفاده کردم ، اما گزینه های زیادی وجود دارد.

 

تحت ایده های سازمان غرق شدن فضای منظم و کاربردی زیر سینک آشپزخانه با استفاده از سازمان دهنده های زیر سینک.

 

ردیف و مرتب سازی

هر آنچه از کمد بیرون آورده اید را مرور کرده و تصمیم بگیرید که واقعاً چه چیزهایی را باید نگه دارید. از وسایل تمیزکاری قدیمی که استفاده نمی کنید یا به آنها نیاز ندارید و همچنین محصولات منقضی شده ، خلاص شوید. سعی کنید لوازم تمیز کردن را انتخاب کنید که می تواند اهداف مختلفی داشته باشد به جای اینکه برای هر چیزی در آشپزخانه یک وسیله متفاوت داشته باشید. پس از اینکه آنچه را که می خواهید نگه دارید جفت کردید ، می توانید گروه های مشابه را با هم گروه بندی کنید تا ایده ای را برای ذخیره سازی به شما ارائه دهد.

 

کشو را برای استفاده در زیر ظرفشویی آشپزخانه بیرون بیاورید.

 

زیر سازمانهای سینک ظرفشویی را عاقلانه انتخاب کنید.

یکی از بزرگترین موانع در مورد سازماندهی زیر یک ظرفشویی ، همه لوله ها هستند (به خصوص اگر دفع زباله نیز وجود داشته باشد!). قبل از اینکه برای گرفتن برنامه ریزان تمام شوید ، بفهمید که به اندازه عرض و عرض چه فضایی دارید. اگر کمدهای عمیق تری دارید ، یک کشوی کشویی بسیار عالی کار می کند تا بتوانید به راحتی به مواردی که در پشت کمد قرار دارند دسترسی پیدا کنید - اگر چیزها را نمی بینید ، احتمالاً از آنها استفاده نخواهید کرد! به دنبال وسایل ذخیره سازی با محفظه های کوچکتر باشید تا به شما کمک کند تا همه چیزهای کوچک را منظم نگه دارید.

 

تحت سازمان غرق شدن فضای ذخیره سازی اضافی با یک حوله حوله و سازمان دهنده اکریلیک به داخل درب کابینت اضافه می شود.

 

بسته بندی اضافی را حذف کنید.

من دوست دارم برای صرفه جویی در فضا و یکنواخت شدن همه چیز ، بسته بندی ها را تا آنجا که ممکن است بردارم. ما قرص های ماشین ظرفشویی خود را در یک ظرف بزرگ خریداری می کنیم ، بنابراین من آن را در گاراژ کنار می گذارم و فقط ظرف شیشه ای زیر ظرف را پر می کنم. {اینها در صورت بلعیدن خطرناک هستند ، بنابراین لطفاً آنها را از دستهای کوچک در امان نگه دارید!} من همچنین بسیاری از وسایل تمیزکننده بزرگتر را به جای اینکه در زیر سینک ظرفشویی قرار دهیم ، در کمد تمیز کردن خود نگه می دارم و فقط آنچه را که لازم دارم در شیشه های اسپری کوچکتر نگهداری می کنم. هرگونه بسته بندی را از اسفنج و سایر وسایل تمیزکننده بردارید تا همه آماده باشند!

 

غلاف های ماشین ظرفشویی در یک ظرف شیشه ای زیر سینک ظرفشویی آشپزخانه.

 

CADDY تمیز کردن قابل حمل را اضافه کنید.

وسایل را در یک کادوی قابل حمل تمیز کنید تا در صورت لزوم آنها را به راحتی به مناطق دیگر خانه ببرید. من عاشق مجموعه لوازم تمیز کردن J.R. Watkins هستم {مخصوصاً نارگیل!} و خانم میرز یکی دیگر از موارد مورد علاقه من است. کادی ما یک بطری اسپری آب {با مقداری روغن اساسی} برای استفاده با پارچه های میکروفیبر من ، یک بطری اسپری تمیز کننده همه منظوره و یک بطری اسپری مخلوط 50:50 آب / سرکه به همراه مقداری صابون ظرف ، برس های اسکراب در دست دارد. ، تمیز کردن مسواک ها ، و تمیز کردن پارچه ها.

افزودن برچسب ها

من عاشق استفاده از بطری های اسپری برای تمیز کردن لوازم تمیز کردن یا نگه داشتن مواد تمیز کننده خودم هستم. فقط مطمئن شوید که به آنها واضح برچسب زده اید! ساخت این برچسب های تخته سیاه با مقداری وینیل تخته سیاه و یک شارپی سفید آسان است.

 

بطری های اسپری شیشه ای با برچسب تخته سیاه.

 

من همچنین چند برچسب تمیز کردن قابل چاپ رایگان دارم که می توانید به راحتی آنها را چاپ کرده و DIY انجام دهید ...

 

بطری های اسپری شیشه ای با برچسب های تمیز کردن قابل چاپ رایگان.

 

لباس های تمیز کردن را تا جایی که امکان دارد نزدیک نگه دارید

در حالی که پارچه های تمیزکننده ما در واقع زیر ظرفشویی آشپزخانه ذخیره نشده اند ، آنها در یک کشو درست در کنار آن قرار دارند ، بنابراین من فکر کردم که من هنوز آن را در این پست قرار می دهم. از تمام پارچه ها و حوله های تمیز کردن آشپزخانه خود استفاده کرده و پارچه های قدیمی را که واقعاً فرسوده یا بدبو هستند دور بریزید. اگر هنوز فرم مناسبی دارند ، می توانید آنها را برای پارچه ها ذخیره کنید {اگر در واقع به پارچه های بیشتری نیاز دارید}. از جداکننده های کشو استفاده کنید تا پارچه ها از هم جدا شوند - پارچه های تمیز ، پارچه های ظرفشویی ، حوله های خشک کن و غیره.

 

کشوی آشپزخانه سازمان یافته برای حوله های آشپزخانه با استفاده از جداکننده کشو.

 

از یک TRAY استفاده کنید.

با استفاده از یک سینی صابون دستی ، لوسیون دست و صابون ظرف را روی پیشخوان آشپزخانه استفاده کنید. به نظر سازمان یافته تر می رسد و سینی به شما کمک می کند تا نشتی ایجاد شود. هر دو سینی و پمپ صابون ظرف از قسمت حمام در Target بودند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 424
  • بازدید سال : 1,390
  • بازدید کلی : 7,451